Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

GroteFoto-U6PXGYIU.jpg

GroteFoto-UJCFJ8GJ.jpg

GroteFoto-7SXLN836.jpg

voor de dames die er niet bij waren vandaag dit hebben jullie gemist :)

voor ieder van ons kindje een klavertje 4

3 meisjes (roze knopjes op klavertje 4 ) en 5 jongens ( blauwe knopjes op klavertje 4)

taartje is de Mississippi mud pie uit de allerhande . bohhhh erg machtig maar zoooooooooooooooo lekker

Geplaatst

Dames ik vind het echt jammer dat we er niet bij waren volgende keer beter hoop ik.

Aan de foto's te zien was het erg gezellig en wat een mooie kindjes hebben jullie

Pleun wat een super mooie taart met een mooie betekenis ik ben ook heel erg blij dat er een roze knopje voor ons bij zit haha

Maar hij is echt geweldig mooi vind het knap dat je dat zo kan ik wil het ook nog eens proberen maar of het mij lukt weet ik niet. Misschien eens proberen voor zondag als ons meisje gedoopt wordt

Heb je nog recepten voor makkelijke maar lekkere taarten?

Hier gaat het verder goed E krijgt morgen de laatste spuitjes voorlopig ben benieuwd wat ze nu weegt en vooral ook hoe lang ze is want ze groeit echt als kool maat 62 gaat het meeste van in de doos want het wordt echt te krap

Verder een drukke week voor de boeg morgen voorbereidingsavond voor het dopen woensdag krijg ik nog kraamvisite (mijn team) donderdag bekkenfysio, en vrijdag en zaterdag ben ik wel druk met het dopen voor te bereiden qua buffetje, taarten, boodschappen enz gelukkig komt mijn moeder helpen anders red ik het niet eens. Het is namelijk ook zo dat mijn man zondag jarig is dus krijgen we ook nog andere visite als alleen familie voor het dopen.

Oh ja zaterdag ben ik nog naar de 9-maandenbeurs geweest was weer erg druk maar ik heb echt hele leuke kleertjes gekocht voor E. en ik heb hele gave letters besteld voor op haar deur die komen van de week binnen.

Nou dat was het wel haha

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ligt er bij jullie ook weer zoveel sneeuw hier wel bah ben er nu wel een keer zat van geef mij maar lekker voorjaar zijn we wel aan toe.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Pleun,

Nogmaals bedankt voor je gastvrijheid en super heerlijke taart. Maar de taart was voornamelijk mooi ivm de betekenis die erachter zit. Hopelijk komen er op een volgende taart nog meer gekleurde knopjes bij!!!

Mari,

E groeit dus goed. Op naar nieuwe kleren in maat 68!

Pffff jullie maken het jezelf wel pittig met al die feestjes die komen gaan.

En je gaat alles zelf maken, jee petje af hoor!

Maak je wel een foto van de letters op de deur bij E? Ben benieuwd.

Het zonnetje is sinds vandaag gaan schijnen, maar het was nog best fris.

Vanmorgen toen we gingen zwemmen was het 2 graden, maar het voelde kouder aan. Brrr

Vanaf volgende week meer zon en wordt de temperatuur ook een stuk aangenamer. Kan niet wachten om met M buiten te gaan spelen! En fietsen en wandelen. Naar de dierenboerderij. Leuk leuk!

M is ondertussen 16 maanden geworden. Ze is afgelopen maand hard gegroeid. Ik maak elke maand een foto op dezelfde plek en probeer M in dezelfde houding te laten zitten. Tot nu toe lukt dit vrij aardig.

Heb haar afgelopen maand en deze maand dezelfde romper aangegeven. Dan zie je echt goed hoe hard het gaat.

Zo leuk, ze begint laatste woordjes mee te zingen met kinderliedjes.

Geplaatst

Wat leuk dat M al zoveel kan zeggen en zelfs mee kan zingen kleine stukjes.

ja ik maak ook elke keer een foto rond de 13de om te kijken wat ze gegroeid is wel heel erg leuk het gaat zo snel allemaal.

Ze ligt hier nu te gillen en kraaien in de box terwijl we een jaar geleden nog in grote onzekerheid leefden we hebben toen op 3 maart een onverwachte echo gehad omdat ik een bloeding had en gelukkig hebben we toen een hartje gezien. Nu een jaar later wordt ze gedoopt op diezelfde datum.

Ja ach het is even druk met de voorbereiding maar ook wel weer erg leuk allemaal

Verder weinig nieuws hier E heeft dinsdag de spuitjes gehad waardoor ze ook gisteren nog een beetje jengelig was maar vandaag gaat het wel weer geloof ik haha

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

Kimmie,

Hoe gaat het nu bij jullie thuis? Las dat Levi ziek was, hoe gaat het nu met hem?

Wat een prachtige foto's heb ik op fb gezien van jullie kleinste wonder! Wat een mooi mannetje!

Je ziet goed dat het broertjes zijn.

Bianca,

Jullie zijn nu in die ontzettend spannende wachtweken beland. Nog even geduld en wat duim ik hard voor jullie.

Heel veel succes lieve Bianca!

Babeth,

Als je hier nog mee leest en wil reageren.

Hoe gaat het met je?

Zag vanmiddag op fb dat I papa aan het helpen was, wat leuk! En wat heeft I lange haren. Ben ik wel jaloers op, wil ook zo graag een klein vlechtje of knotje ofzo maken. Kan een staartje maken en die laat M gelukkig goed zitten. Speldjes laat ze ook zitten, dit vindt ze leuk om in te hebben.

Mari,

Jullie hebben volgens mij vandaag een super leuke en geslaagde dag gehad.

Mooie foto's van E en jou!

Hoe hebben jullie de dag ervaren? Heb je tussen alle bedrijven door wel kunnen genieten en wat kunnen zitten?

Pippe,

Hoe gaat het bij jullie?

Ik ga morgen naar het inloopspreekuur van het Cb. Ben benieuwd naar het gewicht van M.

Vanavond had ze het potje gepakt en wou erop gaan zitten. Toen ik vroeg of haar luier uit moest begon ze haar majot al naar beneden te trekken.

Luier uit en op het potje gezet. Na enkele sec ging ze staan en keek ze ons aan en begon ze te lachen, wat bleek nu.

Ze moest inderdaad plassen maar deed dit 'helaas' niet op het potje maar op het vloerkleed. hihi

Hebben haar wel beloond met een paar krentjes en met z'n alle staan klappen.

Doet M beide vuistjes in de lucht en roep ze hard: "YES" hahaha we lagen in een deuk!

Geplaatst

Hey meiden,

Sorry ff niet gereageerd maar moet ff wennen aan de nieuwe situatie hier. Levi is idd heel ziek geweest, vanmorgen zeiden we tegen elkaar lijkt alsof hij nu een beetje begint op te knappen. Maar goed hij is nu voor dag 8 aan de diarree. Hebben vanaf zaterdag antibiotica voor hem, dit had hij ook echt ff nodig. Mats doet het heel goed, komt 1 x in de nacht. 23 uur de laatste en dan komt hij rond 4 uur. Dus hartstikke netjes. Morgen ff naar het weeguurtje, kijken of hij inmiddels op zijn geboorte gewicht zit. Drinkt sinds gisteren 70 cc , had daarvoor echt moeite met de flessen. Met mij gaat het lichamelijk goed, alleen geestelijk krijg ik het niet op een rij. Voel me down en niet gelukkig. Maar goed, met alles wat er gebeurd is lijkt me dat niet gek. Gun mezelf de tijd, en anders naar de huisarts.

wat goed dat M al voelt dat ze moet! Nu er nog naast maar ze voelt het iig aankomen. Stoer!

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Jeetje Wish ze geeft nu al aan dat ze op het potje wil wat goed hopelijk zet ze dit door en is ze vroeg zindelijk dat zou schelen in de luiers zeg haha

Haha en dat ze dan yes zegt helemaal gaaf snap dat je heel hard moest lachen

Kimmie pfff het zit jullie ook niet mee ik wou zo graag dat je heerlijk kon genieten van je gezinnetje hopelijk voel je je snel wat beter en wordt alles iets rooskleuriger voor jullie het is jullie gegunt.

Pleun ik zag weer een erg mooi taart voorbij komen knap hoor al die creaties

Bianca hoe is het?

Mijn duimen draaien ook heel erg hard hier

Hoe is het nu met de andere dames?

Hier inderdaad gisteren een erg mooie maar ook bijzondere dag gehad E vond alles wel best die was tijdens de doop drukker met om zich heen kijken dan dat ze schrok van het water op haar hoofdje

Ze is goed verwend met allerlei cadeaus en het was gewoon leuk allemaal

Verder weinig nieuws hier woensdag naar de ka denk voor het laatst aangezien het best redelijk gaat sinds ze op vaste voeding zit maar dat hoor ik dan wel ligt er natuurlik ook aan of ze deze week genoeg gegroeid is maardenk het wel.

Morgen moet ik zelf nog naar de arboarts ben benieuwd want de fysio zegt dat ik het beter nog even niet moet forseren maar goed de arbo beslist

Geniet allemaal lekker van dit prachtige weer hopelijk blijft het nu even zo want daar waren we wel aan toe

Geplaatst

wat bedoel je met goed ,hoelang?

de meeste kindjes kunnen na de geboorte vrij snel (2 weken ) het hoofd op tillen eneen paar seconde hoog houden

daarna wordt dit steeds een beetje langer

met 4 maanden is het geloof ik de bedoeling dat ze dat echt goed kunnen

[ATTACH=CONFIG]5162[/ATTACH] hier is stan 8 dagen en dit kon hij ongeveer een halve minuut . maar hij was volgens de kraamhulp erg snel hier mee

Geplaatst

E was ook vrij snel stevig in het nekje maar het is nu pas sinds een paar weken dat ze het ook leuk vind op de buik en dat ze haar hoofdje langer omhoog kan houden

Het hoofdje is in vergelijking met de rest van het lichaampje vrij groot en zwaar dus het is ook niet zo gek dat dat nog niet zo goed kan, maar tilt hij hem helemaal niet op dan als hij op de buik ligt?

Ik zou me anders nog helemaal niet zo druk maken hoor hij is nog maar 2,5 maand

Geplaatst

Pleun het lijkt alsof hij daar op z'n armen leunt. Dat doet T niet. Hij houdt z'n hoofd wel even omhoog maar hij vind het net zo gemakkelijk om z'n hoofd gewoon neer te leggen en niets te proberen. Haha.

Hij is nu ziek trouwens. Zo zielig. Een virusje.

Kimmie goed aan jezelf denken hoor en wat is het toch een knappe jongen! Optijd aan de bel trekken als je niet lekker in je vel zit.

Bianca ik wist niet dat je in de race was! ik ga ook heel hard voor jullie duimen!

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

het klopt idd dat ik weer begonnen was. Vorige week zondag een tp gehad! Ik heb me heel beroerd gevoeld na de punctie en tp. Gister wachtdag 8hield ik het niet meer vol en ben gaan testen deze was positief! Ik ben ZWANGER!!! :wav:Gister controle on het ziekenhuis en omdat ik er toch was hebben ze hcg geprikt en deze was25 komt overeen met dag 8. Ik heb 25 maart mijn eerste echo. Vind het dood eng!!!!!

Het is toch maf?! Met mn ex 7x iui 2x ivf div tp en laatste cryo zwanger en werd een miskraam en nu gewoon poging 1en eerste tp gelijk zwanger!!!!!! Kan het nog steeds niet geloven!

vind het dood eng bang dat het weer mis gaat maar heb gelukkig afleiding en ga toch proberen een beetje te genieten van het idee!

later reageer ik op iedereen ff snel eten koken!

dikke knuff voor jullie

Geplaatst

:happydance::happydance::clap2::clap2::clap2::blowkisses::aaaflowersmiley::aaaflowersmiley::sexymama_1::confettistars::bpotda::bpotda::bpotda::bpotda::bpotda::bpotda::bpotda::bpotda:

:bpotda:

zooo nu heb ik wel genoeg smilies gebruikt

hahahah wow ik vindt het zo fijn voor jullie

er zal wel een reden zijn waarom het nu wel meteen lukte en voorheen niet

gefeliciteerd en geniet er enorm van

eindelijk is het hele cluppie mama wat een super nieuws

Geplaatst

Whahaha super dank jullie wel,

pleun je bent echt grappig! Ik hoop dat alles goed mag gaan deze ronde!

alles in het leven heeft een reden dus het heeft gewoon zo moeten zijn!

Geplaatst

Yoehoe bianca wat een super nieuws meid gefeliciteerd

wat ben ik blij voor jullie dit heeft zo moeten zijn

wat super nu zijn we eind 2013 allemaal mama

Geplaatst

:confettistars: Lieve Bianca,

Nogmaals van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!

Ik blijf duimen en hopen dat het goed mag blijven gaan.

Pippe,

Maak je niet te druk over de nekspieren van T.

Een paar keer per dag tijdens het verschonen oefenen om T op zijn buik te laten liggen en voor hem te gaan staan zodat je hem 'uitlokt' om je aan te kijken.

Geplaatst

Lieve Matt,

Van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!

Hopelijk heb je een hele fijne dag gehad.

Dikke kus en knuffel van ons. xxx

Ook voor de papa en mama een dikke proficiat!

Hoe hebben jullie de dag beleefd?

Het is een bewogen jaar geweest, petje af voor jullie!

Wow Pleun, wat een ontzettend mooie taart en cupcake! Heel mooi gemaakt!

Mijke is erg verkouden, had gisteren koorts en vandaag nog verhoging.

Vrijdag op zaterdagnacht heeft ze een bloedneus gehad.

In het matras zit nu een bloedvlek van ongeveer een 2 Euro munt.

Ze is wel vrolijk en speelt en eet prima, wel hoor je dat ze buiten adem raakt als ze aan het rennen en spelen is.

Dus soms even samen een boekje lezen of een puzzel maken om tot rust te komen.

Hoe gaat het met de rest?

Geplaatst

Wat super mooi Pleun knap hoor

Lala jullie nogmaals gefeliciteerd met jullie kanjer hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad maar daar twijfel ik niet aan.

Hoe is het verder met iedereen?

Hier gaat het goed weinig nieuws te melden haha

Alleen is E erg verkouden ze hoest veel maar gelukkig is ze er nog wel heel vrolijk onder en lijkt ze er zelf weinig last van te hebben.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

ik vind jullie allemaal erg lief maar hoop jullie ukken voorlopig niet echt te zien met al dat gesnotter . we zijn tot nu toe allemaal de dans nog ontsprongen hahaha

beterschap voor de kleine meiden

en thanks voor de complimentjes voor de taartjes . ik was er zelf ook nogal fier op en had er enorm veel plezier in gehad om m te maken

Geplaatst

haha M en ik vinden jullie ook heel lief hoor.

Maar inderdaad, op die rotsnot zit je niet te wachten.

Dank je wel voor de beterschapswensen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden