Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Carolina gefeliciteerd!!! Geniet ervan. Het werd tijd dat er hier eens goede berichten zouden komen.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Carolina wat ontzettend fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heel erg gefeliciteerd! Dat je maar een mooi voorbeeld mag zijn voor ons allemaal, nu of in een volgende behandeling!

:icon_flower:

Geplaatst

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Wish 30/1 (hopelijk tp)

Moon74 30/1 (hopelijk tp???)

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1 (wd 13 menstruatie)

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Geplaatst

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Wish 30/1 (hopelijk tp)

Moon74 30/1 (hopelijk tp???)

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1 (wd 13 menstruatie)

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Debbie, sorry dat ik de kleur heb aangepast, maar ik vond die groene kleur best dicht bij zwart zitten.

Lfs Wish

Geplaatst

@Maris: wat ontzettend kl#te!! Heel veel sterkte gewenst komende dagen!!

@carolina: super!!! gefeliciteerd en geniet ervan!! Eindelijk een groene ertussen!!!

@alle wachtende dames: DAT ER MEER MOGEN VOLGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Lieve Maris,

Nee, dit is echt k*t!

Je was zo dichtbij en nu moet je deze grote domper verwerken.:cry2:

Heel veel sterkte.

Lfs Wish

Geplaatst

Is goed hoor Wish. Maakt mij niet uit,licht of donker groen als de boodschap maar duidelijk is.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Hoi allemaal,

super bedankt voor jullie mooie reacties (en het groen kleuren)

Ik wens en hoop voor jullie dat jullie ook heel snel groen zullen kleuren!!!

Succes en sterkte allemaal!!

Geplaatst

Mariska, ik hoef denk ik niet te vragen hoe het met je is. Hou je taai en ik stuur veel liefs en sterkte jouw kant uit!

Carolina; voor jou is de droom van ons allemaal werkelijkheid geworden. Fantastisch zeg, geniet ervan!

Wij nemen ons allen voor je te volgen, toch dames?

Ik ga zo direct weg voor de punctie....(brrr..)

Ik hoop zo dat er veel toppers bij zullen zitten.

Jullie horen nog van mij, tot later!

Noa

Geplaatst

Noa dank je wel ik voel me inderdaad nog erg k#^t en vooral omdat nu de ongi weer niet komt en dan denk ik elke keer van zou het dan toch, maar goed ik ga er niet meer van uit dan is de teleurstelling niet meer zo groot als de ongi komt.

Jij heel veel succes en sterkte straks bij de punctie, waarschijnlijk ben je al weg maar toch. Ik hoop voor je dat er een aantal toppertjes bij zitten.

Geplaatst

NoaNoa,

Voor jou is die vervelende punctie nu wel voorbij denk ik.

Wij hopen en duimen op een mooi bericht van je!

Lfs

Geplaatst

Maris,

Inderdaad erg vervelend voor je dat je ongi nog niet is doorgekomen.

Nu heb je denk ik zoiets van, kom maar op dan heb ik dat weer gehad.

Zoals je schrijft heb je toch nog wat hoop zolang je niet ongi bent.

Sterkte!

Lfs

Geplaatst

Wish dank je inderdaad denk ik nu als het toch mislukt is dan kom maar op met die ongi dan hebben we dat gehad. Maar ja we moeten maar weer geduldig afwachten.

Geplaatst

Hoi daar ben ik weer.

Iedereen bedankt voor jullie medeleven of duimen, maar ik ben bang dat ik jullie voor morgen nog een keer moet vragen. Wat een tegenvaller zeg!

Komen wij op van de zenuwen daar aan, loopt het nog rustig een uur uit. Dat niet alleen, maar de zetpil die ik een uur van tevoren in moest brenegn, lag na een half uurtje ook al weer in de WC. Tja terug duwen was geen optie meer hahaha. Maar goed ik dacht dat zeg ik wel tegen de arts, dan moet hij de dosis dormicum maar wat verhogen. Als we dan eindelijk aan de beurt zijn, neemt de arts nog even snel wat gegevens door zoals geboortedatum en dergelijke. En eesgisteren de laatste spuit gezet? vraagt hij. Eergisteren,... nee op ons formulier stond dat wij dat gisteren moesten doen. Wat denk je? Is er een miscommunicatie geweest over de datum van de decaspuit. Nu kan het pas morgen omdat er 36 uur tussen moet zitten. Dus kon ik me weer aankleden en mag ik morgenvroeg om half negen weer in de zenuwen gaan zitten.

Dusssss.....

Duim morgen nog maar een keer voor een paar toppers als jullie willen.

Geplaatst

Noa dat is toch ook wat. Ik denk dat je de pregnyl bedoelt ipv deca, maar dat is mooi lullig. Hadden ze eerst gezegd dat je gister de pregnyl moest zetten.

Ik kan me indenken dat dit een mooie domper is, nou zit je nog een dag langer in spanning.

Heel veel succes morgen dan ik zal voor je duimen.

Even een vraagje in het algemeen misschien wel een stomme vraag maar ja ik weet het even niet meer.

Hoe lang duurde het bij jullie vorige behandelingen en die mis is gegaan voor de ongi begon.

Ik was namelijk de vorige keer een halve dag nadat ik gestopt was met de bolletjes ongi alleen nu heb ik woensdagavond de laatste genomen en nu nog niet ongi.

Ik had woensdag wel krampen maar nu voel ik ook niks meer.

Geplaatst

Ja dat bedoel ik inderdaad. Al die namen ook. Ik ben er nog niet helemaal in thuis.

Ik kan je met jouw vraag niet helpen, want dit is mijn eerste poging.

Kan het niet alsnog iets te betekenen hebben. Oh nu geef ik je misschien valse hoop en dat ik niet mijn bedoeling hoor. Ik hoop dat een ervarener iemand je vraag kan beantwoorden

Liefs Noa

Geplaatst

Dat is nu net het probleem ik weet niet of ik nog hoop kan hebben of niet. Ik denk dat ik nog tot zondag wacht is het er dan nog niet is doe ik nog een test.

Geplaatst

@noa: jeetje wat vervelend! Al die stress voor niets! poeh! nou ik ga zeker morgen weer voor je duimen!!! en mijn punctie viel me echt heel erg mee!! (ik was ook op van de zenuwen hoor, dus begrijp het best, maar ik vond het 1000x meevallen, hopelijk voor jou ook!)

@maris: balen zeg! Maarrrrrr misschien maak je wel gewoon te weinig hcg aan ??? dat kan toch ook? net te weinig voor een test en te veel om ongi te worden. Ik hoop het zo voor je meid!!! je ongi moet volgens mij wel na 1-2 dagen komen na stoppen met de progesteron. Ik weet als je temperatuurt dat je temp dan ineens daalt omdat progesteron wegvalt en dan ben je vaak na 2 dagen wel ongesteld geworden.

Heel veel sterkte toegewenst deze nare onzekere dagen!

xxx nouschka

Geplaatst

:crybaby2:Hier hebben wij ook zojuist zwaar negatief getest...

Noa: inderdaad heel verelend, had je geen brief meegekregen met de beschrijving?

Geplaatst

Sanne Wat erg voor jullie, maar heb je net getest of vanmorgen?

Want volgens mij kun je nu alleen nog maar 'smorgens testen, dus dan zou ik nog maar niet de hoop opgeven en morgenochtend nog een keer testen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden