Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank jullie wel dames!

doet goed, die gedachten aan ons ;-)

Babeth,

het is volledig langs me heengegaan, maar weet dat ik, ondanks alles, aan jullie denk. Zoals je al zegt, de psyche zit raar in elkaar. Verdriet mag best hoor op zulke dagen. Dikke knuffel.

Wish, nee, komt niks meer uit handen maar dat hoeft gelukkig ook niet, we zijn vrij ver klaar. En gelukkig is t de hele week redelijk druk. Zijn net terug van den bosch om de auto van peter in te leveren en hebben er meteen een bezoekje aan een collega achter geplakt. Was fijn om Magnus weer even te zien en te spreken.

En dan zie je maar dat mijn brein idd stil staat af en toe.

Peter kwam met de volgende opmerkingen: is er een RmcD huis in leuven, hoe zit t met verzekering, wat nou als de kleine daar geboren wordt, heeft ie meteen ook de belgische nationaliteit en wat moet ik dan allemaal regelen nog en meenemen voor de aangifte van de kleine man. Kan ik in t ziekenhuis blijven bij de kleine, op de afdeling? En wat is wijsheid: meteen halen (kunnen ze er beter bij e.d.) of toch nog een paar weekjes laten zitten? Wat is voor mij de beste oplossing ook? De operatie in-utero uitvoeren of bevallen/ks ?

En ik kwam eigenlijk alleen met : maakt niet uit wat er gebeuren moet als alles maar goed gaat. De details die hij noemde zijn compleet langs me heen gegaan.

Er is nu ook meer verdriet, gewoonweg omdat de onmacht nóg geoter is geworden. Ik zag t nog best positief in voordat we dit bericht kregen maar nu begin ook ik het langzaam moeilijk te krijgen. Gelukkig is vrijdag om de hoek en weten we dan ook meer. Hopelojk zijn dan een behoorlijk aantal van onze vragen beantwoord en kunnen we onderbouwd een beslissing gaan nemen en plannen gaan maken. Zo is ook niks.

Heb ook sinds een paar dagen veel meer last van vochtvasthouden, heb nu eigenlijk constant soortement spierpijn in mn benen....alsof ze elk moment kunnen gaan verkrampen....heel lastig. Ook vocht in handen en alle ongemakkelijkheden die erbij horen. Misschien kan ik er ook gewoonweg niet meer tegen nu, kan ook...

Ik ga vandaag lekker weinig doen, alleen dingetjes die ik leuk vind. Morgen t zelfde en dan is t al vrijdag.

Komt goed, maar heeft zeker even tijd nodig..

Xx

Maris, goed om te zien dat jij lekker kan genieten van je roze wolk ;-) hou dat vast hoor! En wat heb jij geluk met die vele echo's. Zelf vind ik dat wij er al teveel hebben gehad, ik kan zelfs nu zelf aanwijzen waar zn hart, blaas en nier zit. Dit wil je niet kunnen als leek hoor!

maar t is super om die veranderingen te kunnen zien.

Aan de positieve kant van het hele verhaal: meneer is 700gr in 3 weken tijd aangekomen. Alle waarden trekken meer naar de gemiddelden toe, behalve dan zn blaas en nier. Meneer is goed gegroeid, vorige keer was hij 1400 gram nu ruim 2100 gram. Er is niks meer over van t mager manneke, hij lijkt nu eerder op mijn kant van de familie. Hihihi

hij heeft een bolle toet gekregen en lijkt nu heel erg op de moeder van mijn vader. Denk dat pap verschiet als hij de laatste echo foto ziet.

Tot zover!

xxx

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heel veel sterkte Lala voor vrijdag, hopelijk komt er meer duidelijkheid. Zet al je vragen maar op papier, dan kun je ook niets vergeten.

Want ook dan zal er veel langs je heen gaan, maar heb je in ieder geval antwoorden op je vragen. Nogmaals heel veel sterkte!

Geplaatst

Lala bah moet veel aan jullie denken vind het zo erg allemaal

dikke knuffel voor jullie

En inderdaad schrijf alles op dan kun je niks vergeten

Ik heb vanmiddag van de ha tabletten gekregen tegen de misselijkheid dus hopelijk gaat het nu beter want ben nu 8kg kwijt en dat wad wel heel veel maar ja wat wil je als je elke keer overgeeft

Fijne avond ik lig er weet lekker op tijd in heb een paar stukken dagen voor de boeg dus neem het er nog lekker even van haha

Geplaatst

Wat fijn dat je er iets voor gekregen hebt. Hopelijk werkt het een beetje en wordt de misselijkheid minder, zodat het of over gaat of dat het te verdragen is.

Sterkte en slaap lekker :)

Geplaatst

Lieve Lala,

Meid, wat heb ik met je te doen.

Dat wat Peter allemaal op heeft genoemd zijn allemaal dingetjes om uit te zoeken.

Je verstand weet dat dit uitgezocht moet worden, maar je gevoel wil dit niet weten en daarom zal dit langs je heen zijn gegaan.

En inderdaad, het maakt allemaal niks uit als Jay en zijn mama alles maar goed zullen doorstaan! (en Peter natuurlijk ook)

Nogmaals een hele dikke knuffel!

Maris,

Hoop dat die pillen snel zijn werk zullen gaan doen!

José,

Gezellig dat je ook hier mee komt kletsen!

Ook Medusa, welkom hoor!

Vanmiddag met Mijke naar de Bieb geweest. Ze heeft een koffertje gekregen met hierin een stoffen boekje van Kikker en een boekje met cd waar kinderliedjes in staan. En er staat bijgeschreven wat je met je kindje kan doen tijdens een liedje. Bijv. Hop paardje hop, dan laat ik Mijke op mijn benen zitten en hobbel ik op en neer. Haha, zo grappig!

Kan papa geen excuus meer aanhalen dat hij de tekst niet kent. Super boek met cd!!

Morgen de derde en voorlopig laatste inentingen.

Waarom kunnen ze het niet allemaal in 1 spuit mengen?

Zielig hoor, 2 prikjes intramusculair (in de spier) in elk bovenbeentje. (lees: nu wel een beetje spekbillen aan het worden)

Geplaatst

Oh wat zielig die spuitjes hopelijk heeft ze er vandaag en morgen niet al te veel last van al weet je dat moet leuk is wat anders.

Sterkte

Zo ik heb vanmorgen mijn eerste goede daad al verricht haha ik ben begonnen met mvm haha en dat op de vroege morgen.

Ik heb wel gezegd dat ik het alleen thuis opvang en niet mee neem naar alle werkadressen dat is mij te veel gedoe.

Maar goed elke druppel was goed.

Ik moet trouwens wel lachen want ik tegenwoordig steeds vaker het eind van de film niet 's avonds hoe zou dat toch komen??? haha

Fijne dag allemaal want ik spring in mijn auto

Geplaatst

Maris, succes vandaag!!! En dat je maar heeeeeel veel meiden mag helpen met een kinderwens! Haha en ik moet wel even lachen om je filmmomentjes.Jij kijkt dus tegenwoordig films met een open einde"*lol*.

Wish, dank je...in het begin van dit topic schreef ik ook mee ;) Is alweer lang geleden haha.... Heel veel succes vandaag met de prikjes. Gelukkig de laatste voorlopig. Hopelijk heeft M.ijke er geen hinder van ( mag ik haar naam zo schrijven?). Dikke knuffel voor je meisje, maar ook voor moeders. Vind het zelf altijd weer even brrrrrr ;)

Wat leuk zo'n koffertje, is dat in bruikleen of heeft ze het echt gekregen? Kikker doet het goed bij jonge kinderen en zo'n cd is ook nooit verkeerd. Heb je nu 2 personen om de liedjes aan te leren haha. Papa op de ene knie en M.ijke op de andere knie, leuk!!!

Wij hebben vanavond een etentje, schoonmoeder past op! Wel even wennen, de laatste keer kon ik de laatste voeding nog zelf geven. Maar nu als ik thuiskom ligt mijn meisje al te slapen en kan ik haar morgen pas weer knuffelen.

Morgen op kraamvisite bij mijn vriendinnetje, zaterdag verjaardag van vrienden en zondag verjaardag van mijn vriendin. Gezellig druk dus ;)

Wish, geniet van je laatste verlofdagje....en als ik je niet meer spreek ( vast wel) dan alvast heeeeeel veel succes meid. Ik zal aan je denken.

En Lala nogmaals heel veel succes en sterkte voor morgen!

Geplaatst

Haha ja bij mij is er elke dag een open einde mijn vriend kon er wel om lachen. Maar lang leve de interactieve tv met harde schijf zo kan ik alles opnemen hihi

Ik heb giser de eerste tablet gehad en gelukkig is sindsdien alles binnen gebleven (ik klop het even af) en nu de misselijkheid nog minder en ik ben helemaal blij.

Oh ja ik heb gister nog een clearblue test gedaan met indicator en gelukkig kwam er 3+ te staan haha kon he niet laten nu test ik ook niet meer maar wou em toch 1 keer gedaan hebben hihi.

Moest wel lachen want mijn vriend snapte er niks van want hij zegt e je bent toc morgen al 6 weken haha ik zeg ja maar kijk eens naar het plusje achter de 3 hihi

Hij ad dat ook al met de eerste test toen ik hem vroeg of hij een tweede streep zag en volgens hem stond die er niet er stonden er maar 2 haha ik zeg ja dat is toch ook de bedoeling dacht hij dat er 3 moesten staan.

Oh ja gister belde mijn schoonzus nog (de leuke) en zij vond ook dat hhet probleem bij de anderen lag en niet bij ons want ze waren ook al boos op hun geweest dat zij niet vaak genoeg naar de zwangerschap hadden gevraagd dus ik heb besloten mij echt nergens meer wat van aan te trekken als et om hen gaat want he ligt dus niet alleen aan ons en zolang ze zelf niet rechtstreeks bij ons komen moeten ze het maar zien wat ze doen gelukkig wonen we niet in hetzelfde dorp en komen we ze niet eel vaak tegen al is et maar om discussies te voorkomen haha

Jose en Medusa klets inderdaad gezellig mee oor vind ik wel leuk zo blijf ik ook meer op de hoogte van jullie hahaM

Medusa kwam jou man andaag niet weer veel plezier en laat je lekker verwennen vanaf nu

Jose veel plezier met het drukke weekend haha

Wij moeten vanavond naar een vriendin om voor de bruiloft en vrijgezellenfeest van de andere vriendin wat te bedenken en morgen komen mijn nichtjes logeren en zaterdag is mijn mannetje jarig en eigenlijk heb ik zondag een wedstrijd maar durf het nog nie aan om mee te doen dus loop alleen mee.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

José,

Heb via google ondervonden dat je de naam terug kan vinden ondanks dat wij er een _ of een . tussen zetten.

Dus je mag de naam van Mijke voluit schrijven, het maakt helaas niks uit.

Koffertje mag Mijke houden. Heb een pagina opgezocht waar het koffertje te zien is. Mijke heeft dus het boekje van Kikker en het boekje hop hop paardje.

http://www.boekstart.nl/page/7011/Boekstartpakket

De stoffen boekjes die je bij de bieb kan lenen worden na gebruik meteen uitgewassen. Hoef je niet zelf te doen, super toch!

Veel plezier vanavond en een fijn weekend.

Raar gevoel hè om die laatste voeding niet zelf te kunnen geven. Had ik de eerste keer ook wel een emo momentje door gekregen.

Je wil niks, maar dan ook niks missen van je kleine meisje.

Hahaha, zie je mij al zitten.... Hop hop paardje in galop! haha!

Maris,

Een 'open einde', moest er ook om lachen. Lekker aan toegeven dat je in slaap valt.

Tja, je kan het ook niet tegen houden.

Nu die misselijkheid nog weg en dan zul je jezelf veel prettiger voelen!

Haha, mannen en zwangerschapstesten. Vertel mij wat.

Toen mijn man vorig jaar de positieve test zag met 2 streepjes zei hij dat hij niks zag.

Dus ik kreeg al tranen dat het niet gelukt was, toen ik keek moest ik nog harder huilen hahaha!

Dat hij dan zegt dat hij niet weet wat het betekend als er 2 streepjes staan. De grapjas!

Wat aardig van je schoonzus dat ze jullie heeft gebeld om dit met jullie door te spreken.

Lijkt erop dat je andere schoonzus en haar man heel graag aandacht willen en dat ze dit zelf niet aan andere geven. Lastig voor hun zelf toch!

Prettig weekend, jij hebt het ook al zo druk net als José.

Ik mag morgen en het weekend werken. 2 vroege en 1 late dienst.

Mijke heeft de prikken goed doorstaan. Even huilen tijdens het prikken en in de auto kon ze weer lachen.

Nu hopen dat ze er net als de vorige keren geen last van gaat krijgen.

Geplaatst

Och jeetje meid je verlof zit er alweer op wat gaat dat snel werk ze het weekend

Gelukkig lijkt mijke er moet veel last van te hebben het is ook zo 'n vrolijk meisje

Haha ja die mannen en testen soms komen ze echt van Mars haha

Ja ach ik geef inderdaad lekker toe aan de moeheid het hoort erbij en het is voor mij alleenmaar een soort bevestiging

Geplaatst

Wish, succes dit weekend met werken.

Maris, gesteggel met familie kan je mu miet hebben dus probeer t naast je neer te leggen. Hopelijk werken de tabletten n beetje.

Dank je wel , josé. Manlief hoeft morgen niet te gaan werken dus kunnen we samen oprijden ipv dat uk hem eerst moet ophalen op t werk.

Heb met Pippe kaartje zover afgemaakt en n proefdruk aangevraagd. Je weet nl nooit hoe snel we de kaarten nu nodig hebben. Moet morgen v P ook de vluchtkoffer meenemen ......

We moeten er om 1 uur zijn, nieuws volgt. Ik weet alleen niet of dat dan vrijdag of zaterdag wordt.

:hugg:

Geplaatst

Och Lala ik ga heel hard voor je duimen en aan je denken morgen.

Een hele dikke knuffel terug

Hier lijkt het iets beter te gaan heb vandaag al meer gegeten dan ik in 1,5 week heb gedaan zo ongeveer haha nee is een grapje nee het blijft er tot nu toe nog in dus dat is een goed teken en nu is het zo dat ik met vlagen even heel misselijk ben en niet de hele dag door gelukkig.

Maar goed dat was alleen vandaag nog maar dus we wachten af hoe het verder gaat.

Bah we moeten vanavond nog weg echt zo geen zin in maar moet gebeuren we moeten namelijk voor de bruiloft van mijn vriendin aan de gang aangezien mijn andere vriendin ook nog trouwt krijgen we het nog druk haha alleen als het er 2 zijn bij ons weet ik niet of ik die bruiloft haal haha ben dan al 38 weken geweest maar goed daar maak ik me niet druk om dat zien we dan wel.

Fijne avond allemaal morgen nog even 3 uurtjes werken en dan lekker weekend

Geplaatst

Lala en Peter,

Heel veel succes morgen lieverds!

Maris,

Fijn te lezen dat je vandaag hebt kunnen eten en het ook binnen gehouden hebt.

Jullie kleintje zal pakken wat hij/zij nodig heeft, maar mama heeft zelf ook energie nodig.

Gelukkig heeft Mijke geen last gehad van haar prikjes.

Heb weer Arnica gel erop gesmeerd.

Ze is na het badderen lekker gaan slapen.

Op naar morgen, heb er zo geen zin in.

Heb vandaag al een paar keer zitten huilen ;(

Geplaatst

Lieve meiden

Lala ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil jullie voor morgen heel erg veel succes, sterkte, en alle wat je maar nodig hebt wensen, kan met voorstellend dat je bij alles denkt, dat het maar goed gaat en de rest zien we wel.....ik zal hier een kaarsje voor jullie Jay branden, heb vertrouwen lieverd!!!!

Wish veel succes morgen, het zal echt tegenvallen maar geloof me het ophalen van de gup of het thuiskomen als ze al thuis is doet zoveel!!! de eerste keer dat ik ging werken zat ik echt met tranen over mijn wangen in de auto, op het werk ging het wel maar bij het thuiskomen kwamen ze weer opzetten, gelukkig kwam de hond naar buiten gestormd en zorgde voor wat afleiding.

Zelfs nu ik alweer zo lang aan het werk ben bel ik altijd nog 1x per dag naar huis en ook als ze op het kdv is, geeft mij een prettig gevoel. Succes!!!

Maris fijn dat jullie de steun hebben van je leuke schoonzus!

Pleun hoe gaat het met jou?

pfff ben het verder weer even kwijt, allemaal bedankt voor de lieve woorden iig!!

Hier gaat Imke als een speer, eet iedere dag een sneetje brood met smeerkaas. de eerte 2 x met een vreemd gezicht, vanwege de structuur en nu makkelijk een hele snee met een beetje thee (rooibos heel slap) zo geweldig en ´s avonds eet ze aan tafel warm mee, ik pak voor haar altijd een potje deels gemak maar ook omdat wij eigenlijk altijd wel "gekruid" eten en niet van de aardappelen en groenten zijn. Ze lust echt alles.

Geplaatst

hier gaat het redelijk

mag de chirurg gaan bellen om mn galblaas idd weg te laten halen ookal waren de steentjes niet heel groot (vrij klein zelfs )

en ik ga met een revalidatiearts werken voor mn bekken

dus op dit moment is het nog niet veel maar we zijngoed opweg naar beter op alle vlakken

stan eet echt alles en als het maar op zn brood blijft plakken maakt het hem niet uit wat er op zit

van wentelteefjes tot pindakaad alles gaat er in

hij is wel zo slim dat als het niet plakt dat hij dan alleen het beleg eet en de rest op de grond mikt grapjas dus dat doe ik niet vaak

ga m volgende week eens tussendoor laten meten en wegen want volgens mij is hij in de lengte best gegroeid

hij kan namelijk opeens iets van de eettafel pakken en dat is niet handig want daar leg ik alles op wat hij niet mag hebben pff gaat te snel hihihi

Geplaatst

Pleun,

Dus een operatie, dat had je al gedacht toch?

Wel balen dat dit nodig is, maar dan is het hopelijk gedaan met braken en jezelf zo ellendig voelen.

Weet je op welke termijn dit plaats zal gaan vinden?

Haha, dus de hogere tafel is ook niet meer veilig voor Stan.

Lala, in gedachten bij jullie......

Eerste werkdag is goed gegaan. Alleen bij thuiskomst een traan gelaten toen ik Mijke kon knuffelen.

Geplaatst

Ik vind jullie stoer wish, en Mijke!

Update: prof in Leuven vond t te laat om nog een drain te plaatsen. Kleine is te druk rond deze termijn, en het wordt lastig om de juiste plek te vinden. Dus een drain zou misschien met geluk 1-2 dagen blijven zitten. Met het risico op toch een bevalling en de normale risico's van een operatie. Maar hij vond de beelden zodanig ernstig dat hij t ook een groot risico op blijvende nierschade is, als we nog 4-5 weken wachten.

Dus.....kleine wordt op korte termijn gehaald. Maandag en dinsdag medicijnen voor longrijping, waarschijnlijk woensdag inleiden of ks. Hij ligt nog steeds in stuit, dus zeer waarschijnlijk ks.

Pfff"...... Dan nu maar even gaan genieten van onze laatste weekend met zn tweetjes. En de laatste details dan nog invullen. Kast is niet ad, denk ook niet dat we dat gaan redden....maar dat komt wel. Geen haast daarmee.

Tot zover dan!

Xxx

Geplaatst

Och jeetje hier schrik ik toch van over een paar dagen ben je mama maar oh wat komt er allemaal op jullie af bah had het jullie graag bespaard

Sorry als ik iets verkeerd zeg maar weet even niet wat ik moet zeggen dan alleen maar dat ik echt zo erg hoop dat alles goed gaat jullie hebben echt alle geluk van de wereld verdient met jullie kanjer

Lieve lala en Peter ik denk aan jullie en hier branden dag en nacht 2kaarsjes vanaf nu en daar is er 1voop r jullie bij

dikke knuffel

Geplaatst

Jeetje Lala.....ben er stil van! Wel goed dat er nu actie ondernomen wordt, alles in het belang van de kleine. Normaal gesproken is het beter om nog langer in de baarmoeder te blijven, maar voor jullie kleine man is het juist daarbuiten beter.

'Geniet' nog even van jullie weekendje samen...het gaat nu sneller dan je had gedacht.

Pleun, pffff een operatie in het verschiet....sterkte!

Wish, je eerste werkdag zit erop en die heb je goed doorstaan las ik. Geniet nu maar dubbel zo hard van je meisje, ze heeft mama ook gemist!

Ik wist trouwens niet dat een . of _ niet uitmaakte, was er heilig van overtuigd dat het dan niet via google te achterhalen valt. Baal ik wel weer van eigenlijk.

Hier vanmiddag op kraamvisite geweest bij mijn vriendin, jeejjj kan me totaal niet voorstellen dat L.otte zo klein geweest is. Man oh man, het is al een hele meid...weer ff met de neus op de feiten gedrukt dat het zoooo snel gaat.

Nu lekker weekend, manlief ook 4 daagjes vrij...maar die zijn alweer ingevuld ;)

Geplaatst

Wish gelukkig ging het goed vandaag en die tranen lijken me normaal geniet lekker van je meisje

José wat gaat dat hard he ik vond jullie foto 's van volendam zo leuk

Geniet lekker van jullie weekend

Pleun gelukkig word er nu iets aan gedaan hopelijk ben je er snel vanaf nu

Wij hebben ook weekend alleen is morgen mijn vriend jarig dus ben nog wel druk heb nu ook 2logees

Maar een fijne avond allemaal

Geplaatst

Lala ik heb veel aan jullie moeten denken, jeetje, dat nieuws hakt er wel in, wellicht komt dit bericht niet helemaal onverwachts maar toch!! Recent is een kennisje van mij bevallen met 34 weken ivm. Ernstige zwangerschapscholestase en de kleine doet het geweldig!! Gelukkig gaan ze ook longrijping toepassen , ohhh zeg, woensdag mogelijk al mama, hoe spannend en bijzonder, succes lieverd en hier branden altijd kaarsjes maar nu ook voor Jay!!

Pleun, balen dat een operatie onafwendbaar is, en ook kleine steentjes kunnen pijnlijk zijn, het zit 'ma in de scherpe randjes due de wand prikkelen. Mijn vader jphad een steen als een klein ei, nooit last van gehad omdat deze geheel gaaf en glad was en langs de galwand gleed zonder pijn te veroorzaken. Succes!! Je hebt heel wat op het programma staan!

Wish fijn te horen dat het zo goed ging, iedere dag beter.

Geplaatst

Jee, ook ik schrik ban je bericht Lala.

Via telefoon is niet fijn reageren, maar wou jullie laten weten dat ik heel hard voor jullie blijf duimen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden