Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish:

Hihihi.....voorheen toen we nog voor t zelfde bedrijf werkten deden we wel eens carpoolen ja. Als we naar een meeting gingen ofzo. Nu pik ik Peters' auto gewoon in, als ik boodschappen ga doen of naar de acupucturist ga. De mijne wordt alleen zakelijk gereden, normaal heel fijn, maar als je al een tijdje thuis zit, mis je toch wel een bakkie om "even snel'" wat te halen ofzo.

De garage is leuk geworden, hebben er een sterrenhemel in gemaakt ook. (Plaatje is voorbeeld, niet hoe t in t eggie is ;-) ) Moet nog verder aangekleed worden, maar het komt goed.

De eerste potjes zijn gespeeld, en de tafel is zeer eerlijk. Oftewel: elke fout wordt afgestraft! :S

Enne: het komt ook goed met Maris en ikke. Ben ik van overtuigd!!

Geplaatst

Hahaha, kan ik geloven Pippe.

Ga maar fijn naar bed en hou elkaar maar goed vast! Probeer samen te gaan genieten van die mooie positieve test.

Truste!

Geplaatst

Wohooooo pippe en Lena, deze is echt mega overtuigend!!!! Op naar valkenburg en Dan de echo......whohoo volgens mij kunnen jullie nog net in oktober aansluiten? Lala , Maris , Zoe en Bianca. Jullie volgen gewoon hoor!!!!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je wel dame sik hoop ook zo dat wij een keer aan de beurt zijn binnenkort.

Mochten de cryo´s niet lukken gaan we ons direct orienteren op een ander ziekenhuis zodat we zo snel mogelijk daarna verder kunnen.

Pippe welterusten voor zover als dat kan haha geniet er lekker van met z´n tweetjes.

lala gelukkig dat je nu lekker kunt relaxen in je eigen poolkamer.

Ik ken dat als je niet even met de auto weg kan wanneer je wil haha mijn auto was laatst kapot toen ik de pols gebroken had en ik was eigenlijk al een tijdje uit het gips toen hij weer gemaakt was en dat is toch echt niet wat haha hoezo verwend.

vanessa geniet er nog even van de laatste 2 weken en wat goed dat ze zo voorlopen heel erg veel succes.

Geplaatst

Maris, volgens mij ben je er weer helemaal klaar voor of niet? Die kaarsenmakerij gaat overuren maken. Ik ga kaarsjes branden!

Vanessa, je laatste loodjes! Nog eventjes.

Pippe, een beetje kunnen slapen vannacht?

Geplaatst

Maris, ik herken dat wel, ook wij hadden een plan B, daardoor kon ik direct in de cyclus die volgde op de cyclus waarin ik eigenlijk een cryo-tp zou hebben gelijk starten. van mijn man hoefde dat niet zo maar mij gaf het rust, en blij dat we het gedaan hebben.....

Ik hoop van harte dat jij snel volgt meid!!

ben benieuwd hoe Lena en Pippe de nacht doorgekomen zijn.....of ze hebben kunnen slapen hihi

Zoë voor jullie wordt het ook weer een bijzonder moment he, echt in de race voor een broertje of zusje, heerlijk!

Geplaatst

Ja dames ik ben er echt klaar voor haha zeker nu jullie allemaal zwanger zijn of bevallen kan ik niet achter blijven haha.

Babeth we willen wel zo snle mogelijk door als de cryo´s niet lukken ben alleen bang dat het wel even kan duren dan omdat we naar een ander ziekenhuis willen, maar goed dan zit er in elk geval wel schot in de zaak.

We konden anders ook nu wel alvast naar een ander zh gaan maar mijn vriend wil dit liever pas na de cryo´s omdat hij anders vind dat we er zowieso al vanuit gaan dat het niet lukt.

Zoe ik denk dat ik er overheen heb gelezen dan maar ik lees net hierboven dat jullie voor een brusje gaan wat leuk en spannend weer. Jullie hebben toch nog cryo´s of niet?

Heel erg veel succes en ik hoop dat er snel een brusje bij komt voor Duuk.

Hoe gaat het met Pippe en Lena hebben jullie wel kunnen slapen?

Wish hoe voel jij je?

Lala of ben je nu de hele dag aan het biljarten?

Geplaatst

oh meiden, vanavond reageer ik op allemaal. zit nu op mijn werk en alles wat ik gisteren heb laten liggen moet ik vandaag inhalen.

Vanochtend nog een test gedaan. (Die van predictor) omdat die niet zo gevoelig is wilde ik die toch proberen. En ook positief! Dus dat was wel een bevestiging. Alleen die van de kruidvat droogt nu zo licht op en dan word ik weer onzeker. Misschien míjn zwangerschaps hormonen die opspelen? Ik kan echt heel de dag wel huilen (van geluk of onzekerheid?).

Maris, lala, Zoë, Bianca, ook jullie is dit zó gegund, ik duim voor jullie, en ik kan nu ook wel brullen omdat ik vind dat jullie nu zwanger moeten zijn.

Geplaatst

Hahaha....die pippe toch! Gooi het eruit hoor! Zijn allemaal spanningen van het afgelopen jaar! Het moet eruit!

Maris: heb vandaag DD gebeld, kan de 4de terecht voor mijn echo, dus hier gaat t ook weer echt beginnen. Ongi zette gisteren niet door, maar vandaag in volle hevigheid wel. Dus.....we kunnen weer aan de slag! Nou ja: ik kan testjes gaan kopen en voor de rest niks meer doen ;-)

Biljarten: tja, het is verslavend, maar ik moet helaas toch nog wat (therapeutisch) werken. De mannen (Peter en Stefan een vriend van ons) zijn de garage nu aan het inrichten: bankje, stoeltje, plankje, kastje...... dus ik kan even niks daar hihi

Ik denk dat ik trouwens nu maar even ontbijt ga maken (eh, ja...het is inmiddels bijna 2 uur) :D

En voor ons allemaal gaat er weer een kaarsje aan!!

Tot!!

Groetjes,

Angela

Geplaatst

pippe whhhhoooooooooeeeeeeehhhhhhoooooeeee gefeliciteerd en mijn kv testen zijn ook een stuk lichter ingedroogd dus niet twijfelen want het bewijs ligt hier boven te jengelen dat hij honger heeft

sorry dames dat ik niet zo actief reageer , komt hopelijk wel weer maar ben nu vaak te moe om te schrijven maar ik lees wel regelmatig mee hoor

lala en maris nu jullie nog , dan zijn we compleet en zeg ik baby borrel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(babysapje mag ook hoor )

Geplaatst

haarlak erop spuiten dan blijven ze mooier toch???

Zoe zijn jullie weer in de race ja?!?!?! Spannend!

Meiden ik heb last van erg zware armen, iemand een idee??

Geplaatst

Ja klopt!! De test inspuiten met haarlak dan zijn de strepen over een jaar nog steeds zichtbaar!!!

Zoe ben jij weer in de race??Nee toch???Of heb je de smaak te pakken meis ;-)

Tja kimmie ik weet wel hoe jij zon pijn in je arm hebt!!Je hebt te lang op Joshie gereden hahaha :-P

Geplaatst

Wat een gezelligheid hier en ik ben nog wel afwezig geweest.....:laugh:

Zoë,

Dan heb ik ook iets gemist....Of heeft Babeth zich vergist?

Hoe is het met de fysio en Duuk gegaan?

Kimmie,

Last van je armen uhm, heb helaas geen flauw idee waar dit vandaan kan komen?

Lala,

Jij mag 4 maart voor een echo komen, we gaan weer voor je duimen en staan hier altijd voor je klaar!!!

Succes!

Pleun,

Je hoeft jezelf niet te verontschuldigen hoor. Je hebt het nu lekker druk met Stan!

No hard feelings hoor!

Geniet ervan meid!!!

Pippe,

Poeh hé, wat een spannende tijden he! Heb je al naar Geertgen gebeld om een echo af te spreken?

Maris,

Met mij gaat het goed. Wel erg moe. Maar heb nu ook 2 vroege diensten gehad en mag er morgen ook nog één. Moet dan om 6 uur uit m'n lekkere warme bedje stappen, brrrr en Gaaaaap!!

Heb voor vanavond een makkelijk menu, Erwtensoep, worteltjes, geb. aardappeltjes en een Valess Saté.

Hoe gaat het met je pols? Heeft de brace voldoende effect en wanneer moet je weer op controle of naar de fysio?

Geplaatst

Even een misverstandje uit de wereld helpen hoor, wij zijn niet in de race hoor! Misschien heb ik ergens een opmerking gemaakt die anders overkwam? Hoop dat er ooit nog een broertje of zusje mag komen voor Duuk maar voorlopig even niet.

De kinderfysio is net weg, ze vond het positief dat hij aan beide kanten even sterk was (ondanks z'n voorkeurskant). En nu moeten we erop blijven letten en blijven stimuleren dat hij de andere kant meer gaat gebruiken. Over 2 weken controle en dan gaat ze ook meten.

Kimmie, zware armen? Die heb ik nog niet eerder gehoord. Ook tintelingen?

Maris, groot gelijk van je vriend hoor. Er zijn genoeg vrouwen zwanger geworden van een cryo.

Pleun, leuk weer van je te horen! Gaat het goed?

Lala, je hebt een datum in zicht! Krijg je eigenlijk nog ondersteunende medicijnen of worden de cryo's in een natuurlijke cyclus terug geplaatst?

Geplaatst

Nee geen tintelingen.. Kijk het even aan, en anders toch aan de bel trekken. Aangezien ik natuurlijk ook last heb van me

hart sinds de zwangerschap!

Geplaatst

Hoi Maris,

Verlies de moed niet he!!!! Ik had juist een veel beter gevoel bij de cryo's!!Gewoon geen gerommel aan je lijf geen hormonen niks!!

En daar was ik zwanger van geraakt!!En nu we over een tijdje weer gaan starten ben ik er weer van overtuigd dat ik eerder zwanger raak van een cryo als een verse.

Aangezien die in celdeling meestal iets verder loopt.En mijn gyn dacht daar in mijn situatie net zo over!!

Hoeveel cryootjes heb je nog??

Liefs Bianca

Geplaatst

Owwww dames, sorry !! Zoe, ik dacha dat jullie er ook weer voor gingen, sorry voor de verwarring!!!! Fijn dat jullie zoontje zo goed reageert op de therapie, super.

Pippe, al de eerste echo afgesproken? Hadden Julllie geen 2 follikels bin de iui? Wat spannend!

Wish, voor jullie Is de echo ook extra spannend he?

Kimmie, inderdaad geen risico semen hoor!

Liefs Babeth

Geplaatst

Dames, allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes en felicitaties! :confettistars:

Meiden, hoe kunnen we het beste uitrekenen wat ongeveer de uitgetelde datum zal zijn? Als ik reken vanaf de dag van IUI + 2 weken kom ik uit op 31 oktober.

We hebben nog geen echo afspraak gemaakt. We bellen morgen omdat morgen onze officiële testdag is. :happy:

De testen zijn inmiddels voorzien van haarlak en een datum.

Wish, ja het is heel spannend. Heb je al last van kwaaltjes?

Kimmie, ik denk dat jij even rust moet pakken weer (teveel mario-en is belastend voor de arm spieren denk ik ;-) ). En als je er veel last van hebt voor de zekerheid even bellen.

Pleun, wat fijn om wat van je te horen. Fijn dat alles goed gaat! Het is helemaal niet erg dat je niet veel meeschrijft. Je hebt nu wel wat anders aan je hoofd! Geniet ervan!

Maris, hebben jullie geen vertrouwen meer in het ziekenhuis waar jullie nu zitten? Als het te privé is begrijp ik dat wel hoor. Op naar de cryo tp! En hopelijk hoeven jullie niet eens naar een ander ziekenhuis!

Vanessa, Voor jou wordt het ook heel spannend! Heel veel succes met de laatste loodjes. Geniet ervan zolang het nog kan. Daarna is het ook genieten, maar dan met z'n 5en!

Lala, fijn (voor zover dat kan) dat je menstruatie is doorgebroken. Nu aftellen naar 4 maart. Spannend dat het nu weer gaat gebeuren!

Zoë, dat gaat de goede kant op met Duuk! Hopelijk gaat het alleen maar beter.

Babeth, Hoe voel je je nu? En ja, er waren 2 follikels. Dus dubbel spannend. :-)

Voor iedereen die ik nu vergeten ben: sorry!

En voor iedereen een dikke knuffel!

Geplaatst

Pippe,

Deze site is duidelijk. Jullie moeten de tweede berekening nemen.

Mooie ticker!!

Ik heb nog steeds last van mijn borsten en nog heel af en toe een krampje in m'n onderbuik.

En Lena?

Ben benieuwd wanneer jullie de eerste echo zullen hebben?

Misschien wel in dezelfde week als ons?

Babeth,

Mijn gevoel zegt dat als het er goed uit ziet bij de echo het er eentje is.

Vraag me niet naar de rede, het is puur een gevoel.

Uhm, jij hebt het woord 'semen' gebruikt in een berichtje naar Kimmie. Dit woord komen wij hier wel vaker tegen hier op het forum, maar bedoel jij nu niet. Hahaha!

Zoë,

Fijn zeg dat de fysio een positieve reactie had!

Succes nog met het verleggen van het hoofdje van Duuk, maar het heeft effect!

Geplaatst

Jeetje wat druk hier haha

Bianca dank je dat geeft me wel hoop dat je dat zegt. We hebben 2 cryo´s en dat is voor het eerst dus we weten ook niet wat we moeten verwachten.

Hoe is het met jou trek je het een beetje?

Kimmie ik zou bellen hoor als je het niet vertrouwd.

Wish die brace helpt wel moet ik zeggen alleen heb met het werken wel veel last, maar nu moest ik eigenlijk volgende week dinsdag naar het zh maar kan even geen vrij krijgen op het moment is echt hartstikke druk dus verzet het wel even.

Nu hoorde ik net ook dat mijn vader zijn hand vanmorgen op een hele nare plek gebroken heeft. En nu is dit de hand waar hij al reuma aan heeft dus hij verging van de pijn.

Ach ja we zijn gewoon een kneusjes familie haha

Zoe ik dacht al dat ik iets gemist had haha maar mooi dat het goed ging met de fysio.

Heb je een therapeut hier uit het dorp?

Pleun mooi dat het zo goed gaat met je kanjer.

Pippe volgens mij leven jullie nu op een mega wolk haha geniet ervan.

Mooie ticker hoor.

Lala 4 maart nou ik ga heel erg hard duimen.

Wij zijn er net weer hadden verjaardag van mijn schoonvader ach ja het is niet de leukste verjaardag van het jaar met die familie maar we kunnen er ook niet onderuit he.

Ik erger me ook steeds meer aan mijn schoonzus, ik vind het namelijk normaal om na de koffie even te helpen met afwasmachine inpakken en drinken inschenken zodat mijn schoonouders het iets minder druk hebben maar zij blijft gewoon zitten hoor en laat zich op haar wenken bedienen, want zij is moe van het werk terwijl ze de hele dag kan zitten (opticien) en wij de hele dag moeten staan en lopen en wij klagen ook niet. Bah we hadden al een hekel aan haar en dat word er ook niet beter op.

Welterusten iedereen.

Oh ja zag dat we bijna aan de 5000 berichten zaten hier dus ga zo door mijn lieve vriendinnetjes:blowkisses::hugs2:ik ben blij dat ik jullie ben tegen gekomen hier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden