Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja echt wel. Ik durf eigenlijk geen hoop meer te hebben uit zelfbescherming maar ergens hoop je het nog wel zolang de ongi er niet is. Terwijl die de vorige keren tegengehouden werd door de bollen.

Maar nog 1 nachtje w8en dan weten we of mijn gevoel gelijk krijgt of niet.

Geplaatst

Hallo dames,

Wil me graag toevoegen.

Wij zijn ook net begonnen. 4 weken aan de pil geweest en nu sinds een paar dagen deca aan het spuiten. Lekker spul zeg, koppijn en emo gelijk. Ben volgens mij erg gevoelig voor al die hormonen rotzooi en niet te vergeten al die spanningen. We hebben al 6 x ICSI eigen cyclus gedaan en nu dus de eerste gestimuleerde ICSI behandeling.

Raar misschien, maar met de eigen cyclus had ik niet zo heel veel mee, juist met deze gestimuleerde behandeling had ik zo iets van dit moet wel gaan lukken voor mijn gevoel. (een gevoel?????)

Heel veel succes dames:bye:

Debsie

Geplaatst

Sorry Maris, ik had je verhaal nog niet gelezen en zo mijn verhaal er op gegooid.

Heel veel sterkte toegewenst.

Debsie

Geplaatst

Maris: sterkte meid! En natuurlijk ook voor je mannie. Dat je dit snel een plaatsje kunt geven en verder kunt en wilt met een behandeling.

Debsie: welkom! Maar misschien is "mei" een betere plek? Succes met de behandeling, de hormonen kunnen rare dingen met je doen hoor!! Het hoort erbij, dus probeer je er niet aan te ergeren ;-)

Pippe, gelukkig weten jullie waar mam aan toe is, hopelijk is ze snel weer thuis en veel beterschap gewenst!!

Kimmie: sterkte met wachten op de rode duivels!!

Hier alles zn gangetje. Al iets rustiger op t werk, en data scheelt een hoop!! Gelukkig is het vloeien gestopt, dus nu, net als Kimmie wachten op mn ongi. (zou donderdag moeten gebeuren).

Tot zover even!

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Nou waarom wilde ik ook alweer dat het kwam!!!

Zo zeg het is er, en goed ook. Lig krom van de buikkrampen :(

Maar goed we weten waarvoor het moet komen, de afspraak staat alweer voor 21 mei. De eerste echo weer.

Geplaatst

Dank je wel lieve dames we gaan inderdaad wel door maar wanneer weten we nog niet. We hebben nog 2 cryo's en ik denk dat we die na de vakantie terug laten plaatsen en eventueel een volgende behandeling word niet eerder als volgend jaar.

Het lijkt of het dit keer nog harder aangekomen is dus vandaar dat we even een pauze willen om alles te verwerken met z'n tweeen.

Gelukkig is mijn vriend vandaag ook thuis gebleven, want alleen zou ik me nog ellendiger voelen.

Kimmie gelukkig dat de duivels er eindelijk zijn, maar dan liever zonder pijn succes. Op naar de echo zou ik zeggen.

Debsie welkom en heel veel succes.

Geplaatst

Dank je wel Maris, en misschien goed als je even rust neemt.. Je merkt het vanzelf wanneer je er weer voor 100 % klaar voor bent.

En een vakantie kan nooit kwaad.

Ziekenhuis gebeld en de 21e ben ik aan de beurt.

Geplaatst

Lieve Maris,

Ik had je al een berichtje gestuurd, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen, heeeel veeel sterkte met het verwerken van dit grote verdriet!

Kimmie,

Eindelijk ongesteld. Wel balen dat je er last van hebt!

Duim je ook nog even voor mij?

Hopelijk wordt ik 17 mei ongesteld.....

Debsie,

Je bent natuurlijk welkom hier, maar zoals Lala al aan gaf.

Misschien dat het topic: starten in mei een 'betere' plek voor je is.

In ieder geval heel veel succes!

In dit topic zitten meiden die allemaal in maart 2010 zijn begonnen en we kletsen hier nog met elkaar omdat we elkaar op de hoogte willen houden en elkaar willen blijven steunen!

Geplaatst

Lala,

Fijn dat het vloeien gestopt is, nu wachten op de 'echt' ongie zeg maar.

Ben benieuwd, anders jij wel neem ik aan!

Geplaatst

Wish, ben inderdaad zeer benieuwd ;-)

Maar de zeurderige pijn in mn onderrug komt er al aan, dus "het" is niet ver weg.

Kan natuurlijk ook dat het autorijden van gisteren hier de oorzaak van is. hihi

Hoe dan ook: ik zit weer in wachtmodus, net als jij hihi

Kim niet fijn dat t zeer doet. Gaat t?

Pippe? Hoe is t bij jullie? En je moeder?

:positive energie: voor iedereen!!

Geplaatst

Jij ook aan het wachten Lala?

Ja het gaat, maar daar is alles mee gezegd. Moet echt wel een paar pijnstillers per dag. Normaal al vrij veel last, maar nu is het echt wel extreem.. Zal wel komen door de ivf komen denk ik....

Ach nu wel weer een datum om naar uit te kijken. De 21e mag ik! Yes!

Geplaatst

Wachten op mn reguliere ongi. Of t wegblijven daarvan ;-)

Nee, we hebben pauze ingelast, dus ben niet écht aan t wachten. Maar heb een hele week gevloeid, dus ben benieuwd of dát mn menstruatie was (dan was ie een hele dikke week te vroeg en veel te licht..), of dat de echte er nog achteraan komt. Dus aan t wachten. hihi Snap je em nog?

Ik heb nooit echt veel last van mn menstruatie, hoef er nooit een pijnstiller tegen aan te gooien. Sterker: ik moet tegen mn man zeggen als ik ongi ben. Dus zo gek veel merk je dan niet aan me.

Kan me dus wat dat betreft ook helemaal niet voorstellen wat t moet zijn.

Maar heb wel een tijd de pijnstillers geslikt als snoepjes tegen hoofdpijn. Dus wat dát aangaat dan weer wel. Hoe dan ook: t is niet fijn. Hoop dat t snel minder pijnlijk wordt, en je wat makkelijker de dag door komt. Liefst zonder pijnstillers.

21 mei: da's al weer rap! De duimen gaan weer draaien!!

Liefs,

Angela

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee Angela, heb je wel een testje gedaan? je kunt nl vloeien terwijl je zwanger bent, ik las dat dat kan terwijl je normaal ongi zou worden, sommige vrouwen hebben dat 9 maanden lang.

Groeten van Shanna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden