Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi Bianca

jeetje, even schrikken, ik hoop dat alles meevalt met haar!!! als je haar spreekt, die je haar dan de hartelijke groeten?

thanks!

liefs

Babeth

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca,

Wat vervelend voor haar zeg!

Wel fijn dat je ons via haar op de hoogte kan houden.

Wens ze heel veel sterkte van mij.

Geplaatst

Babeth,

Yep, weer het lange protocol. Het gaat ook elke keer goed, dus daar veranderen we niks aan.

Voel me lichamelijk of geestelijk ook niet 'vervelend' tijdens het spuiten van de Deca en Gonal, wat ik erg prettig vind.

Tja, alleen soms opvliegers en hoofdpijn, maar die neem ik voor lief.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik laat het jullie weten als er nieuws is en ik zal het aan haar doorgeven!!

Hopelijk kan ze straks zelf op het forum vertellen hoe het gaat!!

Groetjes Bianca

Geplaatst

Dames even snel ben er weer maar ben kapot!

Na een nacht observeren zijn ze erachter dat ik een ritme heb met vele extra slagen per minuut en die geven die hartkloppingen en het benauwde gevoel.

Kwaad kan het niet, maar vervelend en angstig is het gevoel wat het geeft en dit was erg logisch.

Ook een ruisje op me hart geconstateerd , hiervoor moet ik na de bevalling terug komen. Dit kan namelijk door de zwangerschap komen, maar dit checken ze na de bevalling dmv een echo hoe het hiermee gaat.

Nu lekker me eigen bed in en rustig aan.

Oh met de kleine gaat alles wel heel goed.

Geplaatst

hoi Kimmie

fijn te horen dat alles op dit moment goed is en ook met de kleine. Kan me voorstellen dat het schrikken was, pas goed op jullie tweetjes!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Welkom thuis op het forum!

Gelukkig lieve Kimmie ben je weer thuis en wat fijn om te lezen dat het geen kwaad kan en dat alles heel goed gaat met jullie kleine uk!

Hey, je ticker is verdwenen hoe ver je bent! Of heb je dit bewust gedaan omdat je ons met dit plaatje een fijne kerst toe wil wensen?

Wij hopen dat de badkamer tussen kerst en oud/nieuw betegeld kan worden!

Kijk er al naar uit.

Geplaatst

Hey lieve Maris,

Zie dat je 'sad' bent. Ook begrijpelijk hoor dat je dit bent.

Ik wil je daarom een:hugs2:geven!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish:aaaflowersmiley:

Er lag net weer een geboortekaartje op de mat van mijn oom en zijn vrouw ze hebben een jonge zoon en ik ben vanmorgen bij een zwangere vriendin wezen thee drinken, was erg gezellig hoor maar toch ik vind het niet altijd makkelijk.

Ook voor mijn oom ben ik heel erg blij hoor ze hebben hiervoor twee weken voor hun huwelijk een miskraam gehad, maar wanneer zijn wij eens aan de beurt.

Geplaatst

Lieve WIsh en Maris,

komend jaar zijn ook jullie aan de beurt, net al Pippe en Lena!!!

logisch dat je even in een dipje bent maar het komt echt goed meid!

liefs

Babeth

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Wish,

ik had gelezen dat je geslaagd betn voor je trouwjurk, kun je een "tipje" van de sluier oplichten ??:happy::censored2:

nee hoor, is een geintje, maar ik ben wel heeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je wel lieve babeth ik hoop het zo dat het goed gaat komen. We gaan er maar van uit dat 2011 ons jaar gaat worden dames!!!!!

Hoe voel jij je?

Geplaatst

JA, heb echt DE jurk gevonden!

Ben zo blij.

In eerste instantie had ik nog niet het gevoel dat er een bruiloft aan zat te komen, maar nu ik de jurk heb gekocht wordt het toch wel echt en heb ik er zo veel zin in.

Ben ook zo benieuwd hoe ik eruit zal gaan zien en naar de reactie van mijn vriend en andere.

Ik zal ter zijner tijd echt wel een foto plaatsen van mijn jurk.

Maris,

Het is altijd ff slikken als je hoort of ziet dat er mensen zwanger zijn of zijn bevallen.

Dit zal helaas altijd wel zo blijven zolang je zelf nog niet zwanger of bevallen bent.

Hou je taai lieve Maris.

Wij komen er echt ook wel een keer!!!!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish gisteren had ik het waarschijnlijk ook beter kunnen hebben hoor maar vandaag net weer ongi geworden en dan ben ik altijd chagerijnig en kan ik niet zoveel hebben. Hormonen he haha.

Maar meid wat mooi dat je DE jurk hebt gevonden ik had het ook al op de hyves gezegd maar ik weet zeker dat je een geweldig mooi bruidje word.

Nu word het wel heel echt he.

Geplaatst

He meiden, hier ben ik weer ff.. Nog steeds niet helemaal goed maar we doen rustig aan.

Ik had nog geen foto van me buik gemaakt dus nu maar eens gedaan.. Hopelijk vinden jullie dit niet vervelend??!!

Dit is dus me buik met 26 weken en 4 dagen:[ATTACH=CONFIG]440[/ATTACH]

Geplaatst

Kimmie dat is toch een erg mooie buik.

En je hoeft je niet schuldig te voelen want ik ben gewoon blij voor iedereen wie wel zwanger raakt.

Mijn dip van gisteren is gelukkig weer weg komt wel een beetje door verveling hoor haha ik heb verdorie een jaar bij huis gezeten en toen kon ik gewoon de auto pakken of de fiets en nu kan ik geen van beide dus moet ik of lopend wat niet erg mee valt met al die sneeuw elke keer of thuis blijven.

Daarom ben ik ook blij dat mijn vriend morgen vakantie krijgt is wel zo makkelijk aangezien ik volgende week vrijdag jarig ben en ik nog niet eens kan dweilen haha.

Morgen komen er nog twee collega´s even thee drinken en kijken hoe het gaat dus dat vind ik wel erg leuk moet ik zeggen ondanks dat ik er nog maar kort heb gewerkt.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Hai Kimmie, een mooie buik hoor!!!!

Maris, fijn te horen dat het met jou ook weer beter gaat en dat je de dip overwonnen hebt!

hier gaat het redelijk, mijn temp. loopt gelukkig niet meer zo op en heb de paracetamol ook niet meer nodig.

Geplaatst

Kimmie,

Een erg mooie buik hoor!

Over een poosje weer zo'n mooie foto plaatsen oké.

Je mag er ontzettend trots op zijn!!!

Babeth,

Fijn dat je geen Paracetamollen meer nodig hebt.

Als je zonder kan is dit natuurlijk altijd beter.

Ik ben met je mee af aan het tellen naar de dag van de echo!

Maris,

Inderdaad fijn dat je bezoek krijgt van je collega's ondanks dat je er zo kort werkzaam bent.

Dit zegt veel over jou als persoon!!

Pippe,

Fijn dat je hier weer regelmatig komt lezen en schrijven!

Doet me goed om te zien.

Hier alles goed.

Ben blij als de badkamer betegeld kan gaan worden, het is best stoffig op de bovenverdieping.

De trap, hal en woonkamer net gedweild, dan loop je het stof en gruis niet door het hele huis.

Heb zo'n zin in de skivakantie.

Heeft iemand een tip om de Deca mee te nemen?

Ik had zelf bedacht om een koelelement in een handdoek te rollen en daar de Deca bij te doen.

Dat blijft dan toch wel koel genoeg?

Geplaatst

vraag eens bij de appotheek voor een insuline koeltasje

insuline moet volgens mij altijd koel blijven en daar kun je best wat spuitjes in kwijt

en daar zit het ook veilig in in een handoek als daar iets op terecht komt heb je toch kans om gebroken spuiten te vinden en dat is toch erg zonde he

Geplaatst

Wish ik heb ooit het zh gebeld omdat iemand mij via de post wou toe sturen en dat kon gewoon het mocht 2 dagen buiten de koelkast tenzij het 30graden buiten was maar dat is het niet. En anders doe je het in een klein koeltasje dan gaat het altijd goed.

Ik ben blij te horen dat je er zoveel zin in hebt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden