Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hmm....is hier weer druk

HALLOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

voel me beetje remy :(

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hmpff............was nog niet zo heel erg geweest als ik bijzonder leuk werk had gehad. Maar helaas!

Heb vandaag een vertaling naar t engels van een contract voor mn kiezen gekregen............

SAAAAI!!

en dan zijn mn dinnetjes ook nog niet online.....

Geplaatst

Hey Lala,

Tja, er zijn mensen die werken en niet op het forum kunnen komen hierdoor. :happy:

Heb vandaag mijn laatste dagje gewerkt van een hele lange reeks vroege diensten.

Nog wel een uurtje overgewerkt, maar nu heb ik dan toch echt 9 dagen vrij!!!!

Noem het maar een mini vakantie!

Heerlijk zeg!

Wat goed dat je man de afspraak heeft kunnen vervroegen! Super!

Alle dagen dat je eerder kan komen zijn meegenomen!

Maris,

Veel plezier vanavond.

Enne, we hoeven niet tot in detail te weten te krijgen hoe en wat.

Maar, laat je wel weten of dat je iets gekocht hebt. Hahaha!

Nee joh, grapje hoor.

Gewoon lekker voor je houden. Er mag ook nog wel iets privé zijn toch! :toppie:

Hier op dit moment een kleintje dat de hik heeft.

Kleine korte 'tikjes' in mijn buik laten aan mij merken dat dit zo is.

Hij/zij heeft dit vrijwel elke dag wel een keer. Duurt niet lang, elke keer minder dan 10 min. volgens mij.

Geplaatst

Haha Lala ik ben zo druk op het moment dat ik helemaal geen tijd heb voor het forum haha

Ik heb vandaag samen met mijn moeder voor 2006 en 2008 de belasting opnieuw ingevuld omdat ik en mijn vriend beide een chronische aandoening hebben en we dat toen blijkbaar niet gedaan hebben. En nu krijgen we nog bijna €3000 weer door er alleen maar even bij te vermelden dat we chronisch iets hebben. Het moet natuurlijk wel aan te tonen zijn maar dat is niet het probleem.

Dus zo hebben we in een middag weer even een behandeling bij elkaar gespaard haha

Daarna zijn we even naar de braderie geweest in de buurt hier lekker even op het terrasje gezeten met mijn ouders en zo ga ik mij om kleden om naar de lady's night te gaan.

Haha Wish ik zal niet in details treden haha ik heb het nooit eerder gehad dus ik kijk vanavond wel wat ik kan verwachten haha lijkt me wel lachen.

Fijne avond verder allemaal

Geplaatst

Maris,

Zó, dat bedrag is mooi meegenomen. Helaas dat jullie beide dit in kunnen vullen, maar als je het niet doet loop je dit bedrag dus wel mis.

Veel plezier vanavond. De lachspieren zullen zeker getraind gaan worden!

Lala,

Waar ben jij nu dan?

Geplaatst

Ik was potje pool spelen met vrienden. Die hebben vakantie, en peter had zin in afleiding. Hihihi

Goed he dat lieffie de afspraak naar voren heeft kunnen halen? We zijn toch zooooo benieuwd! Hihi

Twee daagjes vrij, eendaje werken en dan is t zover, de eerste, ow da's niet waar, foto van onze Jip en Janneke. De tweede dan ;)

Xx

Geplaatst

Lala,

Nog 3 dagen en dan is het zover!

Hoop zo dat jullie prachtige echobeelden zullen gaan zien van 1 of 2 wondertjes!!

Voel de spanning met jullie mee.

Geplaatst

Ow ja! Ik ben ook benieuwd! Je doet hier vast wel verslag he? ;)

Ow, en mini vakantie! Lekker joh! Nog twee weekjes en dan heb ik twee weekjes vrij. Even kijken wat we dan allemaal kunnen doen of dat ik gewoon lekker niks doe. Ik zie wel. Hoe dan ook, ben er wel aan toe, de vakantie. Hahahaha

Maris, heb je leuke dingetjes gekocht :D

Vind t altijd wel een leuke party. Hihiho

Geplaatst

Lala wat goed dat het naar voren geschoven is en dat je met 3 dagen al aan de beurt bent.

Ik ga heel erg hard duimen voor mega mooie beelden van 1 of 2 kanjers.

Wish veel plezier vanmiddag ik ben toen bij de forumdag geweest en dat is mij heel goed bevallen dus zal vast heel erg gezellig worden vanmiddag.

De lady´s night was heel erg lachen we hebben ons echt kapot gelachen maar die vrouw deed het ook wel heel erg leuk en kwam hier ook uit buurt dus dat scheelt ook wel dan heb je toch wel met elkaar meer die twentse humor haha vooral qua woorden begrijpt ze het dan beter.

Straks even klootschieten nou ja even bijna 10km dus heb net lekker even broodjes gesmeerd en dan fiets is met een half uur weg moet namelijk ook nog eerst 8km fietsen en het is zo´n mooi weer dat ik liever niet de auto pak en ach zo kan ik nog een wijntje na de tijd drinken.

Fijne middag allemaal

Geplaatst

Zo, twee jaar nadat we em gekocht hebben ben ik em eindelijk aan het gebruiken:de rookpot.

Ben alleen te ongeduldig geweest, maar goed daar heb ik nu alleen maar last van. Heb een kippetje met aardappeltjes in de pot staan.

Jummie!!! Duurrt alleen heeeel lang, maar dat zal me leren rustig aan te doen.

De derde wasmachine was staat al aan, twee hangen al lekker te drogen.

Peter is nikky weer helpen, morgen gaat ie mij helpen zei ie. Moet wel want de mamas en paps komen BBQ-en.

En er moet nodig gezogen worden hihihi

Tot zover! Hoop dat iedereen lekker van t mooie weer aan t genieten is!

Xx

Geplaatst

Maris,

Dan ben je vanavond erg actief bezig! You go girl!

Lala,

Bijna vakantie dus. Nog 2 weekjes werken, nu kun je de dagen af gaan tellen toch?

Het was een hele leuke middag met de dames van het okt. topic!

We hebben een heerlijke high tea gehad. Alles was daar vers gemaakt, broodjes zelf gebakken en sla etc. uit eigen tuin.

Heerlijk!!

We hebben met z'n achten aan 1 tafel gezeten en dus ook allemaal met elkaar kunnen praten, echt heel leuk.

Daarna natuurlijk nog wat foto's gemaakt van ons allemaal en ik heb ook wat foto's van de omgeving gemaakt.

Was een mooi stukje natuur!

Heb nu al zin in onze date. Wanneer gaat die nu plaats vinden?

Eind sept.?

Geplaatst

Eind september vind ik best! Hahaha...ben ook heeeel benieuwd nu.Ja, kan daagjes aftellen.Nu 2 daagjes vrij, dan 1 dagjes werken, dan 1 dagje vrij, 3 daagjes werken, 2 daagjes vrij, 1 dagje werken, 1 dagje vrij, 3 daagjes werken en dan: vakantir!!!!Lekker hoor! Hoop dat zo de weken wat sneller omvliegen.Heb besloten langzaam te stoppen met de utro. Heb niet het idee dat het nu nog veel doet, bahalve mn darmen heel erg van streek maken. Ik ga voorlopig de ochtend-ronde overslaan. Even kijken of mn schimmelinfectie dan ook sneller weg is....Ik had ze toch onder t motto, voor mn eigen gemoedsrust.....dus kan ik ook naar eigen inzicht langzaam kappen, niet?Zal dinsdag wel dr.S vragen hoe hij erover denkt, maar volgens mij moet t zo maar kunnen. XxxT is heeeeerlijk buuten! Wish, fijn dat t leuk was. Fij ook dat de high tea goed geslaagd was. Dan gaan wij lekker bbq-en ! Maris, fijn dat de ladies night geslaagd was, is altijd lachen vind ik. Nog wat gekocht?Enne:tjee wat ben je sportief! Zou er niet aan moeten denken zon eind te fietsen en dan nog te gaan klootschieten! Goed hoor!

Geplaatst

Lala,

Ik heb daar ooit een topic over gestart.

Hoe lang Utrogestan gebruiken na tp.

Veel verschillende reacties gekregen, elke gyn/kliniek/zh heeft hierin zijn eigen protocol.

Geplaatst

Haha dames ik ben ook wel kapot nu hoor moet ik zeggen maar was voor een goed doel want we zijn algemeen winnaar geworden dus weer een paar euro in pot voor het teamfeest een allemaal een bos bloemen en 2 bekers in de kast wat wil je nog meer.

Nu lekker met de beentjes op de bank en dan morgenvroeg weer 5 km klootschieten en hopelijk vliegen de kilo's er zo af haha.

Ja dames als iedereen kan doen we het de 24ste september ik heb alleen nog niks van Zoe gehoord verder heb ik alle mailadressen en ik heb haar hyves ook niet als ze die heeft)

Dus wil degene wie dan niet kan mij dat even laten weten. En anders stuur ik iedereen een mail met de datumprikker als we er zo niet uitkomen.

Lala ja ik heb nog wel wat gekocht gisteren rara nee grapje ik heb creme voor de handen gekocht en gel voor het scheren om rode bultjes tegen te gaan bij de bikinilijn dus kijken wat dat word.

Iedereen fijne avond ik ga met de beentjes hoog haha

Geplaatst

Wish,

Klopt, heb er zelf ook in geschreven, maar in DD heeft elke arts zn eigen protocol, en als ze t al samen niet eens zijn, kan ik best gaan afbouwen hihihi

Geplaatst

hoi dames

ik probeer even snel te reageren hoor, met de nadruk op snel, al zo vaak in het topic begonnen en iedere keer was er wel weer iets waardoor ik niet aan reageren toe kwam.....het is een drukke bedoeling momenteel haha.

Pippe, ik las dat deze poging ook verre van gladjes verlopen is, onduidelijkheid van de arts, zaad wat echt niet optimaal was, getverdemme wat een frustrerende situatie zeg.

misschien een vreemde gedachte, of praktich niet haalbaar maar zou het een optie wij om naast de iui ook zelf te insemineren? misschien is dat ook weer net een stap te ver hoor en komt het iets te "dichtbij" als de donor dan zijn bijdrage bij jullie in de badkamer moet produceren maar ik dacht er aan om het invriezen te omzeilen.....

maar goed, wie weet hebben jullie hier allang ooit bij stilgestaan of staat het je volledig tegen....hoe dan ook, ik vind de situatie ongelofelijk ellendig op deze manier!!!! dan denk je alleen "maar" afhankelijk te zijn van IUI, maar dat is lang niet zo simpel als dat het soms lijkt.....sterkte!!!

Lala ik las dat jullie eerste echo vervroegd is, wat ontzettend spannend, ik wens je alvast heel veel succes en plezier!!!

ik meende dat jij ook wat last had van je darmen, een soort krampen voordat je naar het toilet moet? ik heb dat heel de zwangerschap gehad, in het begin vond ik het erg eng, dacht dat het niet helemaal goed ging met de zwangerschap maar na een week herkende ik het overduidelijk.

Maris jij bent lekker bezig zeg, fijn om te horen!!! wat de 24ste betreft, ik kan er nog niets over zeggen maar het idee is erg leuk!!!! als het me lukt en mijn man heeft er ook geen problemen mee dat ik alleen met de kleine meid ga dan kom ik!!!

Bianca wat fijn dat de onderzoeken bij je vriend nu ook nagenoeg achter de rug zijn, stap voor stap komen alle puzzelstukjes bij elkaar, nog een aantal weken geduld (rotwoord in deze medische molen)maar dan hoop ik dat er duidelijkheid voor jullie is!!!

Kimmie bij jullie gaat het nog niet helemaal lekker he? en dan je rug die zo op blijft spelen...ik zou willen dat ik iets voor je kon betekenen.....Ik hoor wel vaak goede berichten over de hulp die een ostheopaat kan bieden bij babies, zou dat misschien iets voor Levi zijn?

hier gaat alles goed alleen de laatste 3 nachten heeft Imke veel last van krampjes, ik heb er nu iets voor gehaald en hoop dat ze daardoor minder of geen last meer zal hebben, zo zielig!

verder eet, drinkt en slaapt ze, ze is ontzettend tevreden, vandaag voor het eerst met papa onder de douche geweest, was weer een emomoment voor mams haha.

niet te geloven, morgen is ze al weer 2 weken oud!!!

Geplaatst

Hee meiden,

ik leef ook nog! ;-) ik heb wel mee gelezen maar geen tijd gehad te reageren.

hoe gaat t met iedereen?

ik kan die zaterdag ook.het is fijn het snel te weten i.v.m mijn werk namelijk.moet dan vrij vragen.

ga even mijn was doen!

liefs

Geplaatst

Ha Babeth,

Wat leuk dat je 'de moeite' ervoor neemt om reactie te komen geven!

Zal inderdaad niet altijd meevallen om tijd hiervoor te vinden.

En als je al tijd hebt gevonden, is het forum niet hét belangrijkste om iets op te gaan schrijven toch!

Morgen is jullie prachtige kleine meid 2 weekjes jong!

Aan je schrijven te merken dat je de tijd snel voorbij vindt gaan.

Wat leuk dat Imke samen met papa onder de douche is geweest!!

Lieverd, geniet maar fijn van jullie kleine meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden