Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O ja, mijn liefje kan sinds vandaag met een rietje drinken. Als we zeggen: krijg ik een kusje, dan doet ze haar mondje een stukje open en steekt ze een stukje haar tongetje uit en kan je haar een kusje geven hihi. Ook begint ze zich aan je vast te houden, aan het winkelwagentje etc. Dit deed ze voorheen allemaal niet. En nee, ze rolt nog steeds niet en vindt op haar buik liggen nog steeds niet leuk. En ze is nog steeds snotverkouden.

Morgen op haar 11e vermaanddag (hihi) naar het cb.

Geplaatst

Wat een prachtige foto van Milou.

Natasja, die meid van jou is gewoon selectief in hetgeen wat ze wel en niet wil doen. Ze doet wat ze zelf leuk vind en ze heeft nog gelijk ook, later moet ze nog zoveel dingen gaan doen..

Veel plezier op het CB en hopelijk heeft Dési niet te veel last van deze spuit. Ik heb me laten vertellen dat dit een heel gemene spuit is waar ze zelfs pas na een paar dagen last van kunnen krijgen.

Heb je trouwens nog iets van die mevrouw voor je hond gehoord?

En Kiet... je maakt het wel spannend hoor! Ik kan me voorstellen dat het op deze manier weer net zo spannend voor je is. Als je nod voorbij is gegaan hoop ik wel dat je nu goed nieuws hebt gekregen bij een tweede test. Persoonlijk vond ik het altijd dubbel als mijn nod voorbij was maar ik toch ook niet zwanger bleek te zijn.

Succes

Geplaatst

Ennnnn Kiet??????????????

Esk, Hoe was het bij de verloskundige? Heb je een afspraak voor de 20 weken echo? Ik vond het zo bijzonder om de kleine te voelen, ik heb zo genoten van mijn zwangerschap.

Ben je al wat minder moe?

Met Lucas gaat het weer een stuk beter, lief dat je ernaar vraagt. Hij hoest alleen nog ontzettend, soms blijft hij er onderhand in hangen. Met name in de nacht hoest hij zo. En nog steeds verkouden. Maar goed, zo bouwt hij wel weerstand op, denk ik maar. Wat heerlijk dat jullie naar Spanje gaan! Leuk vooruitzicht.

Ariva, Wat balen dat Dani nog steeds elke keer ziek is. Hoe gaat het met je zwangerschap?

SJSL, Wat een schatje zeg en zo'n vrolijk koppie. Om trots op te zijn hè?!

Natasja, Wat schattig! En wat leuk dat ze uit een rietje drinkt. Jeetje, morgen alweer 11 maanden, nog even en we vieren de eerste verjaardag van onze wondertjes.

Heeft er nog iemand een tip voor een leuk verjaardags cadeau? Ik vind het moeilijk. Ik zat te denken aan zo'n loopkarretje, waarmee ze ook kunnen spelen. We gaan de eerste 3 weken van juni op vakantie, dus voor de vakantie moet ik alles in huis hebben, slingers, cadeautjes enzz.

Ik heb 2 kinderstoeltjes van mij van vroeger en ik heb er 1 daarvan het weekend geschilderd, en ik ben er helemaal trots op, hi, hi..

Lucas kroop van de week naar me toe, klom tegen me aan en gaf me een knuffel, zo liefffff... Hij wijst nu ook elke keer met zijn vingertje ergens naar en dan wil hij het voelen. Ook is het elke dag mama dag. Als hij wakker word is het al MAMA.... Als iets hem niet lukt is hij erg ongeduldig en gaat hij huilen en word boos. Hij is de hele dag druk met zijn koekjestrommel in de box.

Geplaatst

Hei!

Even snel, ik heb het enorm druk gehad. Werken en werken en helaas is merel ziek geworden. We zouden morgen naar nld reizen maar mijn man wil de reis annuleren. Ik zit nog te twijfelen.

Merel heeft waarschijnlijk de vijfde ziekte. Ze had drie dagen koorts, eerste dag 40,5 en daarna rond de 39. Ze deed alleen kreunen en huilen en wilde niet slapen. Vandaag is de koorts weg maar ze wil niet eten of drinken. Tja, en wat doen we nu? Is ze beter dan kunnen we reizen maar als ze niets wil eten is er blijkbaar nog iets. Ik heb om 1400 een afspraak bij de dokter en daarna gaat de beslissing vallen. Verder ben ik compleet uitgeput. Ik heb me gisteren ziek gemeld en ik denk het vanavond weer te doen want dit typen kost me al moeite. Kan van het te veel hebben gedaan in combi met zwanger zijn maar kan ook zijn dat ik ook de vijfde ziekte heb en dat hoop ik niet want dat is erg gevaarlijk voor de zwangerschap. Dus daar vanmiddag ook op laten testen.

Ben te moe om op jullie te reageren. Sorry.

Ik hoop in ieder geval dat het goed gaat met iedereen. Lees binnenkort bij!

Geplaatst

Jeetje Ursula, dat klinkt eng zeg! voor Merel is het allemaal niet zo erg heb ik gelezen, maar voor jou is het inderdaad een risico. Ik hoop dat de uitslag goed zal zijn!

sterkte iedereen met de zieken en de zwangerschappen, c.q. potentiele zwangerschappen! wij hebben a.s vrijdag een afspraak in het ZH waar onze uitslagen (bloed, sperma, echo) besproken wordt. Dan horen wij of ik nog een rondje mag. dus dat wordt ook weer spannend.

Met Kees gaat het gelukkig allemaal erg goed. hij heeft gisteravond voor het eerst een potje 8 maanden plus voeding opgegeten met kleine stukjes erin. dat was erg spannend, maar ging heel erg goed! ofwel we hebben weer een enorme mijlpaal bereikt. dus we gaan ook maar weer proberen kleine stukjes brood aan te bieden. zou toch super zijn als hij dit ook gewoon kan eten.

wel maakt hij van zijn eten graag een grote knoeiboel zoals je op de fotootjes kon zien die ik eerder heb geplaatst.

nog even eentje bijgevoegd.

[ATTACH=CONFIG]1174[/ATTACH]

Geplaatst

Oh Ursela, Ik ga duimen dat je het niet hebt. Beterschap en doe rustig aan. Denk aan jezelf.

Tessa, Leuke foto!

Geplaatst

Tessa, leuke foto weer. Wat een bos haar heeft Kees, leuk hoor.

Ursela, ik hoop dat jij in elk geval de 5e ziekte niet hebt en dat het snel beter gaat met Merel.

Dat ze nu nog niet eet hoeft niet persé te betekenen dat er nog iets aan de hand is. Wessel is t/m vorige week donderdag/vrijdag ziek geweest maar eet nog steeds niet goed. Ik heb mij laten vertellen dat er zo'n 1,5 week overheen kan gaan na het verdwijnen van de koorts voordat ze dan weer in hun 'normale' ritme zitten en dus ook weer normaal eten/drinken.

Sterkte in elk geval vanmiddag bij de doctor en de beslissing om wel/ niet naar NLD te reizen.

Geplaatst

Hoi allemaal ik ga afscheid nemen van jullie ik heb laatst een berichtje geplaatst en helaas reageerd er echt niemand op. Alle zwangeren,geniet ervan en veel succes. Iedereen die nog een poging gaat wagen heel veel succes en ik hoop dat het zal lukken en aan iedereen geniet van de kindjes.

Geplaatst

Hi Marchan,

iedereen is een beetje druk denk ik en het niet reageren is zeker niet expres geweest! hebben jullie al beslist wat je gaat doen met je rietjes? en alles goed verder met jullie? verder is het natuurlijk helemaal je eigen keuzen om niet meer mee te kletsen...

Geplaatst

Ursula, beterschap.

Rome, wij hebben een driewielertje met stok en veiligheidsgordeltjes gekocht. Schattig dat Lucas dat doet.

Tessa, leuke foto. Hoop dat ie het boterhammetje ook snel door heeft.

Bij het cb geweest. Alles gaat goed. Ze is 74 cm en 10,2 kilo. Prikjes goed doorstaan, alert, lekker met haar handjes in de weer. Het is niet erg dat ze niet rolt, kruipt etc. Ze doet alles in haar tempo. Nu hoeven we pas in juli weer heen.

Geplaatst

Marchan, het is ook niet mogelijk om overal op te reageren. Wat u niet wilt etc........ Mocht je besluiten helemaal niet meer mee te kletsen, dan wens ik je het allerbeste toe.

Geplaatst

Hooiii allemaal,

Ik heb nog niet getest ga het morgenochtend doen ben bang om teleurgesteld te worden.

Ik reageer ook niet expres niet op je marchan ik h. Het idd druk soms lees ik alleen even snel en reageer ik op niemand.

Wat is desi al een grote meid 10 kilo alweer!! En ze is toch volgende maand jarig??

Dorine ik was nog vergeten te zeggen wat een leuk filmpje van Wessel dat hij al loopt echt knap !!

Ursela beters hap voor merel en voor jou..

Tessa spannend vrijdag!!!

Gast Nienke79
Geplaatst

Kiet wat spannend allemaal voor je meis! Ik hoop het echt voor je.

Julian was gisteren met 9 maanden 75,5 cm en 10,2 kilo. Hij volgt zijn lijntje prima. Hij kan nu ook van zit naar buik stand, heel knap en is dol op kiekeboe spelletjes.

Foto-6VUYAIC3-D.jpg

Foto-R3MAE7KC-D.jpg

Marchan, wat jammer dat je weggaat. Ik denk er ook wel eens aan.

Ik merk dat ik minder betrokken ben dan de meesten hier. Dat komt misschien ook omdat wij (nog) helemaal niet bezig zijn met een tweede kindje.

Aan de andere kant is het ook wel weer gezellig :-).

@Annelies, is het al definitief vastgesteld?

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Wat een lieverdje!

Heb een tijdje ook minder meegebabbeld, maar door de aanschaf van een iPad pak ik die gemakkelijker even. Ik hoef maar op deze pagina te klikken en ik zit erop :-). Verder heb ik geen vriendinnen met kleine kinderen. Ze zijn allemaal al tussen de 6 en 20.....

Geplaatst
@Annelies, is het al definitief vastgesteld?

Yep, echt Pfeiffer. Nu gaan ze een paar weken m'n bloed volgen of de waardes verbeteren. Dan kan ik zien waar in zit in het traject.

Lastig is het wel, vind het lastig om m'n grenzen te bepalen. Maar ja.

Wat een grote kinderen alemaal al he?! Al boven de 10 kilo, zitten, staan, zelf eten en drinken.

Kees is echt een lekker ventje. Groot al hoor.

En Julian lijkt me een grote boef!

Kiet, ik snap heel goed dat je niet durfde te testen. Ik hoop op goed nieuws vanochtend.

Marchan, niet reageren is echt niet persoonlijk hoor. Het is maar net hoe het allemaal uitkomt. Ik probeer me altijd niet verplicht te voelen op iedereen te reageren, dat is soms te veel om allemaal te onthouden. Lees altijd alles wel met veel plezier.

Hoe is het met Mereltje? Doe rustig aan Ursela.

Rome, zoals jij Lucas omschrijft ... klinkt heerlijk! Dat ie komt voor een knuffel. Awwww.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Hier varieert het heel erg. Het ligt eraan hoe druk ik het heb of hoeveel zin. Ik lees altijd wel mee, maar reageren is soms lastig. Ik vind het gewoon gezellig om de verhalen van kleintjes te lezen in dezelfde leeftijd en dat heeft weinig met mijn zwangerschap te maken. Daarvoor zit ik in de september-groep en daar klets ik ook als ik zin heb. Het is natuurlijk een forum en dat hoort vrijblijvend te zijn. Ik word persoonlijk altijd wat kriegelig als mensen reageren dat ze niet meer reageren omdat er niet op hen is gereageerd. Ik reageer soms wel persoonlijk op iemand, en soms ook niet. Dat wil helemaal niet zeggen dat ik niet geinteresseerd ben in iemand anders, maar dat ik de post als kennisgeving heb aangenomen of geen tijd heb om te reageren of iets dergelijks. Er wordt ook niet altijd op mijn posts gereageerd en dat hoeft ook helemaal niet, zo is nou eenmaal de manier van een forum. En natuurlijk is het leuk om reacties te krijgen, maar soms 'verdwijnt' een post in een heleboel nieuwe posts of is er niemand die hetzelfde heeft of wat voor andere reden dan ook...

Anyway, genoeg hierover. Ik ben even benieuwd hoe het met Merel en Ursula gaat. Is er al vastgesteld of het de vijfde ziekte is? En komen jullie wel of niet naar Nederland? En het allerbelangrijkst: kan het kwaad voor de nieuwe baby? Ik dacht dat de 5e ziekte met name in de eerste 20 weken kwaad kon, daar ben je toch al voorbij?

Natasja, kon Dési ineens uit een rietje drinken of heb je daarop geoefend? Want het lijkt me wel makkelijk als Thomas dat ook kan... ben benieuwd hoe dat je dat 'aangeleerd' hebt.

Tessa, knap van Kees dat hij het zo goed doet met het eten! Dat is toch wel vooruitgang. Vind hij het ook allemaal lekker?

Ik moet gauw weer aan het werk... tot gauw!

Gast Nienke79
Geplaatst

@Esk, denk er hetzelfde over als jij. Ik reageer ook niet op alles, dat kan ook niet. Dat kriegelige herken ik ook, in ons vorige topic kan ik me ook herinneren dat we iemand op die manier `verloren` zijn.

@Ursela, ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat. Ik las inderdaad dat de 5e ziekte alleen in de eerste 20 weken gevaarlijk kan zijn en dat schijnt dan in 10% van de gevallen te zijn. Jij bent toch inderdaad al verder dan 20 weken?

@Annelies, echt balen dat je toch echt pfeiffer hebt. Ik hoop voor je dat je al over het dieptepunt heen bent, maar dat zal dus de aankomende weken blijken.

Met mijn uitspraak `minder betrokken en dat dat misschien komt omdat we nog niet met een tweede bezig zijn` doelde ik er trouwens op dat het hele IVF voor ons nu eigenlijk een gesloten boek is dat, zoals we er nu over denken, nooit meer heropend wordt. Daarentegen gaat het hier nu natuurlijk nog amper over behandelingen. Is het meer een gezellige bende kersverse moeders. Ik vind het vooral leuk om ontwikkelingen te vergelijken van alle kindjes.

Ik ben ook geinteresseerd in dat rietje verhaal, want die antilekbekers lekken wel degelijk, haha.

Ik ben vandaag en morgen lekker vrij. Papa Patrick moest (vandaag) werken op zijn papadag en donderdag is mijn standaard mamadag. Julian wil nu trouwens s-avonds niet meer slapen anders dan in zijn eigen bedje. Niet meer uit logeren dus momenteel maar ook s-avonds bij onze ouders op visite gaat nu eigenlijk niet. En dat terwijl hij in zijn eigen bedje zo weg is. Overdag slaapt hij daarentegen wel weer prima bij opa en oma of andere oma (oppas) Herkent iemand dit bij 9 maanden?

Lfs,

Nienke

Geplaatst

@Nienke, hier precies andersom: overdag nergens willen slapen, maar thuis in zijn bed wel. Qua logeren is het de laatste tijd weinig voorgekomen, maar als ik er ervaring mee heb, dan zal ik het je laten weten. Wij gaan maandag over een week naar Spanje, daar zal Thomas toch ook in een ander bed moeten slapen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Geplaatst

Denken jullie dat een rietjesbeker 'beter' is dan een tuitbeker?

Milou kan wel drinken uit de tuitbeker, als ze op haar rug ligt. Maar als ze rechtop zit, snapt ze niet dat ze hem omhoog moet houden (dan zit ze soms zo fanatiek te zuigen aan die tuit, maar er komt natuurlijk niks omhoog).

Ze maakt hier aanstalten tot kruipen .. duwt zich een beetje achteruit. Zo schattig!

Het slapen herken ik niet Nienke. Tot nu toe slaapt ze overal wel. Maar ze moet nog 2 weken tot ze 9 maanden is :)

Milou heeft de laatste tijd iets schattigs. Zij zit bij iemand op schoot en om de een of andere reden moeten we een beetje om haar lachen (zeg maar: uitlachen), dan gaat ze helemaal beteuterd kijken en huilen! Ze huilt anders nooit zomaar, dus echt omdat wij iets vreemds doen. Of ze nou doorheeft dat het 'uitlachen' is, of dat ze het gewoon gek vind?

Oh, ik heb trouwens een mamafiets gekocht. Een gazelle bloom, jaar 2008, 2e hands bij de fietsenzaak. Hij is blauw-groen, met bijpassende tassen en een buggydrager. En dat was dan 300 euro goedkoper dan een nieuw model zonder accesoires (die ik toevallig ook minder mooi vind). Vrijdag ophalen, helemaal leuk!!

Geplaatst

Rietje. Heb een pakje gekocht waar zo'n klein ritje bijzit. Dési in de kinderstoel gezet. Rietje in haar mondje, begon ze op de knagen. Even in het pakje knijpen tot ze begon te zuigen. Ze had zo door hoe het werkt. Net nog geprobeerd (mijn nichtje was hier en die had het pakje niet leeg), dronk er gelijk aan. Heb van Difrax ook een omhulsel voor die pakjes gekocht, dan kunnen ze er niet in knijpen.

Gast Nienke79
Geplaatst

Wow Esk, dat lijkt me nog veel vervelender aangezien je kindje veel vaker overdag ergens anders `moet` slapen dan s-nachts. Dan zijn jullie er toch niet bij? Ik denk dan dat het op vakantie beter gaat aangezien jullie dan allemaal bij elkaar zijn. Dat hoop ik ook voor je. Wel lekker hoor zo snel al op vakantie!

Klinkt goed Annelies, die nieuwe mamafiets. Ik heb er zelf ook een een Batavus Mambo Deluxe wit en daarvan staan er op mijn werk dagelijks nog 5 in de gezamenlijke fietsenstalling, haha. Zelfs eentje met precies hetzelfde voorzitje. Misschien denkt Milou toch dat jullie haar in de maling zitten te nemen, haha, maar daar is zo toch te jong voor?

Ik denk niet perse dat een rietjebeker beter of slechter is maar het lijkt me wel makkelijk. Julian drinkt altijd eerst heel veel tot hij geen dorst meer heeft. Daarna gaat hij met zijn beker spelen. Hij neemt steeds kleine slokjes zodat er na elke slok iets van vloeistof op de tuit blijft liggen. Met 1 vingertje trekt hij dan de tuit naar achter en laat hem snel los. Oftewel hij schiet zijn thee en roosvicee door de hele kamer :-P.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Annelies, volgens mij is het een (rietje) niet beter of slechter dan het ander (tuit). Het is alleen soms praktischer, lijkt me. Onderweg bijvoorbeeld. Hier hetzelfde probleem met de tuitbeker en dan moet het ook nog een zachte tuit zijn, want anders knaagt hij er alleen maar op. En hij moet liggen (of geholpen worden). Dat is gewoon niet altijd even handig. Ik heb trouwens ook zo'n beker van Difrax waar een neusuitsparing in zit. Die gebruik ik soms ook om alvast te leren drinken uit een gewone beker (zonder antilek, tuit, speen of rietje). Dat schijnt nog het allerbeste te zijn, maar ja, dat is kliederen tot en met en voorlopig kan hij dat toch zelf nog niet vasthouden en is dus alleen voor de oefening...

Dat pakjes-omhulsel-ding van Difrax heb ik ook, goed dat je me daar aan herinnert, Natasja :-)

Edit: zie nu de post van Nienke nog. Ja, het is wel lastig dat hij elders niet (of moeilijk) slaapt, maar meestal is hij thuis dus dat maakt het simpeler. Overigens slaapt hij op het kdv wel, dus dan blijven er nog weinig andere plekken over waar hij niet wil slapen... en dat is dan dus niet zo vaak en dus niet echt een probleem. Hij zal het vanzelf doorkrijgen. Hij slaapt trouwens zowiezo weinig: om 6.30 wakker, 's ochtends tussen 9 en 10 een uurtje (of anderhalf) en 's middags als ik geluk heb 2 uur... (tussen 1 en 4 ergens). En dan rond 18.30 naar bed.

Hoe slapen jullie kleintjes?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden