Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wish ik kan me indenken dat je slecht geslapen hebt het komt nu we heel dichtbij. Ik hoop dat je vannacht iets beter zal slapen. Ik zal in elk geval heel hard voor je duimen op een mooi resultaat.

Hier heeft mijn baas net gebeld en of ik zaterdag even langs kan komen. Nou dat doe ik. Ik denk dat dat over het contract gaat, maar dan heb ik mijn woordje wel klaar.

Ik heb nu niks gezegd want ik ga mijn dag niet laten verpesten door haar en ik heb nu zo al stress genoeg tot donderdag.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Carolina,

Wat ben ik aan het hopen en duimen dat jij jezelf donderdag een mooi groen kleurtje mag gaan geven!:clap2::happydance::toppie:

Heb je nog een test gedaan of wacht je nu het bloedonderzoek af.

Ik zal me concentreren op het eindresultaat!

Lfs

Geplaatst

Maris,

Pfff, zaterdag op gesprek komen bij je baas.

Hoop dat je daar met een big smile plaats kan gaan nemen met het gevoel dat je de hele wereld aan kan!

Je weet toch al genoeg, als ze je niet gaat ontslaan neem je denk ik zelf ontslag of wat doe je dan?

Laat haar maar eens een poepie ruiken.

You go girl!!!

lfs

Geplaatst

Wish mijn contract loopt per 1 maart af dus het word gewoon niet verlengd. Ontslaan kunnen ze nu niet ik zit namelijk in de ziektewet. Ze kunnen alleen per 1 maart mij geen nieuw contract aan bieden en dat gaat gebeuren. Maar zo als ik er nu over denk ben ik blij dat ik er straks vanaf ben.

Geplaatst

Maris,

Klopt dat heb je al eens geschreven, sorry soms kan ik niet alles hier bij houden.

In ieder geval toch succes voor het gesprek zaterdag!

Geplaatst

Dat geeft niks. Ik kom soms ook in de war als ik iets wil schrijven dan weet ik ook niet meer wie wat geschreven heeft. Maar in elk geval bedankt.

Geplaatst

Beste Francis,

Wat ontzettend klote dat het niet zo heeft mogen zijn!

Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

:hugg:

Lfs Wish

Geplaatst

Lieve Francis,

Wat vreselijk voor jullie............ Heel, heel veel sterkte en liefde toegewenst om dit weer te verwerken.

Een dikke knuffel,

Faye

Geplaatst

Hallo december- starters,

@Faye: 2 emmy's aan boord, mooi zo! Ik duim voor je.

Succes!!!

@Francis, sterkte met het verwerken van deze 'teleurstelling', meid. Hard hé? Huil maar flink uit/doe waar jij je goed bij voelt. We leven met je mee...

Alle dames in afwachting: heel veel succes tot de testdatum. Zitten jullie nagels er nog aan? Zenuwslopend niet? Ook voor jullie draaien m'n duimen overuren, hoor!

@Wish: Inderdaag, we lopen gelijk.

Morgenochtend punctie... tja, voor de lol zal ik er nooit naar toe gaan, maar het wás de vorige 2 keren te doen. Daar hoop ik nu weer op.

Inderdaad wordt het daarna meteen weer spannend, tot het verlossende telefoontje over tp komt... en dan wordt het weer spannend tot hopelijk:

:zwanger:

Kan niet onder woorden brengen hoe ik daar op hoop en hoe gelukkig me dat zou maken... Jullie weten het allemaal wel, want het geldt voor jullie niet anders natuurlijk.

Hopen op groene regels op de wachtbank dus!!!

Tot morgen/overmorgen dan zal ik jullie natuurlijk weer bijkletsen m.b.t. punctie en aantal eicellen etc.

Geplaatst

@ Francis: Wat kl*ote dat t niet gelukt is,jammer!

@ Maris: ik voel me goed eindelijk is de pijn van de punctie weg, ben weer als vanouds. En het gekke is dat iedereen zich druk maakt om die 2 ww, ik helemaal niet raar he? ze zijn zo voorbij naar mijn mening, de weken vliegen voorbij! Hoe voel jij je, je mag morgen testen toch?????

Alle meiden succes....

Geplaatst

Lieve Francis wat ontzettend kl*te dat het niet gelukt is!

Weet niet zo goed wat ik moet schrijven..

Het is zo oneerlijk allemaal! Heel veel sterkte met deze tegenslag.

Probeer ondanks je nieuwe baan toch even te tijd nemen voor jezelf he, het is niet niks allemaal.

:hug: Dikke knuffel Sanne

Geplaatst

Nou de temp was vanochtend gelukkig weer 37,5'C ....ppfff wat een enorme opluchting was dat!

Wish en Moon, morgen heel veel succes en sterkte met de punctie! ga aan jullie denken

Mariska, zaterdag het gesprek... ben benieuwd hoe ze het gaan uitleggen, zou ze wel even meegeven hoe teleurstellend én proffesioneel ze is.

Nog twee dagen ...spannend!!! of ga je morgen al testen?

Wendy, hoe doe je dat??? Vind je de weken écht voorbij vliegen?

X Sanne

Geplaatst

Wendy,

Leg eens uit, hoe doe jij dat?

Ik heb geen flauw idee hoe ik zonder 'stress' die wachtweken door moet komen.

In het Catharina krijg je een briefje met de testdag en een potje mee om urine in op te vangen.

Hiermee mag je op de dag van het testen mee naar het ziekenhuis komen.

Maar, uiteraard test ik thuis met die zelfde urine voordat we naar het ziekenhuis gaan.

Dat kan ik dan toch niet laten.

Lfs Wish

Geplaatst

Meiden heel veel sterkte met de punctie! Nooit een hobby maar wel weer een stapje dichterbij!!!

Goed zo Sanna dat je temp weer "als vanouds" is! Ik durf zelfs dat niet te testen hihihihi!

Deb hoe vaar jij?

Geplaatst

Punctie:

Moon74 27/1

Wish 27/1

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Geplaatst

Faye: ik test het juist om een evt tegenslag minder hard aan te laten komen, ben ik enigsinds voorbereid ...maar goed gisteren dus voor niets de tent hier compleet op zijn kop, laat ik dus maar even niet meer stunten.

Geplaatst

@Francis Heel veel sterkte met de verwerking van deze tegenslag.

@Wish en Moon heel veel succes morgen bij de punctie ik hoop dat het jullie allemaal een beetje meevalt.

@Wendy ik ben ook wel benieuwd hoe je dat doet zonder stress. De eerste week ging mij ook redelijk makkelijk af, maar nu die laatste paar dagen vind ik echt slopend.

@Maaike hoe is het eigenlijk met jou?

@Sanne ja zaterdag gesprek we zullen zien hoe het gaat. Ze krijgt in elk geval wel een dikke mee dat ik dit niet normaal vind.

Gelukkig dat de temp weer hetzelfde is, alleen ga jezelf niet onnodig kwellen met dingen.

Ik ben er nog niet uit of ik morgen al ga testen of toch maar donderdag, ik kijk denk ik gewoon morgenvroeg hoe ik erover denk.

@Debbie hoe voel jij je?

Geplaatst

Maris,

Jij bent nu de eerste die de regel gewoon mooi groen gaat maken! :toppie:

Kom op he, succes!

Ik denk aan je!

Lfs

Geplaatst

Dank je wel Wish ik hoop het zo dat ik een groene regel krijg. Ik ben vandaag wel iets positiever als gister, maar toch weet ik nog steeds niet wat ik ervan denken moet.

Jij heel veel succes morgen ik zal zeer zeker aan je denken.

Hoe laat moet je je melden?

Geplaatst

Het is ook zo ontzettend moeilijk, je voelt van alles en of dat nou goed is of niet dat weet je niet.

Je weet het gewoon echt niet en dat ik zo erg van de wachtweken.

Je hebt het niet in de hand en moet het over je heen laten komen.

Maar ik heb een goed gevoel bij jou, écht waar!!!

Lfs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden