Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babeth, wat fijn dat je even hier komt vertellen hoe t gaat! Zouden je graag de 24ste zien, maar als t niet gaat, dan niet. Maar wat mij betreft is manlief ook welkom hoor! Mocht dát t probleem zijn.

Effe snel, moet eigenlijk al in de auto zitten!

Bianca, hoop dat t snel en pijnloos gaat morgen. Sterkte meid!

Xx

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

babeth fijn dat het allemaal zo goed gaat. Vandaag is zo gewoon alweer 2 weekjes oud en ik heb even gekeken in het augustus topic maar wta een knappe meid.

Lala werk ze vandaag nog maar 1 dagje wachten en je mag je kanjer(s) bekijken.

Bianca veel plezier vandaag is in elk geval een leuke afleiding voor morgen.

Wish ben je lekker aan het genieten van je mini vakantie?

Pippe hoe gaat het met jullie?

Kimmie hoe is het met jullie en kon jij ook de 24ste?

Zoe hoe is het met jullie heb je de sleutel al?

En kun jij 24 september ook ik heb alleen van jou nog geen mailadres maar je zult wel heel druk zijn op het moment.

Haha ik zit elke keer te kijken of ik je in het dorp nog een keer tegen kom zodat ik het kan vragen haha nou ja we zien wel anders plannen we het wel vast

Wijn zijn er alweer uit Utrecht haha we zijn om 6 uur weg gegaan en om 8.15 waren we al weer klaar en konden we naar huis.

We kwamen de arts van vorige week ook nog tegen en ze herkende ons nog wel dus dat vind ik een goed teken want we hadden geen afspraak met haar vandaag we hoefden alleen maar zaad in te leveren.

Fijne dag allemaal ik ga zo even leren want heb morgen mijn laatste examen dus ik krijg straks nog wel de bibbers haha

Geplaatst

Maris,

Poeh, al een ritje Utrecht erop zitten vandaag.

Was het wel te doen, geen file gehad?

Nu duimen dat het een positieve uitslag zal brengen!!!

Succes met leren. Ik zeg, ga in de tuin zitten met een drankje erbij.

Lala,

Nog 1 dagje geduld hebben en morgen op naar een hopelijk prachtige echo!

Hoe laat hebben jullie de afsrpaak staan?

Ik ga zo even naar het winkelcentrum. Een keertje alleen winkels in en uit wandelen is ook wel eens fijn!

Geplaatst

Echo om kwart voor 5 's middags!

Dus..........eerst halve dag stressen.....hahahaha

Nee hoor, morgen wordt weer warm, dus morgen lekker weinig doen, wachten tot mannetje thuiskomt en dan in auto springen!

Vriendin verzorgt de hondjes dan. Goed geregeld he?

We zijn ZOOOO benieuwd! Vooral mannetje. Hij is lief! hihi

Geplaatst

Wish ja was goed te doen de heen weg hebben we een 10 minuten in de file gestaan en de terug konden we zo door rijden maar we hadden geen kwartier later moeten zijn want er was een ongeluk gebeurd op de weg naar Utrecht toe en daar stond een file van 8km geloof ik dan waren we wel te laat gekomen.

Winkel ze is ook wel eens lekker om alleen t egaan doe ik ook wel eens heerlijk.

Lala tuurlijk ben je benieuwd zou ik ook zijn maar gaat vast goed komen. Wel jammer dat het zo laat is

Geplaatst

Anders kon manlief niet mee............... hahahaha en die wil juist ZIEN!

hihi

Ik voel t een en ander, maar hij niet......kan alleen afgaan van mijn "geklaag" en de uiterlijke kenmerken zeg maar, hij vertrouwt de digitale testen wel, maar de anderen niet. ("Wie zegt dat dat streepje het goed heeft"..)

Dus.......

Maar ach, heb genoeg te doen om me bezig te houden morgen hoor!

Geplaatst

Maris,

Oei, een ongeluk gebeurd.

Ik ga nu ff snuffelen in het centrum. Haha!

Lala,

Pff, dat is inderdaad laat op de dag. Maar als je genoeg te doen hebt zal de tijd hopelijk ook snel voorbij gaan.

Mijn man had dat ook hoor. Die testen geloofde hij ook, maar de echo is toch echt heel speciaal!!!

Geplaatst

He Meiden,

Bedankt voor de lieve reacties!

Net even mijn huisje gepoetst dus ben helemaal klaar voor morgen.Om 9 uur richting kim moet me om 10 uur melden.De zenuwen heb ik nu nog niet gelukkig maar die zullen morgen vast wel komen.

Vandaag even bij Jose van het forum geweest.Was erg gezellig!Noem het dorp waar zei woont altijd het olifanten dorp omdat het zon aparte naam heeft.En wat denk je ik stap bij haar in de auto om even naar de stad te gaan zeg ik tegen Jose,huh wat doen die olifanten in het weiland haha.Dat meen je zegt ze kom ik nooit meer van die naam af hihi.Er was circus dus hadden ze de olifanten in het gras laten grazen.

Het was toch de 24 ste die bbq?Is dat nou zeker??Wie konden er dan allemaal?Volgens mij iedereen toch althans pippe zou kijken of ze haar afspraak kon verplaatsen? En Zoe en Babeth hebben we niks van gehoord.Gaat het die datum sowieso door?Want ik moet dan namelijk vrij vragen.Kan daar niet 2 weken van te voren mee aan komen.

@Maris,Spannend morgen!!Heel veel succes maar je gaat hem vast en zeker halen :D! Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek?En hoe gaat het nu verder in het zh wat is de volgende stap?

@Lala,Jij morgen je echo!Wat onwijs spannend!Helaas aan het einde van de dag maar je hoeft niet nog een week te wachten!Hopelijk krijg je een mooi kloppend hartje te zien!Of natuurlijk 2!

@Wish,Hoe was het in het winkelcentrum?Even heerlijk alleen in je uppie rond geslenterd?? Ik vind dat ook wel eens lekker op zn tijd!!Op niemand hoeven wachten en gewoon je eigen ding doen!

@babeth,Hoe is het met jou en je meisje?Wat is het toch een mooi poppetje!!Lekker genieten!!

Meiden ik ga proberen te slapen!!

Knuff voor jullie!Slaap lekker!

Geplaatst

Bianca,

Heel veel succes vandaag! Hoop dat t snel en pijnloos gaat!

Maris, zet de 24ste maar vast hoor! Vrijwel iedereen kan. Zoë, lieverd, hoop dat je dan ook kan!

Slecht geslapen! Eerstbde staffords op bed, maar toen begon t te onweren en werd chuma heel onrustig.

Staffords maar in de bench gedaan en de boellies naar binnen. Helaas blijft chuma niet lekker rustig liggen en vind toto dat hij tussendoor mag spelen. :S

Slwchte nacht dus....

Geplaatst

Arme lala! Wat zal jou dag lang duren!

kun je alvast wennen voor als je kindje er is!dat zeg ik altijd maar als die twee honden van mij aan de gang zijn ;-)

ik wens je heel veel succes vanmiddag! Ik kom zo snel mogelijk kijken!

@pippe,dank je wel!hoe gaat het met jullie nu?

hier gelukkig een goede nacht achter de rug.in tijden niet zo goed geslapen.nog even een aantal dingen doen en dan richting t zh.gelukkig nog nite zenuwachtig haha.

kimmie die post wel even hoe t gegaan is.

meiden fijne dag en tot snel!

Geplaatst

Nou Bianca hier zijn de zenuwen wel volop aanwezig haha over een uur begint het examen en dat duurt 3 uur dus dat word een lange ochtend.

Jij heel erg veel succes meid en ik denk aan je.

Dames zet inderdaad de 24ste maar vast ik heb alleen van Zoe nog niet wat gehoord en de rest kan geloof ik allemaal.

Dus op naar de 24ste dacht ik zo

Lala ik zla je vanmiddag wel even mailen over hoe verder

Fijne dag allemaal ik stap zo in de auto dan kan ik nog eerst even met het oppaskindje waar ik het examen mee doen een gedeelte overleggen dat ze alles gewoon moet doen wat ik zeg en dat ze nu wel heel vaak de handen moet wassen maar ach ik neem extra de oudste die kun je het beste sturen met zoiets haha

Geplaatst

Lieverds,

Allebei heel veel succes! En dat t pijnloos mag zijn. Ook vvor jou Maris! Hahahaha succes meid!

Is prima maris, ik zie wel een mailtje verschijnen.

Bianca, ja, we hebben allebei kunnen wennen vannacht. Om de beurt eruit omdat er weer eentje persé naar buiten wilde. We slapen benenden, dus weten precies wanneer ze eruit willen. Ach, dat zal ons inderdaad leren! Hahaha

Ben lekker aan t handwerken en lezen en af en toe i-netten ;)

En als de oogjes dichtvallen, dan doen ze dat maar hihihi

Babeth, dank je voor je hart onder de riem, was inderdaad wel wat ongerust over die krampjes, maar had al vrij snel door dat t puur mn darmen zijn. Als ik teveel doe, dan is t een ander soort krampje. Hahaha.

Ben benieuwd vanmiddag! Hihi

Tot!

Xxx

Geplaatst

Ooh maris, heel veel succes!

Lala,

Spannende dag voor jullie! Ik ben heel benieuwd!

Hier is alles oke,.. Gisteren geertgen nog gebeld, want mocht Lena haar menstratie eerder krijgen dan 'geplant' dan doen we nog 1 ronde clomid. Maar hopelijk komt het gewoon optijd, zoals het hoort, want ik wil wel aan de nieuwe medicijnen beginnen. (we zijn dan nog op vakantie)

Geplaatst

Dames, help! Heb een dosis vertrouwen nodig! (of misschiem meer slaap?)

Ik voel bijna niks meer, mn eetbuien zijn weg, de krsmpen zijn minder, ik plas minder.... En mn gewicht is al een hele week stabiel (of zelfs iets minder aan t worden)

Ik ben zooooooo blij dat vanmiddag de echo is!

Maar aan de andere kant: toto gaf me net een poot in mn gezicht, zn zus had dat vannacht al gedaan, en daar werd ik zo verdrietig om dat ik wel vijf minuten heb zitten janken. Niet dat t pijn doet maar gewoon omdat ik verdrietig ben dat hij me in mn gezicht een pootje gegeven heeft. Eigen schuld trouwens, want ik lag op de bank....en hij is tafelmodel. Dus vrij makkelijk voor hem om een poot in mn gezicht te zetten.

Hoe dan ook, ik voel me even zieligjes, mag wel he?

Zal vanmiddag wel weer beter gaan hoor!

Xx

Geplaatst

Bianca,

Heel, heel veel succes!!!

Hoop dat Kimmie spoedig een goed berichtje kan posten!

Maris,

Jij ook succes met het examen!

Lala,

Meid, merk dat je in de stress zit.

Het is ook zo spannend!

Ook ik zit hier in spanning met je mee te wachten hoor.

Niet dat dit je zal troosten, maar wou het toch even kwijt.

Kan me zelf zo goed de dag van de echo voor de geest halen. Mijn hartslag net voordat de echo werd gemaakt was volgens mij boven de 200 slagen p/m pffff!

Pippe,

Wat is de rede dat als de menstruatie eerder komt nog met Clomid te starten en als de menstruatie op tijd komt met de andere medicatie?

Geplaatst

dat zijn nou de zenuwe

komt vast wel in orde na je straks 1 a 2 hartje(s) hebt gezien

dikke kus en veel plezier bij je 1e echo

neem je camera mee en probeer een stukje te filmen dan heb je je eigen reactie ook en dat is wel mooi voor later

dikke kus

Geplaatst

Jullie zijn lief!Sooooo! En daar komen de traantjes weer! Ben ik even blij dat ik vandaag 'vrij' heb! Goeie tip pleun! Zal manlief zeggen dat hij zn telefoon moet opladen! Gek genoeg zit daar de beste filmcamera in ;) Dank!Xx

Geplaatst

Lala,

Wij hebben dit ook gefilmd.

Wel heeft onze gyn eerst gekeken of dat het goed was en hierna hebben we een stukje mogen filmen.

Geplaatst

Wish, omdat je die spuit medicatie eigenlijk op dag 3 mee moet beginnen. De gyn heeft gezegd dat dag 6 ook nog wel kon. (dan zijn we terug van vakantie) Mocht de menstruatie eerder komen, dan is het eigenlijk te laat voor die medicatie en beginnen we op dag 3 met clomid.

Lala het komt goed! Vertrouwen houden en op naar een hele mooie echo!!!!! Knuffel!

Geplaatst

Lala hou hoop het zit vast en zeker helemaal goed met die kanjer(s)

Ik duim me rot hier en goed teken dat je om alles kan janken lijkt me haha huil maar lekker je hebt er lang genoeg op gewacht.

Nou ik ben er net weer maar ook dit viel weer reuze mee. Gelukkig was het ook een leuke examinator dus dat scheelt ook al heel wat.

Nu mocht ze mij eigenlijk niks zeggen en krijg ik binnen 3 weken te horen of ik geslaagd ben maar ze had geen gekke dingen gezien en vond het heel bijzonder wat voor een band ik al met de kinderen had in een paar weken tijd dus ze dacht dat ik wel geslaagd was ze zou het heel erg raar vinden als men mij hier op liet zakken dus ik ben wel heel erg opgelucht nu het zit er gewoon op en ik hoef niet meer te leren.

Geplaatst

Gefeliciteerd Maris! Dan is t wachten nu alleen nog op het verlossend woord en het officieel papiertje! Goed hoor! Je bent door de opleiding heen gevlogen, niet? Je mag trots zijn op jezelf, en ik ben ervan overtuigd dat die 10 kilo er ook zo af zijn! Geweldig hoor!

Zou t dan echt? Ik denk dat ik hiervoor inderdaad bang ben. Bang dat dalijk de droom voorbij is. Nou weet ik eigenlijk wel dat t goed zit. Maar t lijkt wel of alle spanning van afgelopen vijf jaar nu opeens eruit wilt. Zoo raar! Maar t is goed, ik weet t zeker. Jewel komt me troosten, terwijl ze dat nooit eerder gedaan heeft. Pfff......zo...tot zover sterk mens! Hahaha maar je hebt gelijk, t mag er best uit.

:hugg: voor iedereen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden