Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo dames,

Spannend hoor het wachtbankje hier! Het eerste goede nieuws is al binnen lees ik! Gefeliciteerd. Ik ga voor jullie allemaal duimen en hoop dat er een 'vol' topic uitgerekend in .... 2011 verschijnt!

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Audrey, gefeliciteerd!!!!!! Geweldig meis!

Geplaatst

@ Marjanne heel veel sterkte.

@ Audrey Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Voor alle wachtenden, Veel sucses en we hopen op veel groen.

Geplaatst

Heel fijn dat kleurtje groen boven aan Audrey, gefeliciteerd!

Dat de andere dames ook maar snel groen mogen kleuren.

Marjanne, veel sterkte meid!

Ik hoop binnenkort ook op dit wachtbankje plaats te kunnen nemen.

:luck:

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb me wel eerder gemeldt hier maar sta niet op het wachtlijstje. Ik mag 1 juli testen. Afgelopen maandag al getest NEGATIEF en vandaag weer NEGATIEF. VOor ons is het dus afgelopen.

Audry gefeliciteerd meid. Succes alle andere dames.

Geplaatst

Estrhalita: heel erg voor jullie. Is het nu definitief einde?

Ik kom net uit het ziekenhuis. Bloedwaardes zijn goed! Ik moet m'n buikomvang en gewicht in de gaten houden en heeeeel veel rust houden. Ik heb gevraagd of ze ook hcg wilden prikken en dat was goed, aangezien ik vanmorgen al een positieve test had....HCG waarde is 79! Niet echt heel hoog, maar het begin is er. Maar ik keek net in een ander topic (hcg waarde op basis van ervaringen) en ik zie dat 79 wel normaal kan zijn...Ik moet me ook niet zo druk maken. Ben gewoon zwanger nu en maandag zien we wel verder. Dan moet ik weer bloed prikken en om 1200 heb ik een afspraak bij de gyn.

Geplaatst

Estrahilta ......... ohhhhh, wat erg voor je/jullie ........ ik heb al veel van je gelezen, sinds ik hier mee lees/schrijf. Ik hoop dat je het een plekje kunt gaan geven allemaal. Wij gaan hierna ook nog 1 iui en daarna nog 1 ivf doen als het nodig is, maar daarna stoppen wij ook echt.

Ik wens je heel veel sterkte !!! En uiteraard geluk met je gezinnetje !!!!!!

Geplaatst

@ Estrahilta sterkte ermee.

@ Audrey, gefeliciteerd! Geniet ervan.

Hcg hoeft niet meteen hoog te zijn, is bij iedereen toch anders.....

Geplaatst

Jeetje Estrhalita wat vreselijk!!! Hopelijk kun je het met de tijd een plekje geven.Wat moeilijk lijkt me dit.Heb je een hele poos gevolgd en het was je zo gegund :(!!

Sterkte meid!!

Liefs Bianca

Gast estrhalita
Geplaatst

Dames dank jullie wel voor jullie medeleven. Ja het is niet echt fijn, maar het gaat wel hoor. Af en toe besef ik het wel dat er nooit meer een baby komt, maar ja gelukkig heb ik 2 super kanjers en kan ik verschrikkelijk van ze genieten. Dat maakt een hoop goed.

Geplaatst

hallo dames

ik weet het niet hoor maar ik hou er sterk rekening mee dat het bij ons niet gelukt is,niet dat ik tekenen heb van een naderende menstruatie maar ik voel echt niets.

Testen doe ik voorlopig echt niet maar zoals ik me nu voel denk ik echt dat we met onze cryootjes aan de slag moeten....

groetjes

Babeth

Geplaatst

Lieve Babeth!

Je hebt nog helemaal geen symptomen voor een nadere menstruatie dus kan het alle kanten op.

Waarschijnlijk voel je niet hetzelfde als bij de zwangerschap van je twee mannetjes, maar elke zwangerschap schijnt toch anders te zijn?

Nog even een paar dagen moed houden hoor!

4_4_109.gif

sig.jsp?pc=ZSzeb096&pp=ZSman000

Geplaatst

Hai Martha

dat klopt ook, en dat weet ik ook dat het iedere keer anders kan zijn maar tsja, je gevoel weet je wel, ik houd wel hoop hoor, absoluut en ik weet ook dat we enorm verrast kunnen worden..... we blijven duimen.....jij hebt weer je fm vandaag toch, succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Mooi zo!!! en ik blijf meeduimen!

Wij gaan zo richting zh.

Ben benieuwd of de kleintjes alsnog meegegroeid zijn.

Ik hoop het wel in ieder geval :icon_shaking:.

Geplaatst

Babeth: ik voel behalve de OHSS ook niks! En andere pogingen voelde ik altijd vanalles en dan was het niet goed....Ik las ook ergens dat jij zin hebt in hartige dingen. Dat heb ik ook, heerlijk, soep! Dus het kan alle kanten op. Sinds de tp voel ik me al zielsgelukkig en tegelijkertijd werd ik daar verdrietig van, omdat ik dacht dat ik nu wel in zak en as zou zitten. Gelukkig is het tegendeel waar!

Mart: succes zo. Ik duim voor je dat de kleintjes een inhaalspurt hebben gemaakt.

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, 16 juli testen

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli

Dames, ik heb me er ook tussen gezet.

Wat doe ik verkeerd omdat de kleuren weg zijn?

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, 16 juli testen

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli

Geplaatst

Hoi Pippe,

welkom hier, voor jullie zijn de wachtweken ook weer een feit, spannend!

ik weet niet wat er mis ging? heb ´m even over gekopieerd

succes!

groetjes

Babeth

Geplaatst

vanaf dinsdag a.s neem ik ook weer plaats op het bankje

dan hebben we terugplaatsing van onze laatste cryo's

als het goed is mag ik dan de 27e testen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden