Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona- TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78- TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki -TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska: TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja: TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje): TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie): TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje: IUI 29 april - Test 14 mei

Witje: Tp 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot: TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

IVFSH - tp 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja): Waarschijnlijk Test 24 mei

Hoi Meiden!

Ik heb mezelf in het lijstje gezet: gister terugplaatsing gehad van twee cryo's. Ik mag officieel pas op 23 mei testen, maar ik ben eens benieuwd of ik dat zo lang vol kan houden :-). AZM houdt als richtlijn aan: bij cryo's pas na drie weken testen (ik denk om teleurstellingen te voorkomen).

Straks eens even lekker teruglezen: de meiden van dit meibankje eens wat beter leren kennen!

Ik ga heel hard voor jullie duimen!

Veel liefs,

IVFSH

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Hoi

@Nathalie jeetje wat is dit balen zeg!!Nou hopelijk kun je alles een plekje geven en neem de tijd dit is zo zenuwslopend

Nou hopelijk mag de cryo-tp wel slagen,erg veel sterkte!!

@ivfsh super dat je gisteren een tp hebt gehad van 2 cryo's nu moeten ze blijven plakken,wachten duurt lang he helamaal 3 weken joh jeetje

Maar erg veel succes en sterkte met het wachten(is moeilijk ik weet het)

Liefs Elvira

Geplaatst

Nathalie wat enorm balen zeg. Heel veel sterkte met de verwerking en laadt jezelf maar op voor de cryo ronde. Ik heb al mijn tp's toppers gehad en het heeft nog nooit tot het gewenste resultaat geleid helaas.

ivfsh welkom op het bankje, ik heb ook een cryootje terug gekregen gisteren maar mag de 14e gelukkig voor een bloedtest komen. 3 weken zou ik niet overleven..........

Geplaatst

Groen hier! Had vandaag de bloedtest =positief moet volgende week nog een keer bloedtest hcg was 125 vanaf 150 mag je gelijk door voor de echo. Daaronder willen ze je hcg waarde nogmaals meeten.

Nu maar heel veel rust nemen zodat deze ook echt blijft zitten.komt dus extra op mn man neer , we hebben afgelopen zaterdag 3 pups gekregen dus dat is best druk.

@nathalie wat jammer dat de rode duivels doorgezet hebben , sterkte

Ik zit op de Ipad en kreeg de regels niet met kleur gekopieerd dus als iemand mij op het lijstje aan zou willen passen graag : )

Geplaatst

Ramona- TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Carolina78- TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Kiki -TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Hanneke TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska: TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja: TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje): TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie): TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje: IUI 29 april - Test 14 mei

Witje: Tp 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot: TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

IVFSH - tp 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja): Waarschijnlijk Test 24 mei

Ik heb je aangepast!!!!!!!!! Gefeliciteerd en je zal zien dat volgende week je waardes flink zijn gestegen!!!!!!

Geplaatst

Jeetje, wat een mooie groen ( geverfde) bank is dit zeg!!!! Die zit wel erg lekker ;)

Meiden, van harte proficiat!!! Geniet ervan!!!

Geplaatst

Hoi Hoi

Idd Sonja op naar de felle groene regels,hou je het nog vol het wachten?

Is wel moeilijk,iedere keer als ik wat voel,ga ik even gauw broekloeren,gek word ik er van

van harte gefeliciteerd meiden

Liefs Elvira

Geplaatst

VAN HARTE CAROLINE!!! Mooie waarde hoor. Kijk hier maar eens: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=7834&page=10

Marrie heeft zichzelf er nog niet tussen gezet, ook niet op ons herhaaldelijk verzoek. ;-) Wil haar de lol niet ontnemen, maar het staat inderdaad zo leuk! Ik doe het dus toch maar voor haar (met beperkte info, hoop dat ze die nog aanvult!).

Ook de gepimpte (en beter leesbare) versie weer ff toegepast, die was ergens bij het kopieren verloren gegaan. Hoop dat jullie 'm ok vinden zo.

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

:wav:

Geplaatst

M'n werkdagje zit er weer op. Eevn tijd om bij te lezen...

@ KrisKras: Zet 'm op morgen! Altijd weer spannend hoor zo'n FM, je voelt van alles of juist niks, maar je hebt geen idee wat zich daar allemaal afspeelt. Hopen op een mooi ei!

@ Nathalie: Hmmm, het klinkt nog niet echt als einde verhaal hoor. Ik wil je ook geen valse hoop geven, maar zolang je temperatuur nog hoog is... Ga je zelf nu nog een test doen?

@ Lottepot: Hoe gaat het nu met jou? Morgen je officiele testdag!

@ IVFSH: Een dubbele lading aan boord, leuk!!! 3 weken wachten, wow da's best lang zeg. Nou ben ik daar ook niet zo goed in... ;-) Ik hoop jij wel! Ga maar lekker broeden.

@ Witje: Voor jou ook veel succes in de wachtweken. Hoop dat ze lekker snel voorbij gaan.

@ Carolina78: :wav: Jaaah!! Gefeliciteerd! Wat heerlijk joh! Geniet ervan.

@ Talya: En...? Weet je al meer?

@ Sandra75, Jessi, Kiki, Miki, Lijntje.....Het wordt spannend nu hè? Trekken jullie het nog een beetje?

@ de rest: Hou vol hè, op naar de groenste maand ooit!

Liefs Riemke

Gast Ramona26
Geplaatst

Gefeliciteerd!!!! Carolina78 Geniet ervan!

Nathalie: Heel veel sterkte!

De dames die morgen mogen testen! Super veel succes! ga voor jullie duimen, natuurlijk ook voor de rest van de meiden op het bankje uiteraard.

liefs Ramona

Geplaatst

Wat ziet het er gezellig uit zo met al dat groen! Hopelijk is dit de rest van de maand ook zo, zou toch leuk zijn als het een keertje volledig groen zou zijn.

We doen ons best...:wav:

Carolina Gefeliciteerd! Geniet ervan.

Geplaatst
Groen hier! Had vandaag de bloedtest =positief moet volgende week nog een keer bloedtest hcg was 125 vanaf 150 mag je gelijk door voor de echo. Daaronder willen ze je hcg waarde nogmaals meeten.

Hallo Carolina,

een mooie waarde hoor!!! Brussel spreekt van een zwangerschap bij een waarde van 25, daar meot je dan ook vaker bloed af laten nemen.

Op mijn officiele testdag (dag 14 na tp) was de waarde 110.

Proficiat en geniet ervan!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Groene Meiden....

Van harte GEFELICITEERD !!!!!! Wat een opluchting voor jullie na die vervelende wachtdagen/weken. Ook jullie mannen, van harte gefeliciteerd want ook al doet een vrouw het meeste werk, de man is er wel bij nodig geweest en zal vast ook veel spanning gevoeld hebben.

Geniet van alle ongemakken tijdens de zwangerschap, weet dat daarna iets moois in je armen ligt.

Liefs Lottepot

Geplaatst

Nathalie, wat een sjit nieuws...mss dat een test toch wat meer duidelijkheid geeft, aangezien het niet hetzelfde is als bij een normale ongi...en ook omdat je temp nog hoog is/blijft...hoop dat het alsnog goed zit!

Carolina: gefeliciteerd meid!!! wat een mooi nieuws!

ivfsh...wow...twee cryo's teruggezet...wij lopen ook in het AZM en hebben 2 emmy's teruggezet gekregen...voel nu vanalles en ga ook meteen vanalles denken...die wachtweken blijven spannend...pffff....

Lottepot, en alle andere meiden die morgen moeten testen: succes!!!

liefs,

nico

Geplaatst

dames in het GROEN: gefeliciteerd!!!! Ben heel blij voor jullie.

Hopelijk mag ik me zelf over ander halve week ook groen maken.

Andere dames: sterkte met wachten.. hopelijk is het het wachten waard.

Liefs Doortje

Geplaatst

Hee meiden!

Wat een mooie groene regels hier: dat nodigt uit om lekker mee te wachten! Alle groenen: gefeliciteerd!

Ik zag dat er ook heel wat meiden de komende dagen mogen testen: ik duim heel hard, het is zo spannend allemaal.

@Natalie: balen voor je.... echt niet leuk...

@Caroline: you lucky girl: EN een positive test EN een iPad :-)

@Nico: leuk: nog iemand uit het AZM: gezellig!

Ik vond het allemaal wel weer spannend hoor met de cryo terugplaatsing.... Ik woon in het buitenland, dus net weer naar NL gevlogen (eerst die aswolk weggeblazen....) en toen bleek dat ik helemaal niet had gereageerd op de progynova... Poeh, even dikke stress (want het is natuurlijk uberhaupt balen als een poging wordt afgeblazen, maar ik zou dan weer helemaal vanuit Azie op en neer moeten vliegen...).

Gelukkig hebben ze nu toch nog in eigen cyclus terug kunnen plaatsen. Ik was er net op tijd bij en het AZM heeft wat geschoven in de planning zodat het allemaal toch kon.

Nu gezellig samen met jullie wachten: laten we er het groenste bankje allertijden van maken!

Liefs,

IVFSH

Geplaatst

Jeetje, ik ben een middagje en avond weg en zie wat ik allemaal mis!

Meiden wat een berichten en ook groene regels!

Dames in het groen: GEFELICITEERD!!!

Riemke hoe is het met jou?

Xxx

Geplaatst

Even snel vanaf mijn foon. Ik lig inmiddels in het ziekenhuis. Vanmiddag gebeld, moest gelijk komen voor echo en bloedtest. Helaas overstimulatie. Maar dit komt door een hoge hcg. Dus zwanger. Groen maken lukt met de foon niet. Kus

Geplaatst

Ciska, wat schrikken maar wel met een smile!!! Jeetje, van harte en doe voorzichtig nu. Hoe hoog was je hcg dan? Horen we later, eerst goed herstellen. Had je het steeds over mij en nu heb je het zelf!

Bij mij lijkt het juist af te nemen, dus ik durf niet meer te hopen.

Ik lig met de phone ingeparkeerd op de bank, dus als niemand anders je in het lijstje erbij zet, pak ik later graag die eer!

Sterkte daar en hou ons op de hoogte ajb, xxx

Geplaatst

Carolina en Ciska gefeliciteerd geniet ervan.

Dit gaat echt de groenste maand ooit worden.

Lottepot, Sandra en Jessi heel veel succes morgen ik hoop dat jullie met die mooie kleur volgen.

Geplaatst

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Dan neem ik dit keer de eer om Ciska groen te maken!

GEFELICITEERD!

Morgen een BS meting. Hopelijk is deze goed en wil de cryo goed ontdooien, dan 9 mei de tp. Dus maar weer duimen draaien dat alles goed gaat.

Geplaatst

Ciska en Carolina: gefeliciteerd!! Super nieuws!

Nathalie: balen voor je meid, soms is het allemaal zo oneerlijk! Hopelijk kleur jij de volgende keer de bank mee groen!

Testers voor morgen, succes!! Hopelijk een goede dag! Ik heb morgen de TP, dus wellicht kan ik wat geluk meepikken ;)

Liefs Cin

Geplaatst

Hi dames,

Wat een mooi groen begin van dit bankje. Ik hoop dat jullie dit volhouden.

Voor de dames die helaas rood zijn, heel veel succes.

@IVFSH, ik las dat jij ook weer een tp hebt gehad. Nadat we samen op diverse bankjes hebben gezeten wil ik jou extra veel succes wensen. Ik ga heel hard duimen dat dit plakkertjes zijn.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Ciska en Carolina: gefeliciteerd!! Super nieuws!

Nathalie: balen voor je meid, soms is het allemaal zo oneerlijk! Hopelijk kleur jij de volgende keer de bank mee groen!

Testers voor morgen, succes!! Hopelijk een goede dag! Ik heb morgen de TP, dus wellicht kan ik wat geluk meepikken ;)

Liefs Cin

Geplaatst

Ciska gefeliciteerd, kanp maar gauw op dat jullie lekker thuis verder van de zwangerschap kunnen genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden