Ga naar inhoud

Wie start er ook in Maart/April?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aline, 1e intake zh maart

Annema, IVF-1, start Deca 13-02, 27-02 echo, 01-03 start Puregon, punctie 08-03?, lang protocol

Bianca1, IVF, start maart, lang protocol

Catootje, IVF-2, 26-02 1e spuit

Ciska, IVF-1, start Deca 31-03, start Puregon 07-04, lang protocol

Elinorac, ICSI-3, start Menopur vermoedelijk eind februari, begin maart

Eslief, ICSI-1, Start Lucrin 19-02, uitgangsecho 2-3

Fren-1976, cryo terugplaatsing (maart)

Hermien, ICSI-2, start Deca 05-03, 1e echo 16-03, lang protocol

Ienie minie, cryo terugplaatsing (maart)

Kimmie, 23-02 prikinstructie, ca. 08-03 start hormonen

Lonneke, ICSI-1, 26-02 prikinstructie, begin maart start Gonal-F, korte protocol

Maris83, ICSI-3, start deca begin maart, lang protocol

Megan, ICSI-1, intake zh 23-02, punctie 20-04

Miki, IVF-3, start maart, lang protocol

Moontje, IVF-2, 18-02 start Lucrin, week erop start Gonal-F

Nath82, ICSI-1, start Deca 22-02, 05-03 echo, lang protocol

NicoleZ, IVF-2, start maart

Nolan, cryo terugplaatsing (maart)

Paula, ICSI-1, 18-02 prikinstructie

Sannie66, IVF-2, 22-02 echo, start Synarel 2e dag cyclus -26-02?-, kort protocol

Sharon24, ICSI-1, prikinstructie 11-02, 04-03 start Deca

Tinusje, IVF-2, start maart

Vanessa, cryo terugplaatsing (maart), 1e dag cyclus start hormonen

Vonnie6, IVF-2, start Deca maart en 3e cyclusdag start Menopur, kort protocol

Wish, ICSI-3, 24-02 gesprek zh, ws. start 03-03

Suus77 Cryo ( blast) 08.03 start suprefact verwacht eind maart de TP

Kaykay, ivf 1: 2 cryo-terugplaatsing in maart

Goedemorgen dames,

Ook ik heb mijzelf toegevoegd aan het lijstje. Ik volg jullie al een tijdje, dus is ook leuk om actief mee te babbelen.

Jullie spraken over de tijd overbruggen, en bedachten hele leuke dingen. Hier herken ik mijzelf in. Ik ben bijna vergeten dat ik in dit traject zit.

Zijn er dames die info hebben over terugplaatsing van 2 cryo's??

In ieder geval, iedereen, heel veel plezier met alle leuke dingen, en met name veel succes wanneer het zover is!!!

Liefs,

Kaykay

• Reacties 807
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kaykay, helaas heb je niet het allerlaatste lijstje gebruikt, dus hierbij de aangepaste (en jou er alfabetisch tussengezet *grin*)

Annema, IVF-1, start Deca 13-02, 27-02 echo, 01-03 start Puregon, punctie 08-03?, lang protocol

Kaykay, 2 cryo terugplaatsing (maart)

Kimmie, 23-02 prikinstructie, ca. 08-03 start hormonen

Lonneke, ICSI-1, 26-02 prikinstructie, begin maart start Gonal-F, korte protocol

Maris83, ICSI-3, start de pil begin maart, dan deca, lang protocol

Paula, ICSI-1, 18-02 prikinstructie, 21e dag cyclus start Deca, week erna Gonal-F, lang protocol

Sannie66, IVF-2, 22-02 echo, start Synarel 2e dag cyclus -26-02?-, kort protocol

Suus77, Cryo (blast) 08-03 start suprefact verwacht eind maart de TP

Geplaatst

Kimmie, IVF-1 23-02 prikinstructie, ca. 08-03 start hormonen

Paula, ICSI-1, 18-02 prikinstructie, 21e dag cyclus start Deca, week erna Gonal-F, lang protocol

Zo even IVF 1 bij me naam gezet.

Geplaatst

Sannie, excuus! Ben een digi-beet, dus was al blij dat het knippen en plakken lukte. Maar bedankt voor de correctie!

Wat staat er vandaag op het programma? Hier, een dagje (altijd op vrijdag) oppas op mijn neefje. We gaan zo naar de bieb. Eind van de middag komt vriendin en gaan we zelf pasta maken (en een wijntje drinken). Morgen naar de Ardennen.

Iedereen een fijn weekend!

Kaykay

Geplaatst
Sannie, excuus! Ben een digi-beet, dus was al blij dat het knippen en plakken lukte. Maar bedankt voor de correctie!

Wat staat er vandaag op het programma? Hier, een dagje (altijd op vrijdag) oppas op mijn neefje. We gaan zo naar de bieb. Eind van de middag komt vriendin en gaan we zelf pasta maken (en een wijntje drinken). Morgen naar de Ardennen.

Iedereen een fijn weekend!

Kaykay

gister dubbele dienst gedraaid dus vandaag onverwachts vrij extra lekker straks even boodschappen doen en alle spuiten enz op gaan halen bij de apotheek en lekker genieten van me dagje

Geplaatst

Hier idem: lekker vrij, even lekker luieren.

Heb van de week genoeg gewerkt!

Geplaatst

Cakejes/ muffins bakken!! Lekker met dit grijze weer het binnen gezellig maken! En dan vanavond lekker koken voor mn lieffie!

Ik mag het weekend weer werken dus de vrijdag is dan lekker relaxen en genieten van elkaar...

Verder aan het aftellen moet 1 maart ongesteld worden, maar heb begrepen dat het wat langer op zich kan laten wachten door de hormonen die van de 1e poging nog in je lichaam zitten.

Heeft 1 van jullie hier ervaring mee????

Geplaatst

@Paula, no problemo hoor meis! Verander het met alle liefde...

@Vonnie, geen problemen gehad met mijn cyclus na al die hormonen..wel voordat ik begon met de 1e IVF! Dat duurde wat daagjes langer voordat ie kwam..zul je net zien: wil je beginnen en wil je dus dat je ongi komt (wat je normaal dus NIET wilt) en dan komt-ie niet!

@Kimmie, handig he zo'n lijstje...:laugh:

Hier vandaag allemaal wat minder... Mijn mannetje is 2,5 week geleden met het snowboarden (tijdens onze vakantie) flink op z'n rug geknald. Hij liep al bij de fysio.. *zucht* en vond het al geen goed idee. Maar toch die piste op he... Net z'n meds opgehaald (Diazepam en Tramadol), hoop dat hij deze niet al te lang hoeft te slikken, want dat kan niet goed zijn voor z'n zaad... Vanmiddag ook nog even naar het zh voor een x-ray..dus ik hoop echt dat het niet al te ernstig is... wordt nu dubbel duimen:

• voor hem omdat ik hoop dat het snel te verhelpen is;

• voor mij dat bij de uitgangsecho maandag er al een paar klaar liggen...

Geplaatst

nou meiden de eerste spuit is een feit! en het viel me echo zo mee! het stelt zo weinig voor en het doet hellemaal geen pijn! je moet het gewoon doen... ik ben zo blij dat deze achter de rug is! op naar de volgende..:) nu kan ons avontuur beginnen

esther

Geplaatst

@eslief, goed zo! We zeiden het toch al. Het idee is enger dan het daadwerkelijk doen! Vond het zelf een mijlpaal om te beginnen. Eindelijk na alle slechte berichten en uitslagen weer positief aan de slag!

Hier even een dipje, aanhakend op de vraag wat we gingen doen vandaag: ik moest voor mn werk naar de huishoudbeurs... Ik weet dat er meiden zijn die het helemaal geweldig vinden, maar ik vind het een verschrikking. En bij de hhb zit natuurlijk de 9-maandenbeurs. Heb er snel een rondje overheen gemaakt, maar oef de tranen zaten hoog. En helemaal als je dan keer op keer de vraag krijgt: Bent u een aanstaande moeder? NEEHEE!!! Was het maar zo...:cry2:

Geplaatst

@ Sannie, wat een gedoe zeg! Helemaal voor je vriend. Hebben jullie aangegeven dat je in een ivf-traject zitten? Kunnen ze misschien rekening houden met de medicijnen, je weet het immers nooit. Zou het in ieder geval even zeggen voordat ie door de rontgen gaat... wellicht krijgt hij dan zo'n loodschort over zn onderlichaam.

Geplaatst

Idd Fren, maar wel een goed idee zeg van het ff melden bij radiologie! Ga dat zeker doen.

Nou Eslief, ben blij dat het je is meegevallen. Straks ben je volleerd prikster :-)

Geplaatst

Bianca1, ICSI-2, start maart, lang protocol

Ook ik heb er even icsi 2 voor gezet!!

Maar Leuk zon lijstje wat zijn er al een hoop dames zeg die er gaan starten!

Zijn er ook mensen die ongeveer eind februari gaan starten met het lange protocol??Eind deze maand ongi te worden dan moet ik de 21ste dag decapeptyl gaan prikken en dan na mijn nieuwe ongi de 3de dag puregon erbij.

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoihoi, heb me netjes voorgesteld in daarvoor bedoeld forum .

Heb een tweede gesprek in Dusseldorf op 6 maart, denk dat ik rond 20 maart met spuiten kan beginnen. (ICSI, met assisted hatching, laatste poging! (3))

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Nou Angela, heb je verwelkomd in genoemd topic en zet je dus ook maar meteen in het lijstje...

Bianca1, ICSI-2, start maart, lang protocol

Lala, ICSI-3 met AH, 2e gesprek DD 06-03, ca. 20-03 start spuiten

Geplaatst

Pff, wat zit het leven soms toch oneerlijk in elkaar. De vader van mijn beste vriendinnetje heeft gisteren te horen gekregen dat ie een ongeneeslijke vorm van kanker heeft. Die man is echt het toonbeeld van fitheid, maar schijn bedriegt dus kennelijk...

Geplaatst

@Fren, wat een naar bericht zeg. Zulke dingen zijn precies zoals je zegt, zo oneerlijk. Sterkte.

@ Sannie, jeetje wat naar voor je vriend. Hoop dat dit jullie inderdaad niet tegen gaat werken.duimen maar weer....

@ Lala welkom...

@Eslief. :yah:fijn dat het spuiten goed gegaan is. Geeft mij ook een beetje hoop.

Ik heb net de hele lading medicatie gehaald..wat veel zeg.

Mijn ustrogestan werd trouwens niet vergoed. Ach was maar 6 euro. De vrouw achter de balie zei nog gelukkig niet de andere...noemde ze even een bedrag van 400 euro.

Toen kwam weer even mijn gevoel omhoog hoor...wat een gedoe toch eigenlijk, maar mooi dat dit allemaal kan.

Voor dit weekend:

Luieren...lekker eten...luieren. Hele drukke tijd op het werk en veel spanning, dus heb besloten dit weekend zo relaxed mogelijk te houden.

Het lijstje word trouwens mooi lang....ik hoop snel mijn start datum neer te zetten.

Voor ons allemaal: :positive energie:

Geplaatst

ik moest 13,25 euro eigen bijdrage bij betalen vanmiddag voor de ustrogestan en voor het foliumzuur kreeg wel zo'n geel emmertje mee voor de naalden en die mocht ik als die vol was weer daar inleven dus mooi geregeld hier

Geplaatst

Wat gek dat die prijzen zo verschillen dan. Alhoewel, ik heb er geen foliumzuur bij gekregen. Die had ik zelf al lang lang geleden aangeschaft...

Geplaatst
Wat gek dat die prijzen zo verschillen dan. Alhoewel, ik heb er geen foliumzuur bij gekregen. Die had ik zelf al lang lang geleden aangeschaft...

ja ik ook maar kreeg ook een recept mee van het ziekenhuis dus ook ingeleverd en die van mij zijn bijna op dus....

Geplaatst

Ik moest 8 euro betalen, geen emmertje dat kreeg ik niet. Ook geen foliumzuur, maar die heb ik zelf aangeschaft. Maar idd wat een verschillen in de prijzen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden