Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie rusten hoor!! Dat betekent boekje en niet WII hhihi

Vanessa: pfoeh..........bijna daar!! Jij ook rustig aan?

Pippe: super ticker......hoe gaaf is dat? Is het vandaag en morgen shoppen in Valkenburg of morgen en vrijdag? Hoe dan ook: geniet ervan! (En pak je goed in, het is koud hier in t zuiden) :Animatedfrozensmily

zoë: blij dat t goed gaat met de fysio! Klinkt goed, klinkt als geen helmpje! :good1:

Maris: tja, dat soort schoonzussen ken ik. Heel vervelend!!

Krijg jij hormonen voor de TP?

Pleun: gek genoeg ben ik blij dat je hier niet meer veel schrijft: je bent te druk met andere dingen! hihi. En dat is goed!

Bianca: klinkt positief van die cryo's. Daar ga ik me ook aan vasthouden, nou ja: dat zie ik als input voor mijn positieve gedachten en energie! hihi

Hier cryo TP deze ronde. Voor ons ook de eerste keer dat er cryos zijn, en de laatste poging.

Geen hormonen, eigen cyclus. Volgens irma moet ik na de uitgangsecho aan de slag met ovulatietesten. Neem aan dat ik die zelf moet kopen? Iemand?? hihi

Dus... ik ga er een beetje van uit dat ik in de week van 7 maart één of twee ontdooide eitjes mag gaan uitbroeden. Heb er zin in!! Dat heet: ik zie er met plezier naar uit!

Voor iedereen die ik gemist heb: het is niet bewust dames! En voor iedereen die er eentje wilt:

:hugs2:

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een lieve reacties allemaal op Duuk z'n fysio. Ik hoop ook dat hij geen helmpje hoeft, maar als het moet dan moet het. Ondertussen is Duuk in trainingskamp hihi. Hij wordt er wel lekker moe van in ieder geval ;-) Maris, mijn teamgenootje vh volleybal is kinderfysiotherapeut en zij komt bij mij langs.

Lala, begrijp ik goed dat jij ook in DD loopt? Lijkt me best spannend als je zelf aan de slag moet met ovulatietesten of niet? Heb zelf nog nooit een cryo tp gehad hoor. Dan zou ik volgens mij van die dure halen waar zo'n smiley op komt te staan.

Maris, tja schoonfamilie..... Het is wat soms. Ook ik tel regelmatig tot 10, maar heb nu maar besloten om er boven te staan en niet te veel energie in te stoppen. (werkt niet altijd hoor..)

Wat ontzettend vervelend van je vader zeg! Dat het herstel maar spoedig mag verlopen!

Wish, grappig dat je dat zegt over je gevoel dat het er één is. Ik had precies hetzelfde, kon het ook niet helemaal uitleggen maar het bleek er dus uiteindelijk ook één te zijn. Ik ben benieuwd hoor!

Pippe, prachtige ticker! Wat fijn om die bij je eigen naam te zien staan he?! Wanneer mogen jullie voor de echo?

Babeth, hoe voel jij je? Helemaal hersteld weer?

Meiden, fijne dag allemaal. Ik ga zo "even" een auto kopen :-)

Geplaatst

Hahaha Zoë, "even" een auto kopen. Klinkt decadent!!!

Ja, ik loop in DD. Heb daar de 3de ICSI met PICSI en AH gedaan, die is mislukt, maar het was voor ons wel de eerste keer dat er cryo's zijn.

Die ovulatietesten? Ach... ik zie wel welke ik ga halen. Maar ik vind t ook best spannend ja. Ik kan vaak mn eisprong voelen aankomen, en in de wintermaanden is dat vaak 's avonds/ 's nachts. Dus ik ben benieuwd hoe t gaat, en of ik hem kan "vangen' met zo'n test.

Maar we zien het wel. Voor de rest geen hormoontjes, dus alles zou een stuk relaxter moeten gaan hihi

Geplaatst

Hoi Lala,

Ik moest ook de ovulatie testen gebruiken.Ik begon op dag 10 te testen.Dan gebruikte ik de kruidvat testen 5 of 6 voor 10 euro.

Meestal had ik rond dag 15 of dag 16 mijn eisprong en dan kocht ik die clear blue met een smiley.Die zijn gewoon het simpelst of bij twijfel gebruikte ik die er bij.

Dat zijn er namelijk 7 voor 35 euro en vond ze dus erg prijzig om ze al vanaf het begin te gaan gebruiken ;-)

Ook kreeg ik rond mijn eisprong een echo.Dit had ik zelf aan gevraagd omdat ik wilde weten hoe groot mijn follikel was en ofdat alles er gewoon goed uitzag.

Spannende tijd weer voor je!!Heerlijk geen geklooi aan je lijf en laat moeder natuur zijn werk maar doen!!

Hoi Pippe,

En en en wanneer heb jij de echo!?!?Zo spannend!!!!Kun je het al een beetje geloven??!

Lekker genieten en die ticker staat super onder je naam ;)

Hoi Kimmie,

Hoe is het met je arm???Is het al iets minder???Nog een beetje kunnen slapen?Badkamer weer spik en span??

Dat zit ik me nu ineens te bedenken.Dat je zon last hebt van je arm kan ook daardoor komen he!!

Ik heb het ook vaak als ik de grondig mijn tegels aan het poetsen ben ofzo ;-)

Hoi Zoe,

Even een auto kopen??hihi dat doe je gewoon even hihi wat voor auto word het??Altijd leuk een nieuwe auto wij hebben ook sinds 3 weken een nieuwe!!Heerlijk!

Hoi Maris,

Gewoon lekker van de positieve kant zien!!Weet je hoeveel cellig ze zijn ingevroren?

Hopelijk ontdooien ze allebei goed of krijg je er niet 2 terug?

Waardeloos van je schoonzus!!Sommige mensen hebben gewoon echt niet door dat ze ook wel eens kunnen helpen.Erg irritant.

Hopelijk heb je dit snel naast je neer kunnen leggen!!Helaas heb je ze niet voor het uikiezen :(

Hier gaat alles goed dank je!! Zie wel tegen die operatie op.Wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben.

Maar de Gyn die mij behandeld gaat precies half maart op vakantie.

Dus heb voor zei gaat nog 2 bel afspraken,En wil ik vragen of ik het plan van aanpak ook met een andere gyn kan gaan bespreken aangezien ik volgende week toch in het team besproken word.

Ook wil ik vragen of ik dan alvast naar de anastacist kan en een datum vast kan zetten voor de operatie.

Wil gewoon snel weer door en wil niet pas in april/mei die operatie i.v.m vakantie etc!

Dus benieuwd wat ik voor antwoord gaat krijgen dinsdag!!

Wat een somber weertje he vandaag:( en wat is het koud he brrrrrr!!

Nou meiden ik ga me boodschapjes even doen!!!

Toedeloee!

Geplaatst

He Bianca ( Luigi)

Nee me arm is helaas niet minder.. En die pijn zou er vandaan kunnen komen, maar zit echt bovenop me schouders en voelt

niet als spierpijn of zo.. maar alsof er lood ofzo aanhangt. Vandaag maar rustig aan doen, heb alleen even de tuin aangeveegd. Hihi.

Kon het weer niet laten! Straks naar de bedrijfsarts met Bjorn. En dat was het wel.

Slapen is niet echt goed gegaan, veel wakker en heel veel harde buiken. Dacht dat het ging beginnen, maar nee hoor. Weer afgezakt!

Lala: Spannende tijd voor je, en hopelijk met een mooie afloop. En idd zonder abracadabra aan je lichaam!

Maris: Schoonfamilie breek me de bek er niet van open! Enne jij volgt de meiden gewoon hier hoor straks in April..

OOK DE ANDERE NATUURLIJK!

Zoe: Hopelijk doet de fysio genoeg en hoef je geen helmpje, al moet ik zeggen dat vrienden van ons er ook 1 hadden voor de kleine. En de kleine had er totaal geen last van en na een jaar was er een super resultaat!

Pippe: weten jullie al een datum??

Wish: voel je je goed? Kan je het al een beetje bevatten??

Pleun: leuk weer even snel wat van je te horen, en beter dat jij er weinig bent en dus veel geniet! Doet je mannetje het goed?!?!?!

Dikke knuffel voor iedereen. Zoals Maris al zei ben ik ook erg blij met jullie!!

Geplaatst

Dank je wel dames.

Nee inderdaad jammer genoeg hadden we haar niet voor het uitkiezen, want dan weet ik zeker dat de meerderheid niet op haar had gestemd haha.

Bianca ik hoop dat je snel de operatie hebt want dan kun je verder en zit je er niet de hele tijd tegen aan te hikken.

Succes.

Kimmie ik zou wel even rustig aan doen hoor. En als de pijn niet over gaat even bellen want het lijkt me niet helemaal goed.

Pippe zijn nu al lekker aan het genieten in Valkenburg?

Veel plezier in elk geval het is daar erg mooi vind ik altijd. Wij gaan er in april nog naar toe.

Zoe zozo ´even´ een auto kopen haha wat voor een auto is het geworden dan zal ik opletten of ik je zie rijden haha.

Lala ik hoef niet met hormonen ik moet gewoon bellen met DD en Enschede op de eerste dag van de menstruatie en dan plannen ze in Enschede de echo´s in. We zien het wel ik ben wel blij dat er even geen hormonen bij komen kijken.

Fijne middag allemaal nog ik moet zo weer werken en ik moet zeggen dat ik het echt heel erg druk heb op het moment. Tja het is vakantie he dan is het altijd wat drukker.

Geplaatst

Ow jee...... we hebben het MMC - Veldhoven al een eeuwigheid niet meer op de hoogte gehouden van onze voortgang.

Mocht het goedgaan dan bel ik wel gewoon even met de huisarts, en dan zien we wel weer verder. Oftewel: daar maak ik me nog niet druk over. haha

de KV testen klinken goed! Niet al te duur. (Tja.......... stom he? Geven duizenden euro's uit voor behandelingen, maar een paar tientjes voor wat testjes is dan weer te duur hihi)

Ik ben er hoe dan ook klaar voor! Manlief ook, die hoeft toch niks te doen whahahaha.

Tot zover hier dan maar weer even. Moet nog werken en moet nog gordijnen maken voor de garage/poolkamer. De boerboels gaan staan schreeuwen als ze ons daar 's avonds zien rondlopen :(

Geplaatst

Super Pippe!! Ga maar eerst genieten van de kleine break in Valkenburg!! En dan wordt t weer wachten tot echo dag. Hihi lijkt alsof we constant aan t wachten zijn, niet?

Geplaatst

Pippe,

Wij hebben Dr. W, jullie ook dan?

Joehoe, een keer een datum voor een heel ander soort echo!

Geniet van jullie weekendje weg met z'n alle! Whahaha!

Lala,

Inderdaad, het wachten is iets wat er keer op keer bij komt kijken.

En elke keer ga je van doel naar doel.

Ga je zelf gordijnen maken?

Geplaatst

Ja, ben nogal een knutselmuts en koop regelmatig stalen gordijnstof op bij een zaakje voor 1 euro / staal (ongeveer 5-7 stukken stof) Moet genoeg tussen zitten om gordijntjes te kunnen maken. En anders heb ik van vorig jaar de stoffenbeurs vast nog wel wat liggen ;-)

Oftewel: meer stof dan ik komende tijd op kan maken, en die gordijntjes moet vast lukken.

Ga simpele maken met lussen, meer hoeft ook niet. Het is maar dat de honden ons niet meer zien langslopen telkens ;-)

Geplaatst

Maris, zal lekker druk zijn bij jullie of niet? Staat de hele winkel alweer volgepakt met paasspullen?

Als ik het goed begrijp hoef jij dus geen ovulatietesten te gebruiken, maar houden ze het dmv echo's in de gaten?

Lala, groot gelijk dat je niet van die dure haalt hoor! Het is allemaal al duur zat!

Crea-bea dus, krijgen we een fotootje te zien als het klaar is?

Pippe, weer een datum om naar toe te leven! Veel plezier in Valkenburg!

Bianca, kan me voorstellen dat je niet zolang kan en wilt wachten. En vind dat hun daar ook best rekening mee kunnen houden.

Over een week weet je meer?

Kimmie, ik hoop dat de bevalling niet al te lang meer op zich laat wachten. Volgens mij ben je er helemaal aan toe of niet?

Wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Haha was niet zo decadent bedoeld hoor, we waren al een paar keer wezen kijken, maar we hebben een nieuwe auto gekocht! Een 2e handse eigenlijk maar ook heel blij mee! Ik had een vw lupo, jeweetwel, zo'n klein gebakje. Die reed als een tierelier, echt geweldig maar hij is gewoon te klein nu. Als ik de maxi cosi op de achterbank wou zetten moest ik zelf helemaal bij in kruipen en kon dan al geen boodschappen doen want met het boodschappenkrat in de kofferbak moest de rugleuning naar voren. Nu heb ik een renault megane, die is net wat ruimer en heeft 5 deuren. Iets praktischer allemaal.

Geplaatst

Lala,

Ook al zijn het gordijnen met lussen, dan vind ik het nog knap dat je ze zelf maakt!

Ben namelijk niet zo'n kanjer achter het naaimachine.

Zoë

Dan is een 5-deurs auto inderdaad praktischer. Fijn dat je er eentje hebt kunnen vinden!

Geplaatst

Zoe:

Na een zware zwangerschap ben ik er klaar voor ja! Laat het alsjeblieft maar komen.

Net gingen we eten en ik zei al dat dit de laatste keer samen was ( hihi maar dat zeg ik iedere avond)

Bevallen in het ziekenhuis, heb in het verleden een operatie aan me rug gehad en daar nog altijd last van.

Daarom ook onder controle gyn, en een ziekenhuisbevalling waar de pijnstilling nu al klaar ligt voor me ;)

Een geruststellende gedachte!

Geplaatst

Joehoeee Pippe!!De echo staat!!Geniet er van in Valkenburg!!

@Kimmie,Houd je arm goed in de gaten he!!En niet gaan vegen muts!!Dan gewoon even naar het huisnummer bellen :P!!

Hopelijk was het jullie laatste avondmaal samen ;) Dan gaat het vrijdag niet door!!En die vitapientjes heb je echt nodig ;)!!

@Zoe,Heerlijk een nieuwe auto!!Is het zon station wagon??Of is het een nieuwe versie met zon ingedeukte soort kont??Snap je hem nog;)

Geen idee wanneer ik meer weet,Ik hoop dinsdag wel iets meer duidelijk heid te hebben ofdat ik me vast aan kan melden voor de operatie.Alhoewel ze me volgende wk vrijdag pas bespreken in het team.

Maar ik blijf gewoon pushen!wil zo graag weer verder hihi.

Bevalt het mama schap je!!?Alles goed met mooie duuk???Snel weer is wat foto s plaatsen!!Ben weer erg benieuwd naar hem!!Het zal wel erg hart gaan allemaal!

Hier een verhaal!!Tijdje geleden heb ik me ingschreven bij diverse tv programma s om in het publiek te zitten.

Een paar weken later kreeg ik van ECHT WAAR! een email dat ze mijn aanmelding ontvangen hadden en een foto en wat gegevens wilde voor de selectie rond.Ik dacht WAT!!! ik wil niet 1 van de 100 kandidaten zijn maar gewoon veilig in het publiek zitten.Mijn buurvrouw zei doen!!Leuk ik dacht laat ik het maar sturen word toch niet geselecteerd!

En wat denk je krijg ik vandaag een email met gefeliciteerd je bent 1 van de 100 deelnemers voor het programma ECHT WAAR!

Zo mijn hart sloeg over uren hahaha.Vind het zo eng wil helemaal niet whaha maar kom er niet meer onder uit.

Dus 22 maart zijn de opnames!!Wat een drama!!

Zo moest het even kwijt ;)!!

Fijne avond meiden!

Geplaatst

Pippe op naar de 17de naar 1 of 2 kloppende hartjes!!!

Geniet ervan in Valkenburg.

Zoe mooie auto heb je uitgezocht, wij hebben de renault megane station en ik kan je zeggen dat zijn echt hele fijne auto´s.

Maar een lupo valt nog mee hoor haha mijn fiat ciquicento is nog kleiner haha maar ik kan het mooi redden met mijn gebakje.

Kimmie ik kan me indenken dat je het er wel naar hebt en ik hoop ook dat ej vanavond voor het laatst samen gegeten hebt. En anders morgen nee grapje ik hoop dat hij/zij zich snel meld.

Lala lekker crea ik maak ook graag de dingen zelf ik ben nu bezig met canvas doeken met een leuk stofje erom heen en dan een mooie kunst bloem erop en dat geheel op een schaal plakken ziet er echt zo leuk uit.

Geplaatst

Bianca moet je gewoon doen is hartstikke leuk. Ik ben ook al 2 keer bij 'ik hou van Holland' geweest is echt heel erg lachen.

9 april komt het op tv van de vorige keer dat we er waren.

Geplaatst

He kom jij vrijdag langs?!?!?! Jij & Bjorn wat afgesproken en ik weet niets? Maar wel gezellig hoor! Doen!

En ja als jij vrijdag voor me/ons komt om een sappie te maken! Lekker...

Ja Maris ik ga het gewoon iedere dag zeggen nu! Pff ik ben zo ongeduldig.. ;)

Geplaatst

Hahaha die Bianca,

Leuk toch dat je mee mag doen als kandidaat!

Heel veel succes. 22 maart is het zo. Begin maar vast je algemene kennis bij te schaven!

Maris,

Laat eens een foto zien wat je bedoeld met een kunstbloem op een schaal. Ben benieuwd!

Geplaatst

Ja ik kan niet wachten haha en als het goed is valt het ook mooi allemaal net na pasen zodat ik niet vlak voor de pasen vrij hoef te hebben voor de echo´s zou wel een beetje lullig zijn met die drukte.

Heeft het bij jullie ook allemaal gesneeuwd bah wat ben ik er zat van ik ben al zo bang geworden voor die gladheid, maar ja gelukkig hoef ik nu niet met de fiets.

Geplaatst

Wish,

Fijn dat je je zo goed voelt! Lena heeft niet echt kwaaltjes, alleen erg moe en pijnlijke borsten.

Maris, wat kl%#te van je vader!

Zoë, wij hebben ook een renault megane (station) maar rijdt súper fijn!!

Bianca, hoe is het met jou?

Kimmie, we tellen af voor je!

Lala, wat leuk dat je dat zelf kan maken. Ik wil me er ook eens in verdiepen. Mij lijkt het super als je zelf dingen kan maken. Kussentjes etc.

Vanessa, ik heb het al eens gezegd, maar sterkte en succes met de laatste loodjes.

Babeth, hoe voel jij je nu?

Voor iedereen die ik vergeten ben: sorry! Ik zit op mn iphone en kan niet alles terug lezen op het moment dat ik typ.

En een dikke knuffel voor jullie allemaal

Geplaatst

Ik zal foto's maken zodra de garage/poolkamer af is. Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn. Er liggen +/- 3 breiwerkjes en een haakwerkje in de woonkamer (ligt eraan waar ik zin in heb 's avonds) en de borduurmachine draait weer (ben boekleggers aan het maken op dit moment). Een tijdje geleden een hondenkussen gemaakt en geborduurd voor een collega van Peter. Onder het mom, een kleinigheidje. De verrassing was groot toen hij t zijn vrouw liet zien. Hij had gedacht dat het een gewoon kussen was ;-) Maar er stond een pootje en de naam van de hond op.

In het verleden heb ik heel veel in elkaar genaaid. Mijn trots, en jas, is inmiddels een jaartje of 18 oud, maar doet het nog goed. Is een velours met een print (met veel goud erin) dus is een jas voor "gelegenheden", vandaar dat hij het al zo lang uit houdt. En daarbij ook tijdloos kwa model. Heb vorig jaar nog keukenstoelkussens gemaakt, een quilt werkje, en de tuinkussens liggen ook nog klaar om afgemaakt te worden.

Het liefste zou ik een klein zaakje willen, waar ik dan zelfgemaakte spulletjes kan verkopen, en dingen op bestelling (als borduurwerkjes), maar dat zou pas kunnen als ons 2de huis verkocht is, en alle verbouwingen gedaan zijn. Helaas kan dat in deze economisch slechte tijd nog wel even duren. :( Ach ja.....ooit..... Voorlopig moet ik nog mee werken, maar dat is ook geen ramp.

Ik heb ooit in een bloemenzaak gewerkt, en de baas was helemaal verzot van zijde-bloemen. Heb er in het verleden heel veel stukken van gemaakt. Onze trouwkaars heb ik ook in zo'n zelfgemaakt stuk gezet.

Maris: ben dus helemaal benieuwd naar je creatie!

Wish en Pippe: gewoon beginnen met kleine projectjes. Kussens en kleedjes zijn prima om te beginnen!! Lekker rechtdoor! hihi Moet bekennen dat het mij met de paplepel ingegeven is: mijn moeder heeft altijd op een naaiatelier gewerkt, en deels thuis, en dan moest ik altijd meehelpen met bijvoorbeeld schoudernaden stikken. Gewoon rechtdoor stikken. En ik moest mijn moeder altijd helpen met (KNIP-Burda)patronen overtrekken op patroonpapier. Daar leer je ook veel van, gek genoeg.

Wat ik het leukste vind eigenlijk is van die rest-lapjes / stalen wat nieuws maken. Zo ben ik een rokje aan het maken (is op de zoom na af) van gordijnstof! En uiteindelijk ben ik de enige die dat weet! hihihi

Ik heb ooit een Renault Laguna station gehad. Reed ook lekker! Bij lange stukken wel last van mijn rug, vanwege de zachte stoelen, maar de korte stukjes: prima!!

Een 5 deurs auto is inderdaad wel fijner met kinderstoeltjes en boodschappen-plek!

Kimmie: dat je snel mag bevallen, kan me voorstellen dat je er nu wel klaar voor bent!

Vanessa: volgens mij geldt dat ook voor jou, of niet?

Bianca: he wat vervelend dat je nu mee moet doen! hihi Het zou niks voor mij zijn, maar veel plezier! En ik hoop dat je ver komt!!

Pfoe, heel verhaal geworden nog!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden