Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pffff, sinds een paar uur wat rood bloedverlies en buikpijn die erger lijkt te worden. Ik doe (of probeer althans) nog even aan struisvogelpolitiek; gewoon ontkennen. Maar man, wat voel ik me k#t.

De test was vanochtend wel weer ietsje dikker dan gisteren, maar mijn hoop is toch wel een beetje vervlogen.

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Neeee Okaasan.... kl*te zeg..... ik hoop dat het niks is en alleen een innestelingsbloeding of iets dergelijks is maar pppffffffff wat zal dit spannend zijn voor jullie.

Krijg meteen weer flashbacks naar maart. Hoop zo dat het bij jullie goed blijft gaan... nu je zo ver gekomen bent mag het toch eigenlijk niet mis gaan? (tja werkt niet zo, dat weet ik ook wel... maar toch...........)

We leven met je mee!! Houd je ons op de hoogte?

Liefs

Geplaatst

@Okaasan ohnee ik hoop innestelingsbloeding! Ik heb dat ook gehad en ook buikpijn er bij, maar dat was al een paar dagen na de tp. Misschien gebeurt dat bij jou later. Heb ook veel berichten gelezen van zwangeren met bloeding die nu een gezond kind hebben. Maar killing is dit wel!!! Mijn duimen draaien. Sterkte meis XXX

Geplaatst

Hé jakkie, Okaasan! Wat is dat nou weer voor narigheid! Ik blijf positief voor je hoor - ik had de eerste hele week na de positieve test nog bloedverlies waar ze geen verklaring voor hebben gevonden, dus hoop dat het bij jou ook niets betekent!

Horen hopelijk snel weer van je, en dan met name dat het dus weer gestopt is!

Geplaatst

Het is helemaal over. Heel veel bloed en veel buikpijn. Ben al de hele dag aan het huilen.

Wat is dit naar. Ongelooflijk hoe ons geluk zo snel om kon slaan in zo'n intens verdriet

Ik zie er nu al tegen op om morgen het UMC te bellen.

Toch hebben deze drie dagen me wel wat gebracht: moed om door te gaan. Het kan dus wel met die emmies van ons.

Allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. Ik kruip weer even in mijn schulpje.

Geplaatst

Ach nee toch?!?! Oh meid, wat vreselijk voor je!!! Ik vind het echt heel rot voor jullie! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve in ieder geval heeeeel veel sterkte!

Wat oneerlijk toch weer...

Geplaatst

Wat een ontzettend vieze tegenvaller...... Keihard...........

Eindelijk dacht je dat het gelukt was, eindelijk blij en was jullie droom, hoop, wens zo dichtbij en nu weer buiten bereik (op dit moment dan).

Maar hopelijk was dit inderdaad een 'seintje' dat het dus wél kan en komt het alsnog heel snel goed.

Jullie hebben nog 3 mooie cryo's, ik hoop dat het daar mee mag gaan lukken!!!!

HEEL veel sterkte toegewenst!

Geplaatst

Pff Ookasan ...sterkte meid......Dikke knuffel vanaf hier....

Ik mag volgende week zaterdag testen....pfffff...gelukkig weer een oer-volle week...ik wordt nu toch wel nerveus....

Heb veel ongi-achtige pijntjes....

Lfs mij

Geplaatst

Okaasan, wat een naar bericht!! Eerst zoveel geluk en blijdschap en dan toch een grote zwarte wolk... Heel veel sterkte!

Nano, spannend spannend... Ik barstte ook van het ongigevoel en kijk nu eens... Positief blijven :)!!

@Dee: yep, de juni 2011 meiden hebben elkaar nu 2 keer gezien (althans, 5 van ons dan - juni was niet zo'n hele grote groep en er zijn er ook wat afgehaakt). Als de kinders ongeveer een jaar zijn (die van mij zijn van april en de laatste is van juli ;)) spreken we weer af. Echt heel grappig om elkaar in het echt te zien en heel speciaal om zoveel wondertjes bij elkaar te hebben!

Ik ga een derde poging doen tot aankleden en straks weer op naar het revalidatiecentrum met de meiden...! Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Hoi meiden,

@ Ookasan, shit.....wat erg. Eerst zo blij, en dan dit, het is gewoon zo oneerlijk!!! Leef erg met je mee. Hoe gaat het nu met je? Heel veel sterkte meid.

@ Nano, deze zaterdag testen? Heel spannend, succes!

@ all;

Ik heb net als Dee de hysteroscopie gedaan laatst. (Was leuk je te zien Dee!) Niets te zien dus op zich goed nieuws.

Gisteren op de poli geweest voor vervolg; we gaan er nog een keer tegenaan. Start rond 23 januari. Nu hoorde ik dat ze tegenwoordig langer de utrogestan gaan voorschrijven omdat ze 'toch wel' een relatie leggen met het voortijdig krijgen van een mk (grrmmpfff straks had dit bij mij of een van jullie ook kunnen helpen). Wisten jullie dat al en weten jullie ook hoe lang precies? Want dat ben ik weer vergeten te vragen. Ik ga namelijk wat anders proberen, geen bollen maar een paar keer pregnyl spuiten. Maar als die bollen nou 3 maanden ofzo moeten, dus echt heel veel langer, dan moet ik misschien nog weer even overleggen.

Voordeel pregnyl spuiten is dat ik sowieso een positieve test zal krijgen :-0

Nee grapje, nu denk ik dat een voordeel is dat ik niet eerder kan testen maar als het zover is vind ik dat waarschijnljk een nadeel;

voordeel wel dat ik die bollen heel smerig vind en veel liever een prikje zet.

Meds worden cetro en gonal-f, en wat pregnyl dus.

Liefs! Megan

Geplaatst

Ik zit hier wel even met m'n ogen te knipperen hoor.... het UMC past dus het beleid rondom het Utrogestan-gebruik aan? Ik had na mijn miskraam al gezegd dat als ik ooit weer zwanger mag worden, ik tot 12 weken die bollen wil gebruiken (zou me een beter gevoel geven en heb vaak gelezen dat het in sommige andere ziekenhuizen zo lang wordt voorgeschreven), maar nu denken ze dus ook echt dat er verband kan bestaan tussen kort gebruik en het ontstaan van een miskraam?

Dat het evt. de reden kan zijn dat het mis gegaan is, daar wil ik niet te lang over nadenken. Ten eerste is het maar een gok/mogelijkheid, ten tweede wil ik mezelf niet gek maken met de gedachte het misschien voorkomen had kunnen worden.

Wij hebben donderdag onze afspraak, zal het dan ook eens navragen bij die arts.

Megan: stoer hoor, dat jullie er toch nog een keer voor gaan. En groot gelijk! Wel eng hè, je haalt jezelf wel weer voor de zoveelste keer vanalles op de hals.

Ik ben zo bang voor een nieuwe teleurstelling. Weet niet hoe vaak ik dat nog kan hebben. Fijn dat jullie al weten dat je in januari ingepland kan worden! Blijf je een beetje meeschrijven hier? Wel zo gezellig :-).

Ik laat donderdag na het gesprek weer even van me horen. En tussendoor houd ik natuurlijk de boel in de gaten ivm evt. nieuws van Nano.

Okaasan, hoop dat het een beetje met je gaat en dat de pijn van de klap elke dag een beetje minder minder wordt.

Geplaatst

@Okaasan, dikke knuffel meis ik denk veel aan je, vind het zo oneerlijk!

@Megan, wat goed zeg dat je in januari er weer voor gaat. Ik hoop dat het een mooie start van het nieuwe jaar zal worden! Mijn duimen zullen draaien. En wat verrassend zeg over het langer gebruik van utrogestan. Ik vond zelf ook dat ik best wel snel moest stoppen met de utrogestan in vergelijking tot mijn forum genootjes. Ik heb toen de bolletjes een paar dagen langer ingebracht totdat mijn gevoel zei dat ik echt kon stoppen.

@Dee, groot gelijk hoor laat je niet gek maken door nieuwe onderzoeken. Heel veel succes donderdag met je gesprek!

@Nano, wat spannend!!! Mijn duimen beginnen blaren te krijgen ;-)

Liefs Roossie

Geplaatst

okaasan, meis wat een kut bericht zeg ( sorry voor mijn taal gebruik) had het je zo gegund hopelijk heb je genoeg mensen om je heen.

Dikke knuffel voor jullie.

Wat betreft die bollen we moeten ze nu gebruiken tot 10 weken zwngerschap en dan in 1x stoppen, ook ik heb meer bollen in huis en ga ze dus ook wat langer gebruiken kan tot 11 weken doorgaan.

Wij hebben gisten een echo gehad en alles is goed met onze kleine gup het bewoog mooi en het hartje kloptje snel en regelmatig.

We hebben al afscheid genomen van dr C zij deed de echo vond dat wel erg leuk en we mogen 23 dec weer terug komen zodat we in het nieuwe jaar weer naar de gyn hier kunnen. Ben benieuwd wat die zegt hebben namelijk een heel gesprek gehad of wij nog een keer het traject in zouden gaan en heb toen gezegt dat ik gezegend ben met 1 kindje dat ik de elende niet weer wou en kijk nu nu kom ik met een dikke buik bij haar terug hihihi.

Ga nu snel slapen!

Geplaatst

Ha lieve meiden; ben eindelijk online!!!!!!!!

Helaas voor mij geen start deze maand, was te laat voor de uiterste startdatum.. Na wat stress en shitdagen me er maar bij neergelegd dat 2011 het (weer) niet gaat worden en we in januari hopenlijk kunnen starten.

Okaasan!!!! Potverdorie shit de kl#teh bah€!!!! Had zooooo gehoopt voor je! Grrrrrrrrr

Ga morgen alles eens rustig lezen,.. Ben er weer ;-)

Liefs

Inge

Geplaatst

Gisteren had ik mijn laatste bolletjes....vanmiddag met de lunch zijn de regels doorgebroken.....helaas....ik doe morgen nog een test (hoop niet dat dit ook een bbz is).....

Jullie succes.....ik baal wel van de bolletjes.....ik heb er niets over gehoord....maar voor hetzelfde geld was het dan ook nog mis gegaan toen.

Geplaatst

Hè Nano, ook voor jou dus geen goed nieuws?!? Jeetje wat ***, maar er is misschien toch nog wat hoop dan dat je morgen nog test? Of is dat alleen ivm uitsluiten bbz? Sterkte in ieder geval weer met deze tegenvaller!

Okaasan - hoe gaat het met jou meid? Dikke knuffel!

Chantal - fijn dat alles er bij jou goed uit zag!

En die bolletjes moeten nu dan echt een flink stuk langer zeg! Gaat niet slechts om paar dagen! Kan me voorstellen dat dat voor een aantal hier misschien wat gemengde gevoelens oplevert!

Inge - gezellig dat je weer online bent. Jammer dat je te laat was voor de sluitingsperiode. Laten we hopen dat je in januari inderdaad gelijk kunt starten!

Roossie - hoe gaat het met Jane? Helpt de zalf wat tegen het eczeem? En heb jij je afspraak voor je voet al gehad?

Megan - fijn dat je al weet dat je al weet wanneer je dan ongeveer weer gaat beginnen.

Kan me voorstellen dat het spannend is voor zowel jou als Dee, om weer te starten. Blijft een achtbaan van emoties! Dee - succes morgen!

Geplaatst

Hee meiden,

Nee nano...... Wat ontzettend balen. Welnee maak je maar niet druk om de bollen. Dee heeft gelijk. Dikke knuffel! Ben ook benieuwd wat de test zegt morgen.

Inge je bent er weer! Hoe bevalt het huis?? Al op orde en geen enge geluiden snachts? Klote ja, weer een jaar voorbij (grr), voordeel: jij en ik en Dee samen op de wachtbank in januari. Wie weet!

Die bollen das inderdaad een stuk langer zeg. Ga nog ns even navragen ivm pregnyl spuiten.

Dagdag, grtz megan

Geplaatst

Jeetje wat is er veel gebeurt in een paar weken zeg!

Okaasan, ik ben helemaal in shock na je positieve test en het doorbreken van je menstruatie! Wat kan je lijf toch vreselijke dingen doen! Wat zal je verdrieitig zijn na zo'n vreugdevolle paar dagen. Ik denk aan je!

Dee en Megan, ook ik start eind eerste week van januari. Wrs rond de 6e/7e eerste spuit! Zullen we elkaar dan ook eens tegenkomen?! Leuk!

Chantal; gefeliciteerd! Inderdaad eindelijk weer een zwangere Utrechtse ;-) hoera

Ink; ben zo benieuwd, verlof al begonnen?

Roossie; weet jij al of en wanneer jij weer gaat starten?

Nano; bah! Wat een teleurstelling zeg! Sterkte !

Iemand iets van babii gehoord?

Clau; hoe gaat het met jou? Is je lijf weer een beetje hersteld na je moeilijke tijd?

Voor diegene die ik vergeten ben; sorry! Duim ook voor jullie!

Ben benieuwd idd naar het protocol met de bollen. Bah, zo'n lange tijd vind ik helemaal niks, maar voor het goede doel zullen we het vast wel weer doen allemaal. Voor mij maakt het niet zo'n verschil. Ik word er toch altijd dwars doorheen ongesteld als het niet goed zit. (altijd haha hoor mij nou, twee reële pogingen gehad) We zitten heerlijk in ons nieuwe huis. Sinds gisteren dus weer online. Hadden een kabelbreuk die 6 weken gelegen heeft. Geen telefoon, tv of internet. Dan vraag je je af wat je vroeger deed zonder dat alles hè! Naja, we hebben lekker eindeloos kunnen praten, series gekeken en vroeg naar bed gegaan. Vind het nu wel weer heel fijn om weer hier te zijn hoor!

Liefs,

Inge

Geplaatst

Hee meiden,

Net terug uit het ziekenhuis, en even m'n verhaal doen voordat ik aan het werk ga...

Het was een langere afspraak dan we dachten, omdat er toch wat uit het biopt van de hysteroscopie gekomen is. Dit was onverwacht, ook voor de arts. Er zijn chronische ontstekingscellen gevonden, en ze weten niet goed waar het op kan wijzen + hoe ze het 't beste kunnen behandelen. Er zijn meteen 2 kweekjes afgenomen uit m'n bmm en daar krijgen we volgende week de uitslag van. Ook horen we dan of ik meteen moet starten met antibiotica en dat ze dan daarna nog een keer een hysteroscopie + bioptie willen doen, of dat we in januari kunnen starten met de volgende IVF (ze heeft het voor de zekerheid al wel ingepland) en dat ik dan tijdens die poging de antibiotica moet gebruiken. Ze (dr. To) had wetenschappelijke artikelen erover gelezen maar het lijkt een vaag gebied omdat het weinig voorkomt. Daarom wil ze het eerst nog in het team bespreken en horen we over een week dus meer.

O ja, navraag gedaan naar de Utrogestan, maar de verandering blijkt nog wel mee te vallen: van 12 naar 18 dagen gebruiken (dus tot het moment dat je officieel mag testen). Ze gaan er van uit dat als een test positief is, er voldoende hCG aanwezig is om het lichaam het werk zelf verder te laten doen.

Nano: wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is. De vorige keren was je zwanger van cryo's dus daar gaan we nu extra hard op hopen!

Inge: welkom terug, gezellig dat je weer online bent.... Kunnen we bij de volgende poging weer met je meeleven.

Chantal: gefeliciteerd met de goede echo! Bijzonder dat jij tot 10 weken de bollen moet gebruiken (misschien willen ze in jouw geval, ivm ECD/niet 'lichaamseigen', je lichaam extra ondersteunen?).

Geplaatst

Dag lieve meiden,

Dank jullie wel voor alle lieve wensen, zorgen en gedachten (en Dee voor je PB-tje).

HEt gaat hier erg wisselend. Was ik de eerste dagen vooral heel verdrietig dat het mislukt was, nu ben ik vooral boos en verdrietig dat we weer zo'n onzekere periode ingaan. Eindelijk na al die jaren konden we vooruitkijken, in kleine stapjes (bellen naar het ziekenhuis en een echo afspreken) en ook al de grotere (hoe gaat het kamertje er uitzien, wanneer neem ik verlof en hoeveel vrij nog daar achteraan). En nu is dat allemaal weer weg en ook gelijk zo ver weg.

Het klinkt mij nu een beetje stom en naïef in de oren dat ik al zo ver dacht, maar zoals een vriendin van mij gisteren zei: je bent gewoon een vogeltje dat jaren lang opgesloten heeft gezeten in een kooitje. Nu ging het deurtje op een kiertje en dan blijf je niet op de drempel zitten. Nee, dan fladder je, zo ver als je kan. En daar heeft ze gelijk in. Zo voelt het ook wel. En nu zit dat kooitje weer op slot, met een veel dikker slot dan eerst.

Ik zie zo vreselijk op tegen alles waar ik vanaf dacht te zijn;

weer zkh in, zkh uit,

weer al die onzekerheid,

weer wachten,

weer m'n benen wijd voor weet ik wie allemaal,

weer die echostaaf in m'n doos,

weer hormonen spuiten,

weer wachten,wachten, wachten,

weer zenuwen voor ellendige telefoontjes,

en als het helemaal tegenzit en de cryo's weer niets worden, weer een heel nieuw spuittraject en me daardoor weer super-ellendig voelen.

Kortom, ik zie het allemaal niet zo zitten. Het lichtpuntje wat ik eerst zag doordat het is even gelukt was en het dus kan, is nu wel heel klein geworden en heel ver weg. Ik hoop dat het weer terug komt.

En verder ben ik ook wel een beetje in shock door hoe snel je emoties zo 180 graden kunnen omkeren. Hoe snel al je vertrouwen weer de grond in geboord is.

Verder was ik maandag nog bij de huisarts om mijn ziekmelding te bespreken en hoe nu verder. Zij ziet niet dat ik binnenkort weer aan het werk ben, zeker niet voor eind januari. Ook al weer een enorme tegenvaller. Ook al zie ik zelf ook niet hoe ik over 3 weken weer achter mijn bureau zou moeten zitten, is het toch wel een klap als je dat zo gezegd wordt.

De 20ste december moet ik naar de arbo arts, dus ben benieuwd wat die allemaal te melden heeft en hoe die er over denkt.

Ik ga nu jullie berichtjes lezen, want volgens mij las ik hierboven al een heftig bericht van Dee.

Geplaatst

Oh, ja, maandag had ik nog best wel een dik streepje en gisteren een heel dun streepje. Zo dun dat als het mijn eerste test zou zijn, ik niet blij zou durven zijn dat ik zwanger zou zijn. Het HcG gaat dus achteruit. Wel nog steeds buikpijn, dat vind ik wel erg vervelend (en confronterend).

@Nano: Getverdemme, bij jou ook al mislukt. Bah. Hoe is het er mee? Had je nou ook nog cryo's? Of moet je nu weer helemaal opnieuw beginnnen?

@Dee: Kan me voorstellen dat je een maart-flashback krijg, want ik zie in je onderschrift dat we inderdaad precies even lang zwanger waren. En dat jij heb geschreven dat je een VMK hebt gehad. Pff, ik kan dat niet, misschien komt dat nog, maar ik vind dat zo heftig klinken. Ik vind miskraam zo'n naar woord. Ik zeg nu gewoon dat ik eventjes zwanger was. Dat vind ik veel fijner klinken. Muts ben ik he.

Maar wat een tegenvallend bericht na de eerdere goede uitslagen van je onderzoek. Heftig hoor, zeker omdat het zo onbekend is. Ik hoop dat je over een week goed bericht krijgt en dat het UMC weet wat te doen. Wel fijn dat je al ingepland staat, ook al is het nog onzeker of je kan beginnen. Een heel klein beetje zekerheid in deze onzekere tijden is wel welkom.

@Mijnbaby: en al nieuws over een nieuwe behandeling?

@Megan, wat fijn dat je onderzoek goed was. Spannend dat jullie toch nog een keer gaan proberen. En ook enorm dapper. Poging 5 toch als ik je handtekening goed lees.

En wat een nieuws over die Utrogestan. Getver zeg, dat kan ik er nu even niet bij hebben (ik neem het jou niet kwalijk hoor, dat je het hier schrijft). Precies zoals Dee schrijft daar ga ik maar niet te veel over nadenken.

HEt wordt wel een gezellig wachtbankje in januari, want ik kom er waarschijnlijk ook weer op voor een cryo-poging. We gaan gewoon in januari de statistieken een poepie laten ruiken: Allemaal zwanger!

@Chantal:wat fijn, zo'n mooie echo. En ook fijn dat je nu niet meer helemaal naar Utrecht hoeft af te reizen. Blijf je ons hier wel een beetje op de hoogte houden? Ik wens je een hele mooie verdere zwangerschap toe.

@INge: Wat goed om je weer te 'zien'. Jammer dat je net niet kon beginnen. En wat je zegt, weer een jaar voorbij, ik heb daar ook vreselijk last van. Hopelijk kunnen we volgend jaar schrijven dat er weer een jaar voorbij is, maar wel een heel mooi jaar. Op naar de oktoberkindjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden