Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ik zit met een vraag.

Toen de intake klaar was werd ons verteld dat we nu 2 weken moeten wachten op de uitslag.10 maart worden we hiervoor gebeld. En dat moeten we nog 3 weken wachten op de prikinstructies. En wat ik begreep dat je dan je menstruatie moet af wachten. En dat je eerst een pil krijgt en daarna jezelf moet injecteren. En dan naar 3 weken krijg je de punctie. Weten jullie hoelang je die pil moet slikken? En hoelang je dan moet spuiten? Misschien moet ik maar weer even bellen. We kregen zoveel informatie.

Ik hoor namelijk nu ook van mijn schoonzus die heeft ivf gedaan en nu een dochtertje van 2 jaar dat zij in de 2de week de punctie al had. En een vriendin van mij had in de 4de week. Zo verwarrend

ik kan je er niet zoveel over vertellen want ik hoef geen pil te slikken waarom moet jij dat?? ik ben 12 feb ong geworden toen aangemeld op dag 21 morgen dus begin ik met de deca dan op 21 maar puregon erbij dan 30 maart echo mochten de folikels dan groot genoeg zijn denk ik rond 4 april de punctie en ong 6 april de tp zo gaat het iig bij mij succes

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
paula gefeliciteerd met je verjaardag:occasion13::aaaflowersmiley:

Dank je wel, haha, daarom was ik gister niet online! 28 nu, en had eigenlijk wel gehoopt mama te zijn, maar helaas. Maar gelukkig zijn we wel met de met de 1e ICSI begonnen.

Jij moet morgen beginnen met spuiten hè?

ik zit met een vraag.

Toen de intake klaar was werd ons verteld dat we nu 2 weken moeten wachten op de uitslag.10 maart worden we hiervoor gebeld. En dat moeten we nog 3 weken wachten op de prikinstructies. En wat ik begreep dat je dan je menstruatie moet af wachten. En dat je eerst een pil krijgt en daarna jezelf moet injecteren. En dan naar 3 weken krijg je de punctie. Weten jullie hoelang je die pil moet slikken? En hoelang je dan moet spuiten? Misschien moet ik maar weer even bellen. We kregen zoveel informatie.

Ik hoor namelijk nu ook van mijn schoonzus die heeft ivf gedaan en nu een dochtertje van 2 jaar dat zij in de 2de week de punctie al had. En een vriendin van mij had in de 4de week. Zo verwarrend

Tijdens de spuitinstructie krijg je die uitleg vastwel. In Nijmegen werken ze niet met de pil. De pil zorgt er voor dat ze beter kunnen plannen die waneer start. Als je vragen hebt: zeker hun even bellen!

Groetjes!

Paula.

Geplaatst

In Nijmegen werken ze idd niet met de pil. Ze hebben daar een lang protocol. Dat houdt in dat je eigenlijk 2 cyclussen 'kwijt' bent. Je begint op dag 21 van de - eerste- cyclus waarin je je aanmeld met het prikken van decapeptyl. Dan begin je als je (weer) ongesteld bent geweest met puregon te spuiten. En ongeveer 14 dagen na het begin hiervan is de punctie.

Geplaatst

Paula Gefeliciteerd :wav:!! Wanneer start jij met decapeptyl? Of was je daar al mee begonnen?

Sharon, Jij mag al beginnen.. Jee, wat gaat het snel. EN morgen ga je naar Disney? Ik wil je alvast veel plezier wensen.

Vind je het niet spannend allemaal. Wie weet, heb je over een maand een positieve test.. Ik ga héél erg hard voor je duimen :goodluck1:, (voor iedereen hier trouwens!).

Ik denk dat ik zondag ongesteld ga worden. Ben altijd op tijd, dus verwacht nu niet ineens een paar dagen later pas ongesteld te worden.

Ik bel maandag gewoon op om te vragen of ik mij vast aan mag melden! Nee heb ik, ja kan ik krijgen, toch?

Liefs

Geplaatst

Sorry Paula, zie net staan 17 maart start decapeptyl..

Als je al in het veld aan het typen bent dan zie je onderin wel alle getypte berichten, maar de handtekening ontbreekt dan..

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik meld me ook weer eventjes. Het gaat weer stukken beter met me gelukkig. Nog een week YES YES YES en dan hoor ik hoe het allemaal verder gaat. Ik hoop zo hard dat ze gaan zeggen dat we met de cryo verder kunnen. Natuurlijk moet hij/zij wel goed ontdooien maar alles in me zegt me dat dat ons kindje word wat we in onze armen gaan sluiten na 9 maanden. Maar goed dat blijft allemaal nog spannend. Ik zie dat er voor een aantal meiden de rit van IVF/ICSI ingaat vanaf morgen heel veel succes dames en ik zal zeker voor jullie :duimen draaien:. Hou in ieder geval de positiviteit in een hoog vaandel. De rest is aan jullie. Oeoeoeeo spannend allemaal word er helemaal hyper van hahahaha.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst
Hoi meiden,

Ik meld me ook weer eventjes. Het gaat weer stukken beter met me gelukkig. Nog een week YES YES YES en dan hoor ik hoe het allemaal verder gaat. Ik hoop zo hard dat ze gaan zeggen dat we met de cryo verder kunnen. Natuurlijk moet hij/zij wel goed ontdooien maar alles in me zegt me dat dat ons kindje word wat we in onze armen gaan sluiten na 9 maanden. Maar goed dat blijft allemaal nog spannend. Ik zie dat er voor een aantal meiden de rit van IVF/ICSI ingaat vanaf morgen heel veel succes dames en ik zal zeker voor jullie :duimen draaien:. Hou in ieder geval de positiviteit in een hoog vaandel. De rest is aan jullie. Oeoeoeeo spannend allemaal word er helemaal hyper van hahahaha.

Liefs,

Nathalie

Hoi Nathalie, Goed om te lezen dat het beter met je gaat.

Haha, kan me jouw gevoel helemaal voorstellen als ik je berichtje zo lees. Oeoeoeoe spannend!! Ik vind ook dat je de positiviteit hoog moet houden. Ik denk dat dat ook erg belangrijk is..

Bij wie heb je een gesprek?

Liefs

Geplaatst

Sharon, Jij mag al beginnen.. Jee, wat gaat het snel. EN morgen ga je naar Disney? Ik wil je alvast veel plezier wensen.

Vind je het niet spannend allemaal. Wie weet, heb je over een maand een positieve test.. Ik ga héél erg hard voor je duimen :goodluck1:, (voor iedereen hier trouwens!).

Ik denk dat ik zondag ongesteld ga worden. Ben altijd op tijd, dus verwacht nu niet ineens een paar dagen later pas ongesteld te worden.

Ik bel maandag gewoon op om te vragen of ik mij vast aan mag melden! Nee heb ik, ja kan ik krijgen, toch?

Liefs

ja morgen naar euro disney heb er heeeel veel zin in en de eerste spuit daar denk ik nog niet eens heel veel aan erg he ik zet de wekker wel anders vergeet ik hem nog mama van tim gaat ook morgen beginnen die zie ik hier alleen al de hele week niet fijn weekend allemaal en allemaal heel veel succes tot zondag.

Sanne ik hoop echt dat je menstruatie uitblijft 2 dagen maar kun je niet beter woensdag bellen en dan vragen of je je nog kan aanmelden want dan heb je iig de gezamelijke afspraak gehad als je maandag al belt hebben ze misschien zoiets van nee we willen eerste dat je die afspraak hebt gehad en dan zeg je dat je maandag ongesteld geworden bent denk dat je dan meer kans hebt dan dat je ervoor belt

Geplaatst

Paula; Spannend joh; begonnen met je 1e ICSI.

En nog gefeliciteerd met je 28e verjaardag!

Balu; Fijn om te lezen dat het beter met je gaat,en stoer dat je zo positief denkt! Net als Sanne al zegt,denk ook wel dat dat heel belangrijk is.

Heel veel succes meid!

Sanne meid!!!!Jij wordt gewoon 2 dagen later ongi. Dat MOET.!!!!!

En 9 maart al je gezamenlijke afspraak.

Het gaat allemaal zo snel,ik hoop voor je dat je ongi nog even op zich laat wachten (het liefst HELEMAAL natuurlijk haha)!

Ik lees trouwens hier dat ze in Nijmegen niet aan de pil doen?

Okee,dat wist ik nog niet. Zo zie je maar; Ik moet helemaal wennen aan de IVF. Het is allemaal zo nieuw,maar ik zal vast niet de enige zijn.

Sharon; Heel veel plezier in Disneyland,en succes met je 1e spuit!

Tot later!

liefs.

Geplaatst

Hoi Nathalie, Goed om te lezen dat het beter met je gaat.

Haha, kan me jouw gevoel helemaal voorstellen als ik je berichtje zo lees. Oeoeoeoe spannend!! Ik vind ook dat je de positiviteit hoog moet houden. Ik denk dat dat ook erg belangrijk is..

Bij wie heb je een gesprek?

Liefs

Hoi Sanne,

Ik heb net ff gekeken of er een naam op staat maar staat er niet bij wel staat op onze sticker van het kaartje dr. Braat dus ik weet niet of we daar ook de afspraak mee hebben maar weet je ik zie het allemaal wel ik ben allang blij dat we zo snel allemaal terug kunnen komen. Waar ik daarentegen wel van baal is dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden na de miskraam. Ik weet ook niet of dat goed is of juist slecht en hoe ze er in Nijmegen mee omgaan. In Den Bosch ging ik aan de provera en werd ik tussentijd al ongesteld ach welja ik zie het wel hoe het gaat lopen.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hallo Dames,

Heb even niks meer van me laten horen. Druk druk.

Ik zie dat er een Jessy bij is gekomen. Wat grappig. Hebben we een jessie met ie en een met y.

Voor de dames die nu zijn begonnen met spuiten, heel erg veel succes.

volgens mij waren dat Sharon en mama van Tim toch? Ik duim voor jullie. Als ik iemand vergeten ben sorry, maar ik duim dan ook voor jou. Ik heb al 1 keer een icsi poging gehad, dus denk wel dat ik weet hoe jullie je voelen. Ik hoop alleen dat jullie niet zoveel last krijgen van bijwerkingen.

Ik had daar niet zoveel last van behalve dan dat er erg moe was. Een avonddienst duurde me dan ook erg lang. Moest dan tot 23.30 u werken en om 22.00u zat ik er al doorheen. Mijn zusje heeft veel last gehad bij haar pogingen van stemmingswisselingen. Vooral heel emotioneel.

Ik moest van 3 pagina's bijlezen. Dat was nogal wat.

wij kunnen eindelijk dinsdag voor een intake gesprek. Klinkt misschien raar, maar ik verheug me er nu gewoon op. Er zijn nu 3 collega's die bijna uitgeteld zijn en dat mijn wens alleen nog maar steeds groter. Maar ik ben erg blij voor hen. Blij dat ze niet hoeven door te maken wat wij door moeten maken.

Dikke groeten, Jessie

Geplaatst
Paula; Spannend joh; begonnen met je 1e ICSI.

En nog gefeliciteerd met je 28e verjaardag!

Balu; Fijn om te lezen dat het beter met je gaat,en stoer dat je zo positief denkt! Net als Sanne al zegt,denk ook wel dat dat heel belangrijk is.

Heel veel succes meid!

Sanne meid!!!!Jij wordt gewoon 2 dagen later ongi. Dat MOET.!!!!!

En 9 maart al je gezamenlijke afspraak.

Het gaat allemaal zo snel,ik hoop voor je dat je ongi nog even op zich laat wachten (het liefst HELEMAAL natuurlijk haha)!

Okee,dat wist ik nog niet. Zo zie je maar; Ik moet helemaal wennen aan de IVF. Het is allemaal zo nieuw,maar ik zal vast niet de enige zijn.

Tot later!

liefs.

Ik hoop het echt dat dat gebeurt, maar ik verwacht niet dat ik later ongi ga worden. En inmiddels heb ik ook zoiets van, dan maar april hoor. Ik wil me daar eigenlijk niet druk om maken en wil het rustig allemaal op me af laten komen. Als ik me vasthoud aan de aankomende ongesteldheid dan is het weer zo'n domper als dit dan uiteindelijk niet kan.

Ik moet net als jij helemaal wennen aan de IVF hoor.. Haha.. Heb nog geen idee hoe wat en wanneer. Een beetje weet ik het, maar je zal het toch een keer helemaal echt mee moeten maken voordat je weet wat het inhoudt.

Hoi Sanne,

Ik heb net ff gekeken of er een naam op staat maar staat er niet bij wel staat op onze sticker van het kaartje dr. Braat dus ik weet niet of we daar ook de afspraak mee hebben maar weet je ik zie het allemaal wel ik ben allang blij dat we zo snel allemaal terug kunnen komen. Waar ik daarentegen wel van baal is dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden na de miskraam. Ik weet ook niet of dat goed is of juist slecht en hoe ze er in Nijmegen mee omgaan. In Den Bosch ging ik aan de provera en werd ik tussentijd al ongesteld ach welja ik zie het wel hoe het gaat lopen.

Liefs,

Nathalie

Het maakt inderdaad niets uit bij wie terecht kan. Zoals je zelf al zegt is het sowieso al fijn dat je zo snel kan terugkomen.

Ik heb trouwens geen idee hoe het zit met menstrueren na een miskraam.

Was je normaal regelmatig ongesteld?

Hallo Dames,

Heb even niks meer van me laten horen. Druk druk.

Ik zie dat er een Jessy bij is gekomen. Wat grappig. Hebben we een jessie met ie en een met y.

Voor de dames die nu zijn begonnen met spuiten, heel erg veel succes.

volgens mij waren dat Sharon en mama van Tim toch? Ik duim voor jullie. Als ik iemand vergeten ben sorry, maar ik duim dan ook voor jou. Ik heb al 1 keer een icsi poging gehad, dus denk wel dat ik weet hoe jullie je voelen. Ik hoop alleen dat jullie niet zoveel last krijgen van bijwerkingen.

Ik had daar niet zoveel last van behalve dan dat er erg moe was. Een avonddienst duurde me dan ook erg lang. Moest dan tot 23.30 u werken en om 22.00u zat ik er al doorheen. Mijn zusje heeft veel last gehad bij haar pogingen van stemmingswisselingen. Vooral heel emotioneel.

Ik moest van 3 pagina's bijlezen. Dat was nogal wat.

wij kunnen eindelijk dinsdag voor een intake gesprek. Klinkt misschien raar, maar ik verheug me er nu gewoon op. Er zijn nu 3 collega's die bijna uitgeteld zijn en dat mijn wens alleen nog maar steeds groter. Maar ik ben erg blij voor hen. Blij dat ze niet hoeven door te maken wat wij door moeten maken.

Dikke groeten, Jessie

Dinsdag heb je de intake... Gaat het beginnen!!

Wij hebben dinsdag de gezamenlijke afspraak om 13.45 uur.

Ik had toen ik IUI deed wel last van de hormonen. Ik had last van enorme opvliegers (zo ineens ging er dan een totale hittegolf door me heen) en ik had ook last van stemmingswisselingen (helaas). Maar goed, ik hoop dat ik maar 1 ronde aan de hormonen moet en dat het dan direct raak is..

Dit hoop ik voor iedereen hier, want het is zeker niet niks.

Geplaatst

Hey Sanne,

Ik heb bijna niet gemenstrueerd omdat ik de pil constant doorslikte. Toen we met IVF gingen beginnen kreeg ik decapeptyl. We hebben het in 2008 zelf moeten proberen en toen was mijn cyclus niet echt te peilen meestal lag het zo tussen de de 33 en 45 dagen dus ook niet echt regelmatig he. Maar goed ik wacht het rustig af wat ze zeggen ze zullen waarschijnlijk in het dossier ook kunnen zien dat ze liever niet hadden dat ik ongesteld werd ivm de endometriose. We shall see. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Afgelopen dinsdag hebben wij vanuit nijmegen bericht gehad dat we toch niet met ivf mogen beginnen. Vind het wel erg jammer, want we hadden ons er toch een beetje op verheugd. Maar nu gaan we weer terug naar 4x iui.

Ik denk dat ik over een week ongeveer wel weer ongesteld ga worden na mijn miskraam. De gyn van nijmegen had er wel veel vertrouwen in dat het met iui zou lukken. Zelf hebben we dat totaal niet. Is gewoon een voorgevoel. Maar tja we zullen wel geen keus hebben. Een ander z'huis voor een 2nd opinion schiet ook niet op. Voor we daar aan de beurt zijn kunnen we al weer enkele iui's achter de rug hebben.

In ieder geval mochten we wel in het Radboud op de wachtlijst blijven!!! Dus dan mogen we wrs. meteen doorstromen vanuit de iui's naar ivf. Das weer een zorg minder. Nu weer wachten tot de duiveltjes doorkomen en dan weer lekker naar het z'huis!!

Geplaatst
Paula Gefeliciteerd :wav:!! Wanneer start jij met decapeptyl? Of was je daar al mee begonnen? Sharon, Jij mag al beginnen.. Jee, wat gaat het snel. EN morgen ga je naar Disney? Ik wil je alvast veel plezier wensen.

Hey dank je wel! Zoals je later al las mag ik nog even wachten met de eerste spuit. De 17e idd. Ik heb mn koelkast al wel helemaal vol liggen met die zooi. Hihi. Wat een stapels!

http://www.postimage.org/image.php?v=TslrNgS

Paula; Spannend joh; begonnen met je 1e ICSI. En nog gefeliciteerd met je 28e verjaardag!

Ook bedankt! :) Ik vind het wel fijn zonder pil, scheelt toch weer een beetje hormonen in je lichaam. Overal doen ze het net een beetje anders. Ik wist ook niet dat voor IVF antibiotica gebruikt werd, hoorde ik laatst. Een maand lang! Poeh!

Afgelopen dinsdag hebben wij vanuit nijmegen bericht gehad dat we toch niet met ivf mogen beginnen. Vind het wel erg jammer, want we hadden ons er toch een beetje op verheugd. Maar nu gaan we weer terug naar 4x iui.

...

In ieder geval mochten we wel in het Radboud op de wachtlijst blijven!!! Dus dan mogen we wrs. meteen doorstromen vanuit de iui's naar ivf. Das weer een zorg minder. Nu weer wachten tot de duiveltjes doorkomen en dan weer lekker naar het z'huis!!

Jeetje wel balen! Ik kan me voorstellen dat dat tegenvalt als je al meerdere IUI's hebt gehad. Ik hoop dat het alsnog lukt en dat je eigenlijk helemaal niet door hoeft te stromen naar de IVF. Succes!

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

ja morgen naar euro disney heb er heeeel veel zin in en de eerste spuit daar denk ik nog niet eens heel veel aan erg he ik zet de wekker wel anders vergeet ik hem nog mama van tim gaat ook morgen beginnen die zie ik hier alleen al de hele week niet fijn weekend allemaal en allemaal heel veel succes tot zondag.

Sanne ik hoop echt dat je menstruatie uitblijft 2 dagen maar kun je niet beter woensdag bellen en dan vragen of je je nog kan aanmelden want dan heb je iig de gezamelijke afspraak gehad als je maandag al belt hebben ze misschien zoiets van nee we willen eerste dat je die afspraak hebt gehad en dan zeg je dat je maandag ongesteld geworden bent denk dat je dan meer kans hebt dan dat je ervoor belt

Ja ja, de mama van Tim was even druk en een paar keer bij de digipoli geweest ipv hier maar indd. De eerste prik is gister gezet. Ineens denk je; waarom begin ik hieraan. We hebben Tim; das toch ook mooi.

Gek, al maanden leef ik naar gisteren toe en dan begin je te twijfelen. Maar gelukkig is de twijfel weer weg en zie ik een beeldig mooie baby in Tims armen liggen en droom nog even verder.

Heel veel plezier en doe je Belle de groeten? Ik zou best wel met je willen ruilen.

tot volgende week!

Geplaatst

Hallootjes,

Weinig te melden hoor, alleen dat ik denk dat ik morgen echt wel ongesteld ga worden. Zo af en toe voel ik dat zware gevoel onderin mijn buik. Afwachten maar weer. Het wordt dan in ieder geval een maand later aanmelden voor ons. En dan maar hopen dat er dan een plekje is.. Anders wordt het mei. Dat duurt me eerlijk gezegd nog te lang.

Liefs

Geplaatst

nou dames euro disney was echt super maar we zijn vandaag optijd weggereden het was vandaag zooo mega druk dus lekker op tijd thuis en de eerste spuit nou dames hahaha dat was een lachertje me man zou hem zetten maar toen het zover was zei ik ik wil het toch eerste even zelf proberen nou ik hield hem tegen mijn buik aan ik drukte een beetje en hij zat er al in hahaha ik lachte me kapot stelt niets voor alleen bij de tweede spoot ik iets te snel en dan voel je het wel dus vanavond weer even iets langzamer toch wel makkelijk als ik het gewoon zelf kan

Geplaatst
nou dames euro disney was echt super maar we zijn vandaag optijd weggereden het was vandaag zooo mega druk dus lekker op tijd thuis en de eerste spuit nou dames hahaha dat was een lachertje me man zou hem zetten maar toen het zover was zei ik ik wil het toch eerste even zelf proberen nou ik hield hem tegen mijn buik aan ik drukte een beetje en hij zat er al in hahaha ik lachte me kapot stelt niets voor alleen bij de tweede spoot ik iets te snel en dan voel je het wel dus vanavond weer even iets langzamer toch wel makkelijk als ik het gewoon zelf kan

Wat goed!! Zeker fijn als je het zelf kan.. Je moet idd niet te snel spuiten, daar kan je dan wel een blauwe plek aan overhouden, haha..

Euro Disney was dus leuk? Hoe lang heb je erover gereden? Of zijn jullie met de Thalys (of hoe schrijf je dat?!?) gegaan?

Geplaatst
Wat goed!! Zeker fijn als je het zelf kan.. Je moet idd niet te snel spuiten, daar kan je dan wel een blauwe plek aan overhouden, haha..

Euro Disney was dus leuk? Hoe lang heb je erover gereden? Of zijn jullie met de Thalys (of hoe schrijf je dat?!?) gegaan?

nee met de auto 5 en half uur en 2 keer gestopt ja was echt super leuk en die achtbanen daar wordt je afgeschoten die kracht van zo'n ding echt mooi ik hou der van haha en wbt de spuit ik ga morgen proberen hem er gelijk in te poffen niet meer langzaam nog geen blauwe plekken eerste keer links gister rechts nu weer links beetje afwisselen haha

Geplaatst

Zie je nou wel! Goedzo meid.

Je zult zien; Het is een stuk gemakkelijker als je jezelf kan prikken!

Succes.

Sanne;Het kan mij ook niet snel genoeg gaan hoor. Heb pas de intake gehad,en moet maandag pas voor de onderzoekjes,maar toch hoop ik dat het snel gaat allemaal.

Begrijp precies wat je bedoeld.

Zeiden ze niet in het boek van Zita West dat IVF goed was in de zomer?

Ik bedoel maar....hihi.

Geplaatst
Zie je nou wel! Goedzo meid.

Je zult zien; Het is een stuk gemakkelijker als je jezelf kan prikken!

Succes.

Sanne;Het kan mij ook niet snel genoeg gaan hoor. Heb pas de intake gehad,en moet maandag pas voor de onderzoekjes,maar toch hoop ik dat het snel gaat allemaal.

Begrijp precies wat je bedoeld.

Zeiden ze niet in het boek van Zita West dat IVF goed was in de zomer?

Ik bedoel maar....hihi.

Oh ja Pammie, jullie moeten morgen weer hé? Hoe laat moet je er zijn?

Uitstrijkje/echo en zaad inleveren? Moet je daar dan weer twee weken op wachten? Of word je al wel vast op de lijst gezet voor de gezamenlijke afspraak?

Ja, dat boek van Zita, ik kijk er nog steeds iedere keer in. Er staan best veel tips in hoor. Maar dat weet je, je hebt het zelf ook gelezen. En inderdaad Zita zegt: "Ik heb gemerkt dat IVF/ICSI beter werkt in de lente en de zomer: de tijd en groei en vernieuwing binnen de natuurcyclus. In de herfst en winter is de natuur stil en heeft het lichaam rust en slaap en weinig actie nodig. Als de tijd niet je vijand is en je de keuze hebt, begin de behandeling dan liever in de lente dan in de winter."

Ik slik wel vitamines zoals Q10 en Mutivitamines en foliumzuur..

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Afwachten..

Geplaatst
nee met de auto 5 en half uur en 2 keer gestopt ja was echt super leuk en die achtbanen daar wordt je afgeschoten die kracht van zo'n ding echt mooi ik hou der van haha en wbt de spuit ik ga morgen proberen hem er gelijk in te poffen niet meer langzaam nog geen blauwe plekken eerste keer links gister rechts nu weer links beetje afwisselen haha

Haha, ik hou daar ook van.. Vind ik ook helemaal geweldig.. Hebben jullie ook in zo'n Disney Hotel overnacht? Lijkt mij ook wel leuk een keer te doen.. Heb je via internet geboekt?

Geplaatst

Morgen om 15.00 uur hebben we de afspraak,inderdaad voor inwendige echo,uitstrijkje en het zaad inleveren.

Ik weet niet of we gelijk een afspraak kunnen maken voor de gezamenlijke afspraak,denk het eerlijk gezegd niet. Misschien dat ze de uitslagen eerst afwachten?

Denk wel dat we morgen de uitslagen van het bloedonderzoek krijgen.

Ik slik ook vitamines. Foliumzuur (was verplicht trouwens hé). De gyn in Nijmegen vroeg mij of ik foliumzuur sliktte,zo niet,dan moest ik daar direct mee beginnen.

Maar ik sliktte dat al+ Vitamine B complex en Vitamine E.

Jullie horen morgen wel meer van me.

Verder alles goed met iedereen??

Geplaatst
Morgen om 15.00 uur hebben we de afspraak,inderdaad voor inwendige echo,uitstrijkje en het zaad inleveren.

Ik weet niet of we gelijk een afspraak kunnen maken voor de gezamenlijke afspraak,denk het eerlijk gezegd niet. Misschien dat ze de uitslagen eerst afwachten?

Denk wel dat we morgen de uitslagen van het bloedonderzoek krijgen.

Ik slik ook vitamines. Foliumzuur (was verplicht trouwens hé). De gyn in Nijmegen vroeg mij of ik foliumzuur sliktte,zo niet,dan moest ik daar direct mee beginnen.

Maar ik sliktte dat al+ Vitamine B complex en Vitamine E.

Jullie horen morgen wel meer van me.

Verder alles goed met iedereen??

Kunnen wel samen rijden, haha.. Wij moeten om 14.45 uur er zijn.. Duurt twee uur. Nee hoor!! Misschien komen we elkaar nog wel tegen..

Ze hebben mij niet gezegd dat het verplicht was om foliumzuur te slikken, maar dit doe ik al een tijdje. Soms vergeet ik het ook hoor. Waarschijnlijk als je na morgen alle onderzoekjes hebt gehad, dat je dan over ongeveer na twee weken de uitnodiging krijgt voor de GA..

Misschien toch nog tegelijk IVF.. :blowkisses:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden