Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames!!!!

Vandaag de echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien!!!

Ziet er allemaal heel goed uit en alles precies op schema.

Over 3 weken de volgende echo.

Maar eerst morgen een weekje op vakantie.

Geplaatst

Kimmie wat suuuuuper!!!! En nu genieten van de vakantie!

Maris, kan me voorstellen dat dat niet leuk was om te lezen. Maar geloof me, jullie tijd komt!!

Wish en Pleun, bedankt voor de lieve plaatjes!! haha. Erg leuk en vooral toepasselijk! Ik heb ook echt ontzettend veel zin in de bruiloft. :) En oh, wat hoop ik zo dat ik voor twee mag kussen ;-)

Ik verwacht dat er in dít topic nog een hoop baby's geboren zullen worden! We willen namelijk niets missen. Van het begin tot geboorte, en nog verder. haha

Ik denk dat het in maart 2011 weer druk zal worden hier.

Pleun, hoe is het met de vermoeidheid?

Een knuffel voor jullie allemaal! :circle2:

Geplaatst

ik ben vandaag om 12:30 naar huis gegaan en heb net bijna 2 uur geslapen maar ben nog net zo moe als daarvoor

ik wil meer energie!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Shanna, het is goed om een keer goed te huilen. Even lekker alles eruit gooien.

Ik hoop voor jullie dat het er allemaal goed uitziet nu en dat jullie weer vol goede moed en hoop, door kunnen voor een nieuwe poging. Knuffel voor jullie!

Geplaatst

Goed rusten, goed eten, en dan komt die energie hopelijk vanzelf weer. Je kindje heeft het nu even nodig. Geniet nu nog maar even van de rust die je moet pakken. Over een maand of 6/7 is het gedaan. ;-)

Geplaatst

Dat kan ik me voorstellen, zo zijn bazen. Maar je moet ook naar je lichaam luisteren, en als het écht niet meer kan moet je je rust pakken. Ik vind dat ze dat moeten accepteren. Kijk, als er nou veel collega's zijn die bij elk kuchje thuis blijven.. kan ik me voorstellen dat je baas er kribbig van wordt. Maar je bent zwanger! Aan jezelf denken hoor. knuffel

Geplaatst

Kimmie,

Wat geweldig, dus jullie hebben mooie echobeelden gezien van jullie kindje!!

Geniet van jullie vakantie in een luxe huisje was het toch?

Veel plezier, dat zal nu zeker wel gaan lukken!!!

Pleun,

"Schijt aan de bazen!" Hahaha! Ken je dat liedje?

Net als wat Pippe al zegt, aan jezelf denken hoor!

Pippe,

Graag gedaan, maar Pleun mag alle complimenten krijgen hoor.

Ik ben ook aan het dubben geweest hoor, wat werken betreft.

Het is vakantietijd en de invalpoule is nu schaars.

Collega heeft een hernia en zit nu in de ziektewet.

Maar goed dat is niet 'mijn probleem'.

Zo zou ik moeten denken toch?

Ik werk in een verpleeghuis bij dementerenden en de zorg is soms 'vrij zwaar'.

Nu kan ik in een ochtenddienst mijn collega de zwaardere zorg uit laten voeren, maar die collega is 's middags naar huis en sta ik alleen.

Ook in de avonddienst sta ik alleen op 8 tot 10 zorgvragers.

Als er dan wat voorvalt....

Van de week is er een mw. 2 keer gevallen. Dan til ik haar wel met een lift op, maar dan kun je jezelf toch nog lichamelijk in moeten spannen.

Dit wil ik deze keer helemaal zien te voorkomen.

Ik wil me helemaal niet in hoeven spannen, wil niet eens een vuilnisbak leeg maken.

Niet strijken, niet poetsen, geen boodschappen tillen etc etc.

Het kost ons mentale energie en nu komt er ook nog bij dat we het zelf moeten gaan bekostigen.

Dit vinden wij helemaal niet erg, maar dan wil je er echt alles uit halen wat erin zit.

Dus mezelf helemaal geen verwijten kunnen maken dat ik iets anders had moeten doen.

Geplaatst

hallo dames

lieve Pleun, neem je rust, ga anders in overleg met je baas 2 uur per dag minder werken, dit moet hij dan melden bij het uWV, ziekmeldeing vanwege zwangerschapsgerelateerde klachten, de uren dat jij niet werkt krijgt hij dan weer vergoed van het UWV. Scheelt hem kosten en geeft jou wellicht een gerust gevoel en je hebt het nodig!!!!.

Kimmie, wat fijn dat de echo goed was, wat zul jij met een goed gevoel op vakantie gaan, genier ervan!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Kimmie gefeliciteerd wat mooi dat alles goed was. Heel veel plezier op vakantie.

Pleun denk aan jezelf en neem voldoende rust want je hebt niet meer alleen met je zelf rekening te houden.

Pippe jullie staan straks gewoon met z'n 3en of 4en te trouwen haha.

Wish als ik jou was nam ik of vrij of ik melde mij ziek na de punctie want het is te kostbaar en zwaar om wel gewoon te werken en dus automatisch te veel te doen.

Morgen heb je de tweede meting of niet heel veel succes ik duim voor jullie en denk aan je.

Wij zijn vandaag met onze nichtjes van 7 en bijna 6 naar slagharen geweest echt wat een lol kun je daar hebben met die kinderen. Ze hielden het haast nog langer vol als wij haha.

Maar het is in elk geval een geweldige afleiding zo'n dag van alles.

Geplaatst

Lieve Maris,

Wat fijn om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad in Slagharen!!!

Klopt, morgen hebben we de tweede Fm.

Hoop dat we dan de dag van de punctie te horen krijgen.

Weer 'iets' om naar toe te leven.......

Geplaatst

Ja dat is inderdaad iets om naar toe te leven, hoe raar dat ook voor andere mensen kan klinken. Maar dat heb ik ook elke keer.

Ik hoop dat die dan een keer in zicht komt.

Ja het was ene geweldige dag en aangezien ik de kaartjes gewonnen had bij de postcodeloterij en er nog 8 over heb gaan we nog 2 keer dit jaar haha.

Geplaatst

Volgens mij rond de €22,50 en dat 12 keer dus dat scheelt nog wel wat. En voor ons is dat natuurlijk niet zo heel erg ver rijden met 3kwartier ben je er vanaf hier.

Geplaatst

Wij zouden er 1,5 uur voor moeten rijden.

Ben er vroeger wel eens geweest. Zou er nog wel een keer naar toe willen gaan.

Een keer wat anders dan naar de Efteling gaan, daar ben ik wel vaak genoeg geweest.

Geplaatst

En daar ben ik nog maar 1 keer geweest daar zou ik nog wel een keer heen willen haha. Maar daar moeten wij ook 1,5 uur voor rijden.

Slagharen is trouwens ook mooier als Hellendoorn dat is hier ook niet zo ver vandaan.

Geplaatst

als jullie nou es een weekeind van huis ruilen

heb je een slaap plaats en kun je lekker naar dat andere park

maare ik zou effe wachten met de pyton ed als je zwanger bent

Geplaatst

Hahaha, Hellendoorn is voor ons ook 1,5 uur rijden.

Dan ga ik op jou advies af en kies ik ervoor om een keertje naar Slagharen te gaan.

Geplaatst

Wish, succes morgen!

Ps. Je doet hetzelfde werk als Lena. :-)

ik vind ook dat het fysiek te zwaar is voor na de punctie hoor.

Eigenlijk al na een IUI..

Slaap lekker meiden.

Liefs Pippe

Geplaatst

Wish, heel veel succes morgen!

Hoop na me vakantie iets moois te mogen lezen.. Veel follikels, goede punctie en veel bevruchtingen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden