Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja Boogie, serious business bij jou, nog hooguit anderhalve week dus! Superspannend, houd ons op de hoogte! (en alvast succes bij de bevalling, mochten we elkaar hier van tevoren niet meer 'spreken' ;-) )

Babii, volgens mij is alles mogelijk na een miskraam, hier ook beide keren cyclus van slag geweest. Duurde dan wat langer voordat m'n eisprong kwam en na eisprong al snel ongesteld (+/- 1 week ertussen). Verstandig dus om in zo'n cyclus geen cryo tp te doen.

Hopelijk werkt je lichaam snel weer naar behoren mee.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Boogie, nou ik weet wel zeker dat hij over het hoofd is gezien haha. Ik dacht namelijk echt een ei te zien zitten, maar ze kreeg mijn eileiders amper in beeld. Maar goed, helaas wel een dun BMS, maar goed. Nu maar hopen en duiden dat het de volgende rondes wel beter is hoor.

Maar slik dan sowieso Progynova bij, ik hoop dan dat hij in ieder geval de 5 mm haalt. Wel bizar hoor dat hij nu ook zo dun was. Had toch gehoopt dat dit wondertje het bms even had wakker geschut. Begin toch steeds meer te geloven dat dit bij me hoort :(.

Zoooooo nog even meid en dat is jullie kleine ukkepuk er! Ik denk dat het een moederdag ukkepuk wordt hihi.

Geplaatst

Meertje - gefeliciteerd met je kleintjes! Is het allemaal goed gegaan?

Pien - spannend morgen! Laat je het even weten?

Babii - fijn weer wat van je te horen. Helaas allemaal dus nog wat vaag en afwachten?

Dee- ik kan me die wisselende emo's goed voorstellen hoor! Op naar een hele mooie speciale moederdag voor jullie!

Boogie- aftellen!!! Lijkt me heerlijk!!! En spannend!!! Inderdaad, wat Dee al schreef mocht je hier voor die tijd niet meer komen "fijne bevaliing" hihi voor zover je iemand zoiets toe kan wensen ;-).

Roossie - hoe gata het met de "breinaald"?

Ik heb een mail gestuurd naar de Dr met wie we donderdag een afspraak hebben (vd Cetro Trial) om te vragen of ze alvast antwoord kan geven op de vraag of we in onze volgende cyclus eindelijk mogen starten - ben klaar met het wachten en begin echt steeds zenuwachtiger te worden! Voelde me er gek genoeg vorige maand meer klaar voor!

Geplaatst

@Meertje, gefeliciteerd met je 2 dochters!!! Wat leuk zeg, ik hoop dat het met jullie goed gaat!

@Dee, ik duim voor een mooie moederdag!

@Babii, vervelend dat je cyclus nu overhoop ligt, hopelijk wordt het snel weer normaal zodat je verder kunt.

@Boogie, wow einde al in zicht!!! Sterkte met de laatste loodjes en alvast een goede bevalling toegewenst!

@Pien, morgen de dag voor je, spannend!

@Ink, kan me voorstellen dat je het wachten goed beu bent, ik ken het moest ook zo lang wachten eer we weer verder konden, ik stond gewoon te springen! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en mag je snel beginnen.

Met de breinaald gaat het nu gelukkig beter. Ik had van de week nog snachts een enorme kramp in mijn been en dat deed echt super pijn. Ik had mijn voeten geflext in de hoop dat het weg ging schoot het er nog een keer in. Heb advies gevraagd aan mijn acupuncturiste en op internet zitten neuzen. Schijnt dat het ook te maken heeft met magnesium tekort, heb nu allerlei etenswaren met magnesium gekocht en ook pillen. Het is wel een zwangerschapskwaal, maar sinds ik die pillen slik en die etenswaren eet gaat het een stuk beter!

Verder heb ik ietsje zwangerschapssuiker, niet veel hoor 0,4 te hoog. Moet nu wel op dieet, dus geen suikers zoveel mogelijk en verspreid over de dag eten. Over 3 weken ongeveer moet ik weer een test laten doen.

Achja ik mag verder echt niet klagen, voel me verder goed en iedereen vind dat ik er goed uit zie.

Liefs Roossie

Geplaatst

Roossie- jij gaat dus nog steeds naar een accupuncturiste? Ik zit er ook over te denken om weer te gaan. Ben vorig jaar al paar keer geweest, maar toen wisten we de oorzaak nog niet van het niet zwanger worden, dus na een tijdje zonder nut gaf ik het maar weer op, maar nu steunt het me misschien wel met alle spanningen en stress, want ..... WE STAAN INGEPLAND!!! Vandaag via mail verkeer gevraagd om een startdatum en aangegeven wanneer ik denk ongesteld te worden en nu staan we dus ingepland voor week 20 al! Dus nog 2 weekjes wachten en dan mogen we eindelijk eens een keer gaan starten! WAUW!!!

Geplaatst

Fijn Ink, eindelijk aan de beurt, nu weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent! En verder donderdag dus nog meer informatie en je vragen stellen!

Pien, volgens mij heb ik nog niets gelezen van je, ik ga eens even speuren op het mei-wachtbankje, ben natuurlijk erg benieuwd of jullie gisteren een tp hebben gehad!!!

Helaas helaas hier gisteren ongesteld geworden. Straks bellen voor een nieuwe afspraak zodat we meteen door kunnen voor de laatste cryo.

Geplaatst

Hé Dee, nu al weer ongesteld? Dat is al weer snel dan! Balen meid! Hoop dat je weer snel door kan. Laatste cryo lijkt me wel spannend. Denk je al verder dan dat (ik bedoel, zouden jullie na de 3 vergoede behandelingen stoppen of zelf gaan betalen voor een 4e poging?). Sorry, is misschien te ver vooruit gedacht van me en ik ga natuurlijk ontzettend duimen dat de cryo gewoon gaat lukken voor jullie meid!!!

Geplaatst

@Dee ahnee toch! Nu alweer ongi, dikke knuffel meis ik hoop zo heel erg dat die laatste cryo je echt geluk zal gaan brengen!

@Ink, wat super dat je al bijna mag gaan beginnen!!! Wat spannend voor je!

Nee ik ga nu niet meer naar mijn acupuncturiste, ze is ook met zwangerschapsverlof helaas, anders was ik er nog wel een paar keer naar toegegaan. Heb nu mail contact met haar.

Ik vond het erg fijn om acupunctuur naast mijn behandelingen te doen, geeft toch een bepaalde rust en goede doorbloeding e.d. en ik kreeg voedingsadviezen. Bij ons is de oorzaak eigenlijk nog steeds niet echt bekend, we weten alleen dat de zwemmers langs de eitjes heen zwemmen, maar waarom daar zijn ze in de wetenschap ook nog niet achter. Gelukkig wel met icsi zwanger geworden. Maar acupunctuur vind ik echt een aanrader.

Liefs Roossie

Geplaatst

Hee meiden, ben weer terug!

Dee, wat ontzettend jammer en ook snel, sterkte meis! Heb je al contact gehad met het ziekenhuis voor de laatste cryo?

Ink, wat fijn dat jullie mogen starten. Fijn he, om ergens naar toe te kunnen leven!

Wij hebben heerlijke dagen achter de rug aan zee. Maandagmorgen super spannend om te wachten op het telefoontje. Heb er nu gemengde gevoelens over. Er was maar één eicel bevrucht en helaas liep deze ook wat achter (5 cellig). Arts gaf zelf ook aan dat de kans nu minder groot is. Ben wel blij dat er toch een tp is maar van 11 eitjes maar één bevruchting is wel erg weinig... Na de tp hebben we nog een ander hotelletje opgezocht en uiteindelijk gisteravond terug gekomen. Wel heerlijk relaxed zo, ben de rest van de week ook nog vrij.

Geplaatst

Even snel een reactie tijdens m'n broodje:

Ink, we zijn idd ook al verder aan het denken.... We gaan zeker door en overwegen om evt. geheel over te stappen naar het UMC, ipv de combi die we nu doen met ons eigen ziekenhuis. Of misschien nog 1 poging op deze manier. Maar goed, eerst de cryo nog een kansje geven!

Roossie, wat leuk dat je nog mailcontact hebt... Ivm tips van haar aan jou, of meer informeel en voor de gezelligheid?

Pien, we gaan EXTRA hard duimen voor jullie kleine embryo. Hopelijk is ie inmiddels lekker gaan doordelen en blijft ie bij je plakken. Kan me goed voorstellen dat het een teleurstelling is, zo weinig resultaat. Maar (om er maar een dooddoener in te gooien) je hebt er maar eentje nodig!

Hier volgende week woensdag een afspraak staan in het ziekenhuis, eerste fm voor de laatste cryopoging. Bij een andere arts deze keer, bij hem ook nog maar eens wat vragen stellen. Ik werd trouwens 7 dagen na tp ongesteld, volgens mij is dat wel binnen de 'normen' (info van UMC geeft geloof ik 6 a 10 dagen na tp aan). Maar toch knaagt er ergens iets of mijn progesterongehalte wel goed genoeg is..... Vorige keer ook al gevraagd of ik misschien Utrogestan kon gebruiken maar dat was écht niet nodig, werd gezegd...... maar 'k ben nog niet overtuigd ;-).

Geplaatst

@Pien, ik ga hier ook extra stevig duimen voor je! Hopelijk heeft het wondertje zich goed doorgedeeld!

@Dee, ik kan me voorstellen dat je utrogestan wilt gebruiken na je tp. Ik heb zelfs mijn utrogestan expres bewaard omdat ik overal lees dat je dit meestal niet krijgt na je cryotp en las het ook hier. Ik heb het heel luxe hoor al bewaard voor een 2e wondertje, het is lang houdbaar dus ik dacht waarom niet? Ik hoop dat je toch utrogestan kan krijgen, het kan maar net een beetje helpen. Goed dat je volgende week woensdag een afspraak hebt, dan kun je al je vragen kwijt!

En met mijn acupuncturiste mail ik op beide manieren, we hebben het erover hoe het met ons gaat en ik krijg gelijk voedingstips e.d. Als het niet lukt met de borstvoeding wil ze me er ook mee helpen, zij werkt als vrijwilligster bij een borstvoedingstichting.

Liefs Roossie

Geplaatst

Hey meiden,

Dee- hopelijk kan die arts je vragen allemaal beantwoorden en krijg je wat je wilt mbt de medicatie! En dan inderdaad gewoon op naar een hele mooie cryo tp!!!

Pien- kan me de gemengde gevoelens ook voorstellen meid! Maar hopelijk krijg je straks hier gewoon een heeeel mooi meisje uit! Hihi, ik schrijf expres meisje, omdat die toch vaak wat trager maar wel aanhouders zijn?!

Roossie - leuk dat contact met je accupuncturiste! Ik twijfel nog of ik wel of niet wil gaan starten er mee...

Boogie- gaat het nog goed bij jou of heb je inmiddels al nieuws??? Spannend!!!

Wij hebben gisteren een super afspraak in het ziekenhuis gehad: loting Cetro Trial (ingeloot in het "gewonë" prikschema), schema, prikinstructie en recepten gehad, dus we zijn er helemaal klaar voor!!! Nu wachten tot de menstruatie begint in week 20 (dus nog maar anderhalve week - joepie!!!)

Geplaatst

Dank jullie wel voor alle lieve reacties! Het blijft voor mijn gevoel toch een kwestie van geluk hebben (heel veel geluk!).

Haha, Ink wie weet een meisje... Het is me ooit wel voorspeld door iemand (voor wat dat waard is). Heb nog steeds flink last van mijn buik, is ook wat opgezet. Toch wel echt anders dan de laatste keer. En verder wachten we het gewoon af... Zo te lezen ben jij er ook helemaal klaar voor, fijn gevoel! Die anderhalve week valt nu ook wel te overzien toch?

Dee, fijn dat je ook weer een afspraak hebt staan. Kan me je zorg wel voorstellen. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid!

Roossie, jouw ervaringen met accupunctuur klinken heel anders dan die van mij (veel positiever). Zelf heb ik het idee dat het niets gedaan heeft (bij mijn tweede poging). Vantevoren was me ook gezegd hoe belangrijk op de dag van tp of dag erna, een behandeling was. Maar toen het er op aan kwam was het niet mogelijk (weekend)...

Geplaatst

We zijn inmiddels weer een paar dagen verder, dus Ink en Pien: het wachten duurt voor jullie weer iets korter! Ink bijna van start met de IVF en Pien wachten of het wel/niet gelukt is. Hoe voel je je nu???? (of vind je dat een rotvraag.... dan gewoon niet beantwoorden hoor!) Hopelijk voelt je buik iig al wat beter.

Hier vandaag afspraak gehad met een andere fert.arts. Kreeg zonder problemen een recept voor Utrogestan mee, hij zei: of het echt helpt of nodig is in dit geval weet ik niet maar laten we het gewoon uitproberen, ook omdat het al 2 keer gelukt is (met Utrogestan). Erg prettig, geeft me een goed gevoel! Ik heb al wel aangekondigd dat ALS ik een positieve test heb, ik dan ook langer door wil gaan omdat het beide keren natuurlijk ook weer misgegaan is....

Follikel was trouwens al 15mm (ik voelde 'm ook al sinds gister), dus morgen nog een keertje terug en als ie dan 16mm is moet ik morgenavond de Pregnyl zetten en hebben we denk ik dinsdag de cryo tp (hopen dat ie goed ontdooit.....).

Babii: hoe ist met jouw cyclus? Zit er al schot in?

Ben trouwens benieuwd of Boogie al bevallen is, ik ga eens even speuren......

Roossie en Marielle: alles nog steeds goed bij jullie?

Lfs Dee

Geplaatst

Dee, ja hier alles nog goed hoor, ik lees ook nog steeds mee hoor, maar ik reageer niet zo vaak, ben heel erg druk en hou natuurlijk ook het juni topic bij, nog een weekje of 7 en dan ben ik aan de beurt, het schiet al aardig op dus, de kleine ligt al naar beneden met het bolletje en is al aan het indalen, perfect dus, verder ben ik tot nu toe in totaal 3 kilo aangekomen, da's dus ook netjes!

Maar wat ben jij snel weer ongesteld geworden na de cryo tp, heb je een heel korte cyclus dan ofzo?

Nou, hopelijk ontdooit jullie cryootje mooi en blijft deze nou eens 9 maanden zitten, ik zal voor je duimen hoor!!

Geplaatst

Hee hallo! Dee, vind het geen rotvraag hoor. Ben alleen niet positief. Voel dat het niet gelukt is en hebt dat eigenlijk al vanaf de terugplaatsing. Komt onder andere ook door de reatie van de arts die er heel duidelijk in was dat de kansen klein waren deze keer. Heb sinds eergisteren ook al weer ongi buikpijn, dus dat zal vandaag of morgen wel doorzetten.

En dan is het echt klaar. Raar idee is dat, nooit meer spuiten, naar het ziekenhuis, echo, wachten... Voelt heel dubbel allemaal. Verdrietig omdat het ons echt niet gaat lukken maar ook soort van opluchting. Vier jaar lang heeft bijna alles in het teken gestaan van...

Voor jou fijn dat je komende poging de utrogestan mag gebruiken! (ondanks dat het van die smerige zooi is...). Fijn dat je gehoord wordt. Mag je idd vanavond de pregnyl zetten? Ik duim met je mee dat deze cryo heel mooi ontdooid!

Ralletje, dat doe je echt netjes; maar drie kilo. En het gaat nu echt opschieten bij jou.

Ink, wanneer mag jij beginnen?

Geplaatst

@Dee, wat spannend bijna je cryo tp! En wat fijn dat je toch een recept gekregen hebt voor de utrogestan! Ik hoop dat dit je heel erg gaat helpen, mijn duimen draaien.

@Ralletje, wow maar 3kg aangekomen, ik ben al 6kg aangekomen maar de vk vond dat ook netjes. Fijn dat alles goed gaat en de bevalling is bijna zover!

@Pien, wat naar dat je zo voelt, kan het me ook wel voorstellen omdat de gyn ook niet zo positief was. Toch duim ik nog voor je door. Lijkt me ook raar dat je dan ineens zo´n periode afsluit.

Dee, met mij gaat het goed hoor, ik heb een mooie buik waar ik trots op ben! Vermoeidheid valt nu wel mee en doordat ik etenswaren met magnesium en kalium eet zijn de krampen in mijn kuiten verdwenen en af en toe heb ik het in mijn bil.

Verder wel iets zwangerschapssuiker 0,4 waarde teveel, nu ben ik op een dieet. Zo min mogelijk suikers eten en drinken en verspreid over de dag eten. Het dieet gaat goed, ik laat die zoetigheden graag staan met het idee in mijn achterhoofd dat als ik zoet eet ik een groot kind moet gaan baren en kans op uitscheuringen. Dus ik hou me er netjes aan en ben dan iedere keer wel weer trots als ik alle snoepjes laat staan, vooral op het werk. Verder voel ik me goed, morgen voor het eerst naar zwangerschapsyoga.

Ik lees hier ook mee, af en toe reageer ik, heb nog 3 andere topics die ik bij hou.

Liefs Roossie

Geplaatst

Nou Marielle, das zeker netjes, 3 kilo...... En beseft Enrique een beetje dat er een broertje of zusje in je buik zit denk je?

Pien heftig hoor, als je zo'n periode moet afsluiten zonder het gewenste resultaat. Vandaag schoot dat hier ook ineens door m'n hoofd (maar ik stak snel m'n kop weer in het zand want wil daar echt nog niet aan denken!). Houd ons op de hoogte!!!!!

Roossie: leuk, zwangerschapsyoga!! En ja, spookbeelden van een groot kind baren helpen je vast bij het houden aan het dieet, haha!

Hier vandaag weer een fm gehad maar 't eitje aan de rechterkant leek niet echt groter dan gister (eerder kleiner? of het leek zo doordat de cyste er tegenaan drukte?). Eitje links leek nu even groot als rechts? Nou ja, het zal allemaal wel..... Bloed geprikt en op basis daarvan bepaald dat vandaag nog te vroeg is voor de pregnyl maar dat het morgen wordt. En UMC lab belde dat ze dan dinsdagochtend de cryo gaan ontdooien en als dat goed gaat wordt ie ook meteen dinsdag al terug geplaatst (en niet pas een dag later, wat we de vorige keer hadden). Spannend weer dus!

Geplaatst

Dee succes morgen met de pregnyl en dan op naar dinsdag! Ik zal voor je duimen dat de cryo goed ontdooit en lekker bij je blijft plakken!

Liefs Roossie

Geplaatst

Ja Dee, succes met de pregnyl morgen!! En met het vervolg uiteraard! :) Samen met mijn mooie dochters (4 duimpjes extra!) duim ik voor je.

NB Fotos op Fbook volgen zodra de sondes eruit zijn en ze "draadjesvrij" zijn (hopelijk snel!).

Geplaatst

Pien - jeetje meid, wat ontzettend %#$^%&*(!!! Ik las dat je het al een beetje aanvoelde, maar toch, ik kan me zo voorstellen dat als het dan definitief is, het toch wel weer een klap is! Sterkte meid!!!

Dee- bij jou de pregnyl er in vanavond? Op naar een mooie TP dinsdag dan!

Roossie - fijn dat het goed gaat met je en knap dat het lukt om je aan dat dieet te houden! Maar kan me voorstellen dat het idee van een bevalling van een reuze baby je wel weerhoudt van snoepjes ;-).

Ben ook wel benieuwd hoe het met boogie en babii gaat?

Ik heb vandaag alle medicatie in huis gehaald, behalve de naaldencontainer kwam ik net achter. Hebben jullie die ook gebruikt of de naalden "gewoon" weg gegooid?

Begin ongeduldig te worden en nu het zo dichtbij komt kan ik helemaal bijna niet meer wachten - stom hé! Juist nu het nog maar zo'n korte periode is die ik hoef te overbruggen! Hopelijk over 5 dagen max ongesteld...

Geplaatst

Pien wat balen!!! (en dat is nog zacht uitgedrukt natuurlijk) Het was je zo gegund.... was jullie laatste poging toch?

Ink nog eeeeeeeven geduld, dan mag je spuiten! Hebben hier idd ook naaldencontainers gebruikt, gewoon weggooien zou 'k niet doen denk ik.

Boogie is zondag of maandag al bevallen, is te lezen in het uitgerekend in mei topic en er is een topic geopend waarin ze gefeliciteerd kan worden!

Allemaal bedankt voor het duimen!! (lief dat je meiden al meeduimen Meertje, haha)

Geplaatst

@Pien, wat ontzettend balen!!! Sterkte meis, want nu ga je het afsluiten toch?

@Dee, de duimen blijven draaien!

Ik ga op zoek naar Boogie om haar te feliciteren :-)

@Ink, ik heb ook altijd een naaldencontainer gebruikt, ik zou het ook niet zo zomaar weggooien. Bij de apotheek hebben ze ook naaldencontainers, als die vol is kun je het daar ook weer inleveren.

Kan me voorstellen dat je staat te trappelen van ongeduld, nog heel even geduld hebben!

Liefs Roossie

Geplaatst

Joepie! Nog nooit zo blij geweest om ongesteld te zijn geworden!!! Om 20.00 brak het door, dus morgen telt pas als 1e dag begreep ik, maar morgen dus wel bellen om ingepland te worden en overmorgen de 1e spuit er in :-)!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden