Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb een half uurtje geleden getest. Op de bijsluiter stond dat het op ieder moment van de dag kon.

's ochtens had je wel de meeste kans op het zwangerschapshormoon omdat de urine dan niet zo verdunt is. Maar ik had vanaf 14:30 uur niets meer gedronken en het is de 15e dag na de bevruchting dus anders had het denk ik wel een licht streepje moeten zijn...

Begrijp wel hoor wat je bedoelt met ook nog de zondag morgen testen... maar na die mega duidelijke enkele streep denk ik niet dat het anders wordt.

Neem vanavond de laatste balletjes niet meer in. De ongi komt bij de meeste 2 dagen later wat ik uit de verhalen lees.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik snap dat je zwaar teleurgesteld bent nu, maar ik zou nog niet direct met de bolletjes stoppen en morgenvroeg nog een keer testen. Dan kun je morgen nog altijd stoppen.

Heel veel sterkte ik weet precies hoe je je nu voelt.

Geplaatst

Nee toch Sanna! Ben het met Maris eens hoor, zou niet stoppen met de bolletjes.

He meiden wat is dat toch? Dit had ik niet verwacht hoor zoveel rood. Maar ik heb ergens gelezen: geen bloed, geeft moed....... Ja toch?

Zet hem op he!

Noa: wat een ramp zeg! Dat maak je toch niet mee? Nu ben je 2 keer nerveus! Nou als dat geen mooie follikels worden dan weet ik het niet meer! :)

Geplaatst

Faye dat zeggen ze wel vaak maar ik durf bijna geen hoop meer te hebben, maar doordat het maar uitblijft zet het je wel weer aan het denken.

Hoe voel jij je nu dan?

Geplaatst

Mariska: Blijft de menstruatie nog steeds uit, hoeveel dagen ben je nu gestopt met de bolletjes?

Wish en Moon ik blijf voor jullie duimen hoor dat jullie mooie bevruchtingen en delingen mogen hebben én morgen de tp natuurlijk!

Geplaatst

Sanne ik heb woensdagavond de laatste bolletjes gehad, dus het kan nog dat het een deze dagen komt.

Hoe voel jij je nu?

Ik duim in elk geval voor je. Ik heb een kaarsje voor je branden dat het toch nog positief mag zijn.

Moon en Wish ik duim ook voor jullie dat jullie morgen een tp krijgen.

Geplaatst

Nou Maris, ik voel me onzeker. Ik heb sinds gisteren lichte zeurende krampen alsof ik al ongi moet worden en sinds vanmorgen heb ik echt een pms-stemming; chagrijnig en neerslachtig. Ik had dat niet nu al verwacht eigenlijk! Vind het zo snel na de TP. Maar ja, het is echt het uitzitten van de tijd en maar blijven hopen op een wonder!

Pff.......

Geplaatst

Faye ik gun het je zo. Dat kaarsje brand ook voor jou.

Die krampen hoeven niks te zeggen dat kan ook met de innesteling te maken hebben.

Wij hebben vandaag besloten dat we de volgende keer naar Dusseldorf gaan. We hopen dat we daar iets meer kansen hebben.

Het geeft wel hoop dat vrienden van ons daar zwanger zijn geworden.

Geplaatst

Lief van jullie!

Mariska: Goed van jullie dat jullie alweer zo daadkrachtig nadenken en besluiten! Ik geloof er in: altijd je hart volgen! Als het ene ziekenhuis beter aanvoelt dan zeker doen. Het is voor jullie redelijk te rijden?

Sanna: Heb je nog geen ongi-tekenen behalve die negatieve test?

Geplaatst

Nee dat nog niet. Na twee dagen zonder bolletjes zal het waarschijnlijk pas los breken, dat is volgens mij bij de meeste zo (tenminste dat heb ik gelezen in een andere topic)

Geplaatst

Faye we hebben inderdaad een beter gevoel daarbij. Het is wel iets verder rijden, want nu hadden we de combi Enschede/Zwolle en Zwolle is voor ons ongeveer een uur rijden, maar nu Gaan we de combi Enschede/Dusseldorf en dat is ongeveer 2 uur rijden.

Geplaatst

Meiden, wat een toestand hier.....:unsure:

Maris: Vind dat het ook wel 'lang' duurt dat je ongi doorbreekt. En zoals Faye al zegt, geen bloed geeft moed. Ik hoop dat dit ook bij jou zo is!!!

Wat een onzekerheid krijg je op deze manier.

Heb je het ziekenhuis al gebeld? Misschien dat je bloed mag laten prikken?

Ik moet die balletjes tot de evt. test blijven gebruiken en bij een pos. test volgens mij nog langer.

Dus ik weet niet hoeveel dagen het duurt nadat je gestopt bent. Ik lees hier ook 1 of 2 dagen na de laatste.

Lieve Maris, sterkte!

Sanne: Een negatieve test zegt nu nog niet zoveel, je moet zondag gewoon nog eens testen. Je kan ook te weinig hcg aanmaken en dat de test zondag positief zal zijn.

Het is moeilijk om positief te denken en moed te houden.

Meid ik leef met je mee! :hug:

NoaNoa: Dit is toch niet te geloven.:dontknow:

Heb je wel excuses gekregen of hoe is dat in z'n werk gegaan?

pfff, nog een ochtend extra stress!

Nou ik duim voor mooie follikels met daarin mooie eitjes!

Kom op he meid!

Dames,

Bedankt voor het medeleven.

Wij moeten morgenvroeg bellen of dat er bevruchting is opgetreden en dan hebben we hopelijk voor de middag een tp!

Dat het deze keer blijvertje(s) mag/mogen zijn.

Liefs Wish

Geplaatst

Wish Dank je wel. Ik heb het ziekenhuis nog niet gebeld dat zou moeten als de ongi doorgebroken was, maar ik wacht morgen nog even af en dan doe ik zondag nog een test als de ongi er dan nog niet is. En ik bel zowieso maandag met het zh als het mislukt is en anders of er een bloedtest kan komen.

Wat spannend morgen ik hoop zo voor jullie dat er mooie toppers tussen zitten. En dat je morgen een tp krijgt. Ik zal heel hard voor je duimen. Succes morgen.

Geplaatst

Noa,wat een gedoe allemaal.heel veel succes vandaag!

Sanne,wat ontzettend klote voor jullie zeg! Sterkte. Heb je vandaag nog een test gedaan?

Moon en Wish ik duim voor jullie vandaag!

We zitten op wachtdag 10 en hebben vanmorgen een test gedaan. In eerste instantie was er niets te zien en we hebben het licht weer uitgedaan. Na ongeveer een half uurtje weer een keer gekeken en er stond een lichte streep. Daarna nog een andere test gedaan,ook van het kruidvat maar dan de teststaaf en die gaf binnen een minuut een kruisje,welliswaar een licht kruisje maar hij staat er wel. Straks weer een paar testen halen en morgen maar weer opnieuw testen. Spannend hoor pfff.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Debbie wat goed zeg! Zo begon het ook met mij...eerste instantie zag ik niks maar na een paar minuten een licht streepje, en die werd elke dag donkerder! Waarschijnlijk gaat het bij jou ook zo!!

Mariska wat super rot voor je! Denk je aan de verwerking te kunnen beginnen, zit je nog in onzekerheid. Hopelijk weet je snel iets, en dan toch stiekum hopen op iets positiefs!

Alle andere meiden veel succes en sterkte!

Geplaatst

@debbie: meid wat een goed nieuws!!! Hoop het zo voor je!!! Ben benieuwd wat er morgen uit de test komt!!

Ik durf niet zo veel hoop te hebben, heb sinds vanmorgen wat krampjes... ben wel bang aan t worden nu... het is nu wachtdag 8 (of 9?) pfff wat een spanning! Mn temperatuur was nog wel hoog, maar zal ook door de medicijnen kunnen komen ....???

xxx onzekere nouschka

Geplaatst

Oh Deb dat zou toch te mooi zijn!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop het toch zo!!! Hou ons op de hoogte he!

Nouschka: hier hetzelfde verhaal, ik loop ietsje na jou maar bij mij begon het eergisteren al. Ik weet wel dat het nog 2 kanten op kan maar ik had maar liever 2 weken niets gevoeld, wat jij?

Maris: en zijn die ellendige :evil4: al dorgekomen?

Sanna: Gaat ie? Ga je nog een keertje testen vandaag of wacht je tot morgen?

Wish en Moon: Hebben jullie al wat gehoord?

Ik ga vanmiddag een nieuw pak kaarsen bij de Blokker kopen. Al mijn kaarsjes zijn op hahahaha!

Geplaatst

Debbie wat geweldig. Het is jullie zo gegunt. Ik hoop echt dat het raak is voor jullie.

Sanne Heb je nog weer getest vanmorgen. Heel veel sterkte.

Faye nee die ellendige :evil4: zijn er nog steeds niet. Ik wil alleen niet al te veel hoop hebben want ik ben zo bang voor weer een teleurstelling.

Nouschka het is heel normaal dat je onzeker bent was ik ook, maar het kan alle kanten nog op die krampen hoeven niks te zeggen.

Geplaatst

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Wish 30/1 (hopelijk tp)

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1 (wd 13 menstruatie)

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Heb mezelf uit de lijst moeten halen. Ongelofelijk; we kregen ICSI om onze kansen te vergroten en de resultaten zijn nog nooit zo slecht geweest als deze keer... Eerst 2 follikels pleite bij punctie, maar 2 eicellen, vanochtend telefoon: geen terugplaatsing.

Er hebben hier al heel wat traantjes gevloeid.

Jullie allemaal succes en bedankt voor het meeleven. Het is over voor ons.

Of er nog een poging komt? Nu te vers allemaal om daar een zinnig besluit over te nemen. Had graag betere berichten gehad, maar helaas.

Geplaatst

Moon wat erg heel erg veel sterkte met de verwerking van dit.

Ik kan me indenken dat je nu nog niet aan een volgende behandeling moet denken.

Het geeft niks dat de nodige tranen vloeien dat hebben wij deze week ook gehad. Heel veel sterkte nogmaals.

Geplaatst

Jeetje Moon wat erg! Dan denk je inderdaad je kansen te vergroten en dan dit...Kan me voorstellen dat je alleen maar kunt huilen. Sterkte!

Geplaatst

@moon: wat een rotbericht!! heel veel sterkte !! Hopelijk lukt een volgende keer wel gewoon (als je daartoe besluit), want eigenlijk heb je nu gewoon heel erg veel pech gehad!! Bij mij waren ze ook eicellen kwijt geraakt bij de punctie... stom he?? ik mag dan natuurlijk verder niet klagen, maar wil alleen zeggen dat ik je heel erg veel kracht toewens om over deze enorme domper heen te komen! dikke virtuele knuff!!

@faye: ja voel liever inderdaad ook noppes!!! Had net echt zo'n zeurongi gevoel... maar is nu wel minder, ben wel misselijk, absoluut geen trek in chocolade en dat heb ik normaal voor mn ongi wel :) maar hoeft ook niets te zeggen want ik kan ook misselijk zijn door mn endometriose die actiever wordt (zit rondom mn dikke darm en gaat mn darmen op gegeef moment irriteren m.a.g misselijkheid). Ik vind deze dagen echt slopend hoor!!! Kom je de dagen een beetje door??

xxxnouschka

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden