Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wish spannend....... morgen is het zover de echo , ik wacht ook op een berichtje van jou en mss zijn het er dan wel 2 kleintjes

pippe ook voor jullie komt het dichterbij

vanessa gefeliciteerd

alle andere dames dikke knuf

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Wish vandaag is de dag oh wat is dit spannend. Ik moet tot 18 uur werken maar daarna blijf ik de hele avond wachten op bericht.

Mijn duimen draaien overuren.

Ik hoop dat je een leuke high tea hebt veel plezier

Geplaatst

wish: spannend! De duimen draaien hier ook weer!!

Ik weet niet meer wie t vroeg, maar hersteltijd na poliepen weghalen is minimaal. dr.S had het erover dat als ze deze cyclus ze konden weghalen, ik volgende cyclus gewoon weer kon beginnen. Maar goed, het consult staat op 14 maart, ga er niet van uit dat ze deze cyclus nog de boel gaan schoonmaken. Oftewel: ik denk dat ik eind april pas weer kan bellen voor een uitgangsecho.

Kimmie: hoe is t??

Geplaatst

O meiden, wat lief van jullie dat jullie zo met mij mee leven!

Hahaha die Maris, jij bent vanavond dus aan de computer gekluisterd.

Ik kan je zeggen dat ik na 19.30uur een berichtje ga typen.

Als de echo goed is zullen wij eerst onze familie in gaan lichten en daarna zal ik verslag uit komen brengen in dit topic.

Dus je kan je eten rustig opeten en dan nog even relaxen voordat je achter de computer duikt. Hahaha!

Kimmie,

Ben zo benieuwd hoe het met je gaat.

Wat leef ik met je mee dat die kleine zich nu snel aan zal kondigen en dat jij kunt gaan herstellen van de zwangerschap en bevalling en samen met Bjorn kan gaan genieten van jullie prachtige dochter of zoon!

Succes meid!

Bianca,

You go girl! Je bent een super vriendin voor Kimmie. Petje af hoe jij haar helpt!

Jij ook succes om haar op te vangen.

Babeth,

Jij mag morgen op controle. Hoe voel je jezelf nu?

Lala,

Foto's, foto's, foto's. Haha!

Nee joh, maak je niet druk als je hier geen tijd voor hebt of zin in hebt laat maar zitten. Komt wel een keer.

Toch knap van het lichaam dat dit zo snel herstelt. Hoop dat je na de ingreep niet te lang hoeft te wachten op je volgende cyclus.

Je bent er helemaal klaar voor om jullie cryo's te mogen ontvangen!

Geplaatst

hahaha.....ja potverdorie, gisteren helemaal vergeten de kabel te pakken! En vandaag er eigenlijk geen tijd voor straks. Maar ik ga NU de normale camera pakken en alles wat ik de afgelopen tijd gemaakt heb op de foto zetten en hier neerzetten. Nu dus hihi

Tot zo dan!

Angela

Geplaatst

Haha Wish ik kan dus eerst rustig eten haha nee grapje ik gewoon zo benieuwd.

Succes.

Lala ik ben ook benieuwd naar de foto´s.

Maar als dat eind april word dan gaan we gelijk op ongeveer.

Kimmie ik ben nu ook wel heel erg benieuwd heo het met je gaat.

Ik hoop dat je je wonder al in de armen hebt.

Succes

Geplaatst

Wish! Vanavond is het dan ein-dú-luk zover! :happydance: Héél veel succes!

Maris, Hoe is het met jou?

Kimmie, is het al zover? Ik ben zó benieuwd!

Lala, doe maar rustig hoor, wij zijn inmiddels profs om onze zenuwen in bedwang te houden. :happy:

Geplaatst

Even in 2 etappes dan maar, wil jullie ook de woefjes laten zien ;-)

Gordijntjes en kussentjes. Het blauw/rode kussen (dat grote ding onder t grijs-zwarte kussentje) heb ik ook gemaakt. Was ooit een lounge kussen, maar de honden hadden de hoes kapot gemaakt. Had al 2 jaar jeans-stof hiervoor liggen maar t was er nooit van gekomen. Nu wel dus.

[ATTACH=CONFIG]910[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]911[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]912[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]913[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]914[/ATTACH]

Geplaatst

Zo, de boodschappen zijn ook weer gehaald.

Kwam in de winkel mijn moeder, broer en nichtje tegen.

Kwam goed uit, heb nu ook de wat zwaardere artikelen (veel pakken drinken) meegenomen zodat mijn broer die in mijn auto kon zetten. Hahaha!

Net thuis natuurlijk wel een paar keer op en neer kunnen lopen van auto naar kelder. Maar ja, ik heb het weer in huis dat telt!

Kimmie is niet meer online geweest. Zou het dan nu zo ver zijn.......?

Wat spannend zeg!

Pippe,

Cool he om op je ticker 6 weken te zien staan!

Maris,

Inderdaad, dan gaan Lala en jij misschien 'gelijk op'.

Geplaatst

Wow Lala, wat een gezellige en knusse ruimte is dit!

Petje af dat je de gordijnen etc. zelf gemaakt hebt.

Dan ben ik nu ook benieuwd naar jullie woefjes, haha.

Geplaatst

In volgorde: Chuma, onze vloermat, Jewel, onze bankzitter, Peter, manlief, mijn dikke kont & manlief en M'Toto onze clown en mega dodo hahahaha

Chuma & M'Toto zijn boerboels, met een foutje, ze horen, net als Jewel kortharig te zijn. Maar we vonden ze zo leuk en aangezien we toch niet gaan fokken met ze, zijn broer en zus dus bij ons gekomen.

[ATTACH=CONFIG]915[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]916[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]917[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]918[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]919[/ATTACH]

Geplaatst

Ja, het is een gezellige ruimte geworden. De TV staat er inmiddels ook al, dus we zijn niet veel meer in huis 's avonds. De garage is dmv een tuinkamer/serre aan het huis verbonden, en de deurbel is mobiel, dus...

Ooit gaan we de serre bij de garage trekken en dan hebben we een joekel van een 'woonkamer' ;-)

Geplaatst

Hahaha, moet wel lachen om die eerste twee foto's. Wat staan ze 'loom' op de foto, schattig hoor.

Zo te zien een gezellig huishouden, leuk hoor!

Geplaatst

Nee helaas het is nog niet zover!

CTG was weer prima vandaag, kleine was alert erop konden ze zien. Maar ook daar zagen ze

bij de echo het niet bewegen! Dus maar weer naar huis en morgen terug. Weer een CTG en een afspraak.

Ze heeft ook even gevoel, ze kon de baarmoedermond wel in, maar hij moest nog wel verstrijken. Dus ze wilde eigenlijk nog

niet inleiden... Natuurlijk als het moet wel, maar liever nog niet.. Grrrr.

Dus morgen maar weer terug en afwachten!

Geplaatst

Och lieve Kimmie, wat heb ik met je te doen.

Ze gaven aan dat de kleine alert was, maar zien het niet bewegen. Hoe zit dit dan?

Hoe gaat het eigenlijk met Bjorn?

Trekt hij het nog?

Geplaatst

Kimmie, balen zeg!! Hou moed meid, maar het lijkt me gigantisch stressen zo!

Wish: jup, heb je 3 'waakhonden' ligt t allemaal te slapen! Komt regelmatig voor hoor, merk er af en toe weinig van dat we 3 honden hebben. hahaha

Behalve dan de modder en haren die overal in huis liggen :S zelfs al 2 minuten na het stofzuigen...

Maar het is wel gezellig zo ja

@Maris: jup, als t eind april wordt voor ons lopen we (weer??) gelijk op.

Geplaatst

Ik stap zo de auto in op weg naar de verrassing high tea voor een vriendin.

De high tea duurt 2 uur.

Dus de middag zal zo voorbij zijn op weg naar vanavond........

Geplaatst

Geniet ervan!! Laat maar weten ook hoe t bevalt, lijkt me ook wel wat ;-)

Tot morgen dan! Ben vanavond naar het pool-centrum, moet nog 2 wedstrijden spelen.

Overigens, vorige week mn eerste wedstrijd gewonnen! Met heel veel geluk, maar toch! hahahaha

Geplaatst

Met alert bedoelen ze dat de op de CTG goed te zien was dat het wakker was en dingen deed. De hartslag ging vaak op en neer! Maar ze zien het, en ook ik

niet terug in de bewegingen. Dus vandaar dat ik ook morgen weer terug moet komen..

Wish ik wacht ook met spanning vanavond af!

Geplaatst

Balen Kimmie,

Hopelijk zet het vanavond door en hoef je morgen niet meer op controle!

Wish, inderdaad, de 6 weken hebben wel al. :laugh: Veel plezier straks en succes voor vanavond! We denken aan je.

Lala, wat een leuke honden heb je! haha. Wel luxe, zo'n poolkamer! Ziet er mooi uit allemaal! Knap dat je dat zelf maakt. :laugh:

Geplaatst

Tijd vliegt hoor Pippe! Ziet er goed uit wel, 6 weken en 1 dag! 14 maart mag ik naar MMC-Eindhoven voor mn gesprek bij de gyn. en jullie de echo, spannend hoor!

Het zijn schatjes van honden hoor! Groot, maar lief....hoewel ik niet weet hoe ze zouden reageren als je 'zomaar' de tuin in komt lopen. De boellies zijn erf-bewakers, dus....... hihi Poolkamer is absoluut luxe! Ben er ook heel blij mee. We zijn voorlopig niet klaar met verbouwen/aanpassen/beklinkeren, maar ik vond dat we wel een kadootje hadden verdient. Het werk aan huis of tuin is er altijd wel. hahaha....dat loopt niet weg, maar heeft ook geen haast.

Heb vorig jaar ook keukenstoelkussens gemaakt, vond ik zelf ook zeer geslaagd:

IMG_5982.jpg

Maar stiekem ben ik aan het hopen op een zwangerschap en kindjes, dan kan ik nog veel meer dingetjes maken en borduren. :happy7:

Geplaatst

Toe maar Lala, jij bent nu op dreef met het plaatsen van foto's.

Als je eenmaal dat kabeltje en fototoestel in je handen hebt....haha!

Leuk hoor!

Stoelkussen is inderdaad goed gelukt!

Ik hoop voor je dat je voor jullie eigen kindje(s) ook ooit eens flink aan de slag kan gaan!

Nou meiden, nog heel even en we rijden aan.

Pffff, het moment van de waarheid komt nu toch echt dichterbij en ben echt rete zenuwachtig!

Geplaatst

Hoi dames!

Wish jaaaaa bijna de echo ow zo spannend!!!! En ook zo bijzonder om de familie in te Lichten!!! Hoe was de high tea???

Kimmie jeetje meid, die kleine vind het wel prima zo, hou vol he!!

Lala wat ontzettend leuk ALS je zo handing bent!!! Jullie poolkamer is mooi en gezellig geworden en Dan die geweldige honden!! Wij hebben een Berner sennen .... Die wake voor 3 hoor!

Fijn dat je niet te Lang hoeft te herstellen, nu meer een kwestie van snel geholpen worden

Geplaatst

Hey ladies,

Daar was ik ook weer eens! Heb het hele weekend carnaval gevierd en daar moet ik vandaag voor boeten haha. Ben verre van fit, denk dat ik gewoon "oud" wordt haha.

Wish, vanavond is het zover! Ook ik zit aan de buis gekluisterd net als de rest hier!

Lala, hoe voel je je? Je klinkt er wel vrij rustig onder allemaal. Wat een prachtige foto's heb je geplaatst. Knap hoor wat je allemaal kunt maken!

Kimmie, tjonge meid. Wat zul je aan het aftellen zijn. Fijn dat ze je zo onder controle houden en nu maar hopen dat ze je vervroegd gaan inleiden!

Pippe, hoe gaat het met jou en Lena. Is het vertrouwen weer een beetje terug? Misschien heb je al eerder hier wel over geschreven, maar heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen.

Vanessa, van harte proficiat met je kids!

Pleun, mooie foto's weer. Hoe bevalt het moederschap?

Maris, hoe is het met je?! Heb jij het weekend overleefd? Vandaag weer aan het werk of heb je vandaag nog vrij om bij te komen?

Het is trouwens een zwarte megane, en hij rijdt zalig!

Babeth, met jou en je beeb ook alles goed?

Oh ik hoop toch dat ik niemand vergeten ben? Even eten en dan loggen we weer in voor wish!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden