Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Punctie:

Moon74 27/1

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp ?

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Nouschka 6/2

Volgens mij heb ik zo het laatste lijstje gekopieerd? Heb mezelf weer even op de lijst gezet, met punctie.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Punctie:

Moon74 27/1

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Faye 25/1 tp ?

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Francis 28/1

Mariska 28/1

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

iemand had me gewist dus heb mezelf erweer tussen gezet!

Geplaatst

Punctie:

Moon74 27/1

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Faye 25/1 tp ?

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Francis 28/1

Mariska 28/1

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Geplaatst

Hoi Carolina

Wat spannend!!!!

Ik hoop het voor jullie.

Tja als het de vorige keer nog nagatief was...., ik dacht ook dat hij eerder negatief zou geven als je te vroeg zou testen omdat je dan nog te weinig zwangerschapshormoon in je urine hebt zitten, maar als hij zelfs nu al aangeeft dat je zwanger bent, zou je toch denken....

Liefs Noa

Geplaatst

Moon: overmorgen de punctie, op naar 5 mooie eitjes, dat alle follikleltjes maar gevuld mogen zijn! Succes met de pregnyl vanavond.

Faye: hoe gaat het? ben je al thuis, ben benieuwd of je één of twee emmy's bij je draagt.

Geplaatst

Faye hoe is het gegaan?

Heeft iemand hier al eens eerder met ovulatie testen getest? Zijn die even betrouwbaar als de zwangerschapstesten?

Ik weet het namelijk niet ik heb er nog wel wat liggen, maar ik durf ze nog niet te gebruiken omdat ik bang ben dat die niks aangeeft en dat ik dan direct van het ergste uit ga.

Geplaatst

Hoi Maris, heb vaak gehoort en gelezen dat je daarmee ook kunt testen.

Hoe je die dan moet gebruiken 's ochtens of op een ander tijdstip weet ik niet??

Voor een ovulatie te testen gebruik je ze juist niet in de ochtend... nu misschien juist wel? Ben benieuwd!

Geplaatst

Ik heb er net maar een geprobeerd en die gaf niks aan waar ik al bang voor was. Ik probeer het morgenvroeg nog een keer denk ik, maar ik weet alleen niet of deze testen kan vertrouwen.

Ik begin nu ook steeds meer het gevoel te krijgen dat het weer niet gelukt is, waar ik dat vandaan haal weet ik niet, want ik voel verder nog niks. Misschien dat dit gewoon een dipdag is en dat ik morgen wel weer heel positief ben. Ik hoop het.

Geplaatst

Ben mijn temperatuur aan het bijhouden... iedere ochtend is het ongeveer hetzelfde, rond de 37,5'C

Nu heb ik een keer 's middags gestest en tot mijn grote schrik is het gezakt naar 36,8'C

Ben helemaal teleurgesteld want dat betekend dat die nare ongi eraan zit te komen. bbhhhrr van de ene kant ben ik blij dat ik nu voorbereid ben maar van de andere kant hoop ik ook weer dat het komt omdat het een ander tijdstip is.

Wie van jullie weet of je temp 's middags sowieso lager is??

(dacht zelf ooit geleerd te hebben dat ie 's middags juist standaard hoger is)

Geplaatst

Vanmiddag laat een TP gehad van 2 emmy's!!!!!!!!!!!!!! Ze waren alle drie bevrucht en gedeeld alleen bleef nummer 3 een beetje achter. Voel me de koning te rijk!

Ik weet niet of een ovulatietest nu zo'n goed meet+middel is hoor. Het meet toch een ander hormoon dan HCG dacht ik?

En met de middagtemperatuur weet ik het ook zo net nog niet. Ik weet wel dat als je koorts hebt dat je ochtend- en avondtemperatuur hoger is dan je middagtemp, maar of dat ook zo is met de curve van zwangschap?

Geplaatst

@faye: Super!!! 2 stuks!!!! Weet je ook iets over de kwaliteit?? (niet dat dat iets zegt hoor, maar vroeg het me af :))

@maris: als je eerder test kan je dit het beste met ochtendurine doen hoor!! nog niet stressen!!!

anders gewoon toch wachten!!! anders maak je jezelf echt gek!!

@sanna: ik heb vorig jaar ook veel mn temp bijgehouden, en je moet echt alleen op 1 tijdstip bijhouden! Die van vanmiddag echt vergeten, gewoon morgenochtend weer doen!! Anders kom je echt in de stress en dat is bij een prille zwangerschap ook niet goed!

Ik wil niemand kwetsen, begrijp het heeeeel goed, maar de uitslag zegt gewoon nog niets !!

Succes dames!!

Geplaatst

@Daruma: de ene was een 8-cellige A(1) en de ander een 7-cellige B(2). Het zegt inderdaad niet alles. Ik was vooral heel blij dat ze bevrucht en gedeeld waren! Het was toch even spannend met de 2 follikels als uitgangssituatie.

@Moon: wat fijn dat de punctie in aantocht is! Nu gaat het echt allemaal snel!

Maaike: ik heb je nooit meer gehoord en gezien. Gaat alles goed?

Carolina: Alvast voorzichtig genieten hoor! Het klinkt allemaal erg goed!

Wish: Ben benieuwd wat je meting liet zien en of je al een datum hebt gekregen!!

Geplaatst

Punctie:

Moon74 27/1

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Francis 28/1

Mariska 28/1

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Geplaatst

Faye: helemaal goed!! twee emmy's wow ...super gewoon!

Wish: hoe was het bij de fm?

...voel me zo ontzettend stom, ben mezelf aan het kwellen lijk wel compleet gek geworden. Morgenvroeg ga ik gewoon weer temperaturen en dan hoop ik dat de temp weer hoger is ...of maak/hou ik mezelf nu weer (voor de) gek? Faye en Nouschka ga even helemaal uit van jullie woorden en hoop dat het morgenvroeg weer hoger is.

I hope so ...Morgen in ieder geval weer werken en kan ik er sowieso niet de hele dag over piekeren.

XX Sanne

Geplaatst

Faye geweldig dat er twee teruggeplaatst zijn. Nou zijn die oh zo slopende weken voor jou ook begonnen. Heel veel succes.

Ik heb maar besloten om maar niet met die ovulatietesten te testen, ik heb toch meer vertrouwen in de echte testen.

Gelukkig ben ik morgen heel druk dus dan denk je er ook al minder aan, maar ja het word wel steeds zwaarder die onzekerheid.

Geplaatst

Punctie:

Moon74 27/1

Wish 27/1

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Francis 28/1

Mariska 28/1

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Hey meiden,

Het is gezellig druk hier bij dit topic!

Faye: Joepiedepoepie, 2 toppers terug laten plaatsen!!!

Caroline: Pffff, wat zenuwslopend dat ze nog langer in spanning laten. Op wachtdag 12 kunnen ze toch ook al bloed prikken of is dit niet zo en ben ik in de war?

Succes!!!

Maris: Echt nog heel even geduld en dan kun je testen. De aller laatste wachtdagen zijn aangebroken heel veel succes!!

Klinkt toch wel beter dan wachtweken.

Sanne: Ik heb bij de cryo poging ook temp bij gehouden maar alleen omdat dit in mijn eigen cyclus was en ik helemaal geen medicatie heb gebruikt.

Ik denk dat die bollen je temp ook kunnen laten schommelen.

Natuurlijk moet je het zelf weten, iedereen zoekt zijn eigen manier om deze ellendige wachtweken door te komen.

Maar ik doe dit niet bij een 'verse' terug plaatsing.

Toi, toi, toi!

Moon: We lopen gelijk.

Ik heb vanavond de Deca en Gonal om 18.30uur moeten spuiten en de Ovitrelle om 20.30uur.

Woensdagochtend heb ik ook de punctie, brrrr!

Dan maar hopen dat we zaterdagochtend goed bericht krijgen dat er een tp is.

Dan mogen we het lijstje weer verder aanvullen met goed nieuws.

Ik heb als ik het goed heb begrepen 13 follikels van mooi formaat.

Liefs en truste Wish

Geplaatst

wow wat goed wish

nog 2 nachtjes slapen en dan een punctie

succes hoor en 15 folikels echt heel goed hoor

en dit wordt nu gewoon 1 plakkertje en minstes 8 eskimotjes

Geplaatst

Wish en Moon: Is het goed gegaan met de Pregnyl?

@Maris en Sanna: het is ook wat, dat wachten, die onzekerheid..... Ik denk dat het idd handig is om die ovulatietesten en thermometers maar in de wilgen te hangen. Als je wilt testen dan zou ik de hier veelgeprezen Kruidvattest doen. Daar hoor ik op het forum heel veel positieve verhalen over! Als ik het goed onthouden heb moeten jullie zelf testen en geen bloedtest toch?

Grrr.......wachten.........................

Geplaatst

@wish spannend woensdag heel veel succes.

@Faye ik wacht inderdaad met testen. Ik wil me zelf niet onnodig bang maken met testen die hier helemaal niet voor bedoelt zijn.

Ik heb inderdaad de kruidvattest en een clearblue plus gehaald, we zien het wel wat het word.

Ik ga zo in elk geval lekker naar de kapper en vanmiddag met de vriendinnen op stap en dan lekker uiteten, dus vandaag afleiding genoeg.

Hoe voel jij je vandaag?

Geplaatst

Faye,

Ik heb een kant en klare Ovitrelle spuit. (ziet eruit net als de Deca)

Alleen het naaldje is wat langer dan van de Deca. Hij ging er moeiteloos in!

Ik heb vannacht weinig geslapen, lag te piekeren en te woelen en draaien.

Kon m'n slaaphouding niet vinden, bah!

Hoop dat ik vannacht beter kan slapen, morgen moeten we om 7.00uur op staan.

Lfs

Geplaatst

Hoi allemaal,

Faye 2 emmy terug geplaatst goed hoor!! Nou word de komende weken je geduld aardig op de proef gesteld, veel succes!!

Wish morgen de punctie, ja dat is ff afzien maar blijf op het eindresultaat concentreren! Zo te lezen zal je meer dan genoeg eitjes hebben, echt heel fijn!!

Wat betreft die bloedtest; ik zou het niet weten of dat ook op wachtdag 12 kan, maar ik wacht het wel af hoor nog 2 dagen en dan weet ik het 100% zeker (maar dat weet ik nou eigenlijk ook al) Anyway...heel veel succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden