Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jessie: heel herkenbaar hoor wat je schrijft! Ik was ook heel lang ontzettend moe, zeker na een dag werken. Ik zal trouwens binnenkort weer eens een nieuwe foto er op zetten want mijn buik is al behoorlijk groot. Ik had met 11 weken zwangerschap ook al de eerste zwangerschapsbroeken aan hoor.. toen paste mijn eigen broek ook niet meer.

Ik heb trouwens ook pas na de 12 weken echo het bericht op hyves gezet hoor! Maar nu mag je meer gaan genieten hoor! Er komt een hele mooie tijd!

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

fren ik ben hard voor je aan het duimen.

En yes inderdaad bijna naar het radboud laat alles maar weer komen en super positief eindigen.

Doortje Wat gaat de tijd snel al weer 21 weken wat super zeg

Jessie kan me voorstellen dat je er eerst nog even mee wachten maar nu mag iedereen het weten. Heerlijk lijkt me dat.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Jessie; inderdaad laat ze het gewoon goed in de gaten houden. Krijg je mooi nog wat extra echo's. Leuk hoor dat het nu allemaal zo echt wordt. Durf je nu zelf ook al wat te fantaseren over het kamertje?

Doortje: Jullie krijgen een zoon en alles is goed lees ik. Wat fijn. Gaf je voorgevoel ook een jongen aan?

Fren: Ga je morgen testen? Heel veel succes. Hopelijk wordt al dat wachten nu beloont.

Raba; Zondag de 1 fm. Ik hoop dat alles er goed uit ziet. Ben benieuwd wanneer je de punctie hebt. Voel je al wat? Succes.

Hier gisteravond de eerste deca gezet. Het feest is weer begonnen. Ik hoop toch zo dat er wat te zien is tijdens de eerste fm, maar dat is pas 1 juli, dus nog even geduld.

Allemaal een heel fijn pinksterweekend. Hopelijk wordt het weer net zo lekker weer als met hemelvaart.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Raba: wat spannend zeg, je bent weer gestart. Ik hoop zo dat het nu wel mag gaan lukken.

Fren: hou je de spanning nog een beetje vol?

Geplaatst

Ik heb een opgezette buik. Zo lastig vind ik dat met mijn kleren wil niet weer de opmerkingen krijgen ben je zwanger. Eierstokken voornamelijk rechts voel ik goed links iets minder. Heb een goed gevoel gisterenavond was ik zo moe ik ben op de bank geploft en mijn man gezegd dat die moest koken. Ik kon zo janken. Goed teken lijkt me dat de hormonen hun werk doen. Hihi.

Jammer nog geen bericht van fren

Geplaatst

He raba, jurkjes!! Ik had hetzelfee, heb 2 weken geen broeken aangekunt, week voor en week na de punctie. Heel naar gevoel, dat opgezette vond ik.

@all: ik heb positief getest vanmorgen!! We kunnen het nog niet geloven, houden ook nog een slag om de arm, want vorige keer ook positief op dag 12, maar de bloedtest op dezelfde dag was toen negatief, te weinig hcg. Nog even afwachten dus, maar de kruizen waren binnen een minuut super duidelijk!!

Geplaatst

Fren: dat ziet er positief uit zeg! Ik hoop voor jullie dat het dit keer geen valse test is! Ik duim voor een mooie zwangerschap voor jullie.

Geplaatst

fren, ik snap dat je een slag om de arm houd, maar voor nu ziet dit er heel goed uit. Alvast een hele voorzichtige proficiat.

Raba: Klinkt inderdaad veel belovend. Succes morgen.

groetjes, Appel

Geplaatst

Yes Fren, wat geweldig. Krijg je dan nog een bloedtest of ga je nog over een paar dagen testen?

Maar dit is al voorzichtig gezegd geweldig nieuws.

Ik heb vandaag de tweeling van mijn zusje hier. Ze blijven een nachtje slapen. Kunnen we alvast oefenen.

Wat is dat leuk zeg. Heerlijk gewoon.

Geplaatst

6 links en 6 rechts bijna allemaal even groot.12 of 15 mm weet niet meer wat dr leende zei.2fm dinsdag dan is het dag 10 dat ik aan het stimuleren ben.

Geplaatst

Fren.. wat een goed nieuws.. van harte!

@loezie ik lees het nu pas, wat een teleurstelling en een klap.. heel veel sterkte

@raba, mooie score hoor! Nu mooi laten groeien..

@all wij hebben gisteren de zomervakantie geboekt.. we gaan naar florida! Even iets leuks om naar uit te kijken.. Dinsdag hebben we een gesprek in het ziekenhuis.. ben benieuwd..

Geplaatst

@ Margot, Florida, dat klinkt mooi! Veel plezier met de voorpret! Succes dinsdag in het ziekenhuis!!

@ Raba, goed resultaat meid! Misschien kom je Margot nog wel tegen!

@ Fren, Wauw, hier een voorzichtige felicitatie!

@ Jessie, veel plezier met de twins!

@ Appel, hoe gaat het met de deca?

Gisteren de forummeeting gehad. Was super!

Meiden die niet mee waren, kom de volgende keer ook!

Echt de moeite waard!

Fijn pinksterweekend verders allemaal!

Geplaatst

Ik breek even in!

raba wat een mooi aantal!hopelijk groeien ze allemaal mooi door!ga duimen voor je!vond het leuk dat je er gister ook bij kon zijn!

Liefs bianca

Geplaatst

Raba: dat ziet er goed uit.

De twins hebben lekker de hele nacht doorgeslapen. Om 6.00u moesten ze weer de fles hebben was wel even vroeg, maar ik moest daarna toch gaan werken. Ik heb echt genoten van die twee. Toen ik thuiskwam waren ze alweer opgehaald en nu mis ik ze wel.

Geplaatst

jessie: Best heftig gelijk voor een tweeling zorgen. Heb je extra goed kunnen oefenen voor straks :).

Margot: Florida, wat gaaf. Ik hoop dat jullie morgen een goed en bevredigend gesprek hebben en daarna heerlijk op vakantie.

Goof: Het gaat goed met de deca. Nog geen hoofdpijn of iets dergelijks. Prik nu pas om 22:00 i.p.v. 19:00 uur. Geeft een hoop rust. Geen gestres met als je na het eten nog wat wil doen en zo. Werkt in de zomer veel fijner. Was dus leuk de forumdag. Het lijkt me wel leuk, maar ook verschrikkelijk eng. Een high tea hadden jullie toch gedaan?

Meiden allemaal een fijne dag. Wij gaan zo een dagje weg met een groep vrienden en de kinderen. Leuk naar de dierentuin. Als het weer maar niet zo verschrikkelijk slecht wordt.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

@ Appel, als je dit leest heb je je dagje dierentuin hopelijk zonder regen gehad. Was het leuk?

Wij zijn idd naar Bunnik geweest met een high tea. Was helemaal gezellig. Ik was ook wel een beetje zenuwachtig hoor. Maar dat was ik zo weer kwijt. We zijn aan het kijken om volgende keer naar volendam te gaan ofzoiets. Kijk maar op de topic theeleuten. Kom dan ook gezellig mee! Raba was er ook bij!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

hoi meiden

hier ben ik weer van weggeweest ik probeer volgende keer alles uit te leggen maar het is zo'n ingewikkeld verhaal geworden bij ons

ik wil alleen zeggen dat het helemaal fout is gegaan waarschijnlijk toch eug maar ook weer niet hcg blijft stijgen maar niks te zien op echo

inmiddels ben ik 3 uur lang geopereerd en heb drie dagen in het ziekenhuis gelegen in nijmegen.

Ze hebben alleen niks kunnen vinden zoals de zwangerschap tijdens de operatie alleen wel iets engs op mijn darmen bij toeval, is op kweek gezet.

ik was het puzzelstukje van de week in nijmegen ze snappen er helemaal niks van en wij ook niet.

morgen bloed prikken beneden en daarna ct scan ik hoop dat ik het vol hou heel de dag in het ziekenhuis ben kapot, en ook nog zonder mijn lief die is vandaag ook opgenomen in het ziekenhuis in drachten het is grote ellende hier!

sorry hoor ik wil jullie niet bang maken begrijp me alsjeblieft niet verkeerd maar ik moest het even kwijt ik hoop dat jullie me kunnen begrijpen......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden