Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Yes dames ik kom ook bij de bbq haha het mooie weer is onderweg.

Pippe wat dubbel lijkt me dat dat zij nu een geweldig mooie test in handen hebben, maar wel heel mooi.

Jullie tijd komt ook hoor daar ben ik van overtuigd.

Shanna ik zal duimen dat je echo goed is van de week, maar daar gaan we toch vanuit dat dit wondertje helemaal goed en gezond ter wereld komt eind van het jaar of begin volgend jaar.

Wish zijn de duivels er al?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shan, leuk zo'n bon! Gaat helemaal goedkomen met die verzilveren! hihi

BBQ: hou t in gedachten. Zal best eens zo kunnen hoor! haha

In mn dromen zie ik ons lekker in de tuin spelen (ons = wij met de kindjes) Als we nou eens allemaal voor die kinderen gaan zorgen, dan maken we er een baby/kinder feestje van. Gaat uiteraard dit jaar niet meer lukken, maar volgend jaar zeker wel! Toch, dames?

Pippe: klinkt goed. IUI eerst, cryo's voor later. Fijn dat donor paar zwanger is. Komt voor jullie ook goed. Ben ik van overtuigd!

Knuffel voor iedereen!!

Angela

Geplaatst

Hee lieverds!

We vinden het juist heel leuk dat het hun gelukt is. Geen moment moeite mee gehad.

Het is, en dat bedoel ik niet negatief, een soort opluchting. Het is gelukt, en het kan. Ook bij ons.

We geloven in de volgende poging!

Lala, volgend jaar zeker een kinderfeestje met zn allen! ik ben overtuigd dat dat gaat lukken met z'n allen! :-)

Gast Shanna42
Geplaatst

Nou Angela je haalt me de woorden uit de mond. Goed van jullie hoor Pippe. En jullie tijd komt zeker ook nog wel, wonderen bestaan dat zie je wel aan ons, niet dat jullie een wonder nodig hebben. Het gaat jullie gewoon lukken, jullie allemaal hoor!

Geplaatst

@Angela

Welkom hier. Poeh hee ook al een lange tijd bezig om zwanger te raken.

Tis een fijn forum hier hoor. Suc6!

@Pippe

Shit wat balen dat het niet is gelukt bij jullie. Duimen helpt niks lijkt wel.

Gelukkig gaat het redelijk met je moeder. Hopen dat ze vooruit gaat en rust houdt.

@Maris

Niet gek dat je af en toe nog van slag bent hoor. Tis niet niks meid.

@Wish

Ja een pluim voor ons allemaal he! Geduld wordt wel op de proef gesteld. Ik hoop voor jullie dat jullie eskimootjes lekkere baby(s) worden. Nog ff geduld (alweer)

Hier is het minder. Vanmorgen de echo gehad en poging 3 is alweer gestopt :-( Links zaten geen follikels en rechts zaten er 3, maar ook nog die cyste van vorige maand. Die is inmiddels al 4 x 4 cm geworden.

Volgende maand moet ik weer op cd3 een echo laten maken om te zien of er dan meer follikels zitten en om te bekijken wat die cyste doet.

Er is in maart al gesproken om bij en evt. volgende cyste operatie de eierstokken weg te halen omdat ze niet kunnen blijven opereren. Nu willen ze eerst kijken of hij vanzelf weg gaat en anders leeg te zuigen. Dat zou ook tijdens een punktie kunnen als er bv. volgende maand genoeg follikels zouden zijn.

De hoop begint me nu echt in de schoenen te zakken. Ben je eindelijk zover dat je met de ICSI kunt beginnen, blijken er nog amper eitjes te zijn en komen er weer cystes.

Gisteren was ook een rotdag. Mijn Stafford werd loops. We wilden haar eerst laten dekken, dat is ons ook gevraagd, maar zien er toch vanaf. Er zitten zoveel Staffords al in asiels. Dat wil ik niet op mijn geweten krijgen. Dus we doen het toch niet.

Maar ik heb gisteren een ratje met een grote tumor in moeten laten slapen en mijn Rottweiler laten opereren. Er zijn wratjes rondom zijn oog en op zijn poot verwijderd. Maar hij heeft ook een enorme bloederige loopneus en ontstoken knie. Zijn neus hebben ze in gekeken en biopsie van op gestuurd. Zijn knie is een flinke ontsteking waar we vorige maand al voor zijn geweest. Ze waren bang dat het afstootverschijnselen zijn van metalen delen in zijn knie (twee kunstknieen). Hij heeft nu een drain in zijn knie zitten. Het is zo zielig. Hij heeft al zoveel meegemaakt qua ziektes en is zo lief en gehoorzaam.

Dus al met al is het allemaal ff flink k*t hier. Zal ook blij zijn als die bruiloft voorbij is.

Liefs

Monique

Liefs

Monique

Geplaatst

Oh nee Monique bah weer niet goed. Jeetje het zit jullie toch ook echt niet mee. Ik kan me indenken dat je het echt niet meer ziet zitten. Ik zal extra hard voor je duimen dat je volgende maand dan toch eindelijk een keer geluk hebt. Sterkte.

Wat zielig van je hond dat die zoveel last heeft. Onze franse bulldog is ook heel ziek geweest eind vorig jaar gelukkig is het nu beter, maar hij was bijna in geslapen bah dan voel je je zelf ook altijd minder als zij zo ziek zijn. Tenminste het zijn net mijn kinderen die hondjes van mij.

Ook sterkte met je hond.

Geplaatst

Reageer meteen op Monique,

Wat ontzettend *@#*#!!!! Heb er geen andere uitdrukking voor.

Wederom een grote klap in je gezicht die je nu maar weer moet gaan proberen om te verwerken. Sterkte!!!

Net wat je zegt, ben je eindelijk zo ver dat je voor icsi gaat, krijg je deze ellende over je heen gestort.

Pippe,

Het lijkt mij toch wel even heftig om te horen dat het donorkoppel nu een kindje verwacht.

Maar aan de andere kant ben je blij dat je hun hebt kunnen helpen.

Nu jullie nog!!!

Shanna,

Jij geluksvogel!! Haha!

Hoe voel jij je nu? Ben je moe of andere kwaaltjes ofzo?

Nu even een berichtje van mij voor jullie:

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Mag 29 mei voor de echo komen.

We zullen zien hoe het nu gaat verlopen. Heb bij Geertgen nooit eerder een evt. cryo tp mee gemaakt. (1 keer bij Catharina in Eindhoven)

Eerst maar eens duimen dat het er bij mij van binnen rustig uit ziet en dan kijk ik pas naar de volgende stap.

Eén voor één!

Geplaatst

Monique, was zo ontzettend kl*&^te!!! Wat zal dat een grote domper zijn geweest voor jullie, en nu nog. Wat erg zeg. Elke keer ga je vol goede hoop en moed, en dan dit. En ook nog de hond erbij. Het is niet niks wat julllie nu ineens te voorduren krijgen. Jemig, ik blijf voor jullie duimen.

Wish, eindelijk de menstrustie! Nu op naar de echo.

Wij mogen dinsdag weer voor een echo. Bij onze eigen arts. Wil wel graag weten waarom hij er wel vertrouwen in had en de andere arts totaal niet. Het lijkt mij dat je als beide goede artsen wel op één lijn zal moeten zitten. Tenminste..

Wish, wij zitten ook bij geertgen. :-)

Dames, het beloofd een mooie dag te worden morgen (qua weer), even lekker hiervan genieten en alles laten bezinken. Jullie ook hoor!

Liefs, Pippe

Geplaatst

Monique, wat balen!!! Alweer een maand wachten. Kan me voorstellen dat je langzaam de hoop begint te verliezen. Hou vol hoor! Het is het waard!

Stafford die loops is = niet leuk! Heb er ook eentje. Die van mij ging "op de vuist" met onze boerboel teef. Hopelijk is de ontsteking gauw over van je rotti. Maar 2 kunst-knieen! Pfoeh! Goed hoor! Onze boerboel reu begint nu ongeveer een 3/4 jaar na zijn knie operatie pas weer goed te lopen. Vertroetel hem maar! Konden ze maar vertellen wat ze dwars ligt he?

PS: denk dat je me verwart met Ursula. Ben hier al langer ;-)

Wish: yeah!!! Binnenkort beginnen! stap voor stap klinkt goed!

Pippe: ja, dat zou ik ook graag willen weten. Het zaait zo'n verwarring voor ons, en dat boven op de hele behandeling is weer een extra zorg.

Hier gister stroomstoring gehad. Kon vanaf 3 uur niks meer. Stroom kwam tegen half 9 terug.

Het is mooi weer dames!

Geniet ervan!!

Groetjes en een knuffel voor iedereen die het kan gebruiken,

Angela

Gast Shanna42
Geplaatst

Vanochtend de echo gehad, er is goed en er is slecht nieuws. Het goede nieuws is dat het hartje klopt, het slechte nieuws is ik pas zes weken ben in plaats van acht, dus een groeiachterstand van 2 weken of een late innestelling ze kan er niets van zeggen.

Het zit gelukkig op de juiste plek en het hartje klopt dat is voor nu het belangrijkste. Dinsdag 1 juni weer terug voor een echo, en dan wil ze het ook over de vruchtwaterpunctie hebben, dus ze is wel positief. Ik blijf de 12 weken bij haar onder behandeling en dan over naar de verloskundige. Ze was heel erg blij voor ons dat het gelukt was, ze was erg enthousiast en blij. Ik zei nog dus dan hoef ik nu nog niet naar de verloskundige omdat het pas 6 weken is, ze zei heel blij nee joh je blijft gezellig bij mij in ieder geval tot je 12 weken bent, veels te gezellig samen.

Liefs van Shanna

Geplaatst

Och jeetje Shanna ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, maar dat zal vast en zeker met dit geweldige wondertje. Wat mooi dat je het hartje hebt zien kloppen.

Ik blijf voor je duimen. Succes.

Geplaatst

Shan, niet druk maken! Vroeger wisten ze helemaal niet of een kindje groei achterstand had.

Gaat helemaal goedkomen met jou en jullie kleine! En fijn dat je nog even bij de gyn terecht kan. En over 1,5 week alweer een echo, komt helemaal goed!! :thumbsupup:

Gast Shanna42
Geplaatst

Jaaaaah gaat allemaal goed komen, ik voel het aan mijn vruchtwater hihihihihi

Gast Shanna42
Geplaatst

Spannend Kimmie hopelijk goed nieuws.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Shanna,

Kan goed geloven dat dit berichtje schrikken was.

Maar als jij aan je vruchtwater voelt dat het goed zit.......Dan moet dat toch wel zo zijn!!

Kom op meid, wij duimen allemaal voor je en 1 juni gaan jullie een prachtig spartelend kindje zien!!!

Kimmie,

En hup in de auto (of ga je op de fiets) voor een volgend ritje.....

Hopelijk met een glimlach op je gezicht tijdens het ritje terug naar huis!!

Succes!

Geplaatst

@ Allemaal: Dank jullie zeg, lief!

Ja met een glimlach terug. Er zat er nu 1 die was 8 mm.. BMS was 8,5. Dinsdag terug en ze hoopt dan al dat ik de pregnyl mag zetten.

Dus ik kan lachend naar de toppers vanavond!

Shanna ik ga ook duimen voor 1 juni hoor! het is je zo gegund!

Gast Shanna42
Geplaatst

En goed begin Kimmie, moet toch gaan lukken deze ronde.

Veel plezier bij de toppers.

GrtjS

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden