Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hihi

Nee, nog niet. Donderdag zou ik officieel ongesteld moeten worden. Ik wacht dat even netjes af.

Maar t zou wel een bak zijn he? :spoton:

De test voor de TP was duidelijk negatief...

Daarna een dag of 2 voor de eisprong geklust, en een weekje later begon t vloeien.

Is inmiddels gestopt. Dus nog maar weer een paar daagjes wachten.

Liefs,

Angela

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Gast Shanna42
Geplaatst

Oehhhhh spannend dus nog eventjes, het zou inderdaad een bak zijn als je nu ook zwanger blijkt te zijn. Dan ga ik nog eventjes voor je duimen.

GrtjS

Geplaatst

Ben zo druk met vanalles, dat ik vergeet dat t morgen al donderdag is. hihihi

Nou, heb 2 joekels van puisten op mn gezicht, maar ook trek in chocolade.

lol

Hoe dan ook: als morgen de ongi wegblijft ga ik vrijdag een testje er tegen aan gooien.

:bye:

Angela

Geplaatst

O Lala, wat spannend!! dat zou een mooie verrassing zijn!! Dat zijn leuke berichten zeg! :-)

Kimmie, het lijkt me ook zo vervelend als je er altijd zoveel last van hebt! Doe maar rustig aan.

Ik had er eerst ook altijd zoveel last van, maar de laatste jaren is dat helemaal verdwenen. Wel heb ik altijd bad-hair-days haha.

Maris, hoe is het nu met jullie? Knuffel!

Wish, ik hoop dat het snel komt bij jullie! Zodat jullie die mooie onverwachte cryo kunnen terugplaatsen.

Hier gaat alles goed. We zitten nu op wd 8 en ineens gieren de zenuwen weer door mijn lijf. Zo

zit je ontzettend nuchter in de eerste wachtweek, en zo slaat het 180 graden om.

Met moeders gaat het ook goed. Ze is al zoveel opgeknapt in 1 dag, ze is daar nu wel

op de goede plaats, en hopelijk voor het weekend weer thuis,

Dames, een knuffel voor ieder!

Geplaatst

Pippe gelukkig dat je moeder weer opknapt. En die zenuwen is helemaal normaal zeker de laatste week.

Hier gaat het nog niet zo ik heb net een telefoontje gehad dat een goede kennis van ons vannacht is overleden dus dat kan er ook allemaal nog wel even bij. Het is net of dat wanneer het komt ook alles tegelijk weer is.

Lala ik duim voor je.

Geplaatst

Maris, nee!! Jeetje, gecondoleerd en sterkte! En ik hoop voor je dat je over een tijdje naar dit alles kan kijken met minder of geen pijn in je hart. Heeel veel sterkte. En neem je tijd. Ik denk aan je!

liefs,

Angela

Geplaatst

Dames, volgens mij maken jullie het spannender dan dat t is hoor! hahhaaha

Ik ga er eigenlijk van uit dat mn lichaam lekker van slag af is door die (andere dan eerder) hormonen. ALS het toch niet zo is, dan ben ik natuurlijk super blij, maar ik ga er niet van uit.

Het is mij teveel "toevallig" om waar te kunnen zijn. Snappen jullie? LOL Ik bedoel dus: het zou wel heel toevallig zijn dat dit eitje géén harde schil heeft, dat dit zwemmertje dan wél zn best gedaan heeft, dat ze elkaar gevonden hebben en dat mn baarmoeder t heeft willen accepteren.

Volgens mij heb ik hier ergens al eens gezegd dat ik eigenlijk niet meer geloof in spontaan zwanger. Na 4,5 jaar trouw "oefenen" met en zonder ovu-sticks, met en zonder dagen tellen, en na 6 of 7 iui pogingen en 3 ivf/icsi, geloof ik t niet meer hard. Hopen doe ik wel nog, maar geloven niet meer zo.

(uhm.....nou klink ik voor mezelf niet eens meer helder...hahaha)

Mocht ik vrijdag nou positief testen, dan geloof ik heel hard in wonderen! Ik weet dat ze bestaan! (hè Shan?!!!) maar t is lastig om dat (voor mezelf) te doen.

Maar t maakt t wachten niet minder spannend. hihi

Pippe: ow jee.......nu weer zenuwen! Nou, meid, alle geluk van de wereld gewenst, en de duimen draaien voor jullie hoor! Fijn dat moeders al een stuk opgeknapt is. Ik hoop met je mee dat ze voor t weekend alweer thuis is.

Een dikke knuffel voor iedereen die t kan/wil gebruiken!

Angela

Geplaatst

Maris, gewoon voor jou: :hugg:

Ik snap je helemaal! Neem je tijd, het is ook veel.

En t leven is zo kort! Dus probeer toch van elke dag te genieten. Moeilijk, ...,maar wel de moeite waard!

Geplaatst

Lieve Maris,

Wat een ontzettend kl*te bericht!

Gecondoleerd en heel veel sterkte om ook dit een plaatsje te kunnen geven.

Pippe,

Fijn dat je moeder op knapt en waarschijnlijk dit weekend naar huis toe mag.

Enne, die stomme, oenige wachtdagen ook.

Ze kunnen op medisch gebied zo veel en dan nog moeten we 2 weken in spanning zitten voordat een test (of ons lichaam zelf) aan geeft dat je zwanger mag zijn.

Wat zou je nu toch graag in de buik van je vriendin willen kijken, toch?

Lala,

Tja, ik denk er hetzelfde over als jij. Moet wel lachen om hoe je het hier aan het verwoorden bent.

Ik wacht op dit moment met je mee of dat die rode duivels wel komen.....

Shanna,

Hoe voel jij je op dit moment?

Heb je een echo gehad of ben je daar nu op aan het wachten.

Dat lijkt me dus ook ontzettend spannend!

Ik hoop dat ik 17 mei ongesteld ga worden, we zullen zien.....

Gast Shanna42
Geplaatst
Shanna,

Hoe voel jij je op dit moment?

Heb je een echo gehad of ben je daar nu op aan het wachten.

Dat lijkt me dus ook ontzettend spannend!

Hier alles goed, begin nu zwangerschapsklachtjes te krijgen (eindelijk), groeiende borsten en moe. En nee nog geen echo gehad en dat is dus zeker spannend, de tijd kruipt voorbij. Volgende week donderdag mogen we en krijgen dan eindelijk te zien hoe of wat.

Voor jou zal de tijd ook wel niet zo snel gaan of valt het wel mee? Nu maar hopen dat je ongi op tijd is of liever helemaal niet komt maar een vette positieve test.

Liefs van Shanna :hello:

Geplaatst

@Pippe

Fijn dat het beter gaat met je moeder. Is weer een geruststelling.

Hoop met je mee dat die menstruatie helemaal niet komt.

Voor de gewone tp hebben we nu 1 embryo staan om meerlingenzwangerschap te voorkomen. Zou het die 1e keer niet lukken, zou hij minder moeilijk doen over 2 embryo's. De arts die we laatste keer hadden vond 2 ook best maar wij willen de 1e keer gewoon eentje proberen.

Hoe het zit met aantal cryo's terug plaatsen weet ik niet. Misschien is 2 dan geen probleem omdat de kans op succes wat kleiner is? Geen idee.

@Maris

Ai meid wat ontzetten rot dat jullie poging niet is gelukt. Tuurlijk zijn jullie van slag. Je leeft toch met die hoop die droom eens uit gaat komen. Heel veel sterkte voor jou en je man.

@Kimmie

Zo eindelijk gekomen. Jammer dat je er zo veel last van hebt, maar je kunt in ieder geval beginnen. Suc6 meid!

@Debbie

heb je je ook aangemeld bij april/mei topic? Daar zit ik ook bij, maar ik kom hier ook omdat ik deze meiden leerde kennen toen ik in maart bezig was.

Liefs allemaal

Monique

Geplaatst

Hey lieve meiden van dit topic,

Wil ff vragen hoe het met jullie gaat?

Met mij gaat het redelijk. Ben nu 2 dagen chagie en dat ken ik niet van mezelf.

17 mei zit ik op dag 30, dat is mijn 'normale' cyclus, maar ja, in hoever is het nu allemaal 'normaal'?

Geen pijl op te trekken, dus wacht ik het maar af.

Weer wachten.......

Wij zijn toppers in het wachten!

Het zal wel moeten, maar toch vind ik ons kanjers hoe we er ons door heen 'slepen'.

Dankzij dit forum (zoiezo dit geweldig topic) kunnen we elkaar helpen en ook ons eigen verhaal kwijt.

Ik duim voor jullie allemaal!!

Geplaatst

He Wish!!

Hier gaat het wel oke, de rode duivels zijn gelukkig bijna verdwenen. Wel ben ik heel erg prikkelbaar en super moe!

Kan slapen wat ik wil maar blijf moe!

Zal ook wel weer over gaan!

Vrijdag toppers, 11 juni Guus Meeuwis en 19 juni Jan Smit.. Dus ga wel wat leuke dingen op het plan. Moest net een vriendin ophalen bij het Rijnland, en kwam toen ook even langs Kinderwens.. Gaf een vreemd gevoel!

Hopelijk voor jou gewoon de 17e de menstruatie!!

Kus

Geplaatst

Hey Kimmie,

Wat een leuk programma heb jij in het vooruitzicht!!!

Rond welke datum verwacht jij je evt cryo tp?

Geplaatst

Hoi dames,

Hier gaat het goed. We mogen over 2 dagen testen. We hebben nog steeds niet echt een positief gevoel en de zenuwen zijn ook al afgezwakt.. Maar dat wil niets zeggen natuurlijk. Nog steeds geen ongi, zou op de normale cyclus al geweest moeten zijn, maar die is nog van slag. Op cyclus dag 20 was er nog geen eisprong. Dus als we daar naar kijken duurt het nog zeker een week ben ik bang.

Wish, misschien zijn dat de voortekenen dat het er snel aan zit te komen. hihi. Ik hoop het iig voor jullie!

Kimmie, wat leuk al die concerten. Wel fijn die afleiding. Wij gaan volgende week naar live38, met guus meeuwis, marco borsato en nog iemand, weet even niet meer wie.

Niet helemaal mijn ding, maar ik heb er hier één rond lopen die het helemaal geweldig vindt. haha. Dus dat gaat gezellig worden!

Lala, hoe is het met jullie?

Monique, gaat alles goed bij jullie? Zijn jullie nu al begonnen met de 3e poging?

Geplaatst

Pippe, nog maar 1 dagje en dan testen? Toch spannend hoor!

Hier zijn de rode duivels langs gekomen! T hele elftal! hihi

Moet eerlijk zeggen dat wat je opnoemt bij Live38 ook niet mijn ding zou zijn, maar een concert, de gekte eromheen is altijd wel gezellig. Gewoon genieten!! Ik vind mensen kijken vaak nog t leukst eigenlijk. hihi

Vrijdag middag brak de ongi door. Het hele lange weekend de moestuin in orde gemaakt, dus pijn in mn rug van in de tuin werken en pijn in mn rug van de ongi. Lekker is dit! NOT! hihi maar t komt goed.

Hier is t dus eigenlijk weer "normaal". We zijn klaar met de moestuin, nu is daar het wachten aan gebroken totdat we kunnen oogsten. Ik had vorige week 5 kuikens geteld, en gisteren waren t er nog maar 3. Nou bleek dat t kuiken - gaas niet helemaal kuiken - proof was. Ze konden er nog steeds door. Dus ik vrees dat 2 kuikens een snackie zijn geworden voor één van onze hondjes. Inmiddels dit probleem opgelost. Geluk bij ongeluk: als de kippen alles hadden uitgebroed (en binnen de hekken gebleven waren) dan hadden we de ren moeten uitbreiden. Nu met maar 3 kuikens erbij kan t nog.

Kimmie: Niet slecht die concerten!! Ook voor jullie: geniet ervan!! Dat zijn vaak de dingen die je bij blijven.

Wish: ik hoop dat bij jou je ongi snel doorbreekt. Dan kan je weer verder! Goed hoor! Ik duim voor je..

Shan: dank voor t duimen! En leuk dat je nu eindelijk wat "merkt" van de zwangerschap. Hou je alles bij, schrijf je t op? Ik ben echt zoo blij voor jullie! Nog steeds hihi. Maar t duimen heeft helaas niet geholpen. Maar dat had je al gelezen, denk ik.

Ok, tot zover!!

Knuffel,

Angela

Geplaatst

Hoi meiden,

Zo ff tijd om te pennen. Beetje druk geweest afgelopen week. Mijn achtertuin is bijna klaar. Hebben een houtkot gesloopt en er een klein perkje aangelegd. Moet alleen nog bamboe hebben. Mijn tuin is in 4 jaar tijd nog niet zo opgeruimd, ruim en mooi geweest.

Donderdag de hele dag met man, zoon en honden weg geweest. En vrijdag het vrijgezellenfeest wat ik had georganiseerd voor vrienden. Het was super geslaagd. Ik heb ze eerst in de maling genomen. We gaven ze bij een afrit een enveloppe met daarin het programma. Was een excursie bij een aspergekweker/wijproeverij. Ze moesten ook reservekleding meenemen. Hapje, rondleiding, asperges steken, druivenplukken, proeven en diner.... alleen draaiden we voor de deur om. Het was een grap. Je had ze moeten zien kijken!!! Het feest was in Schijndel bij een themarestaurant en was net als 2 jaar terug geweldig! Leuke entertainment, onbeperkt lekker eten (ik heb amper wat op, geen tijd) en leuk gezelschap. 26 mei de bruiloft, dus nog ff stressen.

Vandaag geholpen met de dierenbescherming voor project zwerfkatten. Nou wil ik graag helpen maar die vrouw denkt dat ik de hele boel in de regio wil gaan draaien. Dan kan ik evengoed gewoon werk gaan doen. Ik wil wel incidenteel meehelpen, maar meer niet. Ik had me eigenlijk aangemeld als pleegouder voor kittens. Daar kwamen ze vanmiddag voor, dus grote kans dat we binnenkort kittens mogen gaan opvoeden.

En.... gisteren ongesteld geworden en vanmiddag toestemming gekregen voor de 3e keer aan poging 1 te beginnen. Woensdag moet ik een echo laten maken en hoor ik of ik ook de Puregon en menopur moet aan beginnen of gelijk al moet stoppen. Ik hoop dat er nu toch echt eens wat gaat gebeuren hoor. Zoek veel afleiding, maar als het nu weer misloopt gaat het me knakken.

De eventuele 2e fm met dag 10 zou precies op de bruiloft zijn, maar mag nu op dag 9. dus ook dat is geregeld.

@Pippe

oo morgen testen..... spannend. ga voor jullie duimen.

Goed dat je eraan dacht zeg. ben toevallig vandaag weer begonnen ;-)

Hoe is het met je moeder?

@Maris

Hoe gaat het met jullie?

liefs

Monique

Geplaatst

Monique ik zal heel hard duimen dat je nu toch eindelijk poging 1 een keer kunt beginnen en afronden met zwangerschap natuurlijk.

Hier gaat het de goede kant wel op. Ik heb wel nog hele moeilijke momenten, maar we komen er wel. Ik ben blij dat ik even voor een pauze heb gekozen zodat we straks weer fris verder kunnen.

Pippe ik duim me hier een ongeluk dat het gelukt is bij jullie. Succes.

Geplaatst

Hoi dames,

Wat zijn jullie toch lieverds! Hier is het helaas niet gelukt. Net voordat we wilden testen vanochtend brak de menstruatie door.

Monique, wat leuk, zo'n vrijgezellen feest! Ze zullen wel opgekeken hebben haha.Fijn dat het zo goed bavallen is. En

wat een goed nieuws dat jullie weer kunnen starten.

Lala, Wat jammer dat er een aantal kuikentjes missen. Op naar het oogsten. Weten jullie al een beetje

wanneer jullie weer verder gaan? Of nog even niet aan denken en lekker rustig aan?

Kimmie, Bedankt! Ik ben benieuwd naar je verhaal vrijdag, hou ons op de hoogte hoor! ;-)

Wish, gaat het al wat beter?

Maris, Natuurlijk heb je (nog) moeilijke momenten, het is niet niks! Even je rust nemen en dan weer met frisse moed verder. Knuffel!

Met ons mam gaat het redelijk. Vrijdag hadden ze gezegd dat ze maandag naar huis mocht. Echter is het nu zo dat ze toch nog moet blijven. En misschien maar goed ook, dan moet ze verplicht nog rust houden! :-)

Dames, ik denk aan jullie!

Liefs, Pippe

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden