Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Gast Sannie66
Geplaatst

@Monique, lees vaker dat meiden die Deca gebruiken hier hoofdpijn van krijgen... ik had dat ook van de Synarel... da's ook wel logisch, het gooit je eigen cyclus in de war; oftewel hij wordt stilgelegd...

@Wish, hoe was je FM meisje...

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou dames, wij zijn echt dik tevreden.

5 links en 5 rechts. Goed verdeeld van mij he! Hahaha!

Dinsdag 2e Fm en de gyn dacht dat 2 april de punctie zou zijn.

Sannie, op deze dag heb jij een positieve test in je handen!!!

Ga er maar lekker tussen uit. (heb je daar ook internet)?

Geplaatst

Voortraject:

Elvira: Start pil in maart

Heids: Start eind maart met Progynova (cryo tp)

Paula: 2 april start Gonal F

Mariska: 5 april start puregon.

MarMira: rond 24 maart start Gonald F / Cetrotide

Ddhh: 25 maart Start Deca

Sonja: 28 maart Start Deca

Echo:

Mariska: 1 april

Aimee: 1 april (start Gonal)?

FM:

Lala: 27 maart 2e

Sharon: 30 maart 1e

Wish: 30 maart 2e

Paula: 11 april 1e

Mariska: 14 april 1e

Punctie:

Kimmie: 24 maart

Lala: 30 of 31 maart

Terugplaatsing:

KayKay: 11 maart 2 cryo's (op 23 maart ongesteld geworden)

Eslief:19 maart (1 embryo)

Vanessa: 19 maart 1 cryo's (twee hebben het ontdooien niet doorstaan)

Sannie: 20 maart (2 embryo's)

Nath82: 22 maart (2 embryo's)

Sandra: 25 maart (2 embryo's)

Kimmie: 27 maart (1 embryo)

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Kimmie: 10 april

Gast Sannie66
Geplaatst

Zonder internet op 'werk'vakantie Wish...uh... dach t nie ey! :hypocrite:

Geplaatst

Voortraject:

Echo:

FM:

Wish: 26 maart 1e

SuriNails: 28 maart 3e

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Ik heb mezelf ook nog op het lijstje gezet, beetje laat maar ik hoop dat ik nog mag aansluiten. Afgelopen maandag stimulatiedag 8 de gonal-f mhoog gegooid naar 187,5 eenheden. Dit heeft geresulteerd in 7 follikels groter dan 14 mm. Er blijven er nog een paar hangen op 10 a 11 mm en nu hopen ze dat die zondag groot genoeg zijn, want er moeten er mininmaal 8 zijn i.v.m pgd traject.

@Kaykay balen voor je dat het niet gelukt is, veel sterkte!

@shanna ik heb met ontzetting je verhaal gevolgd en vindt het heel erg voor jullie ik wens jullie heel veel sterkte toe met het verwerken.

voor alle dames succes met alles

Liefs Surinails

Gast Sannie66
Geplaatst

Wish en in de war??? Da kan nie... werk als in leuk: we gaan 4 huizen bezichtigen... en als er 1 heel erg leuk is en in het echt ook voldoet aan onze eisen, dan doen we een bod..

Geplaatst

over die hoofdpijn van de decapeptyl, dat heb ik ook een week lang heel erg gehad. Ik voelde me zo beroerd ervan, kan wel zeggen nadat mijn menstruatie er goed door heen kwam dat dat gelukkig over was.

Geplaatst

Toe maar, toe maar, veel succes dan met het zoeken naar een mooi huis!

Enne, ik ben soms wat stuntelig ik geef het meteen toe. :shower:

Geplaatst

Voortraject:

Echo:

FM:

Wish: 26 maart 1e

SuriNails: 28 maart 3e

Punctie:

Terugplaatsing:

Testen:

Surinails,

Je hoeft niet onderaan te beginnen omdat je net aan sluit. Haha!

Je mag gewoon op data aansluiten, oké.

Welkom en heel veel succes!!!

Is dit je eerste poging?

Gast Sannie66
Geplaatst

Wish.. je bent niet stuntelig hoor.. je bent lief en altijd inleven in de ander en op de hoogte zijn, lieve berichtjes achterlaten... kanjertje...

Gast Sannie66
Geplaatst

Doe maar... blozen dan...*zwaai*

Maar weer ff 'on topic'... anders wordt het zo'n "kletstantes deel 9" topic...

Ga zeker wel online zijn, maar we hebben ook een druk programma dit weekend en volgende week.. de zw-testen zitten al in mijn beautycase, want ik ga natuurlijk zeker op vrijdagochtend testen... en niet eerder... want ik heb er maar 2 bij me... (want je weet maar nooit of er 1 nie goe is he... )

Geplaatst

Ola,

Hier gaat alles wel goeiii hoor.

Ik kom gestaag de tijd door.

Hier lees ik wel mee hoor, maar merk dat ik de laatste dagen wat minder behoefte tot schrijven heb. Weet mijn gevoelens even niet goed te peilen.

Trouwens nog geen slechte tekenen hier, maar gruwelijke onzekerheid...

Voor alle meiden hier, kusjes...:CYBER_HUGS:

Geplaatst

Lonneke,

Je hoeft niet te schrijven als je niet wil, dit respecteert neem ik aan iedereen wel!

Ik blijf in ieder geval wel voor je duimen, hopelijk helpt het ook!!!

Succes nog met deze laatste week zenuwslopend wachten.

:gekruiste vingers 3

Geplaatst

Thnx Wish, ik blijf ook lezen hoor. Ben veel te benieuwd hoe het iedereen vergaat.

Trouwens iemand anders hier ook zo'n last van door de hormonen? ( zie onderstaand plaatje)

:fart:

Geplaatst

Ik ken de opvliegers van de Deca, maar die gebruik je al lang niet meer.

Het kan van die mutsenbolletjes komen en ook van een evt. zwangerschap.

Dat is het ellendige van die wachtweken!

Sterkte!

Geplaatst

Kimmie,

Volgens mij wordt de laatste dag van je laatste menstruatie geteld als eerste dag van je zwangerschap.

Maar dat weet ik dus niet zeker.

Volgens mij is er in het topic van Eslief over gesproken geweest?

Geplaatst

Wish hier ook nogmaals wat een goed nieuws 10 stuks. En dan heb je over een week waarschijnlijk die akelige puctie al gehad en kun je gaan broeden. Ik blijf duimen.

Sannie veel plezier.

Kimmie je moet vanaf 2 weken voor de punctie rekenen. Als je daar 40 weken bij op telt heb je de uitgerekende datum.

Surinails welkom hier en heel veel succes.

Geplaatst

Dank je jij bent ook zeker weten een topper. En dit keer gaat het zeker lukken bij ons het moet gewoon goed komen. We hebben het verdiend vind ik.

Geplaatst

Het is inderdaad mijn eerste icsi poging, ik zie dan ook als een berg tegen de punctie op!!

Ik ben vooral erg moe van de hormonen en ik heb een wat korter lontje als anders, maar dat schijnt erbij te horen.

@kimmie succes vandaag, hopelijk nestelt je emmy zich snel in

groetjes surinails

Geplaatst

Hoi dames, ik heb de laatste 2 dagen meegelezen, helaas geen kans gezien wat te schrijven. Vanaf werk onmogelijk en gisteravond een avondje op pad geweest. Maar Wish, je had gelijk; meegelezen heb ik! :) Bedankt voor je berichtje, lief! Tijd nu voor een goede update:

Het zijn voor ons nu de laatste loodjes. Dinsdag zou ik mogen testen. De afgelopen week ging goed. Maandag, dinsdag & woensdag 1x een miniscuul beetje slijmverlies met een iets lichtgele kleur, wat mij eigenlijk wel deed denken dat ik ongesteld zou worden want dit heb ik normaal ook. Maar het was echt zeer weinig. Woensdag was trouwens mijn LAATSTE DAG VAN DE UTROGESTAN (ons ziekenhuis geeft aan om het 12 dagen vanaf de punctie te gebruiken).

Woensdagnacht gedroomd dat ik ongesteld was geworden en heel erg doorlekte - haha! Donderdagochtend had ik een wat zeurderige pijn in mijn rechterlies wat later in de dag overging naar mijn linkerlies en s'avonds voelde beide lieskanten wel strak en trok het wat door naar mijn onderrug. Oja, ook heeeeel moe einde middag op donderdag. Toch voelde dat harde gevoel (soort steken, niet echt kramperig) niet als menstruatiepijn, die zit vaak veel meer van voren bij mij, dit zat nu echt in mijn liezen/bovenaan mijn benen zeg maar. Dus ik werd er niet onrustig van, ik kreeg eerder hoop. Die avond wel een soort snot-propje slijmverlies gehad. Die nacht droomde ik dat onze ex-buren (leuk jong stel) vertelde dat wij een tweeling zouden krijgen; een jongen & een meisje! Hoe bedoel je tegenstrijdig?! Vrijdag TOP dag, nergens last van. Borsten ook nog groter en wat stekerig. De gevoeligheid in mijn borsten die ik had tijdens de Utrogestan is wel behoorlijk afgezwakt. Maar dat is door die hormomen ook zo naar! Je weet niet wat echt door een eventuele zwangerschap komt en wat van die hormonen. Gisteravond durfden mijn man en ik echt samen een beetje te gaan fantaseren over de mogelijkheid van onze zwangerschap - heerlijk! Nou, vanochtend in bed in mijn inlegkruisje gekeken; niets! Opluchting natuurlijk. Maar, toen ging ik naar de wc een half uurtje later en toen zag ik een halve theelepel lichtbruinige afscheiding. Nog geen man overboord - het was geen donkerbruin oud bloed wat meestal mijn menstruatie aankondigd. Maar ja, misschien nu anders door de Utro? Hoe dan ook, ik douchen en wilde natuurlijk toch weten of er nog meer afscheiding zat aan te komen, dus ik heb binnenin gevoeld met 1 vinger. Naja, geprobeerd - het was zo strak binnenin! Vinger kwam er schoon uit. Na het douchen aangekleed, naar beneden om wat te ontbijten maar toen moest ik echt naar de wc en toen bij het afvegen toch nog weer wat van die afscheiding met nu een sliertje lichtrood bloed. Innestelingbloeding kan het natuurlijk goed zijn - alhoewel ik de laatste 2 dagen heel erg hink op 2 gedachten - uit zelfbescherming, denk ik. We zijn nu ZO dichtbij, zouden we het halen tot dinsdag?! Als ik ongesteld word, zal het dit weekend wel komen.

Elke dag die voorbij is en er is geen teken van bloed vind ik positief. Zodra ik wel iets zie, denk ik toch wel (misschien ook uit zelfbescherming) dat deze 1e keer gewoon onze "oefen-fase" is/was. Zowiezo ben ik al heel blij dat wij alle stappen zo goed hebben gehaald: hormonen (Deca & Puregon & Pregnyl) spuiten ging heel goed & voorspoedig met weinig tot geen bijwerkingen, genoeg & mooie follikels, in die follikels zat in 80% een eitje, sperma kan kennelijk toch mijn eitjes binnendringen want we hadden van de 6 eitjes wel mooi 4 embryo's (erg belangrijk deze stap!), embryo's zijn ALLE 4 doorgedeeld en er heeft een terugplaatsing plaats kunnen vinden. Mocten we nog een keer moeten, vind ik het prima! Dan heb ik liever dat er deze ronde meiden zwanger worden die al in hun 2e, 3e, 4e (soms nog meer) poging zitten. Zij verdienen het dan toch iets meer ;)

Dus vandaag afwachten. Ik voel me rustig en laat het over me heen komen. En ik meen echt ewat ik net hierboven als laatste schreef. Ik denk haast dat mijn man verdrietiger zal zijn... Maar ik wil niet vooruit denken en nu is nu en ik zie wel hoe het straks is. Bij mijn dochter heb ik ook wel wat oud bloed verloren, maar dit beetje vanochtend was veel lichter van kleur. Ik houd jullie op de hoogte!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden