Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reactie's!

Succes met jullie traject en Raba sterkte met paps!

Ik zal zeker mee blijven lezen en schrijven, al zal het een mindere frequentie hebben.

Ik denk aan jullie!

Liefs,

Goofy

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@Goofy: Wat fijn dat je zo'n gesprek hebt gehad met je gyn. Geeft toch een opluchting hé.

De dames die benieuwd zijn naar de foto van de embryo,ik krijg het niet voor elkaar hier op profielafbeelding te zetten.

Echt...ik ben geen computer technicus.

Sanne,wel bedankt voor het uitleggen hihi.

Jammer voor ons :)...

Maar hoe gaat het verder met je? Hoe voel je je? Nog steeds last van kwaaltjes?

Hoe gaan je de wachtweken af? Vrijdag een week alweer.. Ik vind het wel snel gaan, maar dat zal voor jou anders zijn.

Hier nog geen ongi te bekennen. Ben nu een twee weken na mijn eisprong, dus zal wel er aan moeten komen.. Afwachten maar weer..

Geplaatst

Het ging vandaag nog steeds niet goed met pap. Hij kreeg koorts. En mijn moeder helemaal overstuur. Werk neer gelegd (gelukkig had ik geen klant tussen 15:00-18:00 en zou mijn volgende klant om 19:00 komen die wel afgezegd de volgende klant die om 19:30 kwam wel gedaan) ik ben toen gauw naar het ziekenhuis gegaan. Gelukkig was die weer bij zijn positieven hij was namelijk even wel gezakt draaide met zijn ogen en begon te ijlen. Hij heeft nog steeds veel pijn. Meiden bedankt voor jullie

medeleven. En sharon bedankt voor je cyber hugs. Hopelijk gaat het morgen beter.

Geplaatst

hallo dames,

Het is hier nu erg rustig zie ik.

Raba, hoe gaat het nu met je vader? Is de koorts gezakt?

Goofy, fijn dat je zo een positief gesprek hebt gehad.

Maar wel moeilijk dat jullie nu zolang moeten wachten. Maar er is tenminste nog hoop.

Pammie, ik ben ook zo slecht met de computer. Ik denk dat ik dit ook niet voor elkaar ga krijgen als het zover is.

Morgen heb ik mijn 3e fm. Hoop nu toch wel eens dat ik een punctiedatum te horen krijg. Het gaat nog erg goed met mij.Ik heb niet echt ergens last van. Behalve dan dat ik 1kg bij ben gekomen en wat last heb van mijn rug na het sporten. Ik voel me wel net een broeikas.

Geplaatst

Hoi Hoi,

@ Raba: Gaat het al weer wat beter met je vader? Hadden jullie verwacht dat dit zo'n zware ingreep was of valt alles tegen? Er waren toch poliepen weggehaald bij je vader? Ik wist niet dat dit zo'n zware ingreep was. Heel veel sterkte gewenst.

@Jessie: morgen 3e fm. Ik hoop voor je dat je een punctiedatum krijgt. Morgen moet ik ook naar Nijmegen voor de uitgangsecho.

Groetjes,

Appel

Geplaatst
Het ging vandaag nog steeds niet goed met pap. Hij kreeg koorts. En mijn moeder helemaal overstuur. Werk neer gelegd (gelukkig had ik geen klant tussen 15:00-18:00 en zou mijn volgende klant om 19:00 komen die wel afgezegd de volgende klant die om 19:30 kwam wel gedaan) ik ben toen gauw naar het ziekenhuis gegaan. Gelukkig was die weer bij zijn positieven hij was namelijk even wel gezakt draaide met zijn ogen en begon te ijlen. Hij heeft nog steeds veel pijn. Meiden bedankt voor jullie

medeleven. En sharon bedankt voor je cyber hugs. Hopelijk gaat het morgen beter.

Wat vervelend zeg!! Lijkt me verschrikkelijk om je vader zo te zien. Ik wens je vader heel veel beterschap!

hallo dames,

Het is hier nu erg rustig zie ik.

Raba, hoe gaat het nu met je vader? Is de koorts gezakt?

Goofy, fijn dat je zo een positief gesprek hebt gehad.

Maar wel moeilijk dat jullie nu zolang moeten wachten. Maar er is tenminste nog hoop.

Pammie, ik ben ook zo slecht met de computer. Ik denk dat ik dit ook niet voor elkaar ga krijgen als het zover is.

Morgen heb ik mijn 3e fm. Hoop nu toch wel eens dat ik een punctiedatum te horen krijg. Het gaat nog erg goed met mij.Ik heb niet echt ergens last van. Behalve dan dat ik 1kg bij ben gekomen en wat last heb van mijn rug na het sporten. Ik voel me wel net een broeikas.

Ik had ook drie keer een fm en daarna werd de punctiedatum afgesproken. Ik hoop het ook voor jou. Gelukkig heb je nog nergens last van afgezien van dat je je een broeikas voelt, hahaha..

Liefs

Geplaatst

Dag dames,

Volg jullie nog op de voet in de hoop op goed nieuws!

Van de week MvM op bezoek gehad en daar doe ik nu dus aan mee.

Verder erg moe en misselijk en veel hoofdpijn.

Morgen gelukkig de 1e echo! Hij is wat vervroegd ivm buikpijn, ze

willen nu kijken of het wel op de goede plek zit. Dus misschien kom ik Jessie

of Appel wel tegen? Hoe laat moeten jullie?

Pammie en Sharon volgende week zaterdag allebei testen, spannend hoor! Het wachtbankje van Juni is angstig rood weer, jullie moeten maar voor wat meer groen gaan zorgen hoor! Zet hem op!

Raba, succes met je vader, hopelijk is hij straks goed genoeg opgeknapt om toch mee te gaan.

Voor de andere zwangeren, hoe is het met jullie?

De dames die nog het traject (weer) in moeten, veel succes!!!

Groetjes,

Liesbeth

Geplaatst

Gisteren was de koorts wel gezakt. Maar omdat die niet goed opknapt hebben ze hem weer onderzocht. Volgens mams gaat het nu wel iets beter en gaan ze hem sonde voeding geven. Lief dat jullie zo mee leven. Ik heb het erg moeilijk mee om te zien dat paps zoveel pijn heeft de operatie is normaal inderdaad niet zo gecompliceert. Maar paps heeft altijd pech als die in het ziekenhuis ligt. Vandaag mag die niet naar huis misschien na het weekend maar daar hebben we ook een hard hoofd in.

Sanne@hopelijk snel de punctie.

Geplaatst

Hoi,

Vandaag de uitgangsecho gehad. Alles was goed. Ik mag morgen de puregon erbij gaan prikken. Rechts zaten iets meer eicellen dan links. Links kon ze ook wat slechter zien. Ze zei dat het een indicatie is, maar dat het niet alles zegt. Vorige keer deed recht juist minder mee.

Ik moest er trouwens om 10:30 zijn het liep allemaal wat uit, maar kan ik jullie (jessie of liesbeth) gezien hebben?

@ Liesbeth ik hoop dat jullie een kloppend hartje op de juiste plaats hebben zien kloppen.

Iedereen weer succes gewenst en tot schrijfs.

Appel

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 21 juni Raya

Uitgangsecho

Start Puregon/Gonal F

- 19 juni Appel

- 09 juli Raya

Eerste fm

- 12 juni Jessie

- 28 juni Appel

- 18 juli Raya

Punctie

Terugplaatsing

- 11 juni Pammie (1 x A-embryo)

- 11 juni Sharon (1x A-embryo & 1 x B-embryo)

Testdag

- 2 juni Liesbeth

- 26 juni Pammie

- 26 juni Sharon

Cryocyclus:

- 11 juni Sharon 2 A embryo's

Zo even het lijst aangevuld. Ik moet maandag 28 juni heen voor een 1e FM. Spannend ik heb dan 9 keer puregon gespoten, dus als het goed is moet er dan toch al wel wat te zien zijn.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Even kort... het hartje klopte op de juiste plek!! Allen zat er op de plek van d epijn wel een cyste en ze vonden mijn baarmoeder er niet normaal uitzien, ze vroeg of ik soms ooit een vleesboom ofzo had gehad? Heel vreemd. Dus volgende week maar weer terug...

Geplaatst

Hoi Liesbeth

Fijn om te lezen dat het hartje klopt en op de goed plek zit. Van harte gefeliciteerd. Hopelijk heeft de andere ondervindingen geen invloed op je zwangerschap.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Hoi Appel,

Het zou kunnen dat je ons gezien hebt ja. Wij hadden de afspraak om 10.10u en het liep uit dus toen jullie daar waren waren wij er ook als het goed is.

Wat grappig. Ik zal je vertellen wat ik aan had en waar ik zat. Ik had een lichtpaars t- shirt aan, een spijkerrok en een kaki legging. Ik heb kort rood haar.

Wij hebben dinsdag de punctie. Yes. Krijg morgen te horen hoe laat.

We hebben al gereserveerd in het Radboudhotel.

Liesbeth, kan dat nog invloed gaan hebben op je zwangerschap? In ieder geval van harte gefleliciteerd. Super hoor om het hartje te horen. Dat maakt het allemaal wel heel erg echt he.

Geplaatst

Vader heeft geen koorts maar is gisteren op de hartbewaking opgenomen.

zijn hartslag was 160 i.p.v 80. Ze hebben hem onder narcose gemaakt en een elektrisch schokje toegedient. Tot nu toe loopt die weer goed. Hij was gisteren aardig op de praatstoel en maakte weer grapjes. Zo weer naar hem toe en hopen dat het goed mag blijven gaan.

Jessie@super dinsdag de punctie. Dus 10 dagen naar de 1fm heb je je punctie. Als ik goed geteld heb.

Liesbeth@wat fijn dat je het hartje heb gehoord. En fijn dat ze het in de gaten houden.

Geplaatst

Wij hebben dinsdag de punctie. Yes. Krijg morgen te horen hoe laat.

We hebben al gereserveerd in het Radboudhotel.

Jessie,wat goed.

Spannend. Dat betekent als alles goed gaat dat je vrijdag de TP hebt. (had ik ook),Lekker weekend er achter aan.

Succes.

Liesbeth,fijn hoor dat het hartje kloptte,en alles op de goede plek zit. Lekker zwanger zijn.

En je zult vast goed in de gaten worden gehouden.

Raba,Sterkte verder met je vader!

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 21 juni Raya

- 8 juli Sanne

Uitgangsecho

Start Puregon/Gonal F

- 19 juni Appel

- 09 juli Raya

- 26 juli Sanne

Eerste fm

- 12 juni Jessie

- 28 juni Appel

- 18 juli Raya

- 4 aug Sanne

Punctie

Terugplaatsing

Testdag

- 2 juni Liesbeth

- 26 juni Pammie

- 26 juni Sharon

Cryocyclus:

Even het lijstje aangepast, want we zijn weer aangemeld gelukkig!

@ Jessie: Yes, eindelijk een punctiedatum.. A.s. dinsdag!! Het Radbouthotel hebben wij toen ook gedaan. Ik vond het super allemaal. Lekker rustig aankomen tijdens de punctie.

Héél veel sterkte/succes dindsdag..

@ Liesbeth: Wat fijn!!! Het hartje horen klopppen. Wel vervelend dat ze dan zeggen dat je baarmoeder er raar uitziet. Maar daar ga je deze week voor terugkomen?

@ Pammie & Sharon: Nog even en dan zitten de wachtweken er op. Ik hoop dat jullie dan nog 8 maanden moeten wachten totdat de ongi doorbreekt..:blob6:

Mijn internet doet raar doordat de router kuren heeft. Sorry, maar het wordt hierdoor wat lastiger om hier te komen..

Liefs

Geplaatst
Start Decapeptyl

- 21 juni Raya

- 8 juli Sanne

Uitgangsecho

Start Puregon/Gonal F

- 19 juni Appel

- 09 juli Raya

- 26 juli Sanne

Eerste fm

- 12 juni Jessie

- 28 juni Appel

- 18 juli Raya

- 4 aug Sanne

Punctie

Terugplaatsing

Testdag

- 2 juni Liesbeth

- 26 juni Pammie

- 26 juni Sharon

Cryocyclus:

Even het lijstje aangepast, want we zijn weer aangemeld gelukkig!

@ Jessie: Yes, eindelijk een punctiedatum.. A.s. dinsdag!! Het Radbouthotel hebben wij toen ook gedaan. Ik vond het super allemaal. Lekker rustig aankomen tijdens de punctie.

Héél veel sterkte/succes dindsdag..

@ Liesbeth: Wat fijn!!! Het hartje horen klopppen. Wel vervelend dat ze dan zeggen dat je baarmoeder er raar uitziet. Maar daar ga je deze week voor terugkomen?

@ Pammie & Sharon: Nog even en dan zitten de wachtweken er op. Ik hoop dat jullie dan nog 8 maanden moeten wachten totdat de ongi doorbreekt..:blob6:

Mijn internet doet raar doordat de router kuren heeft. Sorry, maar het wordt hierdoor wat lastiger om hier te komen..

Liefs

ooh sanne wat goed kun jij ook weer verder en we gaan ervoor

rest van de dames fijne zondag

Geplaatst

Sanne, fijn dat je je ook weer hebt kunnen aanmelden Dat wachten is echt vervelend maar nu weet je wanneer je weer verder kunt.

Pammie: Ik heb inderdaad het weekend erachteraan na de vrijdag, maar helaas heb ik het zaterdag superdruk omdat de stiefdochter haar verjaardag viert en zondag moet ik werken.

Hoe hebben jullie de punctie en terugplaatsing met het werk gedaan? Zijn jullie daarna gewoon meteen gaan werken of zijn jullie nog een dagje erna thuisgebleven?

Ik moet morgen mijn manager bellen over dinsdag en eigenlijk wil ik me voor die dag ziekmelden, maar zij heeft liever dat ik mijn dienst ruil met iemand en die daarna terugwerk. Ik zie er dus best tegenop om haar te bellen morgen. En ik denk dat ik me voor de woensdag ook ziek meld aangezien ik lichamelijk zwaar werk heb met tillen, duwen en trekken. En vrijdag moet ik dan ook vrij regelen. Vervelend allemaal hoor dat regelen.

Geplaatst

Hoe hebben jullie de punctie en terugplaatsing met het werk gedaan? Zijn jullie daarna gewoon meteen gaan werken of zijn jullie nog een dagje erna thuisgebleven?

Ik moet morgen mijn manager bellen over dinsdag en eigenlijk wil ik me voor die dag ziekmelden, maar zij heeft liever dat ik mijn dienst ruil met iemand en die daarna terugwerk. Ik zie er dus best tegenop om haar te bellen morgen. En ik denk dat ik me voor de woensdag ook ziek meld aangezien ik lichamelijk zwaar werk heb met tillen, duwen en trekken. En vrijdag moet ik dan ook vrij regelen. Vervelend allemaal hoor dat regelen.

Hallo Jessie,na de punctie moet je eigenlijk verplicht thuis blijven. Je krijgt verdoving,en daarna voel je je nog niet al te best. Lekker thuis op de bank of in bed,en lekker rustig aan doen. De dag erna ben ik weer gaan werken,en dat gaat prima! (voor iedereen natuurlijk anders)

Een punctie valt onder medische ingreep,en als ik jou was zou ik je manager dit ook duidelijk maken. Ze moeten je dan eigenlijk wel vrij geven hoor.

Met de TP is voor iedereen heel verschillend. Omdat wij 1.5 uur moeten rijden naar Nijmegen,en ik om 14.00 de TP had,was ik de hele dag afwezig op het werk. Ik had daarna weekend,dus heb het die dagen rustig aan gedaan.

Houdt beetje rekening met zwaar tillen,maar voor de rest heb ik alles weer gedaan,terwijl ook ik een baan heb waarbij ik til,loop,sta. (Winkel).

Nu tijdens de wachtweken vermijd ik te zwaar tillen nog steeds.

Succes Jessie.

Geplaatst

Dank je Pammie,

Ik heb net gebeld en de dinsdag, woensdag en vrijdag zal ik zeker vrij hebben. Donderdag haal ik dan wat uurtjes in. De de overige uren haal ik ook nog een keer in in overleg met de manager. Dus dat is allemaal weer geregeld.

Ik begin het nu wel spannend te vinden hoor. Hoe is het verder met jou?

Geplaatst

Ik ben op eigen verzoek van Arnhem overgegaan naar Radboud. Arnhem was echt een drama, hoe vaak ik daar niet totaal ontredderd het ziekenhuis heb verlaten... Heel lomp allemaal en totaal geen begeleiding.

Nu dus in het Radboud waar ze concludeerden dat mijn eivoorraad aan het afnemen is, dus op voor een proefcyclus, met de maximale dosis aan puregon, 300.

Na de punctie bleek ik 6 eitjes te hebben, uiteindelijk 2 bevrucht via icsi, omdat de zaadkwaliteit tegen viel. De punctie viel me heel erg mee, de dag erna dacht ik er heel anders over, alsof ik overreden was door een vrachtwagen. Heb ik nog wel een week last van gehad.

En nu in de laatste dagen van het lange afwachten.. En dan maar proberen om er niet zoveel mee bezig te zijn.... ahum..

Ik heb al sinds de tp last van mijn darmen, dus ben steeds bang dat ik buikpijn krijg van ongi. Durf bijna niet meer naar de wc. Nou ja.. we zullen doorgaan...

We weten waar we het voor doen!

Geplaatst
Ik ben op eigen verzoek van Arnhem overgegaan naar Radboud. Arnhem was echt een drama, hoe vaak ik daar niet totaal ontredderd het ziekenhuis heb verlaten... Heel lomp allemaal en totaal geen begeleiding.

Nu dus in het Radboud waar ze concludeerden dat mijn eivoorraad aan het afnemen is, dus op voor een proefcyclus, met de maximale dosis aan puregon, 300.

Na de punctie bleek ik 6 eitjes te hebben, uiteindelijk 2 bevrucht via icsi, omdat de zaadkwaliteit tegen viel. De punctie viel me heel erg mee, de dag erna dacht ik er heel anders over, alsof ik overreden was door een vrachtwagen. Heb ik nog wel een week last van gehad.

En nu in de laatste dagen van het lange afwachten.. En dan maar proberen om er niet zoveel mee bezig te zijn.... ahum..

Ik heb al sinds de tp last van mijn darmen, dus ben steeds bang dat ik buikpijn krijg van ongi. Durf bijna niet meer naar de wc. Nou ja.. we zullen doorgaan...

We weten waar we het voor doen!

hey margot

welkom en hopen dat je zwanger bent heb je nog niet getest??

Geplaatst

Welkom Margot!! Je wachtweken zitten er dus al bijna op. Spannend!! Ik hoop voor je dat je positief test.

Wat slecht trouwens van Arnhem. Wij hadden ook de keuze of Arnhem of Nijmegen. Maar als we kozen voor Arnhem moesten we voor de punctie volgens mij naar Utrecht. Had jij dat ook?

Sharon: Hoe voel je je? Ik hoop hartstikke zwanger!!!

Heb je ook nog niet getest?

Jessie: Spannend hé? Ik hoop dat het je reuze mee gaat vallen en dat je goede resultaten krijgt.

Eigenlijk heb ik weinig nieuws!

We gaan over een paar weken naar Spanje en daar ga ik de Deca spuiten. Lekker relaxed. Als mijn vakantie er op zit dan beginnen de echo's weer. Heb er wel zin in..

Geplaatst
Welkom Margot!! Je wachtweken zitten er dus al bijna op. Spannend!! Ik hoop voor je dat je positief test.

Wat slecht trouwens van Arnhem. Wij hadden ook de keuze of Arnhem of Nijmegen. Maar als we kozen voor Arnhem moesten we voor de punctie volgens mij naar Utrecht. Had jij dat ook?

Sharon: Hoe voel je je? Ik hoop hartstikke zwanger!!!

Heb je ook nog niet getest?

Jessie: Spannend hé? Ik hoop dat het je reuze mee gaat vallen en dat je goede resultaten krijgt.

Eigenlijk heb ik weinig nieuws!

We gaan over een paar weken naar Spanje en daar ga ik de Deca spuiten. Lekker relaxed. Als mijn vakantie er op zit dan beginnen de echo's weer. Heb er wel zin in..

ja voel me eigenlijk wel goed wachten met testen wordt weer steeds moeilijker haha misschien morgenvroeg hihi elke morgen denk ik zou ik er een test onder houden haha en dan denk ik nee toch maar niet en dan moet ik automatisch nog een dag wachten ben natuurlijk wel beetje bang geworden na de vorige keer maar toen begon de wat donkere afscheiding al en dat heb ik nu nog niet dus we gaan maar van het beste uit als ik van de week positief test kan het over 3 4 of 5 weken ook nog fout gaan zolang ik maar geen bloed zie haha als ik getest heb horen jullie het gelijk duim he wachtbankje van juni is akelig rood bah

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden