Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jem,wat fijn!! Veel succes met de tp vanmiddag en dan maar lekker broeden!!

Meertje, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zie dat jij ook al een aardige geschiedenis in het UMCU hebt, hier nog een `ouwe rot`hahahaha!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Roossie & Jem: Dankjewel! Wij moesten van IVF over naar ICSI omdat ik wel genoeg eitjes aanmaakte, maar de opbrengst qua embryos laag was (hadden de 1e poging maar 1 embryo en nog van matige kwaliteit ook). Vermoed werd dat het zaad van mijn partner (wederom) slecht was. Dit bleek later ook, want het was op zich wel wat beweeglijk, maar de zaadjes horen omhoog te willen zwemmen en daar maakten ze geen enkele aanstalten toe :).

Met ICSI 2 hadden we 3 embryos, 1 toppertje terug en 2 niet goed genoeg voor invriezen. ICSI 3 leverde 5 embryos op waarvan de 2 beste zijn teruggeplaatst (wederom geen cryos). Je kunt dat in je contract aangeven, ook al ben je onder de 36. Ze doen dat alleen bij je laatste (vergoede) poging om zo de kans op meerlingen te beperken (heeft bij mij niet geholpen, haha!). 1 was 8-cellig en 1 was zelfs nog iets verder gedeeld. Ach ja, ik achtte de kans op 1 blijvertje al niet hoog in, laat staan 2...

Jem, vandaag terugplaatsing gehad! en nog een cryo ook, lees ik? Congrats! Geniet lekker van de tijd waarin je je heel speciaal mag voelen omdat er een embryo in je 'woont'! Hoop dat ie 9 maanden lang blijft zitten! :)

Geplaatst
Jem,wat fijn!! Veel succes met de tp vanmiddag en dan maar lekker broeden!!

Meertje, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zie dat jij ook al een aardige geschiedenis in het UMCU hebt, hier nog een `ouwe rot`hahahaha!

Ralletje, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Vandaag de officiele testdag toch? Mag je maandag bellen voor een echo of niet? Spannend!

Geplaatst

@ Jem, had je al op het andere forum gesproken, maar super dat je 3 emrbyo's hebt.

@ Ralletje, van harte gefeliciteerd meid! Wauw, wat prachtig zeg om dit te lezen.

@ Roosie, emmertje??? Die heb ik nog nooit gehad, zelfs niet bij mijn medicatie. Moet alles in de prullenbak gooien....

Hier niet veel te melden, zit te wachten op mijn menstruatie en dan eindelijk de start.

Liefs

Geplaatst

Hee meiden,

Even de tijd nemen voor een berichtje want de afgelopen dagen kwam het er niet echt van.

@ Jem: een terugplaatsing en een cryo lees ik! Goed man, hoe is het gegaan vrijdag? Volgens mij verloopt een terugplaatsing meestal redelijk snel en pijnloos, dus ik hoop dat dat bij jou ook zo gegaan is.

@ Ralletje: al wat minder nerveus inmiddels? Heb je nog getest de afgelopen dagen?

@ Meertje: hee... jij ook hier? ;-) Gezellig......@ Roossie: je bent alweer een dikke week op weg met spuiten! Hoe voel je je bij de deca? Ergens last van of valt het wel mee?

@ Babi: tja, wachten.... wachten wachten wachten. Dat doen we veel hè? Wanneer verwacht je ongeveer ongesteld te moeten worden? En op welke cyclusdag moet je dan beginnen met spuiten? Ik weet niet hoe dat zit met het korte schema.

Raar trouwens dat jouw apotheek nooit zo'n emmertje/container meegegeven heeft. Bij mij komen ze elke keer weer met zo'n ding aanzetten, of ze vragen of ik er één nodig heb. Alles wat scherp is (en/of chemisch volgens mij) moet daar in (dus ik gooi al het gebruikte erin: decaspuitjes, gonal naaldjes, pregnyl naalden en opengebroken ampullen).

Geplaatst

@ Dee, ik heb bij meerdere apotheken mijn spuiten gehaald, want spuit immers al 1,5 jaar, maar heb serieus nog nooit een container gehad. Moet men dit niet aanstrepen op de receptenlijst?

Ik had op 13 oktober een positieve ovulatietest. 14 oktober giga veel pijn, wat ik normaal dan op 15 oktober zou hebben, maar het was al 1 dag eerder. Denk dat hij toen al gesprongen is. Bij een luteale fase van 14 dagen zou ik 28 uiterlijk 29 oktober ongesteld moeten worden. Bij een luteale fase van 12 dagen (die ik meestal heb op mijn vorige cyclus na) zou ik 26 oktober uiterlijk 27 oktober ongesteld moeten worden (hangt even ervan af of mijn eisprong nu 14 of 15 oktober was, maar weet bijna zeker de 14e).

Op CD2 of 3 mag ik starten met het stimuleren van de Gonal F (150 IE) en op stimulatiedag 5 moet ik met Cetrodide gaan spuiten. Mijn man moet nog bloedprikken op aids, maar kan momneteel geen kant op wegens zijn kapotte knie. Vraag me dus af of hij bij een prikpost hier in Culemborg kan prikken. Iemand enig idee? Kon het in mijn vorige ziekenhuizen wel gewoon bij de huisarts....

Nou meiden, ik lees snel weer bij. Doordeweeks ben ik erg druk (afronden bij KPN) en werk volgende week nog, dan 2 weken vakantie en dan van 15 tot 19 november werken en dan uit dienst bij KPN. En starten bij me nieuwe werkgever.

Liefs

Geplaatst

Babii, wij hebben speciaal voor het containertje moeten vragen bij de apotheek maar kregen hem wel zo mee dus gewoon even vragen dan. Voor jou dus eigenlijk deze week de start!! Spannend!! Zie je er tegenop of heb je er wel ''zin'' in??

Dee78, de terugplaatsing is goed gegaan hoor vrijdag. Het duurde wel eventjes voor ze het slangetje erin had omdat er heel veel slijm rond de baarmoedermond zat! Ik snap eigenlijk alleen niet waarom ik pas nu over 2 weken mag testen. Normaal heb je toch 14 dagen na je ei dat je ongi wordt en mag je dan testen of is het door de utrogestan dat het later kan worden??

Meertje wat een verassing dan om twee kindjes op de echo te mogen zien of niet?? Wanneer heb je weer een echo en blijf je nu bij de gyn onder controle??

Groetjes,

Jolanda

Geplaatst

@Jem, gefeliciteerd met je emmy in de buik en 1 in de vriezer!

@meertje, wat super om te lezen dat je toch zwanger bent geworden met een ICSI poging!

Geeft mij ook weer moed, dat als het met IVF niets/ of weinig opbrengt je toch zwanger kunt worden met ICSI!

@Babii, ik heb al vanaf mijn eerste hormonen prik een geel emmertje gekregen waar ik al mijn prik afval in moet doen. Dit moet ik dan bij de apotheek weer omwisselen voor een nieuw emmertje. Gek dat je zoiets niet gehad hebt!

Geen idee of je vriend bloed kan laten prikken voor HIV bij de huisarts ofzo, ik zou het gewoon navragen bij het UMC.

Succes bij je afscheid bij KPN en je start bij de nieuwe werkgever!

@Dee, met de deca spuiten gaat het goed. soms voelt het iets branderig als ik het erin spuit, maar als de naald eruit is voel ik er alweer niets meer van. Heb gelukkig geen opvliegers of hoofdpijn. Vrijdag mag ik met de hormonen beginnen!

Hier is de bloeding al iets meer doorgezet, morgen ga ik bellen voor een echo afspraak.

Daarna lekker naar acupunctuur.

Liefs Roosie

Geplaatst

Hoi dames!

Babii, fijn dat je de aankomende week kan beginnen, veel succes! Enne, ik heb ook nooit een containertje gehad hoor, ik heb zelf een soort tupperware bakje war alles in gaat en als ie vol is gaat alles naar de apotheek, met bakje en al, hahaha!

Roossie, jij kunt ook bijna met de hormonen starten zie ik, jij ook veel succes alvast!

Dee, ik ben nog steeds peu nerveu, of ik nog getest heb? Euhh....niet lachen hoor...ik heb hier in mijn bureaula 12 pos. testen liggen........

Morgen bellen voor de echo, ik ben nog een beetje bang want mijn HCG was donderdag 170 en dat lijkt mij wel wat laag, dus vandaar dat ik ben blijven testen, om te kijken of ze donkerder worden.

Geplaatst

@Jem: inderdaad, dat alle twee embryos waren blijven zitten was een grote verrassing! In het UMC hadden ze het blijkbaar al verwacht vanwege het hoge hCG en de forse hyperstimulatie, maar wij waren heel erg verbaasd en ontroerd. Volgende week maandag weer een echo en als dan blijkt dat ze er nog zitten (ze zijn daar erg voorzichtig mee ivm het "vanishing twin"-syndroom) blijf je onder toezicht van de gyn.

Ik snap eigenlijk ook niet waarom je pas 18 dagen na de punctie mag testen. Je zou zeggen 14 dagen na de punctie omdat dat je eisprong is... Sommige embryos doen er langer over om te nestelen, dat wel. Stel dat je 14 dagen na punctie test en het is negatief, kan het op dag 18 wel positief zijn. Achteraf bekeken had ik 14 dagen na de punctie al hCG in mijn bloed, hebben ze getest ivm overstimulatie. Dit kreeg ik echter pas te horen op dag 17 ;).

Dat vele testen heb ik ook, haha! Heb uiteindelijk wel 8 keer getest ofzo, die vrouw van de DA zag me steeds weer aankomen! :)

In het UMCU zijn ze overigens wel vrij voorzichtig met enthousiast zijn over de zwangerschap. Er kan nl. nog veel gebeuren. En ze zijn ook niet erg happig op hCG prikken omdat de waarde op zich niets zegt. Bij sommige vrouwen is het laag, bij andere hoog. Misschien daarom die neiging om vaak te testen en te kijken of het streepje donkerder wordt! :)

Geplaatst

Gisteren voor echo naar het ziekenhuis geweest, het ziet er allemaal mooi en rustig uit. Ik dacht het wel maar toch was ik opgelucht dat er geen cyste zat. Ik mag gewoon verder met mijn schema, vrijdag aan de hormonen!

Dit was mijn eerste uitgangsecho in het UMC, was wel apart ging allemaal heel snel en in de stoel zaten geen been beugels, die doen ze alleen bij een punctie. Voor ik het wist stond ik weer buiten. Ze zag wel dat mijn blaas vol was hahaha......ik durfde niet meer te gaan plassen ze liep al 20 min. uit en we konden ieder moment geroepen worden. En toen weer terug naar mijn werk, volgens mij had de manager me niet eens gemist hahaha........

We zijn ook naar die apotheek geweest bij het mortuarium, om mijn containertje te legen of om te ruilen voor een andere. Konden ze ons niet eens helpen!!! Moet dit bij mijn eigen apotheek doen pfffff.....heb niets aan die apotheek daar, wat dat betreft was Antonius in Nieuwegein echt ideaal, daar hebben ze een apotheek met alle medicijnen op voorraad en je kon je containertje zo omruilen. Maarja het is niet anders.

Ik ben maandag ook naar acupunctuur geweest, zij heeft er ook een heel goed gevoel over, deze behandeling moet hem gewoon gaan worden!

Toen ik weg ging zei ze ineens ik ga je gedag zeggen en ik kreeg een zoen op mijn wang van haar. We hebben ondertussen ook wel een leuke band opgebouwd en leven met elkaar mee.

Liefs Roossie

Geplaatst

Roossie fijn dat alles goed was!! Ik heb nooit gebruik gemaakt van de apotheek van het umc dus geen idee wat er wel of niet kan. Ik heb de apotheek hier om de hoek dus ga daar standaar heen.

Mooi dat de acupunctuur ook goed gaat, nog een weekje en dan je eerste echo. Morgen eerst de start van je hormonen. Heb je geen last van de deca??

Hier telkens het idee van zou het wel of zou het niet.. Ga nu de tweede wachtweek in dus het is dan echt aftellen maar wat duurt dat lang zeg. Ook nog omdat ik thuis ben vanwege een mogelijke overstimulatie. Moest dus heel rustig aan doen en veel drinken.

Groetjes,

Jolanda

Geplaatst

@jem, aan die apotheek bij het umc heb je ook niks. Ik ga straks ook maar weer naar de apotheek om de hoek, we dachten is makkelijk als we toch in het ziekenhuis zijn, dus niet.

Wachten duurt altijd lang hé, sterkte met afwachten!

Vandaag is het dan eindelijk weer zover, ik mag gaan starten met de hormonen!

Volgende week vrijdag mijn eerste fm!

Liefs Roosie

Geplaatst

Hé meiden. Een paar weken geleden had ik me hier al een keer gemeld dat wij we over een paar maanden ook weer zouden starten met de vierde behandeling icsi. Afgelopen woensdag waren we bij dr prak en nu blijkt dat we helemaal niet op een wachtlijst komen en we volgende week al kunnen starten! We zijn erg blij maar ook wel een beetje overrompeld. Ik zal eens wat actiever mee gaan lezen hier. Las al wel dat er iemand in de laatste wachtweek zit. Spannend hoor!

Geplaatst

Roossie, goed om te lezen dat je lekker optimistisch bezig bent. Ook al is het prikschema lang, er gebeurt in ieder geval iets hè.... dat is prettig.

Wat ga er vanaf vandaag bij spuiten? Gonal, Puregon? En wat voor dosis?

Ralletje al een afspraak staan voor een echo?

Jem, veel succes de tweede wachtweek! Heb je nog een beetje afleiding, ondanks dat je rust moet houden? Bezoek, dvdtje, mooi boek.....?

Wauw EDR, dat gaat dan snel ineens. Hadden jullie nu nog cryo's van voor je vorige zwangerschap? Of ben ik in de war met iemand anders? Volgens mij klopt het niet wat ik schrijf.... aangezien jij schrijft dat jullie aan de 4e ICSI beginnen. Dan was het dus iemand anders!

Babii al duidelijkheid over je cyclus?

Fijn weekend allemaal.......

Geplaatst

@EDR, wat fijn dat jullie al zo snel kunnen beginnen! Succes

@Ralletje succes dinsdag!

@Dee, hoe is het met jou? Vandaag ga ik 150 eenheden puregon erbij spuiten. De vorige keer had ik 200 eenheden gespoten en had uiteindelijk 22 follikels, waaruit 14 eitjes kwamen.

Hopelijk heb ik ook een mooi aantal eitjes met 150 eenheden.

Heb net eindelijk mijn containtertje in kunnen leveren bij de apotheek, heb er een grote voor teruggekregen lekker makkelijk, is altijd zo'n gepriel in dat kleinere emmertje ze zijn ook wel snel vol. Hopelijk raakt die grote emmer niet helemaal vol!

Liefs Roossie

Geplaatst

@ Roosie, wauw we lopen bijna gelijk op! Succes met alles meissie!

@ EDR, fijn dat je volgende week al kan starten! Succes!!

@ All,

Ik ben 27 oktober rond 22.00 uur ongesteld geworden dus gisteren (28 oktober) telde als cyclysdag 1. En jawel, weer een luteale fase van 14 dagen! Mooi dus.

Vandaag is mijn eerste spuit Gonal F 150 IE erin gegaan en moet stimulatiedag 5 (3 november) starten met de Cetrodide.

4 november heb ik de eerste FM en gaat manlief direct mee om bloed te prikken op HIV, wat ie niet heeft maar goed. Alles voor de veiligheid van de embryo's van andere stellen.

BEn wel doodsbang dat er heel geen bevruchting optreedt met de IVF en ook dat er helemaal geen meerdere eitjes groeien. wat als er geen bevruchting optreedt?? Pffff, ben heel erg irritant nu, maar wat ben ik bang dat er geen bevruchting optreedt, ondanks het goede zaad van mijn man.

Gebeurd het vaak dat er geen bevruchting optreedt?

Liefs

Geplaatst

Babii, super dat je gestart bent, probeer niet bang te zijn, als het zaad goed is, treed er meestal wel bevruchting op, hopelijk heb je lekker veel eitjes en dan gaat het zeker weten goed komen hoor!!

Geplaatst

@ Roossie!

Jeeh je bent begonnen! EIndelijk zeg wat heeft dat lang geduurd he? Gaat het allemaal goed met het spuiten? Geen bijwerkingen.

@ Babbii,

Ook jij bent begonnen lees ik. Fijn hoor. DIe angst herken ik maar 1 geruststelling: het zaad van mijn echtgenoot was super slecht met de IVF. Zelfs zo slecht dat hij nog een 2e keer een potje in moest leveren... Deze hebben ze samengevoegd en toen was het blijkbaar net voldoende voor IVF en we hebben 4 bevruchte eitjes! Ik heb er 1 teruggeplaatst gekregen en er zijn er 3 de vriezer ingegaan. Wat was ik bang zeg die dagen na de punctie. Dat alles voor niets was geweest enz. Ook ben ik blijkbaar heel moeilijk te stimuleren daarom is de eerste IVF afgebroken de 2e keer kwam het pas heel laat op gang. Dus geef de moed niet op als de eitjes niet meteen met trossen tegelijk komen, soms komt het pas later.

Fijne zondag ladies!!

Geplaatst

@ Ralletje dank je wel meissie! Mijn man zijn laatste onderzoek was goed. Hij had 81 miljoen zaadcellen waarvan 51% goed beweeglijk. Maar de testen daarvoor waren bijv. weer heel slecht (al lag toen alles naast het potje, vertelde me man even toen we bij de IVF arts kwamen) hij schaamde zich haha.

@ Boogie, normaliter met 75 IE had ik tussen CD10 en CD12 een volgroeid eitje zitten. Daarom ben ik ook zo bang dat ik met 150 IE gewoon maar 2 eitjes krijg. En daarbij is de onzekerheid van mijn BMS er ook nog eens! Niet leuk dit allemaal zeg.....

@ Roosie, hoe gaat het prikken????

Geplaatst

Babii, hahaha, ja dat zaadonderzoek is nog wat, mijn vriend heeft het 2 keer moeten doen 1 keer in Gorichem, en 1 keer in Utrecht, hij had de 1e keer 172 milj. en 2e keer was het minder, 149 milj. geloof ik, maar het minimale moet geloof ik 10.000 leefbare zaadcellen zijn, dus wij hoeven ons om onze mannen in iedergeval geen zorgen te maken. (het ligt trouwens ook aan mijn eileiders dus)

Mijn vriend vertelde eens dat hij 2 potjes mee kreeg (voor de IVF zelf) en de 1e 2 stoten moesten in het ene potje en de rest in het andere: "Nou ik heb alles bij elkaar gekwakt" zei hij, hahaha, dat gaat toch ook niet?? Hahahah! Ik geloof dat hij er ook weleens wat naast gegooid heeft hoor, hahaha, onze arme zielen.....

Geplaatst

Ja, mijn man zei ook: ik ga echt niet in 2 potjes stoten hoor. In de eerste is het er nog weleens naast gegaan. Hij zegt, ik ga niet moeilijk doen, loos het erin en klaar whahahahaha.

Nu ben ik wel bang dat mijn BMS niet goed was deze ronde, want ik heb nu op CD4 nog weinig bloed. Heb wel 2 dagen heftig gebloed, gisteren werd het minder en nu lijkt het oud te zijn. Bloeden jullie lang tijdens een menstruatie, want jullie hebben wel een goed BMS ;-).

Je ziet nu dus op CD4 echt nog een gedeelte wit van de tampon (normaal zit die vol). Sjonge, wat een ranzige verhalen, maar kan het even niet anders uitleggen. Hoop dat iemand me wel even gerust kan stellen....

En bij mij was het normaal ook mijn eisprong waardoor we door moesten voor IVF, maar goed. Plots kwam mijn eisprong terug hahaah.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden