Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe dikke knuffel en succes vanavond

Pleun hihi wat een charmeur heb je toch

Lala gelukkig heb je 1 stresspunt minder nu meid ik vind je bere sterk en een kanjer.

Wish hoe slaapt Mijke nu?

Bianca wat fijn dat je zo druk bent dan kun je de gedachten even verzetten. Maar goed pas je wel op jezelf want te druk is weer niet goed.

Wij weten inmiddels dat 4 januari de eerste spuit erin gaat en ik kan niet wachten tot het zover is

Hier gaat het redelijk alleen ben heel druk bezig om werk te zoeken echt heb de afgelopen 48 uur bijna niks anders gedaan als bellen en mailen. Het is namelijk zo dat mijn ww ophoud met kerst en bij het hotel is het een hele rustige periode waardoor ik bijna geen uren heb. Nu kan ik vanaf maart wel werk erbij krijgen als gastouder maar ik moet tussen nu en maart wat hebben anders krijg ik geen geld en dat kan niet.

Nu is het ook zo dat ik al meerdere mailtjes naar het hotel heb gedaan dat dit de afspraak niet was dat ik bijna niet meer ingepland zou worden ik heb er notabene een andere baan voor afgezegd waarbij ik wel meer zekerheid had achteraf maar ja weet alles van te voren maar eens. Dit is blijkbaar weer een van mijn slechte keuzes geweest en ik zit nu met de problemen dat ik binnen 3 weken wat anders moet hebben.

En het probleem is dat bij alle winkels wat ik gebeld heb ik te oud ben en dat is zo deprimerend maar ja we gaan vrolijk verder.

Daar komt ook nog eens bij dat fibromyalgie volgend uit de lijst van chronische ziektes gaat voor de fysio dus dat ik dus maar 12 behandelingen vergoed krijg en dat terwijl ik er minstens 2 per week nodig heb en anders kan ik bijna niet eens lopen van de pijn maar goed daar in Den haag weten ze het toch allemaal zoveel beter als wij totdat ze zelf iets krijgen.

Sorry voor mijn klaagzang maar zie echt even de bomen door het bos niet meer

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klaag maar raak hoor! Klote zeg Maris! Jeetje, wat dat betreft heb ik geboft hoor. Diep zuchten, positieve instelling helpt hoorM de volgendde die je belt id je droombaan! En je gaat em krijgen ook! Zo niet heb je lekker even mooi gedroomd, toch? HihiMeid ik duim hard voor je dat je werk erbij krijgt of een andere baan. Dikke knuffel. Pippe, succes, duimen draaien ook weer voor jullie! Ik gun t jullie van harte! Overigens, schoot me van de week te binnen dat we in DD maar 5 eitjes hadden, waarvan 4 bevrucht en kijk nu! :D Komt bij jullie ook goed! Fijne avond allemaal!Xx

Geplaatst

11 stuks. :-)

Vrijdag 2e echo en waarschijblijk maandag de punctie. Spannende tijden weer, hihi.

Lala, goed dat je je rust pakt. Jullie hebben al zoveel te voorduren. Een hele dikke knuffel!

Wish, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie, en logisch dat je hormonen nog opspelen hoor, geniet ervan, want zoals je al zegt, de tijd vliegt!

Maris, je mag hier alles neerzetten, klagen, etc. Daar zijn we voor. Ik hoop dat de juiste baan snel op je pad komt. En 4 januari de eerste spuit er in, ik duim nu al voor jullie. Een dikke knuffel!

Babeth, hoe is de doop geweest?

Bianca, wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt! En wat leuk dat je af en toe nog eens meeleest. Ik hoop dat je er sterker uitkomt! Een hele dikke knuffel!

Pleun, wat een leuke verhalen over Stan. Onze neefjes/nichtjes zijn helaas niet zo knuffelig. ;-)

Kimmie, ook voor jou een knuffel!

Ben ik nog iemand vergeten?

Buiten ivf-stress ook werk stress. Maar hopelijk is binnekort het einde in zicht. Veel overwerken, met deadlines/eisen die bijna niet haalbaar, (lees: menselijk) zijn.

Geplaatst

Jeetje 11 stuks Pippe wat goed zie maar dat het nog niks wou zeggen.

Ik duim me rot hier en heb standaard 2 kaarsjes branden 1 voor Lala en haar uk en 1 voor jullie.

Lala dank je wat lief terwijl jij juist degene bent die nu de steun kan gebruiken.

Zo ik heb aardig wat sollicitaties de deur uit gedaan en heb tot volgende week vrijdag nu al 5 gesprekken dus er moet iets bij zitten waar ik aangenomen word, nou moet ik wel zeggen dat mijn voorkeur uit gaat naar die van volgende week vrijdag (die is in het zh totaal wat anders maar lijkt me heel erg leuk) maar degene wie mij het eerst aanneemt zeg ik ja tegen en dan kan ik altijd nog afzeggen als ik nog iets anders krijg.

Nou heeft het hotel mij volgende week in ene wel weer ingepland in het weekend met het excuus dat het zo rustig is en of we daar begrip voor willen hebben dat ze ons zo weinig inplannen. Maar mijn mening is dat een meisje van 14 jaar beter een keer kan overslaan als iemand wie de vaste lasten moet betalen maar goed wie ben ik he ik ben namelijk ook een heel stuk duurder.

Maar goed ik hoop dat mijn nachtrust vannacht beter zal zijn als afgelopen nacht want dat was niet wat hihi

Welterusten allemaal

Geplaatst

Pippe!! 11 stuks! Mooi hoor! Hier moet jullie kleine bij zitten! Duimen draaien ;)

Maris,

Ik krijg steun van jullie, zeker! En daar haal ik veel energie uit. En daarnaast kan ik zeker weten niks zelf doen voor frummeltje. Hijnzal t echt zelf moeten. Dus...kan ik mn energie best wel beteden aan er ook voor jullie zijn, toch? Het voelt gewoon goed om hier te zijn.

Ik hoop dat je snel wat hebt, en je hebt gelijk: jij bent duurder dan die 14 jarige. Simpel rekensommetje. Maar zoals ik ook almzei: jouw droombaan kan de volgende zijn, je weet t niet! En daarbij: er zijn geen slechte beslissingen, altijd de juiste, dat je vrij snel na een beslissing een andere moet nemen, dat is wat anders.... Maar de beslissing op zich is nooit goed of slecht.....wat volgt is goed of slecht...

Ook voor jou weer duimen draaien.

Zo, net peter naar zn oodracht in maastricht grbracht, nu afsluiten en naar de politie in Weert voor onze vergunningen. Dan nog visvoer halen, eneigenlijkmde voorruit van peter's auto schoonmaken......van de binnenkant : S

En dan zal t tijd zijn om weer naar Maastricht te rijden voor echo frummel en peter op te halen.

Vraagje: wat is een handige kleine auto waar ik mee kan boodschappen doen en af en toe met Jay naar de oma's kan gaan?

Zijn aan t kijken naar een smartje. Leuk natuurlijk, maar ook handig met autostoeltje?

Xx

Geplaatst

T is een toyota Aygo geworden. Belastingvrij en zuinig en heeft achterbank. Handiger, en minder duur in onderhoud en eigenlijk ook aanschaf. Toyotaatje is van 2008 met weinig km's op de teller. Fijn!!!

Een rooie!

Xxx

Geplaatst

Jup, ow. Whahahaha...dacht dat ik t hier al neergezet had....

Muts!

Ik dus he?

Weer een uitgebreide echo gehad, alles is nog eens nagekeken, en de linker nier is écht niet te vinden.

Maar vruchtwater is genoeg, en nier lijkt zelfs een klein klein beetje beter dan een week geleden.

Over drie weken terug.

Stabiel dus. Frummel was goed gegroeid in een week tijd. Alles niet okay, maar naar omstandigheden heel goed.

:happy:

Geplaatst

Oh meid gelukkig dat het voor de situatie zoals die is goed gaat en dat het stabiel is.

Hopelijk blijft het zo gaan

Geef het maar op de hormonen dat je het vergeten bent hihi

Morgen een drukken dag bah niks aan maar ja moet.

Ik moet eerst naar de fysio, dan een sollicitatiegesprek als ik dan weer ben moet ik tussen 12 en 15 uur wachten op de man die het glasvezel aan komt sluiten dan om half 4 naar de ha omdat ik mega aambeien heb wist niet dat dat zo pijnlijk kon zijn en om half 5 heb ik alweer een sollicitatie dus laat mijn dag vol zijn haha

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Maris veel succes bij je gesprekken!

Lala, een hele mooie auto hoor, en wat fijn dat alles naar omstandigheden

goed is.

Hier 14 eitjes en dinsdag punctie. Maar,van dr. .. Mogen we GEEN 2 emmys terug laten plaatsen. En kwam echt met beetje horror verhalen. Dus. Toch maar 1 tp. Hij achtte de kans namelijk levensgroot dat t zal lukken. Right. Net als al die andere pogingen. Maarrr blijven positief. Hihi

Geplaatst

Zo wat stom Pippe dat dat niet mocht ik vind gewoon dat ze die keus aan de mensen zelf moeten laten als er geen medische indicatie is dat het niet mag.

Wel fijn dat hij er zo'n vertrouwen in heeft dat het gaat lukken.

Maar 14 stuks jeetje wat goed op naar dinsdag.

Dank je het gaat de goede kant op ik zit alweer op het punt dat ik moet gaan kiezen haha heb vanmorgen en net een gesprek gehad en kan bij beide beginnen nu wacht ik nog eerst het gesprek van volgende week af in het zh en dan kies ik wat ik doe, maar denk dat die van net sowieso afvalt dat is altijd alleen 's avonds en in het weekend en die andere is een 5 sterren hotel hihi ben nog nooit in zo'n luxe hotel geweest echt zo mooi allemaal, maar goed ben allang blij dat ik wat heb.

Geplaatst

hoi dames

gauw even van het moment gebruik maken om wat bij te lezen en te schrijven....

Lala ik moet erg veel aan jou en jullie ukkepuk denken, fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat, kan me voorstellen dat iedere echo voor jullie extra spannend is, trek je het nog een beetje?

Gefeliciteerd met je nieuwe auto! heerlijk, heb je wel getest of de kinderwagen er in past? zal toch wel he haha.

Maris, ik weet niet wat het is maar lijkt wel of het vinden van een nieuwe job jou erg goed afgaat, en als ik dan soms de berichten om me heen hoor. Fijn in ieder geval!! die aambei klinkt alles behalve fijn, getver en vooral pijnlijk, sterkte!!

Pippe wat geweldig aanstaande dinsdag de punctie, spannend meid!! tsja een of twee.... we gaan iig voor een zwangerschap en een mooi aantal cryos, veel succes, ook voor Lena uiteraard!

Pleun, Wish, Kimmie en Bianca hoe gaat het met jullie?

ik weet niet meer wie maar iemand vroeg me hoe de doop was, erg mooi , ook best emotioneel maar vooral mooi. Imke was een plaatje (natuurlijk haha) en ze sliep vooral, bij het droogdeppen van haar haartjes werd ze wakker en lag vervolgens heerlijk te gapen.

Was een mooie dag, hier een fotootje.

Alles gaat verder goed, overdag slaapt ze de ene keer een aantal uren en dan weer wat hazeslaapjes maar verder zeer tevreden!! zondag als mijn moeder er is krijgt ze voor het eerst een groetenhapje, dit omdat ze al ruim 4 weken nog maar op 4 flessen zit.

ga nu gauw verder met de administratie, is die ook weer eens bijgwerkt en opgeruimd

liefs

Babeth

[ATTACH=CONFIG]2998[/ATTACH]

Geplaatst

Wat goed Maris! Zie je wel dat het je lukt! Succes met een keuze maken!

Babeth, gezien jullie verhaal begrijp ik die arts ook wel. Maar ik vraag me af, als die kans zo groot is, 1 op 12 zei hij, waarom is dit niet aan ons verteld de andere 3 keren dat het ons gwvraagd werd de afgelopen 2 weken. Maar we gaan voor een zwangerschap!

Geplaatst

Wow Babeth wat een super mooi meisje en wat had ze een mooi doopjurkje aan echt super.

Fijn dat het zo'n mooie dag was en dat ze zelf zo rustig was heerlijk si dat (mijn nichtje heeft de hele mis geschreeuwd) en dat het ook een emotionele dag was kan ik me indenken maar jullie kanjers hebben vast meegekeken naar hun mooie zusje.

En wat goed dat ze al aan het groentehapje gaat hihi ik ben benieuwd hoe zij en jullie eruit zien na de tijd

Tja zo lijkt het inderdaad of ik heel makkelijk aan werk kom, maar het scheelt misschien dat ik alles aanneem en niet bang ben voor schoonmaakwerk of zoiets, maar zelf zag ik het van de week echt niet zitten hoor haha als je van de 25 telefoontjes 20 keer te horen krijgt dat je te oud bent zakt je de moed wel in de schoenen

Maar ik heb gewoon 2 dagen op google gezeten en alles hier in heel twente zo'n beetje afgebeld of ze nog op zoek waren naar personeel en dan kom je vanzelf iets tegen blijkbaar hihi

Oh ja en bij de ha bleek het geen aambei maar ecseem te zijn wat dus schijnbaar nog 10 keer zo pijnlijk is als een aambei, hij zei namelijk direct meid meid wat zal jij een pijn hebben nou en dat klopt wel, nu heb ik 1 antibiotica en 1 zalf gekregen en is er binnen een week geen resultaat moet ik direct weer komen en word ik doorgestuurd naar een dermatoloog op zeer korte termijn dus hopelijk word het nu snel beter.

Fijne avond allemaal ik ga zo lekker op de bank gtst en the voice kijken (als ik mijn vriend voor het schaatsen weg krijg hihi)

Geplaatst

Babeth,

Ben blij dat ik de doppler heb. Maar aan de andere kant,frummel is zoooooo beweeglijk! Spannend, ja, masr meer of t niet erger is geworden. Gelukkig niet.

Tjaa...de kinderwagen.... Hihi denk t wel. De bak kan achterin, t onderstel kan achter de voorstoelen en frummel kan voor of achterin. Dus komt wel goed. Dinsdag kunnen we écht gaan passen, dan krijgen we de kinderwagen en kan ik gaan oefenen met de autostoel ;)

Fijn dat de doop mooi was en tuurlijk ook emotioneel! Maar wat een plaatje is jullie meisje zeg! Wat een lieve mooie meid!

Maris,

Aj...dus geen aambei. Dit klinkt inderdaad pijnlijker!

En wat ga je goed met banen vinden! Super! Lekker je tijd nemen om te beslissen hoor!

Pippe, 14 stuks! Lieverd, wat goed. Pff...ik ga hard voor jullie duimen! Hier moet jullie kleine bijzitten hoor!

Zo, en nu even verder met the voice ;)

Geplaatst

Maris,

Hoop dat het aan je 'onderkantje' snel beter zal worden!

Heb je er de hele tijd last van of alleen bij toiletgang? Beide is vervelend, maar kan me voorstellen dat als je er de hele tijd last van hebt dat dit echt kl*te is.

In ieder geval, sterkte ermee!

Babeth,

WOW! Je hebt gelijk hoor, Imke is inderdaad een prachtig plaatje!

Fototoestel en filmcamera bij de hand a.s zondag als Imke haar groentehapje krijgt.

Pippe,

Een mooi aantal follikels aan het groeien. Hoop dat de punctie voor Lena mee zal vallen.

Ook voor jou succes om Lena bij te staan tijdens de punctie!

Mijn duimen draaien weer overuren!

Lala,

Hoe gaat het met 24/7 'relax' proberen te zijn?

Fijn om te lezen dat je frummel zo goed voelt bewegen, heerlijk he!!

Mijke is nog steeds een tevreden meisje! Gisteren heb ik eindelijk een mooie glimlach van haar vast kunnen leggen met de fotocamera.

Op het cb deed ze niet onder voor 2 jongens die een week of 5 ouder waren dan Mijke.

Oef....

Vind het fijn dat ze goed drinkt etc. maar minder leuk om te merken dat ze echt hard groeit. Mama's kleine meisje wordt nu al groter.....(snik)

Geplaatst

Gossie, niemand heeft er na mij nog geschreven.

Ik ga deze ochtend naar een collega, die viert haar verjaardag, daarna boodschappen doen, vanmiddag komt een goede vriendin op bezoek en vanavond naar mijn moeder.

Geplaatst

Hihi daar ben ik weer ben ook erg druk geweest met van alles en nog wat

Wish mama's kleine meisje word nu al groter

Veel plezier vandaag

Wij hebben net sinterklaas gekeken op school en zijn nu ff de teletubbies aan het kijken

Vanmiddag is de oudste vrij dus gaan we gezellig pepernoten bakken

Geplaatst

Hier ook druk geweest.Vandaag veel fröbelen op t programma. ;) misschien nog even t dorp in... Wish, als ik jou zo hoor gaat t inderdaad echt snel. Geniet ervan met volle teugen, voor je t weet staan de jongens (of meisjes) op de stoep voor je kleine meid! Gisteren mn ouders met de dopler naar frummel laten luisteren. Lekker druk mannetje hoor! Ouders vonden t super! Geen stress over mijn ontslag, mijn moder eigenlijk helemaallmblij, die zei meteen: ow, dan kom ik van de week je helpen! Hihi die ziet alleen voordelen. Tot maar weer! Nog even snel ontbijten en dan echt wat gaan doen...

Geplaatst

ja hier was het ook druk dit weekeind

2 dagen sinterklaas vieren is best gezellig maar ik was gister toch best wel op

maar miniman is enorm verwend

een muziekpakket met trommel xylofoon en sambaballen (erg fijn :) alsof hij in zn eentje niet genoeg herrie kan maken )

een elefun (een ballenspugende olifant waar Stan dan weer achteraan kan )

een vormenstoof in de vorm van een pratende auto (goed voor de moteriek)

een zingend boek

een speelkleed waar hij met autootjes over kan rijden (staan weggetjes op)

een slee (mijn vader is dol op sneeuw en zingt al weer weken let it snow ) dus voor als opa zn zin krijgt

een doos houten blokken

2 paar kleertjes voor de kerst

voorlees boekjes

pfff echt te veel hoor maar wel enorm leuk

en vandaag begin ik met kerst versieringen buiten en ga ik een boom kopen en morgen zet ik die dan op

twijfel nog over echt of nep boom

echt omdat: vind ik mooier, echt is gewoon echt ,ruikt lekker,

nep omdat: geen allergiesche reactie, geen zooi, veiliger voor stan ,met de prijzen voor echte boom van vandaag heb ik een nepper er in 2 jaar uit

dus ...... nog even twijfelen

Geplaatst

Haha hier ook begonnen met de eerste frutsels voor kerst denk dat ik morgen even een krans maak en vrijdag zet ik de boom op nu al zin in vind ik zo leuk

Wij hebben wel een kunstboom maar wel een hele mooie lijkt net echt en een voordeel de lampjes zitten er vast in dus dat gehannis heb ik nooit

Geplaatst

Hier ookmdeze week ergens de boom opzetten, heb er wel zin in. Heb nu alle tijd vd wereld om em op te zetten. En ook hier een kunstboom. Dezelfde redenen als jij pleun, plus daarbij: minder rotzooi met t opruimen!

Krans: weet nog niet of ik er eentje ga maken, misschien wel, heb zat spulletjes in huis en nog gelukkig wat coniferen in de tuin :) weet t nog niet....

Net terug met staffie-man vd dierenarts. Er moest een hechting uit zn piel.....hij is inmiddels schniek-schniek...en heeft een ontstoken pootje. Gevolg: flinknwat euro's armer, woef moet 4x dag badderen met zn poot, er moet een sok om en antibiotica én n pijnstiller....

Pff....dus mag ik 30 kg 4x dag op en van t aanrecht tillen......een gevecht aangaan om de sok erom te krijgen en zn pilletje verstoppen in een stukkie kaas.

Ben blij dat ik niet werk ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden