Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dames wij laten ons zeker niet klein krijgen nooit.

Wish hier ook nogmaals wat een geweldig aantal. En dat je de bibbers krijgt is normaal maar het gaat allemaal goed komen. En je gaat na de punctie toch wel rustig aan doen he want 19 is niet niks.

Hele veel succes met de pregnyl over een paar minuten.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb op het werk al doorgegeven dat ik een aantal dagen niet kan komen werken.

Morgen heb ik een dagdienst, dan zal ik wel reactie hebben van de roosteraar n.a.v het mailtje wat ik afgelopen weekend heb gestuurd welke dagen ik niet kan komen werken.

Dat zijn er in totaal 6, ben benieuwd.

Geplaatst

Wish, zeker dat jij het even rustig aan moet doen na je punctie! Jeetje 19 stuks is niet niks. En ook na je tp hoor! Je wilt jezelf na de tijd niets kunnen verwijten dat je er niet alles aan hebt gedaan. Had begrepen dat je veel moet tillen toch?

Met alle respect, het is maar werk en waar je nu mee bezig bent gaat je hele toekomst aan. Dus doe lekker rustig aan meis.

Maar spannend morgen, ik hoop dat het meevalt voor je.

dikke knuf

Geplaatst

Hoi lieverds,

Ik heb vandaag met de roosteraar gesproken en de dagen dat ik niet kan komen werken zijn al opgelost door invalskrachten in te zetten en 1 dag werkt ook een collega van mij die nu eigenlijk 1 weekje vakantie heeft. Ze komt er gewoon 1 dag voor terug.

Wat ontzettend lief van haar.

De invalskrachten weten niet wat de rede is van mijn afwezigheid, plotseling rugklachten gekregen ofzo....

Zoals ik het nu geregeld heb 'mis' ik 5 werkdagen. (geen 6 zoals ik eerder ergens schreef)

Als het goed met me gaat zal ik 12 aug weer gaan werken.

Ik kijk wel hoe het dan met me gaat.

Vind het echt hartverwarmend om te lezen dat jullie zo begaan zijn met mij!

Wil jullie allemaal hiervoor bedanken!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Pippe en Lena,

Pfff, het is bijna 7 aug.

Maar gevoelsmatig zal dit zo lang duren of niet.

Sterkte nog met het wachten, ik wacht met jullie mee!

Geplaatst

Heel goed lieve Wish dat je even tijd vrij neemt. Het is allemaal al zwaar genoeg. En desnoods ga je alleen maar leuke dingen doen waar jij je goed bij voelt je moet nu echt naar jezelf luisteren.

Heel erg veel succes morgen en ik denk aan je. Mijn kaarsje brand hier weer voor jou vanaf nu.

Geplaatst

Lieve Wish

heeeeeeeeeel veel succes met de punctie en wat goed dat je jezelf vrij hebt gegund en jullie aanstaande emmietjes!!!

ik hoop dat je niet te nerveuus bent, komt helemaal in orde meis!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hee lieve wish

succes vandaag en als je kracht hebt om effe te laten weten hoe t gegaan is

laat het effe weten dan

dikke kus

dit gaan t m worden ik voel het

nu is het jou beurt

Geplaatst

Hee Wish jullie punctie zit erop, hopelijk is alles goed gegaan met een mooi resultaat en volgt er een super tp :cluck:.

Liefs van Shan

Geplaatst

Hoi Lieve meiden,

Ik had Dr. Kuypers (nog nooit gezien) die de punctie deed.

Het is een aardige, rustige vrouw.

De punctie is goed verlopen. Ik heb 1 keer op het scherm gekeken, maar merkte dat ik me nog beter op m'n ademhaling kon concentreren als ik mijn ogen dicht had.

Dus heb niet meer gekeken.

Beide handen op mijn buik gehad om wat druk te geven. Mijn vriend had zijn hand tussen mijn handen gelegd.

De score is 21 aangeprikte follikels! Jeetje zeg, hoop zo dat er goede eitjes in zullen zitten.

Nadat we te horen kregen dat het zaad goed was mochten we gaan.

Even naar de supermarkt een broodje gehaald en samen thuis zitten eten.

Heb 1 liter versgeperste sinaasappelsap gekocht. (er staat een automaat bij ons in de supermarkt waar je dit kan 'tappen')

Bij thuiskomst heeft mijn vriend de weegschaal naar beneden gehaald zodat ik mezelf kon wegen. Dat was al een tijd geleden.

Morgenvroeg mogen we naar het lab. bellen. Brrrrrr!!!!

Geplaatst

Hier nogmaals lieve Wish wat een geweldig aantal. Hier zitten vast jullie topper(s) bij. Ik zal heel hard duimen dat jullie morgen goed nieuws krijgen.

Ik heb trouwens nog een tip wat betreft het vocht afdrijven als je een bosje peterselie in 1,5 liter water uitkookt en dan het vocht in de koelkast zet en elke dag een glas van dat vocht neemt ben je zo heel wat vocht kwijt.

Geplaatst

Maris,

Bedankt voor de tip.

Als ik merk dat ik vocht vast ga houden zal ik m'n vriend eens op pad gaan sturen. Haha!

Geplaatst

Haha ja ik doe het ook omdat ik de laatste tijd mega veel vocht vast houd vraag me niet waardoor want ik heb geen idee maar ik kreeg die tip vorige week en ik loop de hele dag naar de wc haha. En in mijn gezicht is het al aardig te zien. Het was al een paar mensen opgevallen dus het zal echt helpen.

Geplaatst

Wish super meis, nu echt maar hopen dat het gouden ei erbij zit hihihi, ik ga duimen voor je.

Oh Maris wat een supertip zeg, ik hou ook zo vaak vocht vast ongelovelijk, en laat ik nu net een hele bos met Peterselie in mijn tuin hebben staan, ga het zo meteen uitproberen.

Liefs van Shan

Geplaatst

Shanna,

Dank je!!

Dus jij gaat de tuin in om een bosje te halen en te koken.

Noteer je hier of dat het bij jou ook effect heeft.

Zal eens kijken of dat er iets over te vinden is op google.

Geplaatst

Het water met de peterselie staat al op .... ik houd jullie op de hoogte.

Net gebeld met duitsland om een afspraak te maken voor de uitgangsecho, oeps ze was een beetje niet zo blij met het feit dat ik zo laat belde, zit al 20 dagen aan de pil. En moet nu dus vanavond de laatste pil slikken en dan a.s. maandag al voor de uitgangsecho komen en als die goed is meteen dezelfde dag starten met het spuiten van de hormonen, dat gaat snel of niet?!

Liefs van Shan

Geplaatst

Shanna ja het werkt echt bij mij ik drink elke ochtend een glas en ik loop me suf naar die wc haha. Maar het is mooi een goedkope oplossing.

Maandag al voor de echo dat gaat mooi snel. Het gaat gewoon goed komen dit keer dat voel ik.

Wish wat goed dat je even gegoogled hebt daar had ik nog niet aan gedacht.

Hoe voel je je? Ik hoop niet dat je heel veel pijn hebt.

Geplaatst

@Wish, meis, doe je het lekker rustig aan na zo´n enorme oogst, er zitten straks vast erg mooie emmietjes bij hoor! en wat fijn dat je morgen al naar Genk kan bellen!, pas goed op jezelf he!

@Shanna, jeetje, wat fijn dat het nu weer zo snel door mag gaan!! zit je in DD overigens altijd aan de pil?

@Pippe en Lena, hoe gaat het met jullie? volgens mij super....vorige keer was de ongi er al vrij snel nietwaar?

@Maris, hoe gaat het met jou nu?

liefs

Babeth

Geplaatst

Ja was ik nog vergeten te zeggen, inderdaad duidelijke info had je gevonden. Zo had ik eens gelezen op een of ander topic dat zij muntthee gebruikte 2x per dag een glas was zo goed om zwanger te worden, ik muntthee gehaald, en daarna pas op internet gezocht, nou ben wel geschrokken en blij dat ik toch nog even gegoogled had, als er iets slecht is als je zwanger wilt worden dan is het wel muntthee! Dus nooit muntthee drinken als je zwanger wilt worden!

Liefs van Shan

Geplaatst

Shanna,

Nou, ben benieuwd. Is het te drinken?

Jeetje, dat gaat inderdaad snel als je maandag al mag komen.

Welke medicatie ga je gebruiken?

Kort protocol toch?

Maris,

Heb eigenlijk niet zo'n 'napijn'. Soms wat steekjes bij de eierstokken in de buurt. Kan niet zeggen dat het nu anders is dan de vorige keren omdat ik nu 21 follikels had.

Ik voelde mijn linker eierstok zelf iets meer dan rechts en links zaten er minder.

Had voor de punctie echt geen idee dat er zoveel follikels zaten.

Is het trouwens niet vies om te drinken? Mag je het ook opwarmen zodat het op thee lijkt of mag dat niet?

Pippe en Lena,

Dacht hetzelfde als wat Babeth nu heeft geschreven.

Meiden, ik duim voor jullie!!!

Babeth,

Dat is (nog een) bijkomend voordeel om bij Geertgen behandeld te worden.

We horen morgen alle info mbt eitjes, sperma en embryo's.

Bij het Catharina kregen we op de punctiedag zelf te horen hoeveel eitjes er gevonden waren, maar moesten we wel 3 dagen wachten om te horen te krijgen hoeveel embryo's er uiteindelijk waren ontstaan.

Geplaatst

Shanna dan is het maar goed dat ik geen muntthee lust ik drink alleen groene thee haha.

Babeth met gaat het goed ik heb nu een beetje de bibbers voor het gesprek morgen omdat dit echt is wat ik wil maar dat is gezonde spanning.

Verder zijn we aan het wachten tot die magnetiseur deze week of volgende week weer plek heeft zodat we daar weer heen kunnen. We staan boven aan de lijst dus als er iemand afzegt mogen wij erheen.

Hoe is het met jou?

Pippe hoe is het met jullie?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden