Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Gast Shanna42
Geplaatst

Kimmie goed nieuws zeg. Wij hadden vijf follikels, drie eitjes en drie bevrucht, dus het kan zeker.

@Maris: ja hier alles goed, nog geen bloed, net wel erge steken links in mijn zij, maar voel me verder goed, lekker relaxed hopelijk blijft dat gevoel zo.

Groeten van Shanna

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik blijf hard voor je duimen dat je een positieve test krijgt deze week.

Wel fijn dat je je zo goed voelt ik hoop dat dat een goed teken is.

Geplaatst

Spannend zeg!!!!Ik heb de beste klik met Conny van buren.Monique was er later bij gekomen haar ken ik al van het eerste uur laat maar zeggen!!haha.

Ik ga heel hard voor je duimen!!!Het gaat helemaal goed komen in Leiderdorp zijn ze ook allemaal heel erg lief!!

Gast Shanna42
Geplaatst

@Me Nou hier nog steeds geen bloed, stiekem voel ik me toch al een beetje zwanger, ga vandaag al het zkhs bellen en vragen of ik morgen bij hun bloedonderzoek kan laten doen. Het is tenslotte vandaag wel 14 dagen geleden na de punctie, in een aantal zkhs houden ze dat aan om te testen, dus waarom ik niet, tenslotte is vandaag wel mijn NOD.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Shanna,

14 dagen na de punctie is voor mij ook elke keer weer DE spannende dag.

Ben benieuwd of je een bloedtest krijgt, ga voor je duimen dat alle testen die je gaat (of laat) doen allemaal een POSITIEVE uitslag geven!!!

:gekruiste vingers 3

Geplaatst

Voortraject:

Aimee:Start ivf eind maart

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Sharon: 4 maart Start Deca 21 maart start puregon

Paula: 17 maart start Deca, 2 april start Gonal F

Lala: 20 maart start Menopur

Mariska: 22 maart Start Deca, 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Mariska: 1 april

FM:

Suus77: 22 maart 1e

Wish: 26 maart 1e

Sharon: 30 maart 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Vonnie: 19 maart

Kimmie: 24 maart

Terugplaatsing:

Shanna: 10 maart

KayKay: Rond 11 maart 2 cryo's

Annema: 15 of 16 maart (1 of 2 embryo's)

Eslief:19 maart

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart

Nath82: 22 maart

Sandra: w.s. 25 maart

Testen:

Shanna: 24 maart

Lonneke: 1 April

Eslief: 2 April

Jolan: 2 April

Vanessa: 4 April

Geplaatst

Suus,

Vandaag je 1e Fm, hoop dat er al wat follikels aan het groeien zijn!

Isolde,

Jij had zaterdag je 1e Fm, hoe is het gegaan en wanneer mag je weer terug komen?

Maris,

Joepiedepoepie, vandaag je eerste spuit!!!

Geplaatst

Jaaaaaa vanavond gaat hij er weer in. Eindelijk weer een stapje dichterbij.

Shanna Dat bloed komt er ook niet, want er zit een blijvertje in je buik. Ik duim voor je.

Geplaatst

Hey Maris,

:support:

Ben blij voor je dat je nu eindelijk weer mag beginnen!

Laat je even weten hoe het is gegaan? (ik gok op: "als vanouds") haha

Geplaatst

Straks de laatste Deca erin, en dan vanavond om 0.15 uur moet ik de Pregnyl zetten. En dan zijn we weer dat stapje verder.Normaal vroege slaper, maar vanavond dus maar even niet ;)

Geplaatst

Voortraject:

Aimee:Start ivf eind maart

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Sharon: 4 maart Start Deca 21 maart start puregon

Paula: 17 maart start Deca, 2 april start Gonal F

Mariska: 22 maart Start Deca, 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Mariska: 1 april

FM:

Suus77: 22 maart 1e

Lala: 25 maart 1e

Wish: 26 maart 1e

Sharon: 30 maart 1e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Vonnie: 19 maart

Kimmie: 24 maart

Terugplaatsing:

Shanna: 10 maart

KayKay: Rond 11 maart 2 cryo's

Annema: 15 of 16 maart (1 of 2 embryo's)

Eslief:19 maart

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart

Nath82: 22 maart

Sandra: w.s. 25 maart

Testen:

Shanna: 24 maart

Lonneke: 1 April

Eslief: 2 April

Jolan: 2 April

Vanessa: 4 April

Vandaag DD gebeld, kan donderdag om 10 uur aantreden voor de eerste FM. ;-)

Geplaatst

Lala wat goed succes.

Kimmie succes met de laatste spuiten. Het is inderdaad wel laat die spuiten maar ja voor 1 keer maar laat naar bed.

Sandra dank je wel hoe voel jij je?

Wish Dank je wel ik denk ook wel dat het 'als vanouds' zal zijn haha. Ik ben wel heel benieuwd hoe ik er deze keer weer op reageer of ik weer zo slecht te pas ben. Ach ja wat maakt het uit ik heb de tijd wel om rustig aan te doen ja nu ik nog bij huis ben.

Geplaatst

Sandra,

Ook ik zal blijven duimen dat jullie goed bericht krijgen!!

Blijft ook altijd zo'n spannend moment.

Succes!

Gast Shanna42
Geplaatst

Hey meiden vanochtend gebeld met het ziekenhuis hier (en een beetje gelogen net gedaan of ik dacht dat het 14 dagen na punctie testen was) en aangegeven dat het nu 14 dagen geleden was dat ik de punctie had gehad en nog steeds niet ongesteld was, of ik morgen bij hun een bloedtest kon laten doen.

Allemaal vragen, waar ik de punctie gehad had en of het nog niet te vroeg was en pas na tp getest kon worden, oeps mijn leugentje, maar snel gezegd dat ik dat niet meer wist wat ze gezegd hadden na punctie of tp. Want zegt ze het ligt heel erg aan de medicijnen die gebruikt of gebruikt hebt, gezegd dat ik nu bolletjes gebruik maar die hebben geen invloed op de uitslag, Pregnyl, dat was 6 maart, tja dat heeft 21 dagen nodig om uit je lichaam te gaan, dus dat is zaterdag de 28e pas testen, paniek bij mij, zolang nog, dus gezegd dat er toch echt gezegd was 14 dagen na punctie of tp. Ja dan zal het wel zegt ze maar je kunt dan woensdag wel urine langs brengen, of zelf een thuistest doen en als je zwanger bent contact met de verloskundige opnemen, maar dat wil ik niet, ik wil zekerheid, dus een verhaal opgehangen over de verzekering (wat klopt) en dat die alleen vergoeden als ik zwanger ben, en of ze een urine test wel als geldig zien, en wat als het na een week toch misgaat, nou uiteindelijk gaf ze toe en ligt er woensdag een lab.formulier voor me klaar (waar het uiteindelijk om ging is dat een bloedtest 8x zo duur is als een urinetest, nou ja daar ben ik toch voor verzekerd, moet al meer dan genoeg zelf betalen).

Dus als er morgen nog geen bloed is dan de officiele test op woensdag spannend nog .....

Geplaatst

Maris,

Dan hebben we denk ik vanavond ongeveer tegelijk gespoten.

Ik heb nog maar 1 blauwe plek gekregen van de Deca, dus dat valt nog mee.

Tja, ik ben er nog niet.....Maar goed dat heb ik er heeeeel graag voor over!!

Nu is het voor jou aftellen naar de uitgangsecho en dan mag je beginnen met de Puregon!

Echt super voor je dat jij nu ook voor het echie bezig bent!

Geplaatst

Shanna,

Tja, soms hebben een beetje brutale mensen toch wat voorrang haha!

Goed gedaan hoor om een bloedtest te vragen.

Moest wel lachen om je verhaal dat je het niet meer precies wist, grapjas!

Maar goed, waar het om gaat heb je gekregen, toch!

En vandaag nog geen bloed gezien, dat is echt een goed teken hoor.

Kom op Shanna, maak die eerste regel in het lijstje eens mooie, gaaf groen!!!!!

Succes nog met het zenuwslopende wachten.......

Geplaatst

Dank je wel Wish

Ik heb ook alle blauwe plekken en pijntjes hier dubbel en dwars voor over. Maar nu is het wel weer echt begonnen en zit ik niet overal tussen.

Shanna wat goed dat je nu een bloedtest krijgt daar ben je inderdaad voor verzekert en die geeft het duidelijker aan dan een thuistest. Succes.

Gast Shanna42
Geplaatst

Hahaha en het is niks voor mij, meestal wordt ik afgescheept met dit soort dingen ;-)

Wel baal ik dat ze zegt dat het HCG pas zaterdag verdwenen is, nu durf ik geen thuistest meer te doen morgen. Maar ja het is zoooooo woensdag hihihi pffff wat duren de dagen toch lang zeg!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden