Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Bianca

Goed nieuws voor je meid die smiley, haha.

Ik hoop dat je cryootjes goed ontdooien en dat ze maandag lekker warm bij je teruggeplaatst worden.

Heel veel succes alvast.

@Gaby: Fantastisch nieuws meid, wat een opluchting voor je.

Heel veel succes alvast morgen met je TP van je 2 toppertjes.

@Guusje: Als ik jou was, dan zou ik nog even wachten met het kopen van een winterjas. hahahahaha.

@Dublin: Met een cryo TP mag er idd altijd eerder getest worden dan met een "verse" TP.

Dit omdat de cryo's dan al meestal 3, 4 of 5 dagen oud zijn.

Die mutsenbollen hebben geen invloed op een positieve test.

Groetjes

Daniella

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Daniella, maar dat zijn verse toch ook? Ik heb zondag de punctie gehad, toen zijn ze via ICSI bevrucht (11.00 uur) en in de broedstoof geplaatst. Ik heb woensdag de terugplaatsing (11.15 uur) gehad, dan zijn ze toch ook 3 dagen oud? Ze zijn alleen niet ingevroren. Wat is dan het verschil?

Geplaatst

Gaby, Goed nieuws !!!!! Succes morgen.

@Daniella, ik kon het niet laten, dan maar met open jas lopen straks (hoop ik) hahaha

Geplaatst

Hoi Guusje.

Nee ik hoefde geen echo.Een positieve test is al voldoende.Ik heb ook geen idee.Overal is het weer anders.

Hoe gaan je wachtweken??Las dat je veel steekjes had moet een goed teken zijn voor jou!!

Pris,Spannend weer voor je!!Hopelijk mag ik je volgen!!Gezellig dat je broertje bij je inwoont tijdelijk!!Afleiding is nooit verkeerd!!

Daniella hou jij het nog een beetje vol?Merk jij al iets aan je lichaam??

Pris en Guusje jullie gebruiken ook geen bollen of pregnyl toch??

Diana hoe is het met jou??Je bent toch begonnen met stimuleren?

Vanmorgen gebeld door het ziekenhuis.Maandag word ik voor 11 uur gebeld ofdat ik s middags een tp heb,

Hopelijk hebben we een tp en dan aan het einde van de middag aangezien vriendlief 1.5 uur nodig heeft om thuis te komen van zn werk.

Vind dit al weer zenuwslopen eigenlijk nog spannender als de wachtweken haha.

:wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

@Guusje: Laat jij maar lekker je winterjas open hoor meid deze winter, haha.

@Bianca: Wat een spannende dag weer voor je maandag. Ik zal voor je duimen.

Meid, ik voel allerlei dingen aan mijn lichaam, maar ik probeer me er niet zoveel op te focussen eigenlijk. Alhoewel dat niet gemakkelijk is hoor. Met vlagen heb ik last van misselijkheid, borrelend gevoel in mijn buik, sneller moe, heel af en toe een steekje in mijn buik, beetje zwaar hoofd......... en dat was het volgens mij wel, haha.

Ik vertrouw iig nergens op, alleen maar op een positieve bloedtest.

De hoop is er wel natuurlijk............ de hoop dat het deze keer misschien zo mag zijn.

Liefs

Daniella

Geplaatst

@Simba, wat ontzettend balen van die 2 follikels die achter de cyste zitten.

Hopelijk kunnen ze misschien toch aangeprikt worden tijdens de punctie!

Anders hoop ik dat die andere 2 follikels twee gouden eieren hebben!

Veel succes!

@Beuvie lekker weer aan het werk, kan me voorstellen dat je het fijn vind de tijd gaat dan wat sneller.

@Diane succes met de hormonen, laat ze lekker groeien!

@Karin, welkom en veel succes!

@Priscilla, gefeliciteerd met je emmy in je buik, nu maar lekker broeien! Succes met de wachtweken!

Ook gefeliciteerd met je broertje!

@Gaby fijn dat de punctie goed is gegaan en wat een mooie score 4 bevruchte eitjes!!

Succes morgen met je tp!!!

@mone, super zeg dat je kans maakt op 7 follikels!! Succes morgen met de fm!

@Guusje en Daniella, succes nog met wachten!! Laat jullie niet gek maken hé met alles wat je voelt!

Guusje gewoon nog een winterjas kopen, koude zwangere buik lijkt me ook geen goed plan.

@bianca, jaaaaaaa wat fijn eindelijk een positieve ovutest. Succes maandag hopelijk een goeie ontdooiing en dan een mooie TP!

Vandaag mijn laatste pil slikken jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en 1 doos deca van 7 spuiten is op, nog 3 dozen te gaan.

Liefs Roosie

Geplaatst
Hoi Guusje.

Nee ik hoefde geen echo.Een positieve test is al voldoende.Ik heb ook geen idee.Overal is het weer anders.

Hoe gaan je wachtweken??Las dat je veel steekjes had moet een goed teken zijn voor jou!!

Pris,Spannend weer voor je!!Hopelijk mag ik je volgen!!Gezellig dat je broertje bij je inwoont tijdelijk!!Afleiding is nooit verkeerd!!

Daniella hou jij het nog een beetje vol?Merk jij al iets aan je lichaam??

Pris en Guusje jullie gebruiken ook geen bollen of pregnyl toch??

Diana hoe is het met jou??Je bent toch begonnen met stimuleren?

Vanmorgen gebeld door het ziekenhuis.Maandag word ik voor 11 uur gebeld ofdat ik s middags een tp heb,

Hopelijk hebben we een tp en dan aan het einde van de middag aangezien vriendlief 1.5 uur nodig heeft om thuis te komen van zn werk.

Vind dit al weer zenuwslopen eigenlijk nog spannender als de wachtweken haha.

:wav::wav::wav::wav:

Hey Bianca,

Jeetje, 1 ovulatietest is dus voldoende? Hoe kunnen ze dan precies berekenen wanneer jij je eisprong hebt? Of moest je Pregnyl spuiten, dan kan het wel kloppen.

Mijn WW gaat wel, het wordt steeds lastiger naarmate het dichterbij komt. Ik voel van alles, ook steekjes in mijn lies, en heb last van mijn darmen, dus ik weet niet meer wat wat is. We willen zo graag een soort bevestigng he? Maar die ga ik pas echt de 27e krijgen.

Ik gebruik geen mutsenbollen of wat dan ook. Puur natuur!

Voor jullie is maandag een spannende dag, ik vond zaterdag toen ik op het telefoontje van het lab zat te wachten ook vreselijk.

in iedergeval alvast heeeeel veel succes, ik zal voor je duimen. Leg je de sjorbanden alvast klaar? ;-)

Geplaatst

Hoi Bianca,

KLopt vandaag begonnen met stimuleren en puregon gespoten. Op naar vrijdag (fm !)

Spannend hoor maandag.

@ Roossie, we doen enorm ons best !

liefs, Diane

Geplaatst

Even het lijstje weer naar voor gehaald, ik ben even kwijt wie, wanneer ect ect

Voortraject:

Maureen: 6 okt. start deca spuiten

Gaby: 10 okt. start Glonal-f en vanaf 15 okt. Cetrotide

Diane: 11 okt. deca spuiten

Roossie: 15 okt. deca spuiten

Isa: 17 okt. start deca

Poohbeer: 25 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

T.K: 27 okt. start deca

Startecho:

bianca1: 15 oktober

Maureen: 15 oktober

Diane: 19 oktober

FM 1:

Beuvie: 7 Oktober

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

Diane : 29 oktober

Roossie: 5 november

T.K: 18 november

FM 2:

Gaby: 18 oktober

FM 3:

FM 4:

Simba: 20 oktober

Punctie:

Dublin: 10 Oktober

Saskia: 15 Oktober

Gaby: 20 Oktober

Diane: 4 november

Terugplaatsing:

Dublin: 13 oktober

Saskia: 18 oktober

Gaby: 22 oktober

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: 20 oktober

Testen:

Daniella: 27 oktober

Guusje: 27 oktober

Dublin: 27 oktober

Saskia: 1 November

Geplaatst

Gaby, hoe is je TP gegaan vandaag?

Succes met de wachtweken!

:gekruiste vingers 3

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM 1:

FM 2:

FM 6:

Simba: 23 oktober

Punctie:

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Testen:

Geplaatst

Hier groeien ze langzaam maar gestaag. De twee andere follikels worden wel gemeten, ze beseffen zich dondersgoed, dat er voor ons een groot verschil zit tussen 2 of 4 eitjes.

Ze besluiten pas op het moment van de punctie of ze ze wel of niet aanprikken.

ivm infectiegevaar.

Ik mag morgen weer heen...

Het lab kan bijna geen goed plekje vinden om te prikken....;)

Geplaatst

@ Simba, ik duim heel hard met je mee dat die endocyste tijdens de punctie zodanig gedraaid is/plaats maakt dat ze de 2 follikels wel kunnen aanprikken!! Je mag wel heel lang door met de meno zeg, zal nu wel een zeer ervaren apotheker zijn geworden met al dat gemix!

@ Gaby, heb je ze een goed plekje gegeven?

Geplaatst

Hallo,

Vandaag de tp gehad en heb ze zeker een goed plekje kunnen geven. Het waren twee toppertjes dus nu maar hopen dat ze blijven plakken...

Simba; ik wens je heel veel succes en ik hoop echt voor je dat ze nog gaan verplaatsen en dat ze ze alle vier kunnen aanprikken.

Daniella, Guusje en Dublin hoe gaat het nu met jullie is het nog een beetje vol te houden? Het schiet nu al mooi op, echt

ontzettend spannend hoor.

Groetjes Gaby

Geplaatst

lieve gaby...

ik ben, samen met jou, héél erg blij en opgelucht, dat 't tot dusver allemaal 'gelukt' is...

en die piepkleine 'bollekes' zullen zéker een heel warm, veilig en beschermd plekje hebben bij je...

ik wacht samen met jou vol spanning af...

'I cross my fingers"...

liefs, mam...

Geplaatst

Hallo,

@Bianca ; Maandag een spannende dag, Succes !

@Daniella ; heel herkenbaar hoor, je denkt telkens, huh..wat is dit dan ??

@Karin : Welkom op dit forum, veel succes met je behandeling. ICSI washet toch ?

@Roosie : one deca down, three to go !!

@Guusje : Nog een paar dagen, en dan testen... Spannend

@Gaby, Wauw twee toppers terug in je buik, goed warm houdenhoor !

@ Simba ; Succes morgen, hopelijk zijn je follikels nu duidelijk. En natuurlijk wil je graag zoveel mogelijk

Hier is het rustig, gebruik bij deze poging Pregnyl, 1 x per 3 dagen. Dat is wel een stuk beter te doen, dan de befaamde mutsenbollen, HAHA. Heb wel ontzettende zere (.)(.) maar dat was de vorige keer ook zo, en toen ging het na een week mis. Dus vind het nu wel erg spannend worden. En dan moet ik nog een week wachten.......

Dikke Kus Beuvie

Geplaatst

@ Gaby, vandaag de hele dag wezen shoppen. Dus genoeg afleiding gehad. Moet net als Guusje ook nog een winterjas en die ga ik gewoon kopen! Ben helaas nu nog niet geslaagd. Zag op het wachtbankje de uitdrukking broekloeren, nog nooit van gehoord maar wel heel passend. Door die mutsenbollen ga je dit vaker doen! Maar goed, we wachten hier nog geduldig af! Kan niets anders, dus proberen ons niet gek te laten maken. Houden vertrouwen...

Zag aan de reactie van jullie mam dat ze net zo hard meeduimt als de rest hier op het forum! Hoe meer hoe beter!

Geplaatst

Hey Gaby

Wat een ontzettend lief berichtje dat je moeder geplaatst heeft voor je.

Fijn dat je vandaag 2 toppertjes teruggeplaatst hebt gekregen.

Ik hoop dat ze de komende maanden lekker warm bij je zullen blijven.

Heel veel succes met die "slopende" wachtweken.

@Simba: Meid, wat hoop ik voor je dat ze uiteindelijk die andere 2 ook aan kunnen prikken bij je.

Heel veel succes.

@Dublin: Ben je lekker wezen shoppen vandaag meid. Zalig he, dan kan je tenminste even je gedachten verzetten.

Misschien dat ik ook een dezer dagen maar even ga shoppen, want de testdatum komt steeds dichterbij.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

hahahaha.... al die winterjassen, ik ben ook al op zoek geweest!

Gaby, zorg maar voor een mooi warm huisje voor 9 maanden.....

Geplaatst

Hoi Gaby,

En dat ze maar lekker blijven zitten. Succes met de wachtweken.

@ Simba, heel veel succes, hopelijk kunnen ze allevier aanprikken.

@ Bianca, succes maandag!

liefs, Diane

Geplaatst

Voortraject:

Startecho:

FM 1:

FM 2:

Punctie:

Simba: 26 Oktober

Terugplaatsing:

TP Cryo:

Testen:

Geplaatst

Ja hoor..... het is zover...

Maar helaas heeft mijn lichaam even niet naar mijn argumenten geluisterd.

Dinsdag is de punctie....:happydance:

Ze zijn nu 18mm en ze wil niet wachten tot woensdag... ach... het zij zo....

Geplaatst

Hoi Simba

Fantastisch nieuws toch voor je.

Ik hoop dat ze dinsdag alle 4 de follikels aan kunnen prikken, maar dat is nog even afwachten natuurlijk.

En je hebt idd maar 1 "magic egg" nodig. Alvast heel veel succes dinsdag met de punctie.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Spannend Simba, weer een stap verder, en hopen op een mooie oogst.

Geplaatst

Dag dames,

Simba, alvast succes met de punctie, ik hoop dat het een goed resultaat oplevert.

Ik zit ook te wachten op de 18mm! Morgenvroeg moet ik weer voor een echo, gisteren zat ik op 15. Het is mijn eerste behandeling en vind het reuze spannend.

Succes allemaal,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden