Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wish,

Het duurt een week voor dat de uitslag bekend is van het uitstrijkje. Er is ook nog een kweekje afgenomen. Ik heb al zo veel uitstrijkjes gehad, en meestal is het een week a anderhalve week. Komende vrijdag zal de uitslag er wel zijn, maar omdat ik de 12e toch voor een echo moet, doen we alles in 1

Maar nogmaals, ik ben er van overtuigt dat het goed is. Wel gevaarlijk, want stel het toch niet goed is !!!!!!!!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Guusje,

Het is toch fijn dat je er zelf een goed gevoel over hebt dat de uitslag goed zal zijn!

Of dat je nu van te voren een positief gevoel hebt of een negatief gevoel.

De teleurstelling is er toch wel als het niet goed blijkt te zijn.

Dan kun je beter nog 1 week een goed gevoel hebben, dat is voor jezelf toch prettiger.

Nogmaals veel succes!

Geplaatst

Ik kreeg heel onverwachts een telefoontje van mijn arts, de uitslag van het uitstrijkje is OK!!!!! Wat een heerlijk gevoel. Dus ergens volgende week de TP. Nu mag ik er eindelijk naar uit kijken!

Hoe is het met iedereen?

Allemaal genoten van de spanning van de voetbal gisteravond? Ikke wel! :thumbup:

Groetjes Guusje

Geplaatst

Wat fijn Guusje dat je uitstrijkje goed was, pffff weer een hele zorg minder! Op naar een mooie tp!

Geplaatst

Hallo!

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben (dat denk je toch??)

Wij hebben gisteren te horen gekregen dat we bij de volgende menstruatie, begin augustus, mogen beginnen. Ik vind het zoooo spannend!!

Na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, ben ik blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren!

Leuk om de ervaringen te kunnen delen.

Succes!!

Groetjes Vivian

Geplaatst

Hey Vivian,

Welkom hier. En wat je zegt, het is fijn hier je dingen te delen.

Jeetje 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen! Dat is heftig zeg! Is dat via de natuurlijke weg, of heb via behandelingen? En welk traject gaan jullie nu volgen?

Groetjes Guusje

Geplaatst

Guusje,

Wat geweldig dat je door kan gaan voor een cryo tp!

En het is nu al bijna 12 juli.

Succes!

Vivian,

Welkom en jij ook heel veel succes!

Geplaatst

hallo dames

ik kom gezellig bij jullie op het wachtbankje zitten heb donderdag a.s de punctie en als alles volgens het boekje gaat zaterdag de tp

ik wens idereen veel succes toe,en dit is mijn eerste behandeling

liefs janine

Geplaatst

Guusje,

En, wil je ons laten weten hoe de echo is geweest?

Kun je verder gaan met een cryo tp?

Duim voor je!

Janine,

Welkom in dit topic.

Succes voor de punctie en daarna nagel bijtend wachten hoeveel embryo's er zijn ontstaan.

Hoeveel embryo's wil je terug laten plaatsen? (ervan uit gaande dat je meerdere goede embryo's zult krijgen)

Positief thinking!!!

Ik zet vanavond alweer de vijfde Deca. Het gaat vrij vlot.

Merk wel dat ik nu al aan het aftellen ben voor de hopelijk komende punctie en tp.

Het doet me goed om weer in de race te zitten op weg naar hopelijk een beter resultaat dan afgelopen pogingen.....

Dames we blijven elkaar steunen!

Allemaal heel veel succes!

Geplaatst

Wow, het wachtbankje groeit al aardig :) Hopelijk wordt dit bankje groen-groener-groenst :)

Ik ga me hier toch voorzichtig melden... volgende week moet ik, als het goed is, weer ongesteld worden.

Ik heb vandaag ( met mijn man) besloten te beginnen aan onze cryo-poging. Hopelijk werkt mijn lichaam inderdaad een beetje mee en kan ik volgende week gaan starten met de hormonen.

En als alles dan meezit ( lees: als cryo's het overleven), dan is het ergens in augustus erop of eronder!!!

Wish, meid, jij bent ook alweer begonnen zie ik, hopelijk geldt voor jou deze keer: 4-maal is scheepsrecht, ik gun het je zo!!

Alle andere meiden ook heel veel succes natuurlijk!!!

Ben nog niet heel erg actief hierzo, wil graag eerst het ontdooiingsproces afwachten... en dan kom ik me melden!!!

Tot die tijd, iedereen heel veel succes met de hormonen, punctie, tp en de slopende wachtweken.

Houd maar vast een plekje warm voor me ;)

Geplaatst

hallo wish

bij een top embryo laten we eentje terug plaatsen,maar zijn er mindere overwegen we toch twee,

vandaag de 5de deca alweer,gaat ook best wel weer snel heh,als je een keer weer bezig bent

veel succes en we gaan voor groen

iedereen verder veel succes

janine

Geplaatst

Hallo hallo,

De echo was goed, en bloed en urine gaf aan dat een TP as vrijdag kan plaats vinden. Vrijdag ochtend gaan ze er 1tje ontdooien, en s'middags heb ik de TP!!!! SPANNEND !!! En ze gaan de TP in een volledig natuurlijke cyclus doen, dus geen hormonen. Wat een zaligheid zeg.

Ik kijk er al helemaal naar uit. Ik heb alleen even zitten rekenen, volgens mij mag ik dan eind juli al testen. Maar dat maakt voor dit wachtbankje natuurlijk niet uit.

Iedereen heel veel succes met spuiten en alles wat er bij komt.

Liefs Guusje

Geplaatst

Hey Guusje, dat is goed nieuws! Lekker hè dat je met cryoos (bijna) geen hormonen hoeft te gebruiken.

Dat is het mooie van een cryo.

Heel veel succes!

Geplaatst

Guusje,

Wat een super bericht van jou, heel veel succes!

Enne, blijf hier maar kletsen hoor dat mag wel hoor.

Sonja,

Natuurlijk houden we een plekje voor je vrij.

Koeltas er naast zodat we regelmatig een drankje kunnen drinken. Hahaha!

Jij ook veel succes!

Janine,

Hoop dat je dan een geweldig toppertje terug zal krijgen!

Toi, toi, toi.

Geplaatst

ik kom iedereen op het wachtbankje en iedereen die er nog op komt heel veel succes wensen

toi toi toi

we duimen voor een hele goede groene augustus maand

Geplaatst

Sandra,

Dank je wel, dat duimen hebben we hier hard nodig!

Als ik de maand juli zie, pffff wat een rood bankje zeg.

(Heb mezelf voorgenomen dat ik nooit meer in een lijstje vermeld wil worden.

Dit is voor mijn gevoel niet prettig, vandaar.)

Geplaatst

Goed voornemen Wish! Wel zo verstandig om jezelf in bescherming te nemen na alle tegenslagen!!

Zoals ik al eerder zei: "Hopelijk voor jou 4-maal is scheepsrecht."

Geplaatst

Sonja,

Meid, ik ga ook heel hard voor jou duimen!

Bij jou moet het ook eens gaan lukken.

Begreep dat je in het zelfde schuitje zit als ik. Dat jullie ook het geluk nog missen zeg maar. (zo zegt onze gyn het tegen ons)

Nou, kom maar een keer met dat geluk. Als je het kon kopen hadden we dit allang gedaan, maar helaas.......

Geplaatst

hoi hoi

ik kom hier ook maar eens schrijven ben namelijk van het bankje van juli afgevallen helaas (gisteren)

mag morgen weer beginnen met spuiten en dan heb ik 19-7 men 1ste fm weer

en dan hoop ik die week me laatse iui te krijgen..

succes allemaal

liefsssssssssss

Geplaatst

Angel,

He getver, dat het wederom niet gelukt is.

Begrijp dat je nog 1 keer IUI doet en hierna Ivf.

Hoop dat het ivf gebeuren aan je neus voorbij gaat!

Sterkte nog met het verwerken van deze grote domper!

Geplaatst

Goedemorgen...of nou ja goede.. ik ben vannacht van het bankje in juli gevallen.. :-( Dus kom er bij jullie bij deze maand. Wanneer precies weet ik nog niet, maar dat laat ik nog wel weten!

Succes allemaal!!!!

Kriskras

Geplaatst

hallo kriskras

erg balen dat je in juli er af gedonderd bent,sterkte er mee,en welkom hier,hopelijk is hier toch meer groen

liefs janine

Geplaatst

KrisKras,

Nee, dat is helemaal geen goede morgen.

Kl*te zeg!

Sterkte!

De maand juli is tot nu toe erg teleurstellend om te zien zeg.

Geplaatst

Hallo meiden!

Ik ben inmiddels (2wk later) eindelijk ongi geworden.. Raar dat je daar ook eens naar uitkijkt! (en toch ook even valse hoop van kunt krijgen...)

Ik ben inmiddels weer met de pil begonnen en mag 30 juli de eerst deca-spuit er weer inzetten. 10 aug de uitgangsecho. Spannend weer!

Zal dus weer tussen dit en t wachtbankje van september vallen..

Ik wil jullie allemaal in elk geval veel sterkte wensen!!

liefs Naomi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden