Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala,

Mooi joh!

Maris,

Bij ons verliep de laatste keer ook zoveel anders en kijk eens.....

Och meid, krijg tranen in mijn ogen. Echt ik leef zo met je mee en ik vind je zo dapper!!!

Een prachtmeid dat ben je!

Het siert je enorm dat je mee bent gaan lunchen, dit is niet makkelijk voor je geweest en toch mee gaan, dit zegt iets over de kracht die jij in je hebt.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi....leuk he?

T is de bedoeling de uiltjes in een boom te laten zitten en de varkentjes eronder :-) op de kast dan he?

Hoop dat t gaat lukken....

Geplaatst

Wish ik moet gewoon huilen van wat je schrijft wat ben je toch een lieverd.

En die lunch ik vond het heel erg gezellig en ben blij dat ik toch wle mee ben gegaan ondanks dat ik als enige zonder kindje of zonder kindje op komst daar zat

Medusa het word nu wel echt moeilijker vooral omdat ik van alles voel maar ook weer helemaal niks bah wou wel dat het zondag was hoor haha

Dan weten we in elk geval waar we aan toe zijn maar ja het is niet anders we moeten wachten en meer kunnen we niet

Geplaatst

Lieve, lieve, lieve Maris.... ook vanaf deze kant gun ik je zooooooooo graag een positieve test! Ik denk aan je.....knap dat je het vol kunt houden tot en met zondag!

Knuffel voor jou!

Geplaatst

Lieve Maris, heel veel sterkte met de laatste zware wachtdagen, ik hoop zo dat het is gelukt en dan bij jij de volgende keer als zwangere Maris bij een lunch!! En wie weet met nig een Lotgenootje!!

ik duim voor je meid, ben niet veel meer online maar ik denk aan Julle allemaal!

Liefs Babeth

Geplaatst

Hee Babeth!

Zie af en toe een paar regels voorbij flitsen van je. Ik neem aan dat alles goed is met je meisje.

Hier gaat t nu inderdaad heel snel. Zondag alweer 32 weken!

Fijn dat je nog wel meeleest, mis je af en toe wel hoor!

Groetjes!

Maris, pippe, weer een dagje dichterbij.... Lieverds, heel veel sterkte de laatste verschrikkelijke wachtdagen.

Kaarsje gaat weer aan hoor!

Xxx

Vandaag zoete inval denk ik.

Mam komt om te helpen opruimen en poetsen.

Vriendin komt om de tekening op de kastenwand te zetten

Haar broer komt (vriend komt) om met peer een tl balk op te hangen en mn iPadje te upgraden.

En dan moet er ook nog boodschappen gedaan worden en zou ik nog mn borduurmachine aan willen zetten....

Ik begin maar even met een bammetje en decafė..

Heb trouwens vandaag lekker tot 9 uur in bed kunnen blijven liggen. Mannie is thuis en heeft de hondjes verzorgd vanochtend. Lekker hoor!

Geplaatst

Jeetje Lala jij bent druk vandaag doe je het wel een beetje rustig aan en laat anderen het werk maar doen haha wel lekker dat je wat langer kon blijven liggen dat had je even nodig of niet?

Pippe mijn duimen draaien

Dikke knuffel

Tja en hier voel ik helemaal niks meer op een paar krampen elke keer na ik word er gek van.

Mijn gevoel is ook niet meer zo positief als dat het was het voelt gewoon te veel als de eerste 3 keer toen het ook mislukte. En nu zegt mijn vriend wel elke keer at ik positief moet blijven maar ik kan mijn gevoel niet uitschakelen jammer genoeg.

Maar goed hopelijk gaan de komende dagen een beetje snel voorbij en is het snel zondag

Geplaatst

Lala,

O, jij hebt een borduurmachine. Dacht dat je dit allemaal met de hand gedaan had.

Al neem ik aan dat je dit ook zelf kan maken zonder machine, maar dan duurt het wat langer.

En dan vind ik het nog knap dat je het zelf maakt, dit maakt het uniek.

Maris,

Deze laatste wachtdagen maken je 'gek'. Zou het wel, zou het niet....???

Grrrrrr, ellendig wordt je ervan!

Je wil je behoeden voor weer een grote tegenslag, maar dit gaat helaas niet.

Laat die achtbaan van emoties toe en probeer erin mee te gaan. Tot op zekere hoogte dan hè.

Niet in de negatieve gevoelens blijven hangen bedoel ik dan.

Dat zeg ik nu wel heel dapper, maar jij moet het doen.

Lieverd, vanachter mijn laptop stuur ik heeeeel veeeel positieve energie naar jou toe!!!

Geplaatst

Maris, deze laatste aantal dagen zooooo zenuwslopend, ik hoop het zo voor je.

Pippe, voor jullie ook nog een paar dagen, ook voor jou en Lena succes met de laatste ww dagen

Geplaatst

Ha wish!

Ja, ik zou t wel met t handje kunnen, maar dan zou t nooooit zo snel of zo mooi afgewerkt zijn. :-)

Ik ben blij met mn machientje hoor! Als ik zie wat ik allemaal mee kan, dan ben ik er best blij mee en trots op.

Wil nog een paar kussenslopen borduren voor op t grote bed in de kinderkamer. Hmm.... Mam is hier, misschien dalijk even naar stoffenzaak een paar dorpen verder..... Even inspiratie opdoen voor de rest vd kamer.

Zal dalijk even wat foto's maken. Bedje nummer twee moet er nog komen te staan maar qua inrichting zitten we redelijk goed. Combi van gewoon leuk, pooh beer en uiltjes. Had gedacht em helemaal paars-grijs te krijgen maar dat is niet opgegaan, badspul is groen en hangkastjes zijn groen. Denk nu toch maar: groen, paars, lila dan maar. Hahaha

Ach...het is ons wel. En daar gaat t om.

Maris, ik laat t meeste doen hoor! Doe zelf niet zo heel veel. Lekker lui wel hahaha

Geplaatst

hoi hoi

maris ontzettend moeilijk deze dagen, ik leef met je mee en sljuit me volledig bij Wish aan, ohhh meid ik hoop het zo!!!

Pippe, ik heb blijkbaar iets gemist! 1000x sorry, ik duim mee uiteraard!

Lala wat snel wat snel, en wat doet jullie ventje het ontzettend goed he, is er bij jullie al gesproken wanneer bevallen en hoe?

Wish bij jullie gaat alles lekker voorspoedig he! klopt het nu dat jullie huis te koop staat of vergis ik me nu? Wat gaat M. hard he, hoe bevalt het ja om haar naar het kdv te brengen? Ik had er in het begin ontzettend veel moeite mee, zw was 5 maanden toen ze voor het eerst ging maar nu lukt het me goed, ik zie dat ze het leuk vind en vrolijk is en blijft. Op het kdv moeten ze wel aan haar wennen omdat ze zo haar eigen willetje heeft, niks rustig liggen, maar overal bij willen zijn en zitten of staan net als andere kindjes haha

.

hier geen nieuwe ontwikkelingen, alleen dat Imke zich goed en snel ontwikkelt, ze doet het erg goed, lijkt wat temperament betreft veel op mij (daar krijgen we het nog mee te stellen haha)

Lala ik ben benieuwd naar het eindresultaat van de kamer! en het kaartje dat zo speciaal ontworpen is!

Geplaatst

Babeth,

Ja, wij hebben bewogen jaren achter de rug en doen er nog een schepje bovenop door ons huis te koop te zetten.

We zien wel hoe het gaat lopen, we hoeven hier niet weg maar het zou wel super zijn als we kunnen verhuizen.

Eerst verkopen en dan kopen, we willen echt niet met dubbele lasten komen zitten.

Pippe en Lena,

*@#*!!!

Dit is nu net het berichtje wat je niet wil plaatsen en wij niet willen lezen....

Het zal steeds zwaarder en zwaarder worden om er bovenop te krabbelen en de schouders er weer onder te zetten.

Heel veel sterkte lieve meiden!

Geplaatst

Ohhh lieve Pippe en Lena, ontzettend klote zeg....wat moet ik nog zeggen, ik wens jullie onwijs veel sterkte!! Wat Wish zegt, iedere keer zwaarder om weer op te krabbelen....sterkte!!

Wish wel weer heel spannend en leuk! En groot gelijk om eerst te verkopen! Veel succes!

Geplaatst

Pippe & Lena, ook hier even: dikke knuffel. Had t zooooo voor jullie gehoopt. Had er een goed gevoel bij maar helaas.... Echt meiden, sterkte en dikke, dikke, knuffel....

Geplaatst

Babeth,

in 38ste week inleiden. Dus over een kleine 7 weken zou kleine er al moeten zijn. Bij geen medische indicatie wordt t een normale bevalling. Maar gezien meneer flinkt buitelt kan t zomaar zijn dat hij in stuit gaat liggen. Zn pa en zn oom beiden in stuit, dus zal me niks verbazen als meneertje dat ook doet..

De tekeningen zijn binnen, kan morgen gaan schetsen op de kasten en dan kan ik het écht afmaken. De kamer dan he? Ben zelf ook benieuwd naar eindresultaat! Hahaha

En t kaartje gaat goedkomen!

zijn er ver uit!

Fijn dat Imke het zo goed doet en leuk dat ze een eigen willetje heeft :-)

gaat nog wat worden ja!!!

Wish, dubbele lasten is niks! Weet ik uit ervaring, dus ja, wel zo handig, eerst verkopen. Ben benieuwd!

Tot zover!

xx

Geplaatst

Zo had ik gisteren helemaal geen hoop meer zo heb ik vandaag weer meer hoop haha wat kan een mens toch veranderen.

Maar het komt eigenlijk omdat ik me echt niet lekker voel vandaag in mijn buik echt misselijk kan ik het niet noemen maar fijn is ook wat anders maar goed het kan ook een vaag griepje zijn dus ik wacht gewoon af maar ben er tot nu toe wel blij mee in elk geval.

Hoe gaat het met jullei allemaal?

Pippe en Lena nogmaals een dikke knuffel

Geplaatst

Maris,

Daar heb je die achtbaan weer die om de hoek komt kijken......

Wel fijn dat je een positief gevoel hebt, hou dit vast!

Dat doe ik ook zeker te weten voor jullie!!!

Lala,

Hoe staat het met de tekeningen? Zal zeker leuk worden!

Dus als jullie kanjer besluit om in stuit te gaan liggen wordt het een keizersnede?

Wat tegenstrijdig is het hier, krijg er kippenvel van..

Bij Lala vliegen de weken voorbij terwijl bij Maris de dagen voorbij lijken te kruipen.

Ik heb zin in morgenavond, dan gaan mijn man en ik een avondje carnavallen en komt oma bij ons in huis.

Geplaatst

Dame sik wil even weten wat jullie hiervan vinden kunnen jullie wat zien?

[ATTACH=CONFIG]3607[/ATTACH]In het echt is hij nog iets duidelijker dus wij zitten hier echt te trillen op de stoel haha zou het dan echt dit keer.

We gaan zondag nog een keer testen en als hij dan donkerder is durven we er aan te geloven

Maar goed tot nu toe bleven alle testen wit en hier staat gewoon een 2de streepje al is hij niet heel duidelijk op de foto

[ATTACH=CONFIG]3608[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden