Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi,

Vanmiddag ben ik gebeld. Joepie de punctie gaat door. Vandaag nog deca en puregon. Morgen wordt ik gebeld hoe laat ik de pregnyl moet prikken en dan woensdag de punctie. Hoop, hoop en dan zaterdag een tp. Ik vind het heel erg spannend. De bloedwaarde was wel iets gestegen en dat is mooi.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Oh Raba nee toch he. Ik weet zo goed hoe je je voelt. Je wereld stort in. Laat de tranen maar zeker lopen want dit is een zeer verdrietige tijd voor jullie. Heel, heel veel sterkte meid. Dit voelt zo onzeker. Sommige mensen hoeven maar te kijken en ze zijn zwanger en andere....... Het is gewoon niet eerlijk.

Geplaatst

----- breek even in --------

Raba, wilde je even heel veel sterkte wensen met deze teleurstelling!. Ik had zo ontzettend anders voor je gewenst. Het is soms zo oneerlijk. Dikke sterkte knuffel.

(wij hadden even zitten kletsen tijdens de high tea. Ik was degene die later kwam. Je vetelde toen nog dat je de volgende dag de eerste echo had. Sindsdien heb ik je even via dit topic gevolgd en had zo gehoopt een een positieve afloop. Vandaar dus nu gewoon even kort een sterkte knuffel)

--- breekt weer uit -----

Geplaatst

Appel veel succes morgen. Duim voor een goede oogstGisteren radboud gebeld in augustus voor evaluatie. Intake aangevraagd in düsseldorf en brussel kan pas volgende week in de agenda kijken. Ze hebben in september plek.

Geplaatst

Raba, dank je.

Hoe is het met jou? Was zeker wel even erg moeilijk om naar het radboud te bellen. Ik lees dat jullie al weer verder kijken. Ik hoop zo dat duitsland of het belgie jullie wel het geluk gaat brengen wat jullie zo verdienen. Waarom kiezen jullie voor düsseldorf of brussel. Doen ze hier nog andere/ extra methodes?

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Je ze doen meer in dusseldorf en Brussel.

Kijk maar eens op de site. http://www.ivf-duesseldorf.de/index.php?PHPSESSID=6f601ddc7ff6dc5492cc7fc3c6571865&lang=nl&id=1413

En op http://www.brusselsivf.be/default.aspx?lang=NL&PageId=6460

En aangezien we het zelf moeten betalen willen we alles uit de kast halen.

In Belgie en Duitsland is het slagingpercentage ook hoger. En hebben ze niet alleen maar icsi maar ook picsi en imsi.

En de tese doen ze anders veel minder ingrijpend bij de man.

Geplaatst

@ Appel, heel veel succes met de punctie! Ik duim voor een prachtige oogst!

@ Raba, wat ben je sterk! Heel veel succes in Belgie en/of Duitsland. Ik hoop echt dat dit jullie gaat helpen!

Geplaatst

Hoi,

Vandaag de punctie gehad. Was gevoelig maar zeker te doen. Er zijn 6 eitjes gevonden. Hier zijn we hartstikke blij mee. Nu weer verder hopen of alle eitjes goeg genoeg zijn voor icsi en of er ook embryootjes ontstaan. Vrijdag horen we meer. Het wordt steeds spannender. Mijn man was ook helemaal happy, want hij had zich in zijn hoofd gehaald dat hij nogmaals een tese zal moeten ondergaan. Ze hadden gelukkig genoeg aan 1 rietje.

Rab heb even op de site van brussel gekeken. De percentages zien er in ieder geval hoopvol uit. Ik kan me heel goed voorstellen, dat jullie het ergens anders willen gaan proberen. WIl niet zeggen dat het Radboud niet goed is, maar hopelijk brengt een ander inzicht nieuwe kansen en het gewenste resultaat. Succes met het verzamelen van alle info en het maken van een afspraak.

Groetjes van een weer afwachtende appel

Geplaatst

Hoi Fren,

Ik was al om 9:00 aan de buurt en ging rond 10:30 weer weg. Maar iets veel belangrijker, was de eerste echo goed?

Geplaatst

Fren en Appel, wat een goed nieuws allebei.

Fren: geniet van je frummeltje want nu is het echt echt.

Appel: voor jou wordt het nu heel spannend. Ik duim voor je zo hard ik kan.

Geplaatst

Fren: Ik had het al even ergens anders op het forum gelezen. Maar ook hier nog een dikke proficiat. En nu lekker dik en rond worden :)

Geplaatst

appel wat een mooie score. Duim voor mooie bevruchtingen.

Fren wat geweldig dat het zo goed gaat. Ben je nu wat gerust gesteld nu je het hartje heb gehoord?

Geplaatst

Hoi meiden,

We hebben 2 embryoos. Joepie! Morgen om 12:30 de terugplaatsing. Ben benieuwd wat de kwaliteit is. Maar ben nu helemaal happy dat we een tp hebben.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

even een snel berichtje vanuit Menorca, volgende week thuis zal ik op jullie gaan reageren.

Heb afgelopen zaterdag positief getest, na bloedverlies, maar dat stopte weer.

Sinds woensdag weer bloedverlies, opnieuw getest, nog wel positief, maar denk dat het over is. ga morgen ochtend nog maar eens testen...

En dan maandag thuis maar even de arts og zkh bellen.

Liefs Esther

Geplaatst

Hoi EmvElin,

Ja blijft altijd moeilijk, maar het kan nog echt hoor. Ik heb dit zelf ook gehad en daar is een prachtige dochter uit gekomen. Ik hoop dat jullie nog wel kunnen genieten van de vakantie en niet alleen in de spanning zitten.

Ik duim dat het goed mag blijven gaan.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Yeah Appel, dat is goed nieuws. Geniet alvast van dit goede nieuws en probeer het postieve gevoel vast te houden.

EmVlin: jeetje wat een spanning. Maar ik heb met 9 en met 14 weken bloedverlies gehad en alles is nog goed.

Geplaatst

@ Appel! YES een tp!! Goed meid! Op naar een mooie zwangerschap! We gaan voor groen en niet minder!

@ Esther, wat een spannende tijden bij jou! Heel veel succes en ik hoop echt dat het goed zit! Fijne vakantie verders en toi, toi, toi!

@ Raba, gaat het een beetje met je?

@ Jessie, wat gaat het snel nu bij jou! 17 weken al weer. Het lijkt allemaal nog gisteren bij iedereen!

@ Fren, bij jou alles goed? Ik las ergens dat je een echo hebt gehad, toch?

@ Margot, hoe gaat het met jou?

@ iedereen, fijn weekend.

Hier niets te melden. Lekker weekend vieren en aan het aftellen naar de vakantie en de volgende behandeling!

Tot schrijfs allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden