Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Weer even lijstje compleet gemaakt.

@Myron: ik heb verrassend weinig klachten. Veel minder last dan vorige keer na punctie (en toen vond ik het al erg meevallen). Soms een keer een steekje in mijn rechter eierstok, maar dan heb je het ook wel gehad. Goed te doen dus. Amersfoort houdt 18 dagen na punctie aan, dus dan kom je officieel inderdaad op 4 juli uit. Ik hou zelf heel eigenwijs 14 dagen na terugplaatsing aan en dan kom ik op 3 juli. Vorige keer wist ik een dag voor testdatum al dat het niet gelukt was. Denk alleen niet dat ik het tot die datum ga uithouden met testen. Werd er vorige keer heel onrustig van. Heb vorige keer ook getest wanneer de pregnyl uit mijn lijf was (week na laatste injectie). Ga ik nu denk ik weer doen. Als ik me dan niet kan inhouden kan ik daarna gewoon regelmatig testen. Daar word ik geloof ik rustiger van dan alleen maar heel gespannen twee weken afwachten (ben ik dat opzicht niet zo'n geduldig type ;-).

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Denise1979: iui (6) 07 juli, testen 21 juli

Iedereen alvast weer veel succes en zet hem op!!!!!!

Dat het maar een flinke groene lijst mag gaan worden:occasion14:

x

denise

Geplaatst

Hopelijk kan ik jullie straks vergezellen! Ik zit op de 5e dag van het spuiten.

Donderdag echo of eitjes goed groeien.....

Iedereen succes!!

Geplaatst

Wachtbankje Juli 2010!

Zoo heb het lijstje vast een beetje kleur gegeven! :bf_new:

Ik heb a.s. donderdag weer de eerste FM, ik schat in zaterdag IUI, dan kom ik lekeer bij jullie op het bankje zitten!

Groetjes Kriskras

Geplaatst

Jeetje meiden, wachtbankje van juli alweer!!

Ik hoop dat het een heel groen bankje mag worden voor jullie allemaal...

Succes met wachten en probeer leuke dingen te doen.

Geplaatst

Mijn dag van bloedprikken is verschoven naar 5 juli. De 18de na de punctie is zondag de 4de en dat wordt dan maandag de 5de. Maar 2 juli gaan we wel zelf testen, dus ik laat mezelf aan de kop van het lijstje staan ;)

Geplaatst

Wachtbankje Juli 2010!

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Geplaatst

Hallo dames

ik durfde me nog niet eerder aan te melden, zojuist zijn we gebeld, vanmiddag om 14.15 uur is de tp.

De officiele testdatum is 6-4-2010 maar wellicht gaan we eerder testen..erg vreemd, van het topic "uitgerekend juli 2010 (4-7-2010)" naar het topic wachtbankje Juli 2010.

Ik hoop dat dit een erg mooie groene bank zal gaan worden!!

dames succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Yes fijn dat het doorgaat!

Het is inderdaad een raar idee om van "uitgerekend in..." naar het "wachtbankje van juli te gaan...", maar wie weet, wordt juli toch een maand waar je met een goed (wellicht dan een dubbel) gevoel op terug kan kijken.

Heel veel succes vanmiddag!

Liefs, Martha.

Geplaatst

Hoi Babeth,

Inderdaad zal dit 'raar' voelen voor jou. (ik omschrijf het misschien nog verkeerd, sorry dan)

Vind het wel super voor je dat er een tp is geweest!

Doe zelf rustig aan en laat die embryo maar eens goed werken daarbinnen.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Bij mij zijn zaterdag twee cryo's teruggeplaatst, een van goede kwaliteit en een van redelijke kwaliteit. Wat spannend zeg. Ik hoop er het beste van, maar zie deze weken met angst en beven tegemoet. Vooral omdat ik lees dat een cryotp zovaak fout gaat. We houden de moed er maar in.

Zaterdag 3 juli mag ik testen.

Kan iemand mij bij het lijstje opzetten? Ik weet niet hoe het moet.

Ik wens iedereen een zwangerschap toe en sterkte allemaal.

Groet, Marjanne

Geplaatst

Wachtbankje Juli 2010!

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Ik heb je er bij gezet marjanne,... ook jij heel veel succes...

Dikke kus

Denise

Geplaatst

Hoi dames van het wachtbankje van juli, ik wil ook graag plaatsnemen op het bankje. Afgelopen zondag (20 juni) mijn eerste iui gehad. 7 juli zou ik mogen testen volgens de gyn. Spannend hoor! Zou iemand mij op het lijstje erbij kunnen zetten?

Iedereen veel sterkte met het wachten, dat er maar veel zwangerschappen mogen ontstaan!!!

Groetjes Maartje78

Geplaatst

Wachtbankje Juli 2010!

Denise1979: IUI (6) 21 juni, testen 7 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli

Geplaatst

He Babeth,

wil je veel succes wensen met je tp. Wat is het opeens snel gegaan was even abuis dacht dat je de punctie nog moest krijgen, duhh.

En voor alle andere ook veel succes op het wachtbankje.

Als alles naar wens gaat kan ik me melden voor juli, dat zal dan mijn eerste wachtbank ervaring zijn.

Groetjes.

Gast estrhalita
Geplaatst

Wat is jullie testdatum laat zeg. Ik heb 19 juni 2 top emmy's gekregen en mag 1 juli testen. Bij ons altijd 12 dagen na de tp of 15 dagen na de punctie. Misschien voor andere dames een idee dat het dus dan al kan hoor.

Geplaatst

Succes allemaal. Ik duim met jullie mee dat iedereen in juli positief test en voorjaar 2011 een prachtig kindje in de armen mag krijgen.

Als alles gaat zoals het moet gaan, hoop ik ook in juli te mogen testen. Maar ook als dat niet het geval was wens ik iedereen hier een juli die niet meer stuk kan.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Wachtbankje Juli 2010!

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli

Geplaatst

Ik heb vannacht onwijs slecht geslapen. Pijn in m'n eierstokken en m'n buik is nog steeds best erg opgezet. Ik weet eigenlijk niet of dat normaal is nu nog? Ik lijk wel drie maanden zwanger...was het maar zo'n feest...Wat denken jullie, morgen maar even voor de zekerheid naar de gyn bellen? Of moet ik me geen zorgen maken?

Geplaatst

Hey Audrey, als je zoveel last hebt zou ik toch voor de zekerheid even het ziekenhuis bellen. Zou evt. overstimulatie kunnen zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden