Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden sorry dat ik even inbreek maar lees net dat Mia een geweldige echo heeft gehad.

Meid wat zul jij weer blij zijn dat alles goed is met jullie ukkepuk geniett ervan.

Liefs

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mia gefeliciteerd,geweldig is het he als je um zo ziet bewegen!!!

Iedereen komt of is al bij de 12 weken grens,gaat het eigelijk toch wel hard he moeders???

Volgende week hebben we gelukkig weer een afspraak en echo bij de gyn,kan niet wachten vind het allemaal erg lang duren dat wachten,hahahahah,wil mn baby`s zien!!!!!!!!!

Britt als ik jou klachten zo lees valt het bij mij vergeleken bij jou erg mee hoor,heb alleen wel erg veel last van mn banden,mn buik groeit erg hard,heb afentoe echt het gevoel of ik uitmekaar getrokken word en dat doet echt zeer!!! Mn man kwam straks thuis en zei dat mn buik echt heel erg gegroeid was,moet je nagaan die ziet um elke dag!!!!!

Britt kop op ut is voor een goed doel..............

Vandaag lekker vrij gehad,heeerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefsssss

Geplaatst

Ja, we gaan allemaal dee goede kant op zeg! Vind het ineens snel gaan (wat een goed teken is natuurlijk). Nou mag ik idd ook niet klagen qua klachten maar kan me voorstellen bij jou Britt dat de tijd wel wat sneller mag gaan.

Mia, wat super dat jij over 4 weken nog een keer mag. Het is natuurlijk nu al een mooie echo geweest maar ik denk dat die volgende ook wel erg bijzonder is om te zien.

Men, goed smeren die buik. Het gaat zo hard bij jou!

Geplaatst

Ja dat doe ikook maar heb gelezen dat dat eigelijk helemaal niet helpt,maar ja baat het nie..................

Trouwens weer een kilo erbij 3.5 is het nou al,mn zwangerschapsbroeken zitten nou al strak aan mn heupen en kont :bum:,oooohhhhhhhhhhooooooooohhhhhhhhh!!!! Big mama!

Liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Wat is het rustig hier! Inderdaad zijn de meeste al vlakbij de 12 wekengrens, of hebben die al gehad. Ik blijf er op een afstandje achteraan hobbelen ;-)

Hou het even kort want onze cvketel is kapot en het word hier nu wel heel koud, brrrrr.

Groetjes

Geplaatst

Balen zeg, dat je ketel kapot is. Is hij al weer gemaakt?

Ik hobbel met jou mee achter de rest aan. Vandaag ben ik 10 weken en vanavond mogen we weer voor echo. Ben benieuwd hoe het gegroeid is.

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

11 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

31 Oktober Bea

Eerstvolgende afspraak:

2 april Faye (VK)

8 april Carolina

8 april Bea (gyn)

09 april **Men**:binkybaby::binkybaby:

13 april Zoë (Gyn)

13 april Diane (VK, 2e afspraak)

Oh, ik heb zoiets prachtigs gezien vanochtend! Ik heb m'n tranen ook even de vrije loop gelaten. Zo compleet en actief al en onze frummel doet het zo goed, hij loopt voor op schema. Maar we moesten maar gewoon 11 oktober aanhouden.

Ladies, ik ga shoppen!!

Geplaatst
Balen zeg, dat je ketel kapot is. Is hij al weer gemaakt?

Ik hobbel met jou mee achter de rest aan. Vandaag ben ik 10 weken en vanavond mogen we weer voor echo. Ben benieuwd hoe het gegroeid is.

De ketel is weer gemaakt hoor! Ik belde om 8 uur en een half uur later waren ze er. Wat een service!!!

Wij hebben dinsdag weer een echo gehad, en dat was super! Uk loopt op schema (2,8 cm) en bewoog zo schattig!

Ik hoop dat jij net zo'n mooie echo krijgt!

Liefs Diana

Geplaatst

Ja echt he?! Ik heb de rest vd dag met zo'n ontzettende big smile rondgelopen. Alleen aan het einde vd middag niet meer, toen begon de vermoeidheid weer toe te slaan haha. Nu hebben we vandaag op het werk ook nog een mega grote zak met chocolade-eieren en - hazen gekregen. Wat een timing, ben nu dol op chocola. Ga morgen maar gelijk wat uitdelen aan mijn neefje en nichtje want ik zie al 10 kilo op de heupen erbij!

Hebben jullie trouwens al kraamzorg geregeld? Ik nog niet hoor, maar begreep dat je dit vrij vroeg moet regelen?

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik breek even hier in, want zie Mia niet meer zo vaak op ons oude forum, en las over haat supermooie 2e echo.... SUPER meis, het 1e trimester zit er al bijna weer op!!

Genieten dus!!!

Liefs, Henkie

Geplaatst

Hier ook even een blije Maaike.Vandaag echo gehad en het was super.

Wat mooi en bijzonder voor het eerst het hartje gehoord.Super.

Het kindje lag goed op schema 6,5 Cm en precies 12 weken en 1 dag.

Het bewoog ook.Wij lopen ook de hele dag met een big smile.

Verder iedereen succes met de echo's.

Ik ben niet zo vaak op het forum want we zijn druk bezig met verhuizen.

En ik ben ook nog steeds erg moe in de avond en misselijk.

Hebben jullie ook nog steeds klachten?

Groeten Maaike

Geplaatst

Haha Zoe... paaseieren en zwanger zijn: inderdaad geen goede combinatie!

Fijn dat er weer zoveel goede echo's geweest zijn.

Diana: fijn dat het mooi op schema lag.

Wij hebben net ook weer mogen gluren. En het was weer mooi: een lekker eigenwijsje (lag verkeerd om mooi op de foto te kunnen) dat zich heel mooi dubbelkrulde zodat er helemaal niets meer te zien was. We hebben ook het hartje gehoord. Kortom: ook hier een grote big smile nu.

Geplaatst

Hallo,

Allemaal gefeliciteerd, de 12 wk grens is een belangrijk mijlpaal.

Helaas geen goede nieuws hier, de hart van onze tweeling klopt niet meer (sinds woensdag), zij hebben alleen maar 9 wk geleefd. Na veel huilen zijn mijn ogen helemaal droog, en emotioneel voel ik niks, heel raar!

Vandaag naar de ziekenhuis voor de klein operatie, zijn oma zal voor allebei in hemel zorgen.

Ik zal afstand nemen van jullie verhaaltjes (self-protection), ik wens jullie heel veel succes en prachtige babytjes.

Liefs,

Bea

Geplaatst

OOOOOwwwww Bea NEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! zit met de tranen in mn ogen........... Hoe kan dit nou????? Wat verschrikkelijk,weet echt niet wat ik moet zeggen......mn grootste angst is jou werkelijkheid!!!!!

Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Lieve Bea, wat een harde klap zeg. Dit is niet eerlijk en zou ook niet mogen. Meid, ik vind het zo sneu voor je... Weet gewoon niet wat te zeggen. Een hele dikke knuf.

Geplaatst

Bea, wat verschrikkelijk. Dit is inderdaad je ergste nachtmerrie.......heeeel veel sterkte met dit verdriet!

ja, dat bedoelde ik dus een aantal weken geleden met mijn opmerking dat je een aantal dames niet meer terugziet/terughoort: het lijkt wel een afvalrace: met hoeveel oktoberdames zijn we nog over? Iedereen loopt tegen 12 weken aan of heeft deze inmiddels gehad......wat is de volgende mijlpaal: de 20-weken echo?

vanmiddag was wel grappig (ben altijd op vrijdag vrij) en de deurbel ging: postorderbedrijf kwam een pakje brengen met beertjes erop en 'kraamzorg' dus ik dacht 'dit is voor mij'. Ben de laatste tijd wat vergeetachtig dus dacht dat ik dat dus wel ergens besteld had......Zegt de bezorger dat het voor de buurvrouw is!!!! Maar dat die niet thuis is en of het pakje zo lang door mij bewaard kan worden. Hahaha, buurvrouw is dus ook zwanger (we hebben nauwelijks contact met buren). Rond 18.30 belt buurvrouw aan en ik feliciteer haar. Zij heel verbaasd hoe ik dat weet en of ik haar eerder al had gezien met haar dikke buik. Ik wijs op het pakje achter me in de gang waar groot 'kraamzorg' opstaat. Is zij 5 maanden zwanger!! Ik haar ook ons nieuws verteld. Weliswaar loop ik 2 maanden achter op haar maar was wel een leuke ontdekking. Ook zij riep meteen dat dat handig wordt met oppassen en dat we ons nu ook niet hoeven te generen indien onze babies straks liggen te krijsen. Leuk he?

ik heb verder weinig klachten, behalve vandaag veel hoofdpijn. Ik ben wel al veel kilo's aangekomen (5), dus dat is minder. Binnenkort maar starten met sporten. Denk aan zwemmen en zwangerschap-pilates. Hebben jullie hier (al) ervaring mee?

Vorige week heb ik me opgegeven voor kraamzorg (op advies van verloskundige dit toch snel te regelen). Deze week kreeg ik bevestiging met een schattig slabbetje "toevallig is mijn mama de allerliefste". Moet er nog steeds aan wennen dat ik straks mama zal zijn.

iedereen een fijn paasweekend!! niet te veel chocolade snoepen he, cafeine is niet goed voor je babietje....

Geplaatst

Bea,

wat verschrikkelijk! Ik leef met je mee, heel veel sterkte met dit verlies.

Dikke knuffel Mia

Geplaatst

Lieve Bea,

Ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je zo graag een hart onder de riem steken. Het moeilijke is.....hier zijn geen woorden voor! Het verliezen van je kindjes is het ergste dat je kan overkomen..... Ik hoop zo dat jullie steun kunnen vinden bij elkaar en andere lieve mensen. Heel veel sterkte met dit verlies.

Geplaatst

Hey meiden, vinden jullie de tijd ook zo snel gaan? Er zijn alweer 2 topics na ons! En ik zie op mijn ticker dat morgen mijn eerste termijn er alweer opzit.

Diane, ik drink geen koffie en geen thee dus ik geniet wel van m'n paaseitje hoor haha.

Geplaatst

Ik ook hoor Zoë! En wel meer dan 1 hahahahaha!

Gisteren voor het eerst bij de VK geweest en heel even het hartje gehoord. We krijgen toch nog een echo over 1 1/2 week dat normaal iemands 1e is. Ik kan weer niet wachten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden