Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vannesa nog maar even voor jullie he, Spannend! Hopelijk is het niet voor tijdelijk van je schoonouders en gaat er echt eens

een knopje om. Zoals Maris al zegt die stress kan je straks echt niet gebruiken! Succes ermee!

Hier is alles wel redelijk rustig in me buik, maar nog wel erg misselijk zeg! Ik wordt er beetje gestoord van.

Zometeen gaan we even naar de winkels, Bjorn wil graag lenzen dus daar gaan we voor kijken. En ik doe meteen mee, kan die bril ook

eens van me hoofd.

Inleiden is wel al ter sprake gekomen, maar ze heeft me gevraagd dat alles wat ik nog vol kon houden of ik dat alsjeblieft wilde volhouden.

Dinsdag weer controle, wie weet wat we dan afspreken als de kleine er nog niet is. Want dit begint behoorlijk frustrerend te worden. Je wordt gewoon

een soort van bang dat het avond wordt, aangezien de pijnen dan komen!

Wish: nog maar even en dan is het 8 maart he! Oh wat vind ik het ook spannend!

Pippe: Beter dat het het beter gaat en de kwalen er weer zijn!

Babeth: Las dat je de kleine veel voelde, wat een mooi gevoel he! Hopelijk gaat het laatste bruine bloedverlies ook weg.. Maar 9 maart mag je weer kijken??

Bianca: Ook hier even zeggen je bent een TOPPER! (L)

Zoe: Hoe bevalt de nieuwe auto??

lala: Heftig zeg een scheiding, en dan heb je het ook nog eens niet zien aankomen! Dat zal zeker een heftige tijd worden, en hopelijk geen strijd om de kinderen!

Even een knuffel om je een beetje op te beuren!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie wat naar dat je zo misselijk blijft en dat de pijn niet weg gaat.

Ik hoop dat ze dan dinsdag beslissen om wel te gaan inleiden want dit is toch ook niet wat (als je dat haalt natuurlijk maar hoop van niet)

Succes met de lenzen ik heb ze ook geprobeerd maar kan ze absoluut niet in hebben. Ik werd gek van de jeuk en kon mijn ogen wel uit de kassen krabben heel naar. Maar gelukkig heb ik geen hekel aan mijn bril ik zet hem s´morgens op en s´avonds gaat hij weer af. En eigenlijk moet ik wel een nieuwe maar deze bevalt nog zo goed haha was ook een hele dure trouwens van prada.

Geplaatst

Zoë,

Wat een prachtige zoon!!

Hij ziet er inderdaad erg tevreden uit.

Babeth,

Wat super dat je de kleine elke dag voelt! Hier wordt je zeker door gerust gesteld.

Ik hoop 8 maart goed nieuws te hebben en dan volg jij mij met 9 maart, deal?

Kimmie,

Jee meid, wat wordt het je moeilijk gemaakt zo.

Kom op kleine uk, laat je eens aan je papa en mama zien!

Heel veel sterkte!

Vanessa,

Het zal zeker wel een 'heftig' bezoek zijn geweest. Als je man heeft gezegd dat hij twijfelde om hun te bellen na de bevalling hoop ik dat ze nu echt in gaan zien wat er gaande is en dat dit zo niet verder kan gaan.

Jij moet zeker alle stress uit de weg gaan en er samen met je man en kinderen voor kunnen gaan om er een fijne gezinssituatie van te maken!

Sterkte ermee!

Geplaatst

ok ik ga proberen niemand te vergeten anders vooraf al sorry

kimmie ik hoop dat het nu snel gaat komen en probeer overdag in iedergeval wel te slapen want je hebt wel al je krachten nodig als de kleine komt ,en als je snachts niet slaapt van de pijn dan maar overdag zoveel mogelijk he

vanessa ik ben ook benieuwd of het kwartje nu eindelijk gevallen is ,maar laat je niet gek maken als het niet van lange duur is , sorry ik leef een beetje volgens : een vos verliest zijn haren niet zijn streken dus ben nogal wantrouwig ,maar hoop dat het nu goed komt

zoe ahhhhh wat is duuk al weer groot en ook al zo'n lekker bekkie , we hebben mooie kerels

pippe whooeeehoooee weer auw aan de borsten , altijd fijn , zie je wel alles gaat gewoon goed

maris ook voor jou komt het dit jaar goed ,wil je mijn moderatorschap overnemen , dat hielp bij mij en kimmie vorig jaar ook

wij waren binnen no-time zwanger nadat we mods geworden waren

ohja en gefeliciteerd met de verjaardag van je ventje

babeth fijn dat alles weer beter gaat ,jullie kleintje komt deze keer gewoon precies zoals het hoort optijd ,wordt vast een hartebrekertje

wish nog maar 5 dagen en dan echo!!!!!!!!!

lala lekker doen wat kan en wat niet kan jammer dan

tuurlijk komt de cryo goed

hier gaat het redelijk stan doet het super heeft een beetje last van krampjes (voor al tussen 2 en 5 snachts pffff)maar verder is hij erg tevreden en blij

ik ben net naar de bekkenfysio terug geweest omdat ik toch nog steeds wel last heb

weer nieuwe oefeningen gekregen en moet dinsdag terug komen

er zit waarschijnlijk wat scheef in mijn bekken door 2 uur persen ook is mijn stuitje wat verdraaid en dat prikt in mijn bil (kan ik veel pijn hebben , heb veel bil)dus nog lekker rustig aan doen en braaf mn oefeningen doen en dan hopen dat het snel beter wordt

dikke knuf voor allemaal

Geplaatst

Maris,

Hieperdepiep Hoera voor je vriend! :occasion13:

Een fijne dag vandaag voor jou en het feest:icon_porc:

Heb je ook een :occasion15: in huis gehaald of maak je er zelf één?

Geplaatst

Maris, gefeliciteerd met je man!!

Wish, fijn dat je zo'n volle dagen hebt! Dan schiet de tijd een beetje op!

Vanessa, héél veel succes alvast! Wij zijn ook heel nieuwsgierig!

Kimmie, ik denk dat je dit weekend bevalt! Succes!

Lala, van mij ook een hele dikke knuffel, gelukkig sta je nog positief tov de cryo tp!

Babeth, hoe is het met je?

Bianca, met jou ook alles goed? Fijn dat je Kimmie zo kan steunen! Zo'n vriendin is zo waardevol! Top!

Zoe, wat een lekker kereltje!

Pleun, vollop aan het genieten? Dat mag ook wel met zo'n mooi wonder!

Hier gaat alles goed, aan het aftellen voor de echo. We zijn het langzaam aan de familie aan het inlichten en we kregen zoveel leuke reacties! Alleen van mijn zus niet. Helaas is die nogal jaloers aangelegd :-( die heeft ook nooit interesse getoont eigenlijk in de tijd dat we hiermee bezig zijn. Hopelijk trekt dat nog bij.. Dat zou ik anders heel erg vinden.

Een knuffel voor iedereen, omdat ik het hier zo fijn vin met jullie!

Geplaatst

hoi meiden

PLeun, wat vervelend dat je zo´n last van je bekken houdt! wat een prachtige profielfoto zeg, super!!! we gaan er inderdaad vanuit dat ik deze zwangerschap tot het einde kan uitdragen, moet goedkomen met de mooiste beschermengeltjes die er zijn.....

Maris, proficiat, maak er een gezellige dag van!!!

Lala, heerlijk vooruitzicht die cryo tp,morgen een echo in DD, heel veel succes!!!! dit is super!!!

Bianca, jij hebt deze maand de echo van je blaas, wanneer wordt je verwacht??

Zoë wat een lekker ding jullie zoontje, jeetje en 5,5 maand.......geweldig!

Pippe, wat ontzettend jammer dat je zus zo reageert, verschrikkelijk!!! ja van je familie moet je het soms hebben he....ik vind het rot voor jullie maar laat de pret niet bederven hoor, geweldig dat jullie veel leuke reacties krijgen!!!

Hier gaat het goed, dwz, ik houd nog steeds veel rust, het bruine bloedverlies wordt minder maar ik weet dat het zomaar weer kan komen vanwege de ligging van de placenta, dat is soms wel erg eng. Ik voel de kleine nu ieder dag zeer 1 keer en dat is fijn!!

Gelukkig heb ik woensdag weer een controle, dan bij de gyn die de cerclage geplaatst heeft, ik hoop dat alles er nog goed uitziet, ik verwacht het ergens wel hoor. Ook weer even naar de kleine kijken, helemaal top!!!

Ik bedenk me net dat jij dan al je 2 kleintjes in je armen hebt liggen Vanessa, wat heerlijk en Kimmie, ik hoop dat jij dan ook bevallen bent!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je wel dames we gaan er een paar leuke dagen van maken haha.

Wish ik heb de ene taart zelf gemaakt en de andere haal ik morgen op bij de bakker. Ik vind het leuk om te bakken maar heb niet veel tijd anders had ik de andere taart ook zelf gemaakt.

Pleun wat mooi dat het zo goed gaat, maar ik hoop wel dat de bekkenpijn snel over gaat succes met de therapie.

Haha nou ik heb niet zoveel verstand van computers dus lijkt me niet verstandig om het over te nemen maar ik hou het in gedachten haha.

Zoe hoe bevalt de nieuwe auto?

Wish hou je het nog vol om te wachten?

Pippe wat lijkt me dat geweldig om dat nieuws te mogen brengen. Maar wat een domper dat je zus zo jaloers doet. Mijn schoonzus zal ook nooit vragen, maar dat is puur arrogantie en geen jaloezie.

Babeth wat mooi dat je de kleine al zo vaak voelt op naar woensdag!!!

Lala hoe voel jij je?

Vanessa voor jou word het spannend nu nog een paar dagen en je hebt je twee wonders in je armen. Succes nog met de laatste loodjes.

Ik ga maar weer eens de visite komt zo.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Pleun,

Heb net je verhaal gelezen met een brok in m'n keel.

Maris,

Drukke verjaardag gehad, was het gezellig?

Wat voor taart had je gemaakt?

Pippe,

He, wat balen dat je zus zo reageerde.

Focus je op de positieve en lieve reacties dat verdienen jullie!

En net als wat je zelf zegt hoop ik ook dat je zus over een poosje anders zal gaan reageren. Ze wordt wel tante van jullie kleine uk en als ze dit in gaat zien vindt ze het misschien wel leuk. (hoop het voor jullie)

Hoe gaat het vandaag met jullie?

Babeth,

Wat fijn dat je nu elke dag beweging voelt!!

Is het bruinverlies nu weg gebleven?

Ik duim dat jullie woensdag mooie echobeelden te zien zullen krijgen en dat alles er verder ook prima uit ziet!

Vanessa,

Oef, nog heeeeel eventjes geduld en dan zijn jullie met z'n vijven, wat geweldig!!!

Hoop dat alles goed zal gaan.

Begin je wat zenuwen/kriebels te krijgen?

Kimmie,

Elke dag denk ik aan je dat die kleine zich zal komen melden.

:goodluck:

Lala,

Ben echt benieuwd naar je creatie hoor! :happy:

Hoe gaat het nu met je, met werk en privé?

Bianca,

Ik wil ook zeggen dat je een super vriendin voor Kimmie bent. Je bent zo te lezen een grote steun en toeverlaat geworden!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes over Kim,Word er verlegen van!!

Soms is het gek hoe je mensen op je pad komen.En dat er dan zelfs een vriendschap uit bestaat vind ik erg bijzonder.Ik heb zelf ook heel erg veel aan haar vriendschap gehad.Toen ik positief teste en ook met mijn Miskraam.

Kim heeft het geluk dat de afstand 3 km is.;-)Nee hoor.Is wel heel erg leuk.Bjorn en Kim zitten thuis en ik zelf zit momenteel ook nog in de ziektewet

dus dat is wel erg gezellig!!Vind het erg leuk dat ze me steeds op bezoek vragen.Toen ik 12 januari mijn miskraam had gekregen had kim 1 week later haar echo.

We konden elkaar een klein beetje maar ze vroeg me mee.Het was zo dubbel!!Maar heb ja gezegd en gelukkig kon ik het goed handelen om de BeeB op de echo te zien en vond het zo bijzonder!!!!

Kijk er nu alleen maar naar uit om straks met de BeeB van Kim en Bjorn te knuffelen :D!!!

@Wish,Hoe gaat het met je???Gaan de dagen snel op kruipen ze zenuwslopend traag voorbij??Bijna 8 maart!!Moet helemaal goed kopen!!!Mijn vriend is dan jarig dus een lucky datum ;-)

@Babeth,Ik volg je nog steeds!!!Wat waardeloos dat je het bloed verlies nog steeds hebt!Maar het belangrijkste is dat jou ukkie het goed doet en dan maakt dat bloed verlies ook niet meer zoveel uit denk ik.

De onzekere periode heb je misschien ook wel achter je gelaten??Gelukkig heb je redelijk wat echo s zodat je lekker naar jullie uk kan gluren!Hoe gaat het nu met je?Las dat jullie 2 mooie ballonnen op hebben gelaten op de verjaardag van jullie mooie jongens.Dat moet een moeilijk en bijzonder moment zijn geweest!!

Ik heb 15 maart de echo van mijn blaas.Dit doen ze dus omdat ze dan ook kunnen kijken hoe erg de endometriose is ofzo.

Mijn nieren waren helemaal goed.2 dagen terug de Gyn aan de lijn gehad en vandaag overleggen ze wat ze willen gaan doen.Omdat nooit bewezen is dat na het verwijderen van de verklevingen de kans op zwangerschap met icsi groter is wilt ze dit even goed overleggen.Op de natuurlijke manier heb je wel meer kans.Maar a ze aangezien we daar niet mee bezig zijn mag ze die operatie wel achter wege laten.

Maar dan word het me cyclus 3 maanden plat leggen en aansluitend de laatste icsi.Helaas is het dan juli en mag ik dan pas starten :(Maar goed ik ben onwijs positief en eind dit jaar ben ik gewoon weer zwanger!!!:-D

Hoi Pippe,Hoe is het met jou???Voel jeje al weer iets beter?Wanneer had jij de echo nou??Las een aantal dagen geleden dat de echo vervroegd was!

Wat een magisch gevoel he om het aan iedereen te vertellen!!Balen van je zus!!Je wilt dit zo graag met haar delen en dan zon reactie,Erg jammer!Hopelijk draait ze nog bij!!

@Vanessa,Wauw wat kunnen mensen ineens veranderen zeg!!Hopelijk is dit blijven en niet alleen maar vanwege de bevalling die in zicht komt!!

@Zoe,Wauw wat is Duuk toch een heerlijk ventje!!!Lekker bekkie!!Gaat het nog steeds goed met zijn koppie??

En hoe rijd je autootje??!

Gister op de kleine van mijn beste vriendin gepast mannetje van 2 jaar,Wat was dat super!!!Heb zo gelachen.

Daar voor even de stad in gegaan met mijn vriendin.Daar vertelde ze dat haar vriend een 2de wilde.

Opzich wilde ze dit ook wel maar liever zou ze wachten totdat haar zoon op school zat.

Maar het begonnen nu toch wel te kriebelen.Ik zou het erg moeilijk vinden maar wel erg leuk.

We hebben wat afgehuild toen ze me vertelde dat ze zwanger was.Het was niet gepland wel heel welkom maar als het aan haar lag wachte ze nog een paar jaar.

Ze vond het zo moeilijk om mij het toen te vertellen maar wist het als 1 van de eerste.

Nu zei ze gister ineens (kippenvel momentje)Dat ze wilde wachten met een tweede tot ik weer ging beginnen met mijn behandeling.

Zodat we misschien wel samen zwanger waren!!Ze kan het niet over haar hart verkrijgen nu al voor een 2de te gaan.aangezien het de vorige keer in 1x raak was.

Ze had het er met haar mams sis en vriend over dat ze dat wilde.Nou dat is toch lief!!!????

Stonden we midden in de hema met tranen in onze ogen ons groot te houden hihi. Dat zijn dan toch wel echte vrienden??

Moest het even kwijt heel verhaal hihi,

Meiden heel fijn weekend!!!En niet te veel feesten he met carnaval ;-)

Liefs Bianca

Geplaatst

Heee dames! Even snel een berichtje, heb wel alles gelezen (vanaf mn laatste post) maar moet eerlijk bekennen dat niet veel is blijven hangen.

Mijn broer mailde gisteren nog even dat hij volgende week zijn hart wil luchten, ik hoor dan meer hoe het zit. Maar aan de toon van zijn mail te zien is hij heel erg van slag, en dat kan ik hartstikke goed begrijpen.

Ik heb (weer) een kleine teleurstelling gehad vandaag: Braaf naar dr.S gegaan voor de echo, was er op tijd, moest "slechts" een 3 kwartier wachten. (Herinner me de volgende keer eraan dat ik een boekje meeneem!!!)

Echo, lig in de stoel, BMS wordt gemeten en is DIK rond de 15 mm? Maar wat de domper was: er zitten weer poliepen. Dus, die moeten er eerst uit. Geen TP volgende week, sterker nog: eerst maar even het MMC-Veldhoven te pakken krijgen om die poliepen weg te laten halen (en dat kan een probleem worden nu met carnaval). Op de echo waren er minstens 3 poliepen te zien. Ik baal als een stekker, niet zozeer dat de TP niet doorgaat, maar dat a) we dan zeer waarschijnlijk een rekening krijgen van de Cryobank omdat het jaar voorbij is, en b) het weghalen van de poliepen vorige keer zo erg zeer deed, dat ik op een haar na, de behandeling heb laten stopzetten. Ik denk dat ik dit keer om verwijderen onder narcose ga vragen. Het probleem is altijd dat het artsen in opleiding zijn, ik weet dat t volledig bevoegde artsen zijn, maar de laatste keer was het zo'n slimme die niet de stroom op t draadje had gezet toen ie de poliep wilde weghalen. Oftewel: hij heeft em eigenlijk eruit gerukt (sorry voor de details) ipv eruit gebrand. Ik kon hem wel vermoorden!!

Al met al deed die keer poliep verwijderen meer zeer dan de punctie daarvoor. En die was al lang en pijnlijk....

ik denk dat ik zo even een beetje ga vloeken.....

Aan de positieve kant: de gordijnen zijn leuk geworden. Heb nog een grote moeten maken, een 'echte' zonder lussen maar met haakjes en band, om voor een kast te hangen. En die is ook super gelukt.

De kamer is bijna klaar, nog een klein beetje inrichten en stofzuigen en dan is t wel af.

De posters hangen al aan de muur, de keu-rekken, klok, tafeltje en bank staat er al. Oftewel: morgen nog even en dan is ie klaar.

Tot zover!!

Groetjes,

Angela

Ow ja: Kimmie en Vanessa: Go Girls!! Laat die kleintjes maar snel komen!!

En alle dames: dank voor jullie knuffels! Doet goed hoor!!

Geplaatst

Lala,

Gadverdarrie!! Wat vind ik dit ontzettend naar voor jullie!

Een bms van 15mm, dat is nogal wat. Je hebt er een ? achter gezet, geloof je dat het verkeerd opgemeten is?

Als het de vorige keer zo pijnlijk was zou ik het zeker navragen of dat je een kundige arts mag krijgen en anders om algehele narcose vragen. Maar dat is natuurlijk niet niks voor je lichaam....

Fijn dat jullie kamer morgen klaar zal zijn. Wat voor posters hangen er aan de muur?

Wij zijn vanavond heerlijk uit eten geweest. We zijn net thuis.

Mijn vriend is net in bad gegaan. Wordt nu voor het eerst gebruikt sinds de badkamer klaar is.

Ben benieuwd wat zijn ervaring is met het splinternieuwe bad.

Zal zo eens gaan kijken.

Geplaatst

Hoi dames

Lala jeetje wat balen ik snap dat je nu onder narcose zal willen en net wat Wish zegt ik zou gewoon om een kundige arts vragen.

Meid sterkte ik hoop dat je als nog snel de tp hebt.

Ook sterkte met je broer natuurlijk is hij van slag het is ook niet niks als je vrouw weg gaat.

Ik hoop dat hij zijn hart even kan luchten bij jou.

Pleun ik heb je verhaal gelezen vanavond jeetje wat een bevalling. Ik vind dat je het erg mooi hebt geschreven allemaal.

Kimmie meid ik hoop dat Gussje nu snel een keer om de hoek komt kijken want we zijn allemaal nieuwsgierig haha.

Succes.

Wish hoe is het met de kwaaltjes?

Lag het bad lekker?

Bianca wat heb je lieve vrienden om je heen gelukkig maar anders word het heel moeilijk allemaal.

Zo we hebben er twee keer op zitten van de verjaardag nu alleen morgen nog en dan hebben we het gehad gelukkig haha nee het is altijd wel gezellig maar wel heel erg druk. Morgen komt mijn schoonzus met de kinderen en haar man en gaan we ook direct de optocht kijken hier. Die komt hier voor het huis langs dus we kunnen lekker op het schoolplein staan kijken.

Wish ik had trouwens appeltaart gebakken.

Morgen vroeg moet ik nog even bloedprikken voor de maag darm en lever arts want daar moet de 30ste heen ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Maris,

Het bad lag heerlijk, aldus mijn vriend.

Over een poosje ga ik ook in bad, nu nog niet dat blijkt niet goed te zijn.

Mmmmm, appeltaart altijd lekker!!

3 dagen verjaardag vieren, poeh hé. Dat doen wij niet.

Wij vieren het samen omdat wij dicht bij elkaar jarig zijn. Mij niet gezien om het 3 dagen te vieren.

Vind ik echt knap van jullie hoor!

Fijn dat de optocht dicht bij langs trekt, kun je daarna snel lekker warm naar binnen!

Eind deze maand naar de arts. Je hebt neem ik aan toch wel al iets om de ontlasting zachter te maken, dat het wat prettig is om naar de w.c te gaan. (tja, noem het beestje maar bij de naam toch)

Succes lieve Maris!

Geplaatst

Uhm Kimmie, ik heb hier geen moeite mee.

Lees ff terug wat Maris heeft geschreven.

Ach, neem het je niet kwalijk, het valt niet mee om alles te onthouden...

Geplaatst

Haha kimmie dat was ik maar nee helpt niet heb ik al geprobeerd en dan krijg ik diarree dus ik kan helemaal niks doen want als ik wat doe tegen het harde dan krijg ik diarree die ik wat tegen de diarree dan word het te hard dus ik weet het even niet meer ik weet alleen dat het elke avond buikpijn is en daar wil ik vanaf.

Hoe voel jij je verder nu?

Wish dank je nee heb niks gekregen dus moet nog even 3,5 week uitzitten. Heb vanmorgen bloedgeprikt dus ik zal de 30ste wel zien wat eruit komt.

Normaal vieren wij ook niet 3 dagen de verjaardag maar omdat het carnaval is liep het een beetje anders dit jaar. Ach ja en de zus van mijn vriend met de man en kinderen komen vaak wel de zaterdag daarna s'middags anders word het te laat voor ze. En nu konden we direct hier de optocht kijken met hen.

Hoe is het verder met jou?

En de andere dames heo is het met jullie?

Geplaatst

Zal zo meteen eens kijken Pleun!

Ik ben net terug uit het ziekenhuis, al 2 ochtenden onwijze hoofdpijn en misselijk. Ook voelde ik de kleine

beduidend minder. Dus toch even een belletje gepleegd, en ze wilde dat ik langskwam. Ze hebben een CTG gemaakt van de kleine

en een echo.. Ook me bloeddruk nagekeken. Maar alles was gelukkig goed, de kleine bewoog idd ook daar niet dus dit moet ik wel in

de gaten houden. En als dit blijft, toch weer aan de bel trekken. Als advies gekregen straks een uur op bed te gaan liggen, zonder muziek/tv of wat dan

ook en dan kijken of de kleine reageert als ik zeg maar een uur ''speel'' met me buik. Dus we zijn weer thuis en kijken de dag maar even aan.

Geplaatst

Hey lady's,

Ik ben aan het werk. (maar moet toch ff spieken)

Kimmie,

Goed van je dat je aan de bel hebt getrokken!!

Hoop dat jullie uk dan wel wat meer van zich laat horen als je met hem/haar aan het spelen bent geweest.

Maris,

Gisteren heb ik veel op de bank gelegen. Was niet misselijk, maar voelde mezelf niet lekker. Tussen misselijk en hongergevoel in zeg maar.

Vandaag gaat het weer wat beter.

Morgen nog een late dienst en dan nog één nachtje slapen......

EINDELIJK mogen we dan een kijkje gaan nemen en o wat hoop ik dat we mooie beelden te zien gaan krijgen!!!!

Vind het zo ontzettend spannend!

Vanessa,

Voor als je nog een keer een kijkje komt nemen in dit topic:

Heel veel succes en ik hoop en duim voor jullie dat alles goed zal gaan verlopen!!!

Pleun,

Zal zo eens kijken.

Pippe,

Hoe gaat het met jullie?

Lala,

Wat vind ik het klote voor jullie dat je nu eerst geopereerd moet worden.

Hoe ben je er nu zelf onder?

Sterkte meid!

Geplaatst

Pleun ik ga zo kijken

Kimmie ik hoop dat het helpt dat liggen en spelen met je buik en anders gewoon weer bellen misschien gaan ze dan wel eindelijk inleiden.

Succes.

Wish nog 2 nachtjes en dan weet je het ik vind het al zo spannend laat staan hoe het voor jullie is.

Maar ik duim voor jullie mee hoor.

Lala wat naar dat je geopereerd moet worden bah dat is niet wat je verwacht.

sterkte.

Vanessa voor als je dit nog leest heel erg veel succes en ik ben benieuwd naar je berichtje.

babeth hoe is het met jou?

Zoe ben je gister het dorp nog in geweest carnaval vieren?

Wij hebben alleen maar optocht gekeken.

Bevalt de auto goed?

Ik ben er net weer van het klootschieten en ga zo eens de papieren bij elkaar zoeken voor de belasting niet mijn hobby maar moet gebeuren haha en dan heb ik het maar gehad.

Iedereen een fijne zondag zo met het zonnetje.

Geplaatst

hoi dames

Kimmie, goed dat je voor de zekerheid even op controle bent geweest en dat alles goed is, jullie kleine heeft zo te zien alle geduld van de wereld, succes met de laatste loodjes!!

Lala, wat ontzettend ellendig van die poliepen, het klinkt erg pijnlijk!!! ik weet van andere patienten dat je nogal eens een verschil aan gynaecologen kunt hebben in het MMC te Veldhoven maar anders vragen naar een vast hoor en een "echte"......ze zullen toch wel iets aan pijnbestrijding kunnen doen? sterkte!!! Ik hoop dat je snel terrecht kunt en verder kunt met de behandeling!!!

Maris, hoe waren de feestelijk dagen, goed doorgekomen? jeetje jij blijft maar tobben met je gezondheid, erg slopend hoor!! komt de cryo-tp die voor april gepland staat in gevaar? ik hoop het niet!

Wish, jij bet niet helemaal fit? je hoeft niet ziek te zijn maar de zwangerschap vergt wel erg veel energie, is niet vreemd hoor!! Overmorgen de echooooooooooooo veel plezier!!

Pippe, hoe gaat het met jou en je zwangere vrouw? wau wat leuk om te schrijven!!!

Hier gaat het wel goed, ik voel de kleine nu ook af en toe overdag, tot gisteren alleen als ik lag, in bed of op de bank maar nu ook terwijl ik achter de pc zit, neit continu hoor!! gewoon een keer een schopje, heerlijk! Ook voor mijn man want die vind dat een echt fijne geruststelling.

lieve groet

Babeth

Geplaatst

Daar kan ik direct inkomen dat het een fijne geruststelling is als jullie wonder lekker van zich af schopt haha.

Geniet er maar lekker van.

Ik weet eigenlijk nog niet of dat in gevaar gaat komen dat hoor ik de 30ste wel of dat het verstandig is of niet. Ik ben bang dat ik dan door gestuurd ga worden naar de reumatoloog omdta er al een tijdje het vermoeden bestaat dat ik fybromialgie (weke delen reuma) heb en aangezien die diarree en verstopping daar verschijnselen van zijn plus de rest allemaal wat ik mankeer heeft de huisarts dat toch maar in de brief gezet. Ik hoop natuurlijk niet dat dat het is maar dan zou er wel heel erg veel stukjes op de plaats vallen met alle pijn en ellende van de laatste jaren. Dus we wachten af of het door kan gaan en anders moeten we het maar weer opschuiven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden