Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wauw, nog mooier dat buikje!

Bij mij is het alleen een beetje blubber wat er bij is gekomen, ha ha!

He bah, een blaasontsteking, wat voor klachten heb je? Succes!

Kissie

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Woohoo men, een echt buik, prachtig. Hoop dat het meeviel en geen blaasontsteking is?....

Slapen jullie ook zo slecht. Ondanks dat ik 's avonds wel moe ben, wordt ik 3 a 4 keer per nacht wakker, plassen en dan val ik zo moeilijk weer in slaap. Als ik gewoon moet werken heb ik er overdag niet zoveel last van, want dan ga je wel gewoon door maar in het weekend loop ik wel erg duf rond...

Of hadden we het hier al een keer over gehad? Ik weet het niet meer...

Geplaatst

Sandra spannend zeg,hoop voor jou ook twee mooie baby`s:speen: en een dikke buik!!!!!

Hier geen last van slapen slaap als een roosje...........:Baby01c:

Het was gelukkig geen blaasontsteking,wat het wel was wist ze ook niet precies,waarschijnlijk mn banden die flink uitmekaar worden getrokken,hahahaha,en als ik dan moet plassen werkt mn blaas nog meer op mn banden(dat laatste maak ik er zelf maar van):tongueP:.gisteravond met lopen ook veel pijn onderin mn buik,we zien wel als het erger word moest ik mn gyn bellen!!!

Uurtje langer ligt.....woohoo!!

liefs

Geplaatst

Ook ik had gisteren een bezoekje aan de huisartsenpost om blaasontsteking uit te sluiten. Gewoon voor de zekerheid, normaliter zou ik het nog even hebben aangekeken maar nu je zwanger bent, ben je toch wat voorzichtiger merk ik! Er was niets aan de hand.

Weet je wat ik toch zo leuk vind? Het krijgen van die eerste cadeautjes! Eindelijk zijn wij het die zo'n schattig rompertje of knuffel in huis hebben! Yoehoe!!!!!!!!

Geplaatst

Hey Faye, super he?! Ik heb alleen nog niets zelf gekocht. Denk dat ik nog even wacht tot volgende week na de echo.

Dacht je dat je blaasonsteking had dan? Is het verstandig om dit af en toe te checken?

Ik ga vanmiddag met m'n vriendinnen en hun kinderen naar de kermis. Andere jaren meed ik deze plekken altijd. Op zondagmiddag met allemaal kinderwagens en dikke buiken, liever niet. Maar vanmiddag maakt het me niets uit!

Geplaatst

Hier ook slecht slapen...en strond misselijk helaas weer...! tging iets beter maar laatste 3 dagen is het weer prut.

Morgen naar de VK ...ben benieuwd!!!

jullie horen het nog!!

Geplaatst

Zoe: ik had flinke pijn in mijn buik (heel laag) en had af en toe het gevoel dat ik moest flauwvallen. Voor de zekerheid dus maar toch even langs de huisarts gegaan. Alles was in orde, wrs toch mijn darmen die de boel verdrukken. Ik heb ook nog steeds 3 cystes in mijn eierstokken als restant van de punctie. Die zijn flink groot en kunnen ook iets last geven. Maar gelukkig geen ontsteking!

Balen Britt dat je je zo naar blijft voelen! Hoop echt dat het over 2 weken afneemt voor je!

Ik heb zelf ook nog niets gekocht maar reken maar van YES dat ik dat onwijs ga doen hahahaha!

Geplaatst

Ik had dat ook heel erg pijn onderin mn buik en nou nog steeds eigelijk,maak me eigelijk wel zorgen.......... het word ook niet minder!!!

Heb jij er nog last van Faye?

Als ik het morge nog heb ff gyn bellen maar denk ik..............

Britt wat jammer het ging zo goed!!!!!ik heb afentoe ook nog dat het ff terug komt!!!

Heb zelf wel 2 rompertjes gekocht en sokjes,maar verder wil ik w88 tot ik weet wat het worden,dan ga ik pas echt helemaal losssss!!!!!!!!!

Liefssssss

Geplaatst

Goedemorgen,

Men, wat een mooi buik, heerlijk om een buik te hebben. Zelfs had ik al een "buik", maar het komt van te veel kroketten denk ik.

Helaas, heb ik een blaasontsteking en ik krijg antibiotica sinds vrijdag. Het begon al biijna 2 wk geleden, na de eerste plas van de ochtend ging ik om the 5 min weer naar de WC maar het kwam alleen een paar druppels en branderig pijn. Gelukkig de antibiotica werkt snel en ik plas weer normaal. Helaas weer een week zonder deelnemen aan MvM.

Ik heb zelfs nog niks gekocht, een beetje te vroeg nog. Ik heb de constant gevoel dat het zal mis gaan, ik probeer om te relaxen en positieve te denken maar helaas hoor ik overal negatieve verhaaltjes, ik wil zoooo graag genieten van mijn twee ukkies!!!!!!!!!

Britt, wat jammer dat jij zo voelt, sterkte meid, hoop dat het 12de wk snel komt en dat alle kwaaltjes weg gaan.

Geniet van de buikjes,

2010.pngMaak een ticker

Geplaatst

Hoi Dames,

Alle dames die de twaalfweken grens hebben bereikt super gefeliciteerd. Ik mag morgen ook deelnemen.

Ik herken de zorgen en ik heb het gevraagd aan vriendinnen die al moeder zijn. Ze zeggen allemaal dat gaat niet meer over, je blijft je voortaan altijd wel ergens zorgen over maken.

Wat slapen betreft, ik heb sinds vannacht een keer een hele nacht doorgeslapen. Of dit nu komt door de hormonen of omdat ik zeven dagen heb gewerkt met rotdiensten met de tijd verzetten ik weet het niet maar het was heerlijk. Ben er nog rozig van. Misselijkheid neemt ook af mits ik op tijd eet.

Blaasonsteking, afkloppen gelukkig nog geen klachten, maar ze zeggen dat het verschillend aan kan voelen door de zwangerschap???

dames iedereen weer een fijne week gewenst, heb deze week iets meer vrij. Ik hoop nog langs te wippen.

Groetjes Face (gebruiken jullie je iegen naam of ook niet?)

Geplaatst

Wat lekker Face! Gefeliciteerd!

Men: ja ik heb het ook nog steeds. Ik voel me af en toe er echt een beetje ziek van (ik heb geen koorts maar wel dat "zieke" gevoel) Tegen mij zeiden ze dat ik het even aan moest kijken en als het zo door bleef gaan toch nog eens moest bellen met het VU ivm die cystes. Dan merk je toch echt dat ze bij een VK of huisarts niet zo veel kunnen met IVF-perikelen! Ik wacht nog even een dag of 2 denk ik. Vrijdag moet ik voor het eerst naar de VK dus hoop eigenlijk dat het gewoon wegzakt! Ik snap je bezorgdheid wel en zou ook gewoon naar de gyn gaan! Momenteel alles voor de zekerheid toch?

O ja, Face, eigen naam! Ik heet geen Faye maar mijn naam kwam al in 100 varianten voor op dit forum hahaha!

Geplaatst

Face gefeliciteerd goed gevoel geeft het toch wel he!!!!

Bea lastig man,het hangt volgens mij in de lucht die blaasontsteking,ahahah!!!!beterschap!!!

Hier gaat het wel al beter steeds minder pijn in mn buik!!!!

Liefsssss

bea heb nou trouwens zin in een kroket!!!!!!!!!

Geplaatst

Haha men, was de kroket lekker? Kan me trouwens goed voorstellen dat je last hebt (gehad). Jouw buik is ook zo hard gegaan!

Bea, vervelend, hoop dat het snel weer beter met je gaat.

Leuk Face, we gaan gelijk op! Ben benieuwd of dat na donderdag nog steeds zo is. Pff, begin het wel weer een beetje spannend te vinden hoor.

Onze lijst staat niet meer op deze pagina maar ik dacht me te herinneren dat er iemand vandaag voor controle/echo moest?????

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

11 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

31 Oktober Bea

Tweede echo:

30 maart Mia

Eerstvolgende afspraak:

30 maart Diana79 (Gyn)

31 maart Bea (echo)

1 april Maaike

1 april Zoë (12 weken echo)

2 april Faye (VK)

8 april Carolina

8 april Bea (gyn)

09 april **Men**:binkybaby::binkybaby:

13 april Zoë (Gyn)

13 april Diane (VK, 2e afspraak)

Om het iets persoonlijker te maken, Diane en Britt, hoe is het gegaan vandaag?

Mia, fijn weer een echo morgen!

Geplaatst

ja...alles goed gegaan vandaag bij de VK....we hebben hartje nog niet kunnen horen maar dat is normaal... Bloed geprikt en HB is 8 dus prima een bloeddruk ook!

alleen met mij gaat het wat minder.

Slaap al 4 nachten bijna niet van 12.30 tot 16.00 ...en dan slecht eten door misselijkheid de hele dag....dat breekt op!! Was gister en vandaag steeds aan het huilen...aan het eind van mijn latijn! Hoord er allemaal bij verzekerde de VK...met 10 weken is het het ergst...de laatste organen worden aangelegd...en dat pakt enorm veel van mijn energie.

We hebben een goed gesprek gehad..en ik ben weer gerust gesteld...(ik voelde me steeds zwakker worden...en dacht oeff hoe moet ik dit volhouden?). Ik heb vitamine tabletten gehad...en ik moet iets rustiger aan doen met werk...hopelijk is het met ongeveer 15 a 16 weken voorbij!

Zucht...dus ...al met al...gaat alles goed...maar roze wolk...die is een beetje opgelost!

hahaha

Komt goed! We bikkelen door

byebye

Geplaatst

Hey meiden! Vanmiddag weer een echo! Vind het zo spannend! Pas om 15.30, geduld dus!!! Britt, meis let goed op jezelf! Die moeheid is zo vervelend!

Liefs Mia

Geplaatst

thanx voor jullie meeleven....en Men ...als het bij mij met eentje al zo'n impact heeft...oef...jou lijf!? Die krijgt er helemaal van langs.....zo'n wurmpie heeft geen idee wat ie bij moeders allemaal aanricht! hahaha gelukkig maar!

Dames we sleuren elkaar de eerste periode door!!!

Geplaatst

Hij heeft gezwaaid naar ons!!!!!!!! Echt helemaal te gek, wat een verschil met 3 weken terug. Er zat zoveel beweging in die frummel van 4,5 centimeter, ongelooflijk! Precies op schema, zelfs een dagje verder. Ben in de zevende hemel!!!

Kissie Mia

Geplaatst

Britt, rustig aan he, laat je maar lekker op de bank zakken.

Face is ook niet mijn echte naam hoor,maar ja als je het in moet vullen dan moet je wat he...

Als ik zo terugdenk aan de tien weken had ik ook zulke huildagen dan geloof je er echt niet meer in. Maar dan zie je de echo en dan is alles goed en ben je blij dat die gevoelens het allemaal gelukkig niet kunnen beinvloeden.

Ik heb op het moment dat wanneer ik vrij ben dat het lijkt of mijn buik gespanner staat net of die een groeispeurt aan het maken is kennen jullie dat ook...

groetjes Face

Geplaatst

Mia, wat super he?! Was dit nu jou 12 weken echo of mag je nog een keer? Dat zou wel helemaal geweldig zijn trouwens. Ik vind het eigenlijk wel een raar idee dat ik na donderdag 8 weken lang geen echo meer heb! Het is nu 3 weken geleden en ben er echt wel weer aan toe om onze frummel te zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden