Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ mijnbaby, is het wel lekker spul, of is het smerig?

@ Dee, jeetje dat wachten duurt lang inderdaad, gelukkig zit er een vakantie doorheen, dan vergeet je nog een beetje de tijd! Een hele fijne vakantie gewenst!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

het is niet super lekker maar een beker krijg ik wel weg.... ik las dat de meiden van hier 2 grote glazen dronken,

maar dat doe ik niet hoor haha het is voor het idee...

Geplaatst

het is niet super lekker maar een beker krijg ik wel weg.... ik las dat de meiden van hier 2 grote glazen dronken,

maar dat doe ik niet hoor haha het is voor het idee...

Geplaatst

Heymeiden,

Daar is Babii weer met haar enorme ego bericht .

Ons ukkie iswederom goed ontdooid! Hij is prachtig 8 cellig en heeft wederom geenfragmentatie, klasse 1 is hij.

Deze Mama iszo apetrots, dat willen jullie niet weten…

De laborantegaf al aan, dat ik een onwijze bofkont ben, dat al onze toppers goed ontdooien!Ze hoopt me hierna niet meer terug te zien en deze Mama hoopt dat ook!

Jeetjemeiden, ik ben zo gelukkig! Eindelijk zijn eens alle factoren in het lichaamperfect!

@mijnbaby, hahaha dat had ik laatst met Aloë Vera sap, dacht dat wel even tegaan drinken. Schijnt een goed effect op je bms te hebben, maar dat is echtgoor!

Ik dacht,ach ik slik het in 1x door, maar no way dat ik dat spul ooit nog drink, dat isecht meer dan smerig!

Hmmm,waar kan je die granaatappelsap kopen? Ik drink sowieso best veel multivitaminesappen en appelsap, maar granaatappelsap ken ik niet.

Geplaatst

Hey meid wat Gé-wel-dig!!!! Super fijn zo een mOoie tp!!!

Hiero heerlijk gewinkeld in rotterdam met zusje en zus en vriendin. Super goed gestaagd!!

En Ook voor de kleine man...

Morgen lekker teras in Hilversum pakken lekker relaxen...

Groetjes

Geplaatst

Ink hoe gaat die met jou? je zit al weer op dag 5 vandaag.....

Meiden geniet van het heerlijke weer :)

Veel plezier vandaag!

Vandaag al weer dagje 4 :)

Geplaatst

Hey meiden,

Ben weer terug van weekendje kamperen. Was heerlijk om er even uit te zijn, maar bij terugkomst blijkt m'n kat spoorloos! Ze mogen naar buiten, maar blijven nooit heel erg lang weg, maar nu heb ik m sinds onze thuiskomst gistermiddag al niet meer gezien! Baal flink!

Verder ben ik de dagen aan het aftellen. 1e week zit er op, nu de 2e week in. Denk dat we zaterdag of zondag gaan testen ipv dinsdag. Dat zou dan 12 of 13 dagen na de TP zijn, wat volgens mij wel een betrouwbaar resultaat moet geven, toch? Als ik dan tenminste nog niet ongesteld geworden ben (vrijdag zou 14 dagen na de punctie zijn)... Buikpijn is gelukkig weg, evenals dat hele moeie gevoel... Nu voel ik eigenlijk niets...

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Babii- jij zit ook weer op de wachtbank begrijp ik - weekje na mij?

Mijnbaby - Hou jij het nog een beetje uit?

Meiden, wanneer gaan jullie testen denken jullie?

Dee- je zal dit niet meer lezen, maar fijne vakantie! En daarna al weer vlot starten zie ik. Fijn om weer door te gaan denk ik, of niet?

Boogie - hoe gaat het met jou / jullie?

Geplaatst

@ Ink

Wat balen van jullie Kat.. Ik hoop dat die als nog snel thuis komt....

Hier gaat het nog wel, een heerlijk druk weekend gehad... Ik test al op dag 10... dus nog 4 dagen..

met een cryo kan je eerder testen... ik ben zo benieuwd....

Aan de ene kant denk ik het zal wel niet omdat ik me gewoon voel, maar aan de andere kant het zou kunnen... pFFFFFFF

Geplaatst

Mijnbaby- ja, dat hoop ik ook echt! Ik ga straks voor de zekerheid alle assielen en dierenartsen maar even bellen...

Dat klinkt heerlijk, nog maar 4 dagen! Is niet zo heel lang meer... Sja, ik maak mezelf gek met berekeningetjes waarom ik het zou kunnen vervroegen, zoals "normaal 14 dagen na eisprong ongesteld, dus dat zou vrijdag zijn, dus kan ik vrijdag al testen". Of "vroege testen kunnen al 3 dagen er voor resultaat geven, dus dan zou ik ook nog eerder kunnen testen" etc etc... Maar goed, ik ga het denk ik proberen tot zaterdag minimaal uit te zingen (want dat is dus eigenlijk al 3 dagen eerder dan ze hadden gezegd - ze zeiden 15 dagen na TP, maar dat vind ik veeeel te lang duren ;-)!)

Geplaatst

@Ink, fijn dat je leuke dagen gehad hebt, wat balen zeg dat je kat weg is! Hopelijk is hij snel terug! Ik heb 14 dagen na de tp getest, ik durfde zelfs niet eerder te testen en op de dag zelf vond ik het ook zo eng!

Maar bij babyboom bijv. zei een gyn dat je 12 dagen na de tp kunt testen. Hopelijk kun je het uitzingen tot aankomend weekend, zoek maar veel afleiding!

@Mijnbaby, nog 4 dagen wat spannend!

@Babii, volgens mij heb je een super tp gehad, mooi bms en een kanjer van een cryo! Succes met de wachtdagen die zullen nu wel extra spannend zijn.

@Dee, is lekker op vakantie!

@Boogie lekker aan het genieten van de kleine.

@Marielle druk bezig met het inrichten van de babykamer in jullie nieuwe huis?

Ik lees hier regelmatig mee en blijf jullie steunen!

Liefs Roosie

Geplaatst

Roossie de laatsten weken gaan in nog 8 je kan nu aftellen... spannend.... zie je op tegen de bevalling? of juist helemaal niet?

en is de kamer al helemaal klaar?

@ Ink tijdens mijn verse poging testen ik 2 dagen van te voren en de test was meteen positief..

Geplaatst

@mijnbaby, aan de ene kant zie ik op tegen de bevalling en de andere kant ook weer niet. Ik laat het gewoon over me heen komen, iedereen ervaart het anders en iedere zwangerschap is ook anders. Ik vind het wel fijn dat ik allerlei tips krijg tijdens de yoga les. De babykamer is bijna klaar, ben nog met een schilderij bezig die ik nog af moet maken.

Geplaatst

@ Roossie,

Probeer de bevalling over je heen te laten komen. Ik heb me van begin af aan voorgenomen me daar niet druk over te maken. Tijdens de bevalling goed luisteren wat ze je voor tips en adviezen geven en gaan met die banaan :laughing4:

Verder ben ik zeker aan het genieten Het is zo'n lekker poppie en zo zoet en makkelijk. Tuurlijk huilt ze wel eens maar echt niet vaak. Borstvoeding gaat super goed dus vandaag een kolf aangeschaft. Dan kunnen we ook eens op stap. Dan kan ik vast oefenen met kolven en proberen of ze uit een flesje wil drinken.

@ mijnbaby,

Wat een spannende dagen. Hoe voel je je? De wachtweken een beetje goed doorgekomen?

@ Babii,

Dat is goed nieuws. Nu hopen dat dit toppertje lekker gaat nestelen en bij je blijft.

@ Dee,

Hele fijne vakantie! Jullie moeten dus een poosje wachten voor jullie verder kunnen?

Inmiddels zijn de bolle wangen van Evi een stuk minder. Toen ze 2 1/2 week oud was, ben ik een keer gaan wegen en ze woog 4430 gram en 56cm. Ze is dus erg lang. Donderdag weer wegen. Ik ben echt heel erg benieuwd.

@ Ink,

Ik hoop dat jullie je kat snel vinden. Vervelend thuis komen zo.

Toch nog even een foto van ons moppie:

Geplaatst

Boogie:

ik voel niks.... ik word er behoorlijk onzeker van... is het goed? of is het juist niet goed?

Ik test op dag 10 dus nog even geduld en dan weten we het....

Geplaatst

ROossie net als wat boogie al zei gewoon over je heen

Laten komen en er nu nog lekker niet mee bezig zijn...

Als je je kleine in je armen heb ben je alles meteen vergeten!!!!

Boogie geniet van kleine... Voor je het weet zijn ze baby af...

Geplaatst

M'n stomme lieve grote knuffelavonturier is weer terug gelukkig :-)! Waar tie geweest is, is n raadsel maar katlief kwam vannacht aangelopen of er niets aan de hand was! Nou ja, gelukkig goed afgelopen en heeft weer voor wat afleiding gezorgd- wat erg welkom is, want ben echt dagen (bijna uren!) aan het aftellen. Ik wil echt proberen te wachten tot zaterdag. Wil samen testen met m'n man, maar hij wilt eigenlijk wachten tot dinsdag... En het liefst wil ik morgen, overmorgen, vrijdag én zaterdag gewoon testen haha...

Vandaag in ieder geval laatste dag bolletjes, dus ben benieuwd of daarna de ongesteldheid gaat komen of niet... Zit nu op 11e dag na punctie / 8e dag na de TP...

Geplaatst

Ink:

gelukkig is jullie kat weer thuis :)

Hiero nog 1 die niet meer kan wachten :) pfff tijd gaat in eens zo langzaam....

Trouwens bij babyboom hoorde ik de dok zeggen dat ze bij een verse op dag 12 mocht testen....

Wij gaan denk ik gewoon op dag 10 testen... net de voorgaande keren...

Geplaatst

Nou, zaterdag is dag 12, dus dat moet goed zijn! Later gaat m dus echt niet meer worden! Bedenk me af en toe zelfs ook dat als 12 dagen zou mogen, je met die vroege testen misschien zelfs nog wel wat eerder kan testen, maar ja...

Ondertussen voel ik me niet zo - beetje buikpijn en zware benen - heb ik meestal paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Vanavond laatste bolletjes. Voel me negatief en probeer me tegelijkertijd alvast weer voor te bereiden / moed in te praten voor de volgende poging. Hoop dat we dan weer gelijk kunnen starten... Maar ja, zover is het nog niet, weet ik, moet nog even afwachten, maar voelt gewoon niet goed op een of andere vage reden... Heeft Utrecht een zomerstop? Nee toch?

Geplaatst

@ Ink,

Volgens mij heeft Utrecht wel een zomerstop.

Ik hoop dat ik het mis heb.

@ mijnbaby,

Wat spannend zeg. Ik was voor mijn gevoel ook niet zwanger. Had zo'n buikpijn maar achteraf waren dat mijn darmen en was het wel raak. Ik heb inmiddels wel geleerd dat in dit traject mijn gevoel helemaal niets zegt.....

Ik blijf duimen voor je.

Geplaatst

@ ink, wat balen zeg van je kat, is ie inmiddels terug? Pfff, geef zelf zoveel om diertjes, vindt het altijd vreselijk als iemand zijn diertje kwijt is. Kat van een dinnetje was ook weggelopen, waarom? Omdat ze zwanger was, ze wist het alleen nog niet. Hij kwam doodleuk weer terug toen de kleine er was, uiteraard lekker dik, dus die was al die tijd gevoerd hahahaha. Hoop echt dat je katje er al is :-).

@ Mijnbaby, 10 dagen na tp kan veels te vroeg zijn hoor, het zegt niets... Kijk naar mij, 13 dagen na TP een eerste positieve test, ken nog iemand met 12 dagen na TP pas een positieve test. Soms nesteld een cryo pas later in, het kan tussen 5 en 10 DPO (dagen na ovulatie), dus 2 tot 7 dagen na TP.

De vorige plaatsing voelde ik ook niks en toen was het raak, rondes ervoor altijd buikpijn evenals nu. We wachten af, maar ik maak me eigenlijk helemaal niet druk. Zie het allemaal wel, ben niet zenuwachtig niks. Het helpt me toch allemaal niet hihi, ben ook nooit zenuwachtig.

@ Boogie, wat een prachtig ukkie heb je zeg, heerlijk!!!

@ Roosie, succes met die laatste loodjes, zal wel zwaar zijn!!

Geplaatst

Babii - ja, gelukkig is tie terug! Zoooo blij! Had al in vuilcontainers en al gezocht, omdat hij normaal alijd direct reageert en je soms van die rare verhalen hoort over hoe mensen dieren mishandelen...

Hier sinds vandaag geen bolletjes meer en krijg nu wat meer buikpijn... Hm... Weet dat het nog steeds niets zegt, maar toch...

Geplaatst

Babii klopt maar 1e keer werd in onge op dag

11 en 2e keer dag 12...

Dus ik test Alijd op dag 10 en als die negatief

Is test ik niet meer... Of ik wacht op mijn ong..

Of ik test pas op de officiële datum...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden