Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Hallo dames,

ben ongi geworden..helaas.. Heb net eerst een biertje losgetrokken en die burgemeester gemaakt.. Moet het een plekje gaan geven en zal het ook doen, maar heb even de tijd nodig.. Probeer me op te laden int zonnetje die nu heerlijk schijnt..en te genieten van de bloembakken die vriendlief gister gemaakt heeft en we samen met kleurrijke bloemetjes hebben gevuld.. we hebben nog 2 eskimootjes, dus op naar de volgende ronde. Heb even geen woorden meer..

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat klote Lafinah, heel veel sterkte en geniet maar ff lekker van je biertje, straks met voole moed naar de volgende ronde!

Liefs Marielle

Geplaatst

He gatver fren, wat een rotnieuws! Veel sterkte!

Misschien loop ik op de zaken vooruit, maar als er geen of heeeeel weinig zaad is, is dan TESE via het AMC niet een betere optie die voor jullie meer kansen biedt? Nou ja, je zult wel horen hoe het vervolg eruit gaat zien in het VU bij je gesprek. Voor nu: kop op, sterkte met deze domper!

Geplaatst

He bah wat een rotnieuws op rij zeg, KayKay en Lafinah omdat het deze ronde niet zo mocht zijn en Fren omdat je de volgende stap nu niet kunt zetten. Het is afschuwelijk dat je in deze trajecten steeds zo afhankelijk bent van dingen! Ik wens jullie in ieder geval allemaal heel veel sterkte!!!

Ik zit nu op wd 10 (dag van tp tel ik als wd 1) en merk nu wel dat ik mijn lijf meer begin te voelen. Voelen jullie je ook zo opgezwollen???

Mijn tepels waren al gevoelig (stomme bolletjes) maar mijn borsten zijn zelf ook behoorlijk in formaat toegenomen. Kan dat ook een bijwerking van de utrogestan zijn? Ik hoop dat het op een ander gunstig teken wijst!

Oh ja, en raar, ik heb een wat oudere vrouwelijke collega die erg meeleeft, en de vorige keer tegen me zei dat ze aan me meende te kunnen zien dat het raak was (had ik nog niet getest) en toen had ze dus wel gelijk! Omdat het uiteindelijk alsnog mis ging wilde ze deze ronde niks meer zeggen maar ik zag haar vanochtend wel weer op een bepaalde manier naar me kijken. Goede vibes??? Ik hoop het zo!!!

Wachtweek 2 sucks in ieder geval. Ik kon me niet bedwingen en heb dus ook al 2 zwangerschapstesten gekocht net. Terwijl ik me had voorgenomen om dit keer te wachten met kopen tot vlak voor testdag. Nu liggen ze de hele tijd mijn aandacht te trekken in de kast...!

Oh, en Dafke: jij heeeel veel succes morgen met de test. Sterkte met wachten!

Aafke

Geplaatst

Alootjes

Sorry, ik kon niet eerder de stand van zaken laten weten. Zoals gezegd de test vanochtend (vannacht voor het werk) was negatief. Ik moest op de 15de dag na punctie de testuitslag doorbellen. Dus ik vanochtend braaf gedaan, wel gezegd dat de rode duivels nog niet gesignaleerd zijn.

Kort maar krachtig, ik moet over 2 dagen weer testen maar heb wel al meegekregen dat de 15de dag na punctie, de goede testdag is welke zelden afwijkt. Dus, reken op niets meer. Over 2 dagen weer de uitslag doorbellen en als volgende week de rode duivels er nog niet zijn, ook dat weer braaf doorbellen.

Het schijnt dat ze echt de ongi datum nodig hebben voor iets, voor wat dat mag Joost weten. Ik vroeg wel al van als het idd niets is, wanneer mag ik dan weer verder. Mijn pensioenleeftijd (zo voelt het) nadert ook. Dat zij met de ferti-arts overlegd moeten worden. Ik ga er dus maar vanuit dat ik met met deca-spuitjes het vliegtuig instap met als planning een uitgangsecho direct na mijn vakantie, dat zou mijn plan het liefste zijn.

Maar de laatste 2 weken op zich makkelijk doorgekomen. Maar deze situatie nu, is moordend. In principe weet je dat het niet gelukt is en toch wachten.......

Het is vandaag helemaal een down-under dag voor de meeste van ons, zag ik.

Meiden, heel veel sterkte met het opkrabbelen en we gaan elkaar wellicht weer spreken op bankje ? mei?

Meiden voor wie de dag der waarheid nog moet komen. Laat je asjeblieft niet uit het veld slaan door dit. Denk maar zo, wij zijn al afgevallen dus jullie gaan slagen! Op die manier komt het percentage weer zoals het is.

Oke, ik ben nu sippies maar heb ook al een kanjer van een zoon waar ik zo allememaggies trots op ben. Dat gun ik jullie zekers!

Ik blijf nog rondhangen zolang ik nog niet definitief van het bankje ben gevallen hoor, een soort wipwap zeg maar.

Hele dikke x

Geplaatst

Fren wat een ontzettend zuur bericht voor jullie zeg. Gelukkig waren er nog geen eicellen ontdooid een schrale troost. succes met jullie gesprek maandag.

Pieternel ook heel veel sterkte, als het dan toch een negatieve test is laat de rode duivels dan maar komen. Heb je tenminste zekerheid. Of wie weet een kleine kans van lage HCG en toch nog raak.......... pfff wat een spanning.

Geplaatst

Veel sterkte toegewenst voor jullie die geen goed nieuws hebben gekregen vandaag!

Ik leef met jullie mee, en hopen dat er gauw volgende stappen kunnen worden genomen.

Wat een weertje vandaag, ben vandaag thuis gebleven. ik heb de hele avond gister gejankt.pfffff die emotiess. Vanochtend helemaal op/gestresst en moe. Daarnaast ook weinig begrip op werk.

Ik word gek van mezelf. Moet ik nou wel of niet wat voelen. Als ik dan lees sommige kwaaltjes(kan ook van de bolletjes) Maar de laatste 2 dagen heb ik los van de emotie eigenlijk geen klachten. Dit maakt me zo bang....

Zal het er nog wel zitten. Normaal als ik ongesteld moet worden dan heb ik allerlei klachten, daar heb ik ook geen last van GELUKKIG.

Zo ik moest even van me af schrijven. Heerlijk dit forum.

Voor de rest, sterkte met wachten...

Marlijn

Geplaatst

Marlijn denk aan jezelf en verwen jezelf extra goed. Je hebt het zwaar te verduren.

:hugg:hier een digi knuffel!!!!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik zet net mijn pc pas aan en weet niet wat ik zie!!!!

Ongelovelijk wat is er weer veel gebeurd vandaag.

@kaykay, Lafinah heel veel sterkte met dit slechte nieuws.

@ Pieternel is het niet zo dat ze voor de zekerheid een bloedtest bij je doen zodat je zeker weet dat je niet zwanger bent?

@Dafke jij heel veel succes morgen met testen!

@Shanna hoe gaat het met jou trek je het nog een beetje?

Aafke Probeer je in te houden! Ik loop hetzelfde als jij. de 11e punctie en de 13e terugplaatsing. Ze hebben bij mij aangegeven 14 dagen na de punctie zelf testen.

Dus ook hier gieren de zenuwen in het rond (vandaag ook alvast 4 testen gehaald).

Ik ben ook zo vreselijk nieuwschierig.

Witje voor jou ook de laatste dagen! zullen wij weer even een paar groene regels neer zetten??????

Ik ga voor iedereen mijn duimen weer blauw duimen.

Liefs Renate

Geplaatst

pieternel ik heb in december exact hetzelfde gehad.Mag jij ook 14dgn na punctie testen? Dat was bij mij zo. Andere meiden zeiden toen elke keer dat ik pas op wachtdag 10 zat en dat het dus veelste vroeg was. HEt beleid is echt klote. Ik hoop zooo vreselijk dat je niet ongi wordt want alleen dan is de poging mislukt. heel veel succes.

Aafke: meid opbergen die testen!! het maakt je alleen maar onzekerder. Ik weet het is killing deze tijd. Ik zit nogmaar in de eerste week en ik voel de spanning al oplopen.

Meiden die morgen moeten testen: ik duim me duimen kaal!! GROEN GROEN GROEN.

liefs

Geplaatst

Hey

@icsi, weet jij hoe dat verder gaat bij een volgende poging? Hoeveel tijd moet daar tussen zitten enzo? Marijke zei dat ze zelden iemand gelijk weer laten starten omdat de eierstokken gekneusd zouden zijn en eerst tot rust zouden moeten komen??

Ik ga liever gelijk weer verder.....heb ik die vervelende punctie tenminste ook weer zo snel mogelijk achter de rug.

Ik snap er echt geen bal van. Ze zijn zoooo top daar in het ASZ maar vandaag ook zo standvast. Ik vroeg nog van mag ik dan vanmiddag bloedprikken. Voor mij is dat dan ook ineens een stuk duidelijker dan, hoofstuk afgesloten dan en op naar volgende. Maar nee, donderdag weer testen dat dan braaf weer doorbellen en zodra ik ongi ben ook dat direct doorbellen. Als ik dat dan volgende week nog niet ben, weet ik veel wat ze dan gaan doen.

Op zich fijn hoor telefonisch spreekuur maar in deze welles/nietus/afwachttijd zie ik liever ff iemand persoonlijk.

Maar de rode draken nog steeds niet hoor! Dus ik vanmiddag ook EMC gebeld, maar ook hun geven aan de de 15de dag na punctie dezelfde uitslag geeft als 15 dagen na TP.....

Wat het wel zou kunnen zijn, weten ze niet want die bolletjes hebben volgens allebei geen invloed op de menstruatie en ik ben altijd 13 dagen na de pregnyl ongi.....

Maar zoals ik al eerder zei, geef me dan nu een definitief NEE van mislukt, als deze situatie want ben echt een wandelende tijdbom die op scherp staat. Vandaag zat ik gewoon heel de dag op het werk en komende dagen ook. Gelukkig zien ze daar al snel hoe de bui staat (ondanks ze niets van de IVF weten) en laten ze me met rust als de kop op oorlog staat dus dat komt wel goed.

Maar op zich is het hier van je afschrijven echt goed voor me ikke. Iedereen is zo gemeend en hartelijk, toppie hoor:CYBER_HUGS:

Geplaatst

Renate dat lijkt me een strak plan het bankje groener maken, alleen de tijd zal het leren.

Pieternel wat een onzekerheid, sterkte meis

Geplaatst

Hey Pieternel,

Inerdaad heel vervelend die onzekerheid. Ik kan me goed voorstellen dat je behoefte hebt aan duidelijkheid. Maar dat is natuurlijk het lastige aan ddit hele traject: je hebt niet alles onder controle en bent gewoon afhankelijk van hoe dingen lopen, hoe vreemd of onvoorspelbaar ook. Want, laten we wel wezen, ondanks alle medische techniek blijft het natuurlijk ook gewoon een stukje natuur dat zijn gang gaat en zich niet af laat dwingen! Sterkte met het wachten, ik hoop dat je donderdag meer duidelijkheid krijgt!

@Renate: wat typisch dat we gelijk op lopen maar jij veel eerder mag testen! Ik 15 dagen na tp, jij 14 na punctie. Ik vraag me toch af waarom dat zo verschilt.

En dames, ik heb de testen dan nu al wel in huis maar geen zorgen, ik was niet van plan ze al snel te gaan doen! Ik weet dat ik de vorige keer helemaal opging in het topic 'vroegtesten' en ervan overtuigd was dat ik dat ook zou gaan doen, maar toen het zover was durfde ik echt niet meer! Heb uiteindelijk iets eerder getest omdat ervan overtuigd was dat het raak was en ik van de onzekerheid af wilde.

Voor deze poging geldt dat ik waarschijnlijk echt niet voor zaterdag durf te testen !

Aafke

Geplaatst

@Renate - 13 terugplaatsing?? 13 keer de killing wachtweken? Petje af hoor. Hoe ik me vandaag voel vraag ik me sterk af of ik dit nog een keer mee wil maken.

Het is me ook mooi gelukt om flink ruzie te schoppen met mijn vriend maar zoals ik het lees ik ben zeker niet de enige met een emotioneel diepje.

Gelukkig de dag is bijna voorbij.

Geplaatst

Kris neem een lekkere lange douche, kop thee op de bank met wat lekkers natuurlijk en dan op tijd naar bed. De dag moet er morgen gewoon beter voor je uitzien!!!!!!!

En het voordeel van ruzie met de partner is het goedmaken

Gast Shanna42
Geplaatst

Renate lief dat je het vraagt, hier nog steeds onzekerheid, de hele dag bruin bloedverlies, het echte ongi gevoel en de hoofdpijn is wel weggezakt, en nog steeds geen rood bloed, morgen de bloedtest dus spannend nog.

Wat een verschil aan verhalen hè, ik had dus gisteren het ziekenhuis gebeld en daar geven ze aan dat pas na 21 dagen de HCG van pregnyl uit je lichaam is, dus ik zou zaterdag pas mogen testen (raar verhaal of niet en dat van een poli assistente gyn!) En zij gaf ook aan dat het zeker verschil maakt testen na punctie of tp, zij doen dus 14 dagen na tp, heel raar want bij de IUI kon ik daar wel 14 dagen na insemenatie een bloedtest doen, daar spoot ik ook Pregnyl, en dat is dan toch hetzelfde als de punctiedatum? Volgens mij zit ik gewoon een nog extra in spanning.

Hoe lang zou het duren voor ik de uitslag krijg? Ga ongeveer 9 uur naar het lab. toe om bloed te prikken.

Liefs van Shan

Geplaatst
Hey

@icsi, weet jij hoe dat verder gaat bij een volgende poging? Hoeveel tijd moet daar tussen zitten enzo? Marijke zei dat ze zelden iemand gelijk weer laten starten omdat de eierstokken gekneusd zouden zijn en eerst tot rust zouden moeten komen??

Ik ga liever gelijk weer verder.....heb ik die vervelende punctie tenminste ook weer zo snel mogelijk achter de rug.

Ik snap er echt geen bal van. Ze zijn zoooo top daar in het ASZ maar vandaag ook zo standvast. Ik vroeg nog van mag ik dan vanmiddag bloedprikken. Voor mij is dat dan ook ineens een stuk duidelijker dan, hoofstuk afgesloten dan en op naar volgende. Maar nee, donderdag weer testen dat dan braaf weer doorbellen en zodra ik ongi ben ook dat direct doorbellen. Als ik dat dan volgende week nog niet ben, weet ik veel wat ze dan gaan doen.

Op zich fijn hoor telefonisch spreekuur maar in deze welles/nietus/afwachttijd zie ik liever ff iemand persoonlijk.

Maar de rode draken nog steeds niet hoor! Dus ik vanmiddag ook EMC gebeld, maar ook hun geven aan de de 15de dag na punctie dezelfde uitslag geeft als 15 dagen na TP.....

Wat het wel zou kunnen zijn, weten ze niet want die bolletjes hebben volgens allebei geen invloed op de menstruatie en ik ben altijd 13 dagen na de pregnyl ongi.....

Maar zoals ik al eerder zei, geef me dan nu een definitief NEE van mislukt, als deze situatie want ben echt een wandelende tijdbom die op scherp staat. Vandaag zat ik gewoon heel de dag op het werk en komende dagen ook. Gelukkig zien ze daar al snel hoe de bui staat (ondanks ze niets van de IVF weten) en laten ze me met rust als de kop op oorlog staat dus dat komt wel goed.

Maar op zich is het hier van je afschrijven echt goed voor me ikke. Iedereen is zo gemeend en hartelijk, toppie hoor:CYBER_HUGS:

he meis, ja standvastigheid van het ivf team ken ik. Ik heb ook om een bloedtest gevraagd maar kreeg die niet. Ik ben een dag na de test ong geworden. Dat deed pijn, maar ook opluchting want het wachten was killing. Ik zou morgenochtend nog een test doen. Verder heb ik dit keer weer om een bloedtest gevraagd omdat ik geen test meer kan zien!! al zo vaak negatief getest dat voor mij gevoel er een vloek op zit. Maar nee hoor! ook gevraagd of ik langer met de bollen door mocht gaan ook weer nee! wat dat betreft :evilgrin:

Ik snap je onzekerheid en ik wou dat ik je kon vertellen dat het allemaal goed komt. Het is zo moeilijk en hard, maar je kan gewoon niets.

Trouwens we kunnen wel collega's zijn hahaah ik ben ook maatschappelijk werkster!! Geen collega die al een paar dagen verdacht ziek is hihi

hou me op de hoogte meid. Ik denk aan je!

Geplaatst

Hoi Kris,

Ik heb geen 13 terugplaatsingen gehad maar mijn emmy is op de 13e geplaatst.

Op dit moment heb ik 9 iui behandelingen en 5 ivf en tp gehad.

Ik hoop ook zo dat het ditmaal gelukt is. Wel heb ik er een heel goed gevoel over.

Sinds gister ben ik constant dizzie (hadden mijn zusjes ook) en vandaag ook de gehele dag last van maagzuur.

En ze zeggen altijd hoe beroerder je bent hoe hoger je hcg waarde.

OOOOOOOOOOOOOOOOOOO ik hoop zo dat het waar is.

Geplaatst

Hoi Shanna,

Als je om 9.00 uur mag laten prikken bellen ze meestal rond een uurtje of 12 voor de uitslag (dat was bij ons in Voorburg). Meid ik leef echt met je mee.

Ik vind het wel een heel appart verhaal wat die verpleegkundige tegen je heeft gezegt. Zou het eraan liggen hoeveel pregnyl je hebt gespoten?

Heb jij ook na de punctie pregnyl moeten spuiten of alleen voor de punctie?

Ikzelf alleen voor de punctie en daarna de bolletjes 2x per dag. Ik heb het ook met de tp nog gevraagt en de arts gaf toen aan dat de pregnyl dan al lang uit het lichaam is verdwenen en gerust kunt testen.

Succes ik duim voor je

Gast Shanna42
Geplaatst

@Renate oh dus ik krijg gelukkig morgen al wel de uitslag, daar ben ik blij om.

Ik heb alleen voor de punctie Pregnyl gespoten, en gebruik 3x daags 2 bolletjes, maar ze zei dat die geen invloed hadden. Volgens mij is de hoeveelheid Pregnyl bij de IUI gelijk aan de Punctie, ook hetzelfde aantal uren voor die tijd.

Geplaatst

@shanna die pregnyl die jij gezet hebt is allang uitgewerkt

en die bollen hebben geen invloed op de test

als je s'ochtens gaat prikken heb je s'middags uitslag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden