Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Sharon, Wij hebben ook een lekker hangdagje hier.. Even weer naar beneden, dan weer in bed, haha.. Mijn vriend kwam net ook naar beneden, want hij had boven de verloskundigenpraktijk gekeken en er was ook een stel dat een tweeling had gekregen door IVF.. Hallo!! Dan had je me even moeten roepen, dat wil ikook zien..

Dus je hebt de woonkamer aangepakt? Wat voor behang heb je? Met een motief? Wij wel en dat was echt rot behangen. Je moet dan precies te werk gaan. Ik ben nogal ongeduldig, dus niets voor mij..

ja klopt heb ik ook gezien en ze was 40 weken dus de kids werden gehaald blijft echt het mooiste moment van je leven volgens mij kan er nog niet helemaal over mee praten haha.

Nou dat hang dagje is voor mij toch iets anders gegaan ben na me laatste bericht even een was aan gaan zetten toen ook maar even gestreken de bovenbediepingen konden ook wel een flinke beurt gebruiken want alles zat onder het stof van de muren beneden dus de stofzuiger er goed overheen gehaald daarna de ramen ook maar gelijk gedaan net beneden alles schoon nu is me mannetje alles op de plek aan het zetten dus kunnen we vanavond weer beneden leven (we leven al een week boven haha)dus dat was mij dagje dadelijk lekker douchen EN DAN DOE IK ECHT NIETS MEER scheelt dat ik morgen vrij ben en ik hoef dan dus ook niets meer te doen dus echt lekker vrij.

Het ergste is dat ze over 3 a 4 weken de andere 2 muren gaan doen want dan komt ook de nieuwe keuken dus dan moeten ik alles weer overnieuw doen ppppfffffff maarja wordt wel mooi wij hebben wit behang met zilvere (sierbloemen) laat maar zeggen super mooi nou weer een heel verhaal maarja is een keer wat anders dan over ivf/isci haha nu maar hopen dat we snel de muren op de babykamer kunnen gaan doen :bye:

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi Sanne; Ik spoot dezelfde dagen als jij puregon. Meestal had ik vrij snel na de FM al de iui's.

Ik heb nooit puregon door hoeven spuiten,reageerde namelijk vrij heftig op die hormonen.

Ben benieuwd hoe dat met straks met de IVF zal gaan; 2 weken lang élke dag,pff.

Ik wisselde wel vaak af qua plek. De ene keer links,en de andere keer rechts. Dat advies kreeg ik toen mee.

Jáá,morgen Nijmegen! Ben er vandaag toch wel mee bezig hoor. Best spannend moet ik zeggen. 15.00 hebben we de afspraak,dus dat wordt op tijd weg morgenmiddag.

Worden er gelijk onderzoeken gedaan toch,zoals bloedprikken? Moet ik ook een uitstrijkje laten maken dan? Ik verwacht vandaag of morgen mijn ongi,laten we hopen dat het nog even wegblijft,anders zal ik een nieuwe afspraak moeten maken voor een uitstrijkje toch?.

En moet manlief zijn zaadjes inleveren morgen?

Hier ook een hang zondag. Was beetje laat vannacht,dus hebben weinig slaap gehad. Kan het goed merken. Haha.

Ik ga zo fijn even een uurtje op bed liggen!

Geniet fijn van deze (hang)zondag lady's!

Liefs.

Hey Pammie, Ja er worden gelijk onderzoeken gedaan. Uitstrijkje door de gynaecoloog waar je de afspraak mee hebt staan. Daarna ga je naar de verpleegkundige van de IVF afdeling en die gaat bloedprikken op Hepatitus B & C en HIV. Als je minimaal 2 dagen onthouding hebt gehad dan mag je mannetje morgen meteen zijn zaad :sperm: inleveren (als daar plek voor is trouwens). Bij ons moest dat toen gecheckt worden of het diezelfde dag kon.

Ik hoop voor je dat je menstruatie wegblijft (het liefste 9 maanden haha), anders zou je denk ik terug moeten komen voor een uitstrijkje.

Sharon, lekker vrij morgen, heerlijk! Ik kan me voorstellen dat je er een stoffige bende van krijgt. Wij hebben ook wit behang met een bloemetjes motief..

Allemaal nog een fijne zondag gewenst en pammie voor morgen succes!

Geplaatst

Hey Pammie, Ja er worden gelijk onderzoeken gedaan. Uitstrijkje door de gynaecoloog waar je de afspraak mee hebt staan. Daarna ga je naar de verpleegkundige van de IVF afdeling en die gaat bloedprikken op Hepatitus B & C en HIV. Als je minimaal 2 dagen onthouding hebt gehad dan mag je mannetje morgen meteen zijn zaad :sperm: inleveren (als daar plek voor is trouwens). Bij ons moest dat toen gecheckt worden of het diezelfde dag kon.

Ik hoop voor je dat je menstruatie wegblijft (het liefste 9 maanden haha), anders zou je denk ik terug moeten komen voor een uitstrijkje.

Sharon, lekker vrij morgen, heerlijk! Ik kan me voorstellen dat je er een stoffige bende van krijgt. Wij hebben ook wit behang met een bloemetjes motief..

Allemaal nog een fijne zondag gewenst en pammie voor morgen succes!

even reageren het is wel bij iedereen anders want ik heb die dag geen uitstrijkje gehad alleen een echo om te kijken of het allemaal goed zat en mijn man heeft ook geen zaad in hoeven leveren we moetsen wel bloed prikken voor hepetitis en hiv BIJ HET BLOEDPRIKKEN HEBBEN ZE ONS VERTELD DAT WE ZELF EEN TELEFONISCHE AFSPRAAK MOESTEN MAKEN VOOR 2 WEKEN LATER WANT HUN BELLEN NIET UIT HUNZELF anders krijg je hetzelfde als sanne dus denk daaraan zonde als het bij jullie ook fout gaat succes morgen ik lees het morgen wel

Geplaatst

Misschien heb ik wel een uitstrijkje gehad omdat ik 30 word dit jaar.

Het zal ook wel bij iedereen anders gaan.

Maar inderdaad, denk er aan dat je zelf een telefonische afspraak maakt voor twee weken na het bloedonderzoek.

Geplaatst

Heb ik weer. Wordt ik vanavond ongi!

Dus geen uitstrijkje voor mij morgen. Wel balen,want dat betekent dat ik een nieuwe afspraak moet laten maken,kunnen we wéér naar Nijmegen heen rijden!

Ik wordt in mei 30 jaar,dus ik denk dat er wel een uitstrijkje moet worden gemaakt.!

Lekkere timing.

Geplaatst
Heb ik weer. Wordt ik vanavond ongi!

Dus geen uitstrijkje voor mij morgen. Wel balen,want dat betekent dat ik een nieuwe afspraak moet laten maken,kunnen we wéér naar Nijmegen heen rijden!

Ik wordt in mei 30 jaar,dus ik denk dat er wel een uitstrijkje moet worden gemaakt.!

Lekkere timing.

Oh nee hé! Dat is wel balen zeg! Maar misschien is het wel helemaal niet verplicht om een uitstrijkje te laten maken. Waarschijnlijk hoef je daar niet eens voor terug te komen. Ik hoop het in ieder geval niet voor je.:duimen draaien:

Geplaatst

:duimen draaien:

Oh nee hé! Dat is wel balen zeg! Maar misschien is het wel helemaal niet verplicht om een uitstrijkje te laten maken. Waarschijnlijk hoef je daar niet eens voor terug te komen. Ik hoop het in ieder geval niet voor je.

ik :duimen draaien: met sanne mee :goodluck:

Geplaatst

Hey meiden breek even in.

Ik loop ook in Nijmegen, we zijn nog niet aan icsi toe omdat we eerst de tese af moeten wachten. Ik wilde ff tegen Pammie zeggen dat je later een uitstrijkje bij je huisarts kan laten maken. Ik was nl ook ongesteld tijdens mijn intake. Inwendige echo is wel gedaan. En als er al recent een uitstrijkje is gedaan hoeft het helemaal niet. Succes morgen!

Groet Mari

Geplaatst

Hey meiden, goede morgen!

Ja, je kan idd bij je huisarts gewoon een uitstrijkje laten doen. Ik heb dat toen ook gedaan. Bij ons was de eerste afspraak in Nijmegen een combi afspraak bij de uroloog omdat mijn vriend ook onderzoeken moest voor zijn Tese. Wij hadden van te voren via een ander ziekenhuis als bloed onderzoek, chromosomen onderzoek en echo's laten maken. We wilden namelijk eerst via het UZA in Antwerpen (is dichterbij en doet alles wat ook Nijmegen doet). Wegens problemen toch overgestapt naar Nijmegen.

Groetjes en succes.

Oja: ze zijn weer eens flink de weg aan het opbreken bij het ziekenhuis, maar als je goed naar de bordjes kijkt (Hoofdingang) dan kom je er wel hoor!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Breek ook ff in. Je kunt inderdaad een uitstrijkje bij je huisarts laten doen. Ik heb het tijdens het intakegesprek gedaan. Wij hadden een combi afspraak mijn man moest 's morgens zijn huiswerk afleveren en een half uur later hadden we het intake gesprek. Daar vroeg ze arts ook of er een uitstrijkje bij me gedaan was. Ik had vorig jaar wel formulieren thuis gestuurd gekregen via het ministerie van volksgezondheid maar bij navraag in het JBZ was het niet nodig. In Nijmegen was het protocol dus ook al weer zoiets waar we bij nadachten van wat zijn wij blij dat we weg zijn uit Den Bosch. Over 2 weken hebben wij het evaluatiegesprek ik ben echt zo benieuwd wat ze ons gaan vertellen of verder met de cryo die we nog hebben of opnieuw beginnen met poging nr. 2? Ik heb ook een dagboek aangemaakt omdat het de laatste week niet zo goed met me gaat hopelijk komt daar snel verandering in.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Meiden,thanks voor jullie antwoorden.! Lange leve het ivf forum.

Manlief zei ook al dat ik misschien bij de huisarts wel een uitstrijkje kon laten maken,maar als jullie het ook al zeggen.

Opzicht wel fijn dan.

Maar Mari; Is er bij jou een inwendige echo gemaakt tijdens je menstruatie?

Weet idd dat er werkzaamheden zijn rondom het ziekenhuis. Hebben ze netjes op de brief vermeld.

We gaan hier op tijd weg,beter te vroeg dan te laat.

Tot later!

Ohja Daantje; Laat jij het ook weten vandaag hoe het is gegaan met het gesprek. GOOD LUCK!:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hoi hier ben ik ook weer!!

Na lekker een weekje er tussen uit te zijn geweest (tsjechie/praag) weer meteen terug in de medische molen. Vanmorgen meteen weer even HCG moeten prikken om te controleren of dit genoeg gedaald was na de miskraam van 2 wkn geleden.

Vanmiddag heb ik dan een controle in ons eigen z'huis(venlo) of alles nu goed is na de miskraam. Ben toch nog steeds erg benieuwd. We willen natuurlijk ook zo snel mogelijk weer verder.

Ook nog een telefoontje gehad vanuit Nijmegen. En gelukkig was het redelijk positief!! MIjn man moet nu woensdag zijn zaadjes inleveren. Dan kijken ze het weer na. Als het slecht of matig is mogen we door naar ivf/icsi. Als het goed genoeg is dan is het weer proberen met iui (wrs. tot 4x). Ben echt heel benieuwd nu. Aan de ene kant wil ik toch door met ivf. Blijft toch de grootste kans om zwanger te worden. En iui hadden ze berekend zou bij ons maar 6-7% kans hebben. Spontane zwangerschap was maar 2-3%.......

Geplaatst

Hallo dames,

Jippie, nu heb ik weekend. Heb het weekend moeten werken dus ben weer toe aan een paar dagen vrij.

Ik heb moet ik zeggen wel een zwaar weekend gehad.

Ik ben het wachten moe, en de kinderen van mijn man waren hier dit weekend. Ik hou heel veel van die meiden, maar soms dan doet het me wel pijn als ze steeds papa roepen, en geen mama maar Jessie.

Ik wil ook zo graag mama zijn. En de jongste had de haren superkort laten knippen terwijl ze ons had verteld dat ze ze wilde laten groeien.

Maar haar moeder luistert niet naar haar dus werd het kort.

Het frustreert dan wel om te weten dat de eigen moeder niet naar de eigen kinderen luistert. Maar ja, daar heb ik dan verder ook geen invloed op. Maar dan verlang ik alleen maar meer naar een eigen kind.

Pammie:( tenminste ik geloof dat jij dat was, er staan ook zoveel namen hier), ik wens je veel succes vandaag in het ziekenhuis.

Spannend hoor.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Pammie heb inderdaad toen wel een echo gehad

(jij nu vast intussen ook) maar moest hier later nog een keer voor terugkomen omdat een eierstok niet goed te zien was. Dus moest alsnog speciaal voor terug, maar je we hebben er wat voor over. Wij wonen namelijk een aardig eind uit de buurt.

Ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag.

Geplaatst

Pammie: Hoe is het gegaan? Het lijkt me wel onprettig als je tijdens de menstruatie een inwendige echo krijgt. Ik vloei de eerste twee dagen best veel. Hoe heb je vandaag ervaren?

Geplaatst

Wannebemom; Oh ook voor jou spannend!

Wij hebben de intake achter de rug.

Aardige man die Smeenk,maar hij gaat wel érg snel hoor. De vragenlijst was zo klaar,maar qua uitleg kon ik het aardig bijhouden.

Ik kon idd geen uitstrijkje laten maken,en ook de inwendige echo was niet verplicht!

Ik had de keus; Nu een inwendige echo,uitstrijkje bij de huisarts,en terug komen voor zaad inleveren.

Of over 2 weken terug komen,en dan de echo,uitstrijkje+het zaad.

Ik koos toch voor het laatste.

Hij had ook een stagaire bij zich,ik voelde me compleet niet fris bij het idee aan een echo,en dat je ongi bent. Als het moest,okee dan had ik geen andere keus.

Maar ik kom 8 maart terug,en dan doen we het dan wel.

Wel hebben we beiden vandaag moeten bloed prikken.

Ook een informatie boekje gekregen,en 8 maart wou Smeenk gelijk van ons weten wat we willen met de terug plaatsingen. (1,2 of keus aan Gyn).

Tjsa,dat vind ik nog wel even moeilijk,manlief en ik moeten daar nog maar eens voor goed zitten.

Hoe denken jullie hierover?

Verder moest ik ontzettend wennen aan alles; Een nieuwe gyn,een andere ziekenhuis.

Ik mistte gelijk mijn eigen vertrouwde ziekenhuisje! Whaha.

Geplaatst

Is wel fijn dat je de keuze had pammie. Dan had ik daar ook voor gekozen want je voelt je toch wel opgelaten.

8 maart zijn wij er ook, mijn man moet dan tese ondergaan. Superspannend...

Ik hoop dat je kan wennen daar, ik heb tot nu toe een goed gevoel gehad bij het ziekenhuis

Geplaatst
Wannebemom; Oh ook voor jou spannend!

Wij hebben de intake achter de rug.

Aardige man die Smeenk,maar hij gaat wel érg snel hoor. De vragenlijst was zo klaar,maar qua uitleg kon ik het aardig bijhouden.

Ik kon idd geen uitstrijkje laten maken,en ook de inwendige echo was niet verplicht!

Ik had de keus; Nu een inwendige echo,uitstrijkje bij de huisarts,en terug komen voor zaad inleveren.

Of over 2 weken terug komen,en dan de echo,uitstrijkje+het zaad.

Ik koos toch voor het laatste.

Hij had ook een stagaire bij zich,ik voelde me compleet niet fris bij het idee aan een echo,en dat je ongi bent. Als het moest,okee dan had ik geen andere keus.

Maar ik kom 8 maart terug,en dan doen we het dan wel.

Wel hebben we beiden vandaag moeten bloed prikken.

Ook een informatie boekje gekregen,en 8 maart wou Smeenk gelijk van ons weten wat we willen met de terug plaatsingen. (1,2 of keus aan Gyn).

Tjsa,dat vind ik nog wel even moeilijk,manlief en ik moeten daar nog maar eens voor goed zitten.

Hoe denken jullie hierover?

Verder moest ik ontzettend wennen aan alles; Een nieuwe gyn,een andere ziekenhuis.

Ik mistte gelijk mijn eigen vertrouwde ziekenhuisje! Whaha.

fijn dat het zo goed gegaan is heb je wel een belafspraak gemaakt???

Wat betreft de keuze 1 of 2 wij hebben als keuze als het een a is 1 en een b of een c 2 een tweeling zit er dan natuurlijk wel in maarja beter 2 dan geen wordt zwaar maar we hebben de voor en nadelen naast elkaar gezet en er zijn meer voordelen dan nadelen dus... maarja dat geld natuurlijk niet voor iedereen succes met je keuze

Geplaatst

Hey Sharon,

Wij hebben ook die keuze gemaakt: bij A eentje en bij B/C twee stuks!

A = boven gemiddelde kwaliteit

B = gemiddelde kwaliteit

C = beneden gemiddelde kwaliteit

Geplaatst

Mari; Alvast succes de 8e voor je man! Ben niet zo bekend met Tese,mag ik vragen wat je man precies moet doen?

Ik zal vast wennen aan het ziekenhuis,maar het is in het begin zo vreemd allemaal.

Sharon; Ik hoefde geen belafspraak te maken,omdat wij 8 maart nog moeten terugkomen voor de onderzoeken. En dan horen we gelijk de uitslag van het bloedonderzoek.

Daarna maak ik wél een belafspraak,voor uitslag uitstrijkje,zaad.

Geplaatst

Bij een tese proberen zie via een operatie, een biopt uit de teelbal te halen om te kijken of er zaadjes in zitten die ze kunnen gebruiken voor ICSI. Als er niets is houdt het verhaal voor ons op....

Geplaatst

@mari81 tjee wat spannend zeg. Dan hangt alles zo'n beetje af van die operatie. Ga voor jullie heeel hard duimen dat er wat gevonden wordt. Zal wel heel lang duren tot het eindelijk 8 maart is. Hebben jullie dan ook meteen de uitslag al??

Mijn man hoorde tijdens de voorlichtingsavond voor het eerst over tese. Hij had echt iets van tjee blij dat ik dat niet hoef mee te maken. Manlief is vanmorgen ook naar nijmegen gemoeten om het zaad weer te laten onderzoeken. Dinsdag krijgen we dan de uitslag daar van. Ben heel erg benieuwd. Bij ons gaat het het verschil maken tussen ivf/icsi of toch nog iui.

Geplaatst

Hallo,

Pammie: ik kan me goed voorstellen ja dat je zo moet wennen aan een ander ziekenhuis. Dat zal ik straks denk ik ook wel hebben. Na 2 jaar bezig te zijn geweest in een ander ziekenhuis en daar al je vertrouwen in heb gelegd zal het wel wennen zijn om weer helemaal opnieuw te beginnen met een andere arts enz.

Wannabemom: iK zal voor je duimen dat alles goed is bij manlief.

Toen ik thuiskwam lag eindelijk de uitnodiging voor een eerste afspraak in de bus.

Hier was ik ontzettend blij mee. Ik heb nu het gevoel dat we weer vooruit kunnen.

De afspraak is op 9 Maart. We moeten naar prof. Kremer. Heeft iemand van jullie ervarig met deze arts?

Groetjes

Jessie

Geplaatst

@jessie:

Ik heb zelf geen ervaring met dr. Kremer. Hij is wel geloof ik hoofd van de afdeling. Op de voorlichtingsavond deed hij ook het verhaaltje. Kwam bij ons wel over als een aardige en deskundige man. Dus ik denk dat je daar wel goed zit!!

Wel al lekker snel; 9 maart kunnen jullie al terecht!!!Veel succes

Geplaatst

Ik ken prof. dr. Kremer ook niet en heb m nog nooit gezien.

Wat betreft de Tese: mijn vriend vond het reuze mee vallen, maar hij is wel onder narcose geweest (want ze moesten ook nog iets anders opereren).

Groetjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden