Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, mag zodra de ongi doorbreekt gaan bellen voor de echo, en dan inderdaad denk ik een paar dagen later de TP.

Spanning is er nog niet, ben nu alleen nog maar ongeduldig. Maar wie weet: voor t zelfde geld blijft ie weg! hihi

De pooltafel is net gezet, dus ik heb straks veel afleiding ;-) De kamer ziet er al leuk uit, nu met de tafel erin. Nou nog verder aankleden en vooral: nou nog beter worden in het poolbiljarten hahaha

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb Lena de opdracht gegeven straks na haar werk even bij kruidvat lang te gaan. Dus ik hoop

dat we morgen een duidelijkere streep hebben.

Bedankt lieve meiden voor al het duimen en alle kaarsjes!

Kimmie, wat fijn zo'n vriendin! Ben er maar zuinig op. Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. :-)

Lala, wat leuk een biljart kamer! Laat die mannen maar eens wat zien, want die denken dat ze altijd maar makkelijk kunnen winnen.. of is dat bij jullie niet? ;-)

Maris, hoe is het met jou? Heb je je al georiënteerd voor een nieuwe uitdaging?

Wish, hoe voel je je?

Babeth, Hoe is het met jou? Je bent alweer 15 weken. Ik vind het zo snel gaan bij jou! Heb je nog last van de behandeling? Of kun je rustig weer een beetje je ding doen?

Sowiebo, als de streep woensdag duidelijker is neem ik je felicitatie graag aan!

Geplaatst

Ik feliciteer je graag dan nog een keer Pippe ;)

Ik zal voor je duimen dat de testen duidelijker worden.

Fijn dat je vrouw langs de Kruidvat gaat, zijn goede testen voor weinig geld !!

Geplaatst

hahah pippe! Het vervelende is: de mannen winnen ook altijd. Maar dat komt meer doordat ik pas 5 maanden speel en zij al jaaaren! Maar moet zeggen, ik win toch ook wel wat potjes de laatste tijd.

We hadden ons ingeschreven in een poolcentrum, en daar spelen we nu een interne competitie. Peter staat 2de, ik sta laatste ;-) lol

Maar ik heb er plezier in, en heb het idee dat ik telkens wel wat bij leer. Dus het gaat goed. De pooltafel thuis zal helpen mijn prestaties op te schroeven. Kan je toch wat vaker spelen, en wat meer écht oefenen ipv potjes spelen.

Ik ben benieuwd naar jullie test morgen! Ik hoop het zo voor jullie!

Geplaatst

hoi meiden

Kimmie wat ellendig zeg van Björn zijn klachten!!! en zeker als het erger wordt!!! Zou fijn zijn als ie nog wat eerder bij de arts terrecht zou kunnen maar nu al kort dag natuurlijk!

Kan me voorstellen dat je ook wel uitkijkt naar de bevalling, en 3,5 kg aangekomen, dat is toch geweldig!? wellicht mede door de vele pijn die je (gehad) hebt, dat is natuurlijk zwaar ellendig.

Meid, je hebt je er kranig doorheen gesleept!!!

Lala, inderdaad, als je er op zit te wachten zul je zien dat het langer duurt.....

Pippe,Maris, hier gaat het redelijk, als ik op de bank lig of zit nergens last van maar zodra ik loop voel ik het trekken en is echt niet prettig, zal erbij horen, ik doe echt niets, dwz. douchen, aankleden, toilet, iets eten en drinken maar verder echt niets!

Geplaatst

Oh Pippe, ik zie een streep hoor! En ik ben van nature positief ingesteld dus ik zeg woehoe! Je bent nog vroeg (zeker na IUI) dus vind het niet meer dan logisch dat ie nog zo licht is. Idd ff kruidvattestje halen (2 verpakkingen, kan je 4x testen ;-) ) En over een paar dagen zo'n mooie digitale en dan heb je er ZWANGER staan! Vind het super!

Haha Maris, ik heb al wat in bestelling bij de kaarsenmakerij. We kunnen ze daar ook even zelf maken, allemaal roze en blauwe kaarsjes ofzo. Hoe is het verder met je?

Lala, hoe erg kun je uitkijken naar je menstruatie he.... Of niet idd, zal toch wat zijn!....

Bianca, heb je verhaal gelezen, wat een domper zeg. Heb je het een beetje kunnen laten bezinken?

Kimmie, je laatste loodjes zijn aangebroken! Herkenbaar hoor, die spanning van je hubbie. Mijn man was bang dat ie niet op tijd in huis zou zijn van het werk als de vliezen zouden breken. (hij werkt zo'n 40 min rijden verder). Achteraf duurde het 36 uur vanaf de gebroken vliezen tot aan de geboorte haha.

Wish, er gebeurt lekker veel in die buik van je. Begint de vermoeidheid al toe te slaan of valt het mee?

Met Duuk gaat alles goed. Die vandaag weer op het kdv en ik heb lekker vakantie. Dus het hele huis staat op z'n kop, want ik wil altijd 10 dingen tegelijk doen. En aan het einde vd middag baal ik dat ik nog niet klaar ben haha. Morgen komt de kinderfysio weer voor z'n voorkeurshouding. Ben benieuwd....

Geplaatst

Pippe en Lena,

Denk dat jullie vandaag al een kruidvattest ertegen aan gooien of niet?

Ik zou Lena 2 doosjes laten halen, dan heb je er 4. Stel dat er één test niet goed uitgevoerd wordt ofzo. Heb je er nog maar 1 over.

En als die positief is willen jullie vast en zeker nog meer testen uitvoeren.

Heel veel succes, denk vandaag regelmatig aan jullie en hoop het zo!!!!

Babeth,

Doe jij inderdaad maar heel rustig aan! Je lichaam geeft zelf aan wat kan en niet kan en daar let jij (jou zo kennende) heel goed op!

Ben zo blij dat het goed is verlopen.

Heb je nu nog een controle?

Lala,

Kom maar op met die ongie dan, niet dat je er nu zo lang op moet wachten. Wanneer verwacht je de menstruatie ongeveer?

Poolen, dat vind ik ook heel leuk om te doen. Waar staat die tafel bij jullie?

Kimmie,

De dagen kruipen volgens mij bij jou voorbij......Het valt niet mee om dit alles mee te moeten maken.

Hoop dat Bjorn snel geholpen kan worden en dan ook vlot zal gaan herstellen. (hoe lang duurt het herstel na zo'n operatie, weet je dit)?

Bianca,

Wat ben jij een schat zeg! Lief van je om Kimmie zo te steunen!

Hoe gaat het met het stoppen met roken van je vriend?

Zoë,

Hahaha, jij bent dus druk in de weer met het opruimen en poetsen van je huis.

Laat je weten hoe het met Duuk gaat als de fysio is geweest, wat hij/zij te melden had.

Lukt het jou om Duuk in de gaten te houden en zijn hoofdje steeds te draaien?

Met mij gaat het goed. Last van de buitenkant en binnenkant van mijn borsten, begin van de borst naast het borstbeen.

Verder geen bijzonderheden.

Geplaatst

Het is ook zoooo onwerkelijk... maar het is ECHT zo... genieten, genieten, genieten! Zover zijn jullie nog nooit geweest. Op naar de 1e echo.

Gaat goed hier in dit topic, nu jij nog Maris... ik ga voor je duimen!!!!

Geplaatst

Whoeeeeeeee YES YES YES Pippe je bent zwanger!!!!!!! Super voor jullie!!Geniet van je roze wolk en op naar de eerste echo!!

@Wish,

Hoe is het met jou???Al last van kwaaltjes??

Hier alles goed Thanks!!Is wel het minste wat ik kan doen toch!!!Heb me vriend de afgelopen dagen weinig gezien maar hij zegt dat hij geminderd is.

Zit nog op een aantal reacties te wachten van de accupenctuur en over een bioresenantie (Modere accupenctuur noemen ze het ook wel)

En dan mag hij echt gaan stoppen!!

@Kimmie,Je schoonmoeder duidelijk aanwezig???Nou steeds als ik er ben komt ze binnen en is ze binnen een poep en een scheet weer weg haha.

Net Peet maar is ingelicht dat als ik ineens niet meer naast hem lig ik met jullie mee ben haha.

Gelukkig heb je vannacht wat bij kunnen tanken!!!En hoe slapen je bier kratjes ;)

Logisch dat de angst nu ook steeds meer komt bij Bjorn.Vrees dat waar jullie zo bang voor waren helaas werkelijkheid gaat worden :(

Wens hem maar sterkte namen Luigie haha.

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena,

:confettistars::confettistars::confettistars::confettistars:

Wat een overduidelijke test!!!!!!

Ben zo blij dat jullie nu een hele grote stap dichterbij jullie wens zijn gekomen.

Hadden jullie die test gisteren maar gedaan, dan hadden we gisteren al zo kunnen juichen! :happy:

Geloof me, ik weet precies hoe jullie jezelf nu voelen.......

Geplaatst

Ik weet het, heel onwerkelijk en dat zal het ook blijven tot de eerste echo denk ik.

Wij geloven het wel maar het is zo 'raar'.

Laat die borsten maar gloeien Lena!! En die menstruatiekrampjes horen er dus echt wel bij, die had ik nu ook en Lena ook.

Geplaatst

Pippe en Lena gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Fijne testen zijn het van het kv.

Heerlijk dat jullie een paar daagjes weggaan, kunnen jullie samen even dubbel genieten.

Geplaatst

Oh Pippe en Lena! Hoe cool is dit, na al die teleurstellingen iig nu een duidelijk positieve test! Goed zeg!!

Vind het zo gaaf voor jullie!

And I Love the KRUIDVAT testen ;)

:confettistars:

En idd Maris nu jij in april nog, gaat zo goed met onze meiden hier!!

@Bianca, als je me schoonmoeder echt een x goed meemaakt snap je me helemaal! LOL

Goed dat je het tegen Peet heb gezegd, kan die er vast rekening mee houden!

Ziekenhuis tas nu net helemaal klaar gezet, dus ben er klaar voor!

Geplaatst

Kimmie,

Dan hoop ik dat jullie ukkie dit allemaal in de gaten heeft en zich heeeeel snel aan zal gaan kondigen.

Voor als dit het geval is en je niet meer op het forum kan spieken, heel veel succes en zet 'm op meid!

Vanessa,

Jij krijgt over max. 2 weken jullie wonderders te zien!!! Hoe voel je jezelf?

Geplaatst

:happydance::woohoo::goodnews:

Pippe en Lena van harte gefeliciteerd jullie zijn gewoon zwanger!!!!!

Geniet er lekker van de komende dagen in Valkenburg.

Ik begin me wel een beetje alleen te voelen hier:please:

Geplaatst

Vanessa,

Jij krijgt over max. 2 weken jullie wonderders te zien!!! Hoe voel je jezelf?

Ik ben nog even aan het genieten van de twee wondertjes in mijn buik, over twee weken is dit over en zal ik dit nooit meer voelen.

Maar wat ben ik toe aan de bevalling! Ik ben megadik! Ik ben 's nachts om het uur, anderhalf uur wakker. Gewoon omdat ik niet

draaien kan. Ik kan sowieso alleen op mijn rechterzij liggen dus dat wakker worden is totaal onnodig.

Beide kindjes lopen voor op de groei van een eenling, wij hebben dus absoluut geen klagen.

Nu vertrouwen op een goede bevalling met twee gezonde kindjes, vind het best spannend.

Geplaatst

:good1::happydance::clap2:Jeheeeeey!!!! Go Lena!!! Gefeliciteerd Pippe & Lena! Die is overduidelijk hoor!!!

Dan nu lekker shoppen en genieten in Valkenburg! Het is jullie zo gegund!!!

Maris: wij zijn de volgenden hoor! Daar gaan de kaarsjes nu voor aan! :laugh:

Vanessa: wat goed zeg, dat de kleintjes voorliggen op schema! Geniet er nog 2 weekjes van, en daarna uiteraard van de kleintjes!!

Wish: de pooltafel staat in de garage die we helemaal geisoleerd en opgeknapt hebben. De 2 auto's zijn leaseauto's dus die staan lekker buiten.

Ik had overigens gisteren ongesteld moeten worden, met een "normale" afwijking naar vandaag toe. Maar normaal is het "gefeliciteerd, je bent ONGESTELD" maar vandaag is het "ik denk dat je ongesteld bent, maar ik weet t nog niet zeker..." bloedinkjes. Ach....we zien het wel.

Geplaatst

Maris,

Nu gaat al onze energie uit naar jou en Lala zodat jullie dit jaar ook positieve testen in jullie handen mogen houden.

Het moet ook bij jullie dit jaar goed gaan komen!!!! Ik hoop het zo!

:blowkisses:

Lala,

Leuk dat jullie een relaxruimte hebben gemaakt! En inderdaad, die leaseauto's kunnen makkelijk buiten blijven staan, jullie kunnen niet buiten gaan poolen. (tja, om te carpoolen) :laugh:

Vanessa,

Natuurlijk ga je die 2 in je buik missen, dat gevoel lijkt me ook zo speciaal!

Maar als de tweeling er is, kunnen jullie er met z'n alle mee knuffelen, dat is ook heel bijzonder.

Ben ook benieuwd hoe jullie dochter hierop gaat reageren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden