Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha Mijnbaby, gelukkig.... het lijkt erop dat je cyclus steeds langer wordt, misschien wel een gevolg van hormoongebruik? Hoe dan ook: je kunt weer officieel starten!!

Clau al onderweg... hopelijk morgen een mooie fm!

Okaasan, het hakt er allemaal behoorlijk in hè.... neem de tijd voor jezelf. Binnenkort lekker een weekje relaxen, goed plan. Verre reis nu helemaal van de baan? Of evt. nog voordat jullie weer van start mogen? Ik ga niet naar de Freya-dag trouwens.

Ink hoe was het op het consultatiebureau? Is ie goedgekeurd? En hoe heb je het bezoek ervaren? Lees er altijd heel wisselende dingen over (van hysterische of botte opmerkingen tot warm en meelevend)

Megan, hoe voelt het nu om weer concreet zicht te hebben op de volgende poging??

En is het gelukt met de belastingaangifte? (wij laten het altijd doen, veel makkelijker en verdient zichzelf weer terug is onze ervaring) En plannen gemaakt voor de zomervakantie? Wat gaat het worden??

Inge nog van slag? Of weer wat rust in je hoofd?

Roossie, Chantal, hoe gaat het met jullie?

Nog even teruglezen wat jullie me vroegen......

Morgen weer naar de natuurgenezer. Reactie op de behandeling van vorige week was gelukkig minder heftig dan de week ervoor! Morgen ga ik vragen of het verstandig is de komende cyclus een cryo tp te proberen (voordat het zo ver is zijn we natuurlijk ook weer een paar weken verder).

We hopen nog steeds dat het ons 'zelf' lukt om zwanger te worden... geloof er ook nog wel in (lukt niet altijd, maar ok). Draagmoeder nog niet serieus besproken, maar wel als idee. Een periode zo'n gedachte laten landen en bezinken is dan wel fijn. Een vriendin heeft ooit vanuit zichzelf gemeld dat ze het overwoog voor ons te willen doen (zelf compleet gezin, makkelijk zwanger, makkelijke bevallingen) maar op het moment dat ze dat zei leek het voor ons nog niet aan de orde. Misschien dat we haar toch eens vragen er serieus over na te denken voor het geval dat we het toch zouden willen.

Adoptietraject kan niet verder als je het medische traject (ivf, wat bij ons ook het middel zou zijn als we voor draagmoederschap zouden willen kiezen, omdat we dat alleen zouden willen met eigen embryo's) nog niet afgesloten hebt. We zijn nu nog bezig met de voorlichtingsbijeenkomsten en denken al wel na over special need (wat zien we wel zitten en wat niet) en bekijken mogelijkheden van diverse landen. Ook hierbij vinden we het eigenlijk wel prima dat als de bijeenkomsten binnenkort klaar zijn, we ivm het medische traject nog even moeten wachten om verder te kunnen, alles even laten landen weer.

O ja, en over m'n werk.... doe nu erg weinig, mijn normale werkzaamheden doe ik nu niet. Ben in gesprek met werkgever, jurist en UWV over hoe verder. Conclusie is wel dat werkgever en ik uit elkaar gaan, het werk is op dit moment niet haalbaar/gezond voor me. Geeft onzekerheid over de toekomst, maar anderzijds ook rust en opluchting! Zitten nu in een fase van 'onderhandeling'; vind ik niet makkelijk (ben nl niet zo zakelijk maar wil me ook geen oor laten aannaaien), hoop dat we er gezamenlijk goed kunnen uitkomen.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hier even een ego berichtje. ik ben geweest voor mijn eerste fm na 6 dagen spuiten ik spuit maar 125 gonal maar toch zagen ze vanmorgen 10 grote en 4 kleinere eitjes dit is natuurlijk hartstikke mooi, maar de vorige keer had ik met 150 gonal bij de eerste fm 6 grote en 4 kleinere eitjes. dit werden er uiteindelijk 17 eitjes.ik krijg wel weer wat dormicum is me de vorige keer goed bevallen had toataal geen pijn. ik begin nu wel weer de kriebels te krijgen want zondag is het waarschijnlijk alzover. wat een zeikerd ben ik ook he als er geen eitjes zijn is het ook niet goed(sorry)

Geplaatst

@Mijnbaby: Jee, eindelijk duidelijkheid! Je kunt beginnen. Veel succes weer meid!

@Clau: Hoe was je FM? Groeit alles goed?

@Dee: Nee onze verre reis is zeker niet van de baan. Maar niet zo iets groots plannen lukt ons niet. Bovendien vind ik het zonde van alle plannen als we ze niet uit kunnen voeren, omdat we allebei weinig energie hebben. Nu dus eerst een week lekker eruit en hopelijk veel wandelen en mooi weer. Kijken hoe dat gaat en daar weer energie van opdoen.

En? Wat vond "de warrige man" van een cryo-TP. Kan het al of toch nog even wachten? Ik kan me voorstellen dat nog even wachten een betere optie is na wat hij je de eerste keer allemaal vertelde. Dat klonk alsof er aardig wat moet gebeuren in je lijf. Bovendien is het misschien wel fijn als je je cryo poging in alle rust kan doen en je werkperikelen over zijn.

Klinkt goed hoe je over je werk schrijft, althans de uitkomst is heel heftig, maar het klinkt als de juiste beslissing. Beetje moeilijk op te schrijven, maar je snapt het vast wel.

Verder hebben jullie ook nog veel beslissingen te nemen over adoptie, draagmoeder enz. Ik vind het wel knap van je dat jullie al die trajecten tegelijk hebben lopen. Wat komt er toch veel meer op ons af dan we ooit hadden kunnen bedenken toen we met "kindjes maken" begonnen. Gek idee vind ik dat altijd en ook wel verdrietig. Want ik wil helemaal niet over dit soort dingen na moeten denken, doe mij maar gewoon. Pffff…

Geplaatst

Oh Clau, we schreven tegelijkertijd.

Is toch hartstikke mooi de score tot nu toe. Ik vind je helemaal geen zeikerd, of bedoel je dat je bang bent dat het er nog meer worden en dat je misschien tegen overstimulatie aan komt?

Succes met de laatste dagen spuiten.

Geplaatst

Jeetje Dee, wat heftig op je werk! Wel fijn dat het je zo oplucht! Kan me voorstellen dat je alles wat je in je stukje noemde goed wilt uitzoeken. En werken is dan soms teveel!

Clau; dat is toch heel erg mooi! Gaat goed toch? Je maakt je toch geen zorgen of heb ik je berichtje niet goed begrepen? Succes joh zondag, puncties zijn nooit fijn!

Mijn baby; hoera je kan starten! Eindelijk, wat een lange cyclus zeg!

@de rest; reageer weer even later. Heb een hele drukke week met werk, en ja een beetje struisvogelen zit er ook wel bij! Denk aan jullie.

X

Geplaatst

Clau, mooi dat de follikels groeien! Snap dat je bang bent dat het er (te)veel worden, maar ja, heb je inderdaad niet in de hand......

Ben je er bang voor vanwege een pijnlijker punctie, kans op overstimulatie, of evt mindere kwaliteit eitjes?

Vandaag te horen gekregen dat het beter is om komende cyclus nog over te slaan en pas daarna een cryo tp te proberen. Viel natuurlijk een beetje tegen want wachten is niet onze hobby maar goed, alles voor het goede doel... Het gaat zoals het gaat, proberen we maar te denken.

Geplaatst

waar ik het meest bang voor ben is overstimulatie waardoor er geen verse tp kan zijn en natuurlijk ben ik blij dat alles het zo goed doet.hahaha

dee das idd balen weer een maand wachten we moeten echt geduld hebben he

Geplaatst

Ha meiden,

Wat een weertje hè, fijn hoor.

Jee Dee, wat heftig van je werk. Spannend maar goed om naar iets op zoek te gaan waar je mee verder kunt. En toch nog even wachten op de cryo dus. Zitten we misschien weer tegelijk te wachten. Mag het alsjeblllllieft nu eens eindelijk lukken......pffff.

Ookasan voor jou lijkt het me ook zo rot dat wachten maar. Het vliegt me soms echt aan hoeveel ik al heb gedaan,wat ik allemaal nog doormoet.... En dan met ongewisse uitkomst. Bluch! Fijn dat je een kalm weekje weg hebt geboekt, hopelijk gaat de tijd dan sneller.

Hier ovulatietesten in huis. Moet na positieve test mailen voor afspraak pipelle. Vervolgens dacht ik verder met deca, want ik had afgesproken lang protocol te doen, maar nu heb ik recept voor orgalutran gekregen. En ik moet ineens 300 gonal spuiten! Weet niet waarom dat is besloten. Ik had nog teruggemaild maar geen reactie. Nog maar een keer doen. Wil toch echt lang met deca, dan groeien de eitjes gelijkmatiger is mijn ervaring. En dan had ik er 8, vind ik prima...meer spuiten ik weer niet of dag nadelig is voor de kwaliteit, en het kost ook meer....heb nog maar weinig van dat dure spul.

Yeah Mijnbaby, ook begonnen!

Clau wanneer terug? Gaat hard bij jou zeg. Had je ook veel cryos steeds of niet?

Inge wanneer ging jij ook alweer, 10 april?

Lfs Megan

Geplaatst

Wat raar Megan, het korte protocol voorgeschreven. Zou het idd niet doen als je er zelf geen goed gevoel bij hebt (en een minder goede ervaring). En 300 eenheden... hoeveel spoot je eerst? 225? 150?

Hier vandaag alweer ongesteld geworden, cyclus van 19 dagen..... maar vorige cyclus was natuurlijk kunstmatig wat langer door de utrogestan. En daarnaast kan het een reactie op de behandeling & ontgifting zijn, ik was er al voor gewaarschuwd. Dus maar goed ook om dan dus tijdens zo'n proces niet voor een cryo tp te gaan.

Bedacht me net dat het ook nog eens nieuwe maan is (of gister was), dus eigenlijk precies de beste tijd om ongesteld te zijn (en over 2 weken dus volle maan: het beste moment om een kind te verwekken, dus dat moeten we dan maar gewoon zelf gaan doen! :-D ).

Geplaatst

Hee raar ja korte cyclus zeg! Ok volle maan ja? Is er bij jullie ook kans op spontaan? Dat zou wat zijn hè, lijkt me zo gaaf.

Ik spoot 225. Ja ik ga er nog zeker op door, wil gewoon deca en weer 225.....

Oh trouwens 31 maart ben ik in Milaan dus de freya dag ga ik niet heen.

Grtz!

Geplaatst

Hallo lieve dames,

Ik blijf jullie volgen hoor!

@Dee, spannend die behandelingen bij die warrige man, hopelijk gaat het je echt helpen! En bijzonder ook draagmoederschap. Mijn schoonzusje had ook aangeboden om draagmoeder te zijn mocht het ons niet lukken, zo ontzettend lief! En dan ook nog gedoe met je werk! Ik heb ook gedoe gehad met mijn laatste werkgever, had toen rechtsbijstand ingeschakeld, dat heeft me goed geholpen. Mijn advocate wist goed waar ik recht op had. Je bent op dat moment zo warrig en je moet dan goed voor jezelf zorgen. Sterkte ermee.

@Megan, je hebt een beslissing genomen je gaat weer starten, wat spannend! Ik vind je ook super dapper!

@Okaasan, wij vonden het ook erg gezellig en bedankt voor je cadeautjes en je mooie compliment over Jane.

@Clau, spannend! Mijn duimen draaien!

@mijnbaby, jaaaaaa ongi! Je kunt starten!!!

@Inge, succes met de werkdrukte en de struisvogel.

Hier is de ongi echt doorgebroken, gisteren al wat krampen, vandaag loop ik leeg.

Achja heb erom gevraagd hé hahaha.........wordt nu wel erg spannend hoor, nog 1 keer ongi en we kunnen starten voor de cryo.

Heb er veel zin in, maar ook wel super spannend omdat het maar 1 cryo is, maar aan de andere kant mag ik niet zeuren want we hebben er tenminste 1! :-)

Verder nog druk met werk. Overdag genieten met Jane en in de avonduren werken. Meestal lukt het om met Jane tussen 10.45 en 12.15 uur even te slapen, want smorgens wil ze na de voeding niet meer slapen.

Hebben we wel een lekkere lange dag. We kijken samen koffietijd hahaha.....

Dikke knuffel voor iedereen en geniet van de zon!!!

Liefs Roossie

Geplaatst

gisteren tweed fm er waren 12 grote en 11 kleine fol. gisteravond pregnyl gezet en morgen punctie. ik ben erg benieuwd vorige keer waren er 17 fol. 13 eicellen en twee cryos

Geplaatst

Clau je gaat lekker vlot, mooi! Heel veel succes morgen bij de punctie!!!

Roossie, bij jou heeft de maan dus ook haar werk gedaan ;-)

Fijn dat je nu wat concreter vooruit kunt kijken.

Megan, toe maar, net terug uit Spanje en dan alweer naar Milaan. Groot gelijk hoor. Of is t voor werk, nee toch..... Hoe dan ook veel plezier, temperatuur zal daar ook wel aangenaam zijn. Ik vond de wijk Navigli wel leuk. Daar ook heerlijke antipasti en wijntjes gehad bij Osteria del Pallone, 2 dagen later nog een keer ervoor terug geweest geloof ik. Is in de buurt van Piazza 24 Maggio.

O ja, denk nu ineens aan de 'stiereballen' (zonder n ertussen? zijn de ballen van 1 stier....) (in Galleria Vittorio Emanuele, in het centrum) waar je met je hak een rondje op kunt draaien, voor geluk: DOEN zou ik zeggen, wie weet! ;-)

O ja, of spontaan zwanger worden er nog in zit.... ja, volgens de artsen wel: zaadjes zwemmen, eitje springt en eileiders zijn open. Ergens geloof ik ook wel dat het ooit nog gaat gebeuren................ (geef de hoop iig niet op).

Geplaatst

Hi, o fijn tips Milaan! Ga maar twee nachtjes met twee vriendinnen. Een zwanger (van dat etentje).

Dus wijn en antipasti klinken fantastisch!

En de stierenballen ook ;-) ga ik echt wel doen!

Volgende poging zit ik trouwens gelaten in. Moet het doen omdat ik t gevoel wil hebben alles te hebben geprobeerd. Maar geloof er niet meer in. Hoop natuurlijk wel!

Ik geloof ook in spontane zwangerschap bij jou. Idd, zie kaartje ;-).

X

Geplaatst

Ha Clau; succes morgen! Hoop dat er veel mooie eitjes gevonden worden!

Verdorie! Ben dus niet gevoelig voor die maan! Ben nog steeds niet ongesteld! tja roossie lang verwacht maar er nu dus volop middenin! Fijn hè ;-( spannend joh voor de cryo. Ook wel gek lijkt me om weer te beginnen met een nieuw traject! Leuk hoor!

Ben op aanraden van mijn zusje ook bij een of andere natuurarts terecht gekomen. Hij antwoordde dat er bij het ontbreken van gynaecologische oorzaken hij een goede rol kan spelen. Moet nog een afspraak maken, dus hou jullie op de hoogte.

Megan; heerlijk Milaan! Ik zeg; een rondedans op de stierenballen! Ik vind het stoer dat je weer aan de gang gaat! Begrijp ik nou dat je al aan het spuiten bent of heb je alleen nog alles in huis?

Zie je er tegenopn om met de zwangere vriendin op pad te gaan?

Dee; dus over een week of twee zien we je savonds niet meer hier? Want belangrijker dingen te doen dan (gniffel) , zal het by the way dan vast niet merken want ik ga de goden dan natuurlijk niet verzoeken en er zelf ook aan! ;-) wat zal dat geweldig zijn hè, gewoon spontaan.

Okaasan wat gezellig al je bezoekjes! Ik ben altijd vrij op vrijdag, je bent welkom hoor ;-) dat geldt overigens ook voor de anderen!

Liefs en geniet van het mooi weer!

X

Geplaatst

@Clau ik hoop dat alles goed is gegaan!

@Inge wat spannend die natuurarts. Zulke artsen kijken toch op een andere manier naar je lichaam.

@Dee, heel goed hoor, altijd hoop houden zolang er nog kansen zijn! Ik heb me daar ook altijd aan vastgehouden. Tegen ons is ook altijd gezegd door gyneacologen en verloskundigen dat het toch nog altijd op de natuurlijke manier zou kunnen. Eitjes en zaadjes zijn in orde. Jammer dat je nog moet wachten voor een tp, maar beter een maandje wachten dan weer een misser. Ben zo benieuwd hoe het zal gaan de volgende keer!

En oh het was volle maan? Vandaar dat ik leeg liep hahaha....

@Megan wat leuk met vriendinnen naar Milaan! Ik heb een vriendin die daar vandaan komt en nu in Nederland woont. Ben er zelf nooit geweest. Ik hoop heel erg dat die laatste poging je echt geluk gaat brengen, mijn duimen draaien! Ga je daarna nog naar het buitenland of wil je even niet verder kijken, stapje voor stapje.

Ik hoop dat iedereen van het mooie weer heeft kunnen genieten!

Vandaag de voortuin onderhanden genomen, nu nog de achtertuin.

Mijn ongi loopt weer teneinde, heb veel wat krampen gehad en liep flink leeg, was er ook moe van. Maar het is alweer bijna over. Ben blij dat de cyclus weer op gang is. Ik heb zelfs nog een test gedaan op de eerste ongi dag omdat het na 1 bloeding ineens even ophield, maar negatief natuurlijk. Het is best raar na zo'n lange tijd weer ongi te zijn, heb op de wc even een tijdje naar mijn closetpapiertje zitten turen hahahaha....

Liefs Roossie

Geplaatst

goedenmorgen dames de punctie is weer achter de rug. ik was weer erg zenuwachtig. kreeg ook wat dormicum. de punctie was wel wat pijnlijker en later vertelde de arts dat het een heftige punctie was ????????.had daarna wel wat bloedverlies maar al met al viel het wel weer mee.

En jawel we hadden 14 eicellen. helemaal top natuurlijk.

ik moet nog wel even kwijt dat het personeel helemaal top is hoor ze hebben me er doorheen gesleept.

lig nu op de bank lekker bij te komen heb wel wat lichte pijn in mijn buik maar ach 14 eicellen daar doen we het voor

Geplaatst

Dat is mooi Clau, hartstikke mooi aantal, hopelijk willen ze allemaal goed bevrucht worden :-).

Laat je 't ons weten als je het telefoontje woensdag gehad hebt? Nu lekker bijkomen, rustig aan... lekker in de zon gaan zitten!

Roossie: het was nieuwe maan, geen volle maan. Nieuwe maan is de meest 'logische' tijd om ongesteld te zijn heb ik gelezen. Ongesteld zijn bij volle maan kan volgens mij nog heftiger zijn (vooral voor je stemming).

Inge wat balen dat jouw cyclus nog blijft hangen... Hoe lang geleden is het nu dat je de bloeding had?

Benieuwd naar je ervaringen met de natuurarts, in welke plaats zit hij?

Megan, nog even over de pipelle: bij mij is dat dus gedaan in de cyclus VOOR onze poging. Uit jouw info begreep ik dat het juist zou kunnen werken in de cyclus dat je een tp doet? Of heb ik dat niet goed onthouden en was het ook in de voorgaande cyclus? Ben te lui om terug te zoeken ;-).

Meiden, leuk dat jullie met me mee hopen & geloven dat spontaan zwanger worden nog kan lukken.

Hoorde trouwens laatst van een vriendin dat iemand die zij kent uitbehandeld was en nog zo bezig bleef met zwanger worden (terwijl de kans erop minimaal was) dat ze op een gegeven moment zelfs anticonceptie is gaan gebruiken om rust in haar hoofd te krijgen. Dat lijkt me wel heeeeeel moeilijk hoor! Gaat zo tegen je gevoel en wens in...

Geplaatst

@Clau, wow mooie score! 14 eitjes! Nu hard duimen dat er mooie embryo's ontstaan.

@Dee, oh nieuwe maan hahaha...........verkeerd gelezen. Wist niet dat een nieuwe maan zo'n effect op me had.

Dat lijkt me ook super moeilijk om over te gaan op anticonceptie als je zo'n vurige wens hebt, dan is het zo definitief! Ik heb ook vaak het gevoel van waarom zou ik anticonceptie gebruiken, wordt toch niet zwanger. Had er met de verloskundige over, die gaat je dan voorlichten over anticonceptie na de bevalling. Ze zei met borstvoeding is het niet raadzaam aan de pil te gaan. Ze zei ook, ach als je zwanger raakt is het gewoon welkom. Maarja over anticonceptie wil ik nog helemaaaaaaalllllll niet nadenken en jij ook niet! Laat die natuurarts maar lekker zijn werk doen, ben zo benieuwd!

Liefs Roossie

Geplaatst

hallo wordt heir even helemaal gek tranen rollen over mijn wangen. van de 14 eicellen zijn er 9 gaan doordelen. vanmiddag een tp van een MORULA wat wil een mens nog meer haha

Geplaatst

Oh Clau wat een mooi nieuws!!! Lekker genieten en over je buikkie wrijven.

Ik ben ook benieuwd of je cryo's hebt, wat een super score!

Liefs Roossie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden