Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier dan nog even een berichtje van mij. Ik lees hier weer nare verhalen over poliepen/operaties en toch weer onverwachte ziekenhuisbezoekjes.

Voor iedereen veel sterkte.

Over een uurtje gaan we lekker op pad om nog even een hapje te eten, dan terug naar huis en Bo naar bed brengen en dan....

Op naar het zh!

Dacht vanochtend even dat het begonnen was, maar helaas.

Duimen jullie met ons mee????

Dikke knuffel voor allemaal en ik probeer zo snel mogelijk iets van mij te laten horen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth,

Wat een fijne bevestiging dat die kleine nu ook overdag een paar keer van zich laat horen!!

Maris,

Je hebt je ontspanning gehad en nu met je neus in de papieren, succes!

Hoop niet dat het wederom uitgesteld gaat worden, jullie zijn er ondertussen klaar voor om verder te gaan, tenminste, zo komt het bij mij over.

Vanessa,

Natuurlijk duimen wij met jullie mee!!!

Geniet van het etentje.

Voor Bo zal het ook 'raar' zijn dat papa en mama weg gaan en als ze jullie nu weer ziet, heeft ze er 2 broertjes of 2 zusjes of 1 broertje en een zusje bij.

Succes!!

Geplaatst

Vanessa nogmaals heel erg veel succes ik hoop dat het allemaal een beetje vlot verloopt.

Succes en ik kijk uit naar een berichtje van je.

Pleun erg leuke foto´s van je kanjer in het carnavals outfit echt een schatje.

Wish ja we zijn er inderdaad klaar voor maar het is even afwachten hoe het gaat lopen.

Zo de belasting is gedaan hoeven we daar ook niet meer achteraan haha.

Geplaatst

Hoi meiden,

Spannend he, nu Vanessa bezig is! En dan jij nog Kimmie, haha. Hoe voel je je? Een beetje

kunnen slapen vannacht?

Wish, woohoo, nog mare 1 nachtje! toi toi toi, Op naar een of twee mooie hartjes!

Lala, wat een rot nieuws zeg! Jeetje ik schrik er een beetje van. Hoe voel je je nu? Een knuffel voor jou!

Maris, het gaat bij jou ook niet helemaal top he? Beterschap, ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt. En de belasting, fijn dat je het even zegt want we moeten vandaag even een afsraak maken. haha

Babeth, wat een heerlijk gevoel lijkt me dat! Ik kan het me nog niet voorstellen dat dat (hopelijk) bij ons ook gaat gebeuren.

Pleun, leuke foto's!!!

Jose, spannende dagen voor jou, succes op het wachtbankje!

Geplaatst

Vanessa: heeeel veel sterkte, dat er snel 2 kleintjes bij mogen zijn in jouw armen!!

Kimmie: ook heel veel sterkte met de laatste paar loodjes....en zo te horen zijn ze zwaar!

Maris: tjee.....wat een ziekenhuisbezoekjes zeg! Hoop dat ze snel vinden wat het is, en dat er wat tegen te doen is!

Pippe: hoe is t nu met jou en Lena?

Wish: oe...spannend! Kloppend hartje zien, daar gaan we voor!!

Babeth: lijkt me super dat de kleine zich nu laat merken!

Pleun: wat een lekker mannetje hoor! hihi

En dan hier: tja.....het was een kleine teleurstelling, en meer dat we nog niet verder kunnen, dan teleurstelling dat er weer poliepen zitten. Ik heb ze al eerder gehad, en het verbaasde me dan ook niks toen dr.S vragend stelde dat er poliepen zaten. Heb net afd. gyn van MMC gebeld, en ik moet toch eerst een consult bij een gynaecoloog daar. Dat wordt de 14de, bij dr.Maas. gyn en ferti-arts van het MMC. Zal hem wel vragen of de behandeling onder narcose kan, want zo'n drama als de vorige keer wil ik niet meer. Na 20 min in de behandeling wilde ik al stoppen, maar ging de gyn toch nog even verder, want "ik heb hem bijna!!" . Pff.....uiteindelijk had ik het gevoel dat hij niet eens t stroompje op t draadje had gezeten eigenlijk die poliep er gewoonweg uitgerukt heeft. Ik kon hem wel vermoorden! Maar daar heb ik dus geen zin meer in. Nu even zo pijnloos mogelijk ;-)

Maar als ik t zo bekijk, dan zal de behandeling niet meer lukken in deze cyclus, oftewel: weer 2 cycli verder voordat we aan TP kunnen beginnen. Daar baal ik best wel van, want zeer waarschijnlijk krijgen we dan nu ook de rekening voor het invriezen van de emmies. Weer extra kosten :( Ach ja..... je moet er wat over hebben, toch? hahaha

Tot zover hier! Zodra manlief thuis is, pik ik zijn telefoon kabel even in, dan kan ik de foto's van ons pool-hok gaan uploaden en hier neerzetten.

Knuffel voor wie t wil!

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Duimen draaien voor Vanessa en haar man!!!

Pippe,

Inderdaad, nog 'maar' 1 nachtje slapen. Wat fijn om te kunnen zeggen dat het morgen zover is!

Wat een leuke ticker!

Voor jullie nog even langer geduld, wat duurt het lang he.....

Lala,

Natuurlijk baal je hiervan, je had je zinnen gezet om in deze cyclus een tp te kunnen krijgen.

Hoe zit het met betalen voor het invriezen van de embryo's? Wij hebben voor het ontdooien en terug plaatsen moeten betalen en niet voor het invriezen.

Wij hebben €400 per cryo tp moeten betalen.

En je moet er inderdaad helaas veel voor over hebben.....

Ben benieuwd naar jullie poolhok!

Maris,

Fijn als de belasting weer gedaan is.

Vandaag weer aan het werk?

Ik heb vandaag een avonddienst. Morgen een high tea.

Verrassing voor een goede vriendin, die is morgen jarig en wij gaan haar ophalen en meenemen voor een high tea.

Heb ik zelf nog nooit gedaan.

Geplaatst

Dank je dames we wachten gewoon af hoe het gaat lopen.

Jeetje Lala ik snap dat je moordneigingen had de vorige keer en ik hoop echt van harte dat het onder narcose kan nu want dit is niet wat.

Bah nou moet je ook nog weer 2 cycli wachten het is ook zo oneerlijk allemaal.

Voor jou ook een hele dikke knuffel want volgens mij kun jij het juist nu wel heel erg hard gebruiken.

Ik ben benieuwd naar de foto´s

Wish yes nog 1 dagje te gaan en je gaat jullie wonder bekijken met een krachtig hartje of misschien wel 2 wonders met 2 krachtige hartjes.

Meid ik hoop het zo voor je maar het zit vast goed.

Pippe hoe is het met jou en Lena dan?

Geplaatst

Wish we waren tegelijk aan het typen haha.

Ja ik ben weer aan het werk vandaag het is hartstikke druk omdat de Duitsers vandaag vrij zijn en aangezien we aan de grens zitten word het dan altijd druk. Maar dat geeft niet gaat de tijd ook lekker snel haha.

Wat gezellig een high tea heb ik wel eens gedaan is erg leuk en lekker.

Hoe laat heb je de echo morgen?

Geplaatst

Denk niet dat ik alle hapjes mag eten, maar ach we zien wel. Zal heus wel wat lekkers tussen zitten wat ik wel mag hebben.

Wij hebben na 18.00uur de echo.

Zal wel uit kunnen lopen bij de gyn waar we een afspraak mee hebben.

Kom morgenavond zeker nog op het forum. Hopelijk heb ik dan super goed nieuws.

Ben echt zenuwachtig aan het worden. Was ik al maar nu nog meer....

Geplaatst

Wish, iedereen hier is net zo zenuwachtig voor jou als jij zelf! haha. Succes!

Hier gaat het goed. Ook zenuwachtig voor volgende week. (de dagen kruipen werkelijk voorbij)

Gisteren hebben we een zwangerschapsboek gekregen, heb alle hoofdstukken waarin staat dat het mis kan gaan overgeslagen, want die hebben we niet nodig...

De kwaaltjes hier gaan op en af, maar heb me voorgenomen er niet meer aan te denken. Er zijn geen krampen, geen bloed, en wél heel veel plassen. :toppie:

Even terug over dat boek; Wow, wat snel wordt het al echt een mensje zeg! :love10:

Meiden, ik wil niemand kwetsen, dus als het moeilijk is voor jullie als ik zoiets zeg, kun je dat gerust tegen me zeggen want dan hou ik er rekening mee.

Geplaatst

Pippe, voor mij hoef je er niet mee op te houden! Ik vind t leuk, en leef met jullie mee, net als met Maris, Wish, Pleun, Vanessa, Kimmie, Babeth, Jose, en iedereen die ik vergeten ben en hier schrijven :icon_smile:

Geplaatst

Kan me voorstellen dat het spannend is voor Wish en Pippe! Ik duim met jullie mee.

Hier een moeie en toch wel bange moeder. Vanmiddag toch weer een CTG en echo gehad, kleine doet het prima maar ik voel het gewoon niet

tot nauwelijks. Ja vanmorgen 1 schopje. Dus morgen weer een CTG en afspraak. Ze hadden het vandaag over inleiden, liever niet want het is niet goed bla bla

( had een knul van 23 die dacht alles te weten). Maar als ik die kleine niet voel, willen ze toch ook geen risico nemen. Dus morgen hoor ik meer,

ben erzelf niet heel erg voor. Maar voor mij mag het wel, ik ben moe/op/kapot!

Geplaatst

Kimmie, kalm aan dan! Zekerheid voor alles, dus morgen maar weer kijken dan. Ik hoop voor je dat ie snel komt nu!

Geplaatst

Wish....joepie...nog maar 1 nachtje. Kun je de spanning een beetje onder bedwang houden? Geniet ervan, hier heb je zolang op gewacht!

Kimmie, ik hoop voor jou dat jullie wonder zich snel aandient. Het niet voelen maakt je toch wel onzeker lijkt mij... spannend hoor. Ik houd het in de gaten hihi.

Hopelijk is het inleiden niet nodig en meldt de kleine spruit zichzelf!

Pippe, ja, weer die beruchte wachtweken...

HOe is het met je, vat je het een beetje inmiddels? De eerste echo schiet voor jullie ook al op, jihaa!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Wish nog 1 nachtje!!!En dan ga je een mooi kloppend hartje zien!!!!Ben jeje zenuwen nog een beetje de baas??

@Pippe wanneer had jij je echo ook alweer??

@Kimmie!!Nou morgen breng ik je naar het ziekenhuis en neem ik je gewoon niet meer mee terug!!Je blijft daar maar lekker!!Dan heb je s avonds jullie ukkie in jullie armen!!

Al geven ze je maar even iets om te slapen.Wat je begint steeds beroerder te spelen :P!!';-)!

Hopelijk geeft de BeeB snel weer een teken van leven!!

Dikke knuff voor jou!!En tot morgen!!

Liefs Bianca

Geplaatst

hoi meiden

Lala, gewoon je wensen (eisen) kenbaar maken hoor!!! ik hoop dat je snel terrecht kan en dan als een speer weer mag en kan beginnen. Is het een lang herstel nadat de poliepen verwijderd zijn?

Wish, owwwwwwwwwwwww nog 1 nachtje jeetje en dan de echo pas om 18,00 uur pffffffffffffffff dan is het al weer bijna woensdag haha. Maar meid, erg leuk, een high tea met vriendinnen vooraf! Wij hebben ook een vriendin een keer verrast met een high tea, ik weet niet of je in je woonplaats gaat? daar waren wij toen....erg leuk en lekker, en ja, de gerookte zalm maar even doorschuiven.

Weten al je vriendinnen het dan ook al of wil je het nog stil houden? Morgen al weer bijna 7 weken...time flies al zal jij het anders ervaren....veel plezier!

Pippe, wat fijn dat het met jou en Lena ook goed gaat en wat een leuke banner heb je ook, omdat ik veel moet liggen volg ik het emete via de Iphone en dan mis ik die leuke banners en handige handtekeningen..... wat ik me afvroeg he, misschien een vraag waar je al ooit antwoord op hebt gegeven of als je er geen zin in hebt dan gewoon zeggen he. Maar stel je nu voor als Pippe straks bevallen is en er is een wens voor een tweede wondertje, bestaat er dan de kans dat jij gaat proberen om zwanger te worden? en wordt er dan het zaad van dezelfde donor gebruikt?

Nogmaals, als je de vragen lastig, of te persoonlijk vind dan moet je je echt neit bezwaard voelen om niet te reageren hoor!!!

Kimmie, ik ben blij te horen dat ze morgen eventueel het kindje gaan inleiden, met name omdat het jou een geruster gevoel geeft. Je hebt een zware zwangerschap achter de rug en ik kan me voorstellen dat je aan de pin bent. Het gaat helemaal goed komen, wij zullen allemaal aan je denken!!! owwwwwwwwwww ik zou willen dat ik al zover was....

Ik ben benieuwd hoe het met Vanessa gaat, wie weet ligt ze al bij te komen met 2 wondertjes...

liefs

Babeth

Geplaatst

Wat een goed nieuws van Vanessa! Leuke namen!

Bianca, hou ze maar goed in de gaten! Wij hebben 14 maart de echo, nog een weekje!

Babeth, je kan en mag hier alles vragen en ik antwoord ook nog eens. Ik denk dat het door je zwangerschap komt, maar lena bevalt deze keer, niet ik. ;-)

Als wij voor een tweede zullen gaan dan zou ik het héél graag willen dragen als dat mij gegund is. En het ('het' klinkt zo bot) zal dezelfde donor hebben. Dat vinden we wel belangrijk. We hebben overigens een bekende donor, en daar zijn we zó blij mee :-). Geen vragen die we moeten omzeilen etc. De beste keus die we gemaakt hebben.

Geplaatst

Kimmie, ik hoopdat je morgen ingeleid wordt. (dat wil je zelf ook toch?) ik kan met mijn iphone niet terug lezen. Maar wat vind ik het naar dat je je zo voelt. Bij twijfel of ongerustheid aan de bel trekken hoor!!! Knuffel! Zet 'm op, de laatste loodjes

Geplaatst

Pippe, bedankt voor je openheid, jeetje wat ben ik een muts!! tuurlijk is Lena nu zwanger....owwwww het gaat lekkerrrr,haha zet je maar schrap, zul je ook met Lena mee gaan maken...hihi

Fijn dat jullie dan dezelfde bekende donor hebben en hoe bijzonder zou het zijn als jij "het" brusje van jullie wondertje (dat Lena draagt) op de wereld gaat zetten

Ik kan me voorstellen dat jullie de allerbeste keuze gemaakt hebben!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wish ik kijk uit naar je bericht morgen avond. Ook al is het heel erg laat maakt niet uit ik blijf op tot jij iets hebt achter gelaten.

Ik snap dat je zenuwachtig bent want dat ben ik al haha.

Pippe wat bijzonder dat jullie bij een eventueel brusje voor dezelfde donor gaan en dat jij het dan eventueel gaat dragen.

Maar eerst jullie echo volgende week en die gaat ook hartstikke goed zijn.

En je hoeft geen sorry et zeggen want ik wil graag lezen wat jullie voelen of krijgen enz.

Vanessa hier ook gefeliciteerd met jullie kanjers erg leuke namen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden