Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hai Moi, ook hier nogmaal een felicitatie van mij superrrrr!!!!!

Cin, je had toch al eerder een posi test? deze weer....ik denk ook dat het een zwanger streepje is meis...... gefeliciteerd!!

liefs

Babeth

Dank je, maar durf nog niet echt blij te zijn.Ben bang dat het "vals positief" is, nu ik zo vroeg getest heb...

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Moi gefeliciteerd.

Cin, ik heb op dag 11 getest en die was positief.

En bleef positief! Ik weet het nu een week.

Zit goed hoor lijkt het!

Moet je eigen hormoon zijn wat gemeten is!

Succes allemaal,

gr Soesa

Geplaatst
Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 21 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Helaas dames, de rode duivels zijn gisteren gekomen.

Dames de lijst mag groener! Succes op het wachtbankje.

Geplaatst

He Dames en heer,

Had mezelf niet op het lijstje gezet deze keer, dacht dat dat me geluk zou brengen.

En dat is want na 4 test durf ik het wel te zeggen ik ben ZWANGER!

Heb 27 juni een tp gehad van een topper en nu voor de 3e nacht op rij ( ja slaap er erg slecht van) een positieve test.

Hij was in het begin niet vet overtuigend, maar net kreeg ik toch echt een dikke streep!

Geplaatst

@Hope Het verschil met de vorige keren is dat ik nu sinds 3 dagen misselijk ben en hou meer vocht als anders (maar dat zal ook wel combi met het weer zijn) Verder voel ik niets anders hoor. Maar ik durf ook nog maar voorzichtig pos. te zijn dat ik zwanger ben aangezien ik zo vroeg getest heb.

@Bebeth: Ik heb nu 2 testen positief en streepje is duidelijker nu...

@Kimmie: proficiat!!!

@Pippe, wwat kl%@* voor je, sterkte meid!

Cin

Geplaatst

@ Kimmie , gefeliciteerd!!!

@ pippe, kl*te zeg.

Ik zag dat je de 15e mocht testen, ik de 16e maar ik krijg ook al roze voorbodes. Ben ook bang dat het bij mij niet gelukt is.

Geplaatst

Cin van harte!!!!!!!

als je posi test vanwege de pregnyl dan worden de testen lichter..of je zit geen streepje meer, nu die donkerder is betekent het een toename,

Van harte gefeliciteerd meis!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Cin!!! Je bent zwanger!!10_1_20.gif

Ik feliciteer je ook alvast ook al ben je er zelf nog niet helemaal van overtuigd...

Geplaatst

@pippe wat balen veel sterkte

@cin kimmie moi gefeliciteerd eindelijk weer is goed nieuws zeg

geniet er lekker van hoop dat ik niemand vergeten ben

hier nog geen ongi te bekennen gister buikpijn gehad maar niks

het is nu 2 dagen na die bollen dus ben benieuwd

liefsssssssssssssss

Geplaatst

Dank je voor de felicitaties....morgen doe ik zo'n clearblue test en ga ik denk ik het zkh bellen of ze morgen geen bloed kunnen prikken, ben al 3 jaar zo'n trouwe klant...hihi wie weet...En DAN ga ik het geloven hahaha

@ANgel ik duim voor je!!

Geplaatst

Wat ontzettend fijn om eindelijk groen nieuws te lezen!!! Heel erg gefeliciteerd green ladies! Maar tegelijkertijd balen van de rooie :-(

Wij hebben gisteren stiekem getest, op dag 7 al, dus die was negatief. IK weet dat dat niets zegt, maar toch... Anderen ervaring met zo vroeg negatief testen en daarna positief?

Geplaatst

Heeft iemand hier ervaring met een kruidvattest ? Ik heb vanochtend (2 dagen te vroeg) getest, ik dacht uit m'n hoofd te weten dat het resultaat binnen 20 seconde af te lezen was, toen had ik dus een vette horizontale streep (ipv een plusje/kruisje) en een streepje dat de test z'n werk had gedaan, teleurgesteld heb ik 'm dus gelijk weggegooid. Nu dacht ik snel daarna: 20 seconde was veel te kort, gebruiksaanwijzing gepakt en inderdaad: 2 minuten had het moeten zijn.

Nu is mijn vraag: is bij jullie het plusje/kruisje gelijk te voorschijn gekomen of begon het ook met 1 horizontaal lijntje en kwam het verticale lijntje er later bij ???

Of hebben jullie het ook gehad dat je negatief testte en toch uiteindelijk op de testdag positief ??? ooohhhhhh, ik kan hier echt ff niet tegen hoor .....

Ik ga in ieder geval pas dinsdag weer testen, maar heb er een hard hoofd in.

Merkte vanochtend bij die negatieve test al, hoe ik daar tegenop zie.

Geplaatst

Nou, dat is toevallig, ivf-vader, we stellen dezelfde vraag haha. Ik was aan het typen en dan zie je het nieuwe bericht niet verschijnen.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Geplaatst

Angel, succes !!!!!!!!! Je bent dus wel al aardig over je testdatum heen ...

Ik heb ook die bolletjes, toch lastig dat je menstruatie daar (meestal) niet doorheen komt hè. Worden we weer voor de gek gehouden. Maar heb jij nu nog steeds niet opnieuw getest ?? Hoe hou je het vol ????

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Eerst even de dames die positief gestest hebben (voorzichtig) feliciteren: Moi, Cin en Kimmie een hele dikke proficiat en nu op naar een goede echo. Spannend.

Helaas ook minder goed nieuws gelezen. Pippe, veel sterkte met deze tegenslag.

Hier, sinds vanacht licht bloedverlies. Ik zit nu op wachtdag 9. Heb sterk het gevoel dat het voorbij is. Bij mijn vorige behandeling had ik ook bloedverlies (iets later) en was toen zwanger, maar toen had ik ook een heel ander gevoel. Nu weet ik eigenlijk dat het voorbij is, maar stiekem houd ik toch nog een klein beetje hoop. Het zullen de bolletjes wel zijn dat de menstruatie nu niet doorzet.

Meiden sterkte allemaal en een fijn weekend.

Groetjes,

Appel

Geplaatst
Wat ontzettend fijn om eindelijk groen nieuws te lezen!!! Heel erg gefeliciteerd green ladies! Maar tegelijkertijd balen van de rooie :-(

Wij hebben gisteren stiekem getest, op dag 7 al, dus die was negatief. IK weet dat dat niets zegt, maar toch... Anderen ervaring met zo vroeg negatief testen en daarna positief?

Wachtdag 7 is echt te vroeg.

Op z'n vroegst is hier op het forum op wd 8 een positieve test geweest. En dit was volgens mij een tweeling...

Nog even hoop houden!

Geplaatst

Wd 7 is echt te vroeg.

Op z'n vroegst heeft hier iemand op het forum op wd 8 positief getest. Volgens mij was dit ook een tweeling.

Nog even hoop houden hoor!

Geplaatst

hallo ivf-vader

dit is wel erg vroeg ja, ik weet dat er dames zijn die 1 a 2 dagen voor de officiele datum neg. testen en echt pas op de testdatum positief.

wd7 is erg kort, er kan net zo goed een latere innesteling zijn....

hou vol!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Wat is er een hoop geschreven!

@ Kimmie, Wat een prachtig nieuws! Gefeliciteerd hoor.

@ Pippe, wat ontzettend balen zeg en wat vroeg... Heb je dat wel vaker gehad? Ik vind 2 dagen te vroeg al raar ( heb ik zelf elke x) maar 4 dagen lijkt me zoveel.

@ IVFvader, 7 dagen voor de NOD is wel erg vroeg. Ik geloof zeker dat de test nog positief kan worden hoor dus blijf hopen!

Hier nog geen rood gezien dus ik blijf toch stiekem een beetje hopen. Ik voel me zo raar. Rare buik, moe, hoofdpijn echt last van het warme weer denk ik. En misschien toch een naderende ongi?

Geplaatst

Wachtbankje juli 2010

Audrey: TP 19 juni, 2 emmy's, testen 2 juli

Didie: TP ?????, 1 emmy, testen 2 juli

Kaartje: TP 19 juni, 1 emmy, testen 3 juli

Marjanne: TP 19 juni, 2 cryo's, testen 3 juli

Leetje: IUI 18 juni, testen 4 juli

Myron: TP 19 juni, 1 emmy, testen 4 juli

Alfie: TP 20 juni, 2 emmy's, testen 4 juli

Meiske74: TP 22 juni, 1 emmy, testen 6 juli

Maartje: IUI 20 juni, testen 7 juli 2010

angel: IUI (5) 25 juni, testen 9 juli 2010

Jessie: TP 25 juni, 2 emmies, testen 10 juli 2010

Moi: TP 26 juni, 1 emmy, testen 10 juli 2010

Doortje: IUI (5), testen 11 juli (eerste vakantiedag)

Nicole: ICSI ( 1 ) tp 28 juni 2010, testen 12 juli 2010

Kriskras: IUI (4) 28 juni 2010, testen 13 juli 2010

Boogie: IUI (7) 29 juni 2010 testen 14 junli 2010

Pippe: IUI (3) 29 Juni 2010, testen 15 juli 2010

IVF-Vader (Sven): TP 03 juli 2010, testen 15 juli 2010

Cin: IVF (2) 1 juli, testen 16 juli 2010

Jaatje: TP 2 juli, testen 16 juli 2010

Sassie75: TP 3 juli 2010, testen 17 juli 2010

Appel: TP 3 juli, testen 18 juli 2010

Denise1979: IUI (6) 7 juli, testen 21 juli 2010

Vanessa: TP 7 juli, testen 21 juli 2010

Nirak: TP 6 juli (cryo), testen 27 juli 2010

Zo, even het lijstje er weer bij gehaald!

Alle groene dames gefeliciteerd!

Pippe..sterkte..

Hier nog steeds goede hoop, morgen mijn NOD, nog niets te bekennen.. Begine het nu zelf ook wel spannend te vinden eerlijk gezegd. Maar meestal als ik zover ben breekt de pleuris uit, lees: wordt ik ongesteld.. Dus.. ik denk pas in die richting als ik een positieve test in handen mag houden..

Op naar dinsdag!

Geplaatst

Pff hoe komen jullie die dagen door?? IK trek het bijna niet meer, heb buikpijn (bij stress spelen mijn darmen op), val iedereen lastig met mijn verhaal, zit fulltime op het forum, wil de hele dag testen en ga zo maar door.... En het is pas wachtdag 9...

Geplaatst

@ IVF-vader Ja hoe hou je het vol? Probeer afleiding te zoeken, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan als je hoofd vol zit met maar één ding. Bij mijn eerste behandeling kon ik ook aan niets anders denken. Heb toen vooral veel geslapen :).

Nu bij mijn 2e behandeling ben ik weinig mee bezig. Kan soms echt er een tijd niet aan denken. Ik heb sinds zaterdag wat bloedverlies, dus nu is het wat anders. Weet dat het mislukt is, maar hou stiekem toch nog wat hoop. Hoezo ik maak het mezelf moeilijk.

Sterkte met wachten.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

@Appel: Jemig hey, wat balen voor je! Ik moet toegeven, voordat wij zelf zo met onze kinderwens bezig waren en zeker nu we er zo intens inzitten, dacht ik altijd als iemand me vertelde dat het niet gelukt was, "hmm balen, maar vgl keer beter". Ik zie nu wel in hoe stupide zo een reactie is. Er is niet altijd een volgende keer en je wilt het niet de volgende keer, je wilt het nu! Net als als die andere talloze gladiolen die "Oeps" opeens zwanger zijn! (grom!)

Geplaatst

@ IVF-vader,

Ik probeer mijn gedachten te verzetten. Lukt bijna niet hoor want ik zat vanmorgen op een verjaardag en dan denk je ook elke keer; heb ik nu buikpijn? of Misschien ben ik wel zwanger? Zal ik testen of niet? Maar straks is de test negatief?

Nou zoals je misschien wel ziet maak ook ik mezelf helemaal gek maar ik ga zeker niet testen. Ben zo bang dat de test negatief is. Dan wordt de grond onder m'n voeten weggeslagen en ik heb liever dat ik buikpijn krijg en dan ongesteld omdat ik me er dan op voor kan bereiden.

Puur psychisch maar dit werkt bij mij het beste. Pas als ik niet anders dan zwanger kan zijn test ik en geen minuut eerder.

Geplaatst

hai wachtenden

jeetje dames en heer....de spanning wordt hier bijna voelbaar!!!

lieve appel, wat enorm balen dat je er geen goed gevoel bij hebt!, ik duim voor je dat je enorm verrast gaat worden.

ivf-vader, wat te doen om de wachtweken door te komen..proberen zoveel mogelijk te doen? winkelen? rommelen in huis? lezen....jeetje, je kan heel veel maar ook weer niets, ellendig he! Klopt wat je zegt, velen die zelf niet in de mm zitten denken een volgende keer beter.....maar ja, wanneer is die volgende keer, komt er een volgende keer. Net zo stom als dat mensen er van uitgaan dat het met ivf of Icsi wel goed komt...nee je hebt kansen maar geen garantie!

Neemt niet weg dat we uiteraard ongelofelijk blij zijn met de kansen die we hebben.

Ik had ook een kennis die dacht dat ik vanaf de tp zwanger was.....ehhhh nee, het kan een zwangerschap worden.....

al met al vind ik nog steeds de wachtweken het slopendste van alles maar dat zullen velen net zo ervaren.

allen heel veel succes, voor velen nadert De dag al!

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden