Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He bah Minoes, wat een teleurstelling weer voor je.

Je was zo blij dat je weer verder kon.

Hoelang gaat het nu weer duren voordat je verder mag?

Heel veel sterkte.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Hey Bianca

Ja, zelf hopen we ook dat het positief zal zijn, hahahahahaha.

Zit idd nog in die achtbaan van de twijfels. Met Utrogestan neemt je lichaam je zo in de maling, dat ik er maar niet teveel aandacht aan schenk. (al valt dat niet mee hoor)

Ik heb hoop, maar tegelijkertijd is daar weer die angst. Die klote angst voor weer een teleurstelling.

Ik zie mezelf woensdag alweer die telefoon pakken als ik na 16.oo uur mag bellen voor de uitslag............ dan duurt het nog maximaal 10 tot 15 minuten eerdat ik durf te bellen, hahahahahaha.

Met je nieuwe baan in aantocht zal je idd niet veel rust hebben, maar wel lekker dat je dan lekker bezig bent. Gaat de tijd toch wel sneller voorbij. Heel veel succes iig met je nieuwe baan en met je wachtweken.

Nogmaals............. dat je het mooiste verjaardagskado krijgt dat er bestaat op 6 november. Ik duim voor je.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Hoi Danielle,

Nog 1 nachtje slapen!!!

Word nu steeds spannender!!!

1 van je toppertjes zal toch sowieso wel blijven zitten!

Kan me voor stellen dat morgen heel lang duurt!

En dan je met een brok in je keel gaat bellen!!

Ik vind een zwangerschaps test al zenuwslopen haha laat

staan dat je de hele dag moet wachten en ook

nog eens aan een vreemde moet gaat vragen wat de uitslag is!!!

Hoi Guusje,

Hoe is het met jou??

Hopelijk heb je geen bloed meer gezien!!

Duimen draaien overuren voor je!!!

Weten jullie trouwens hoelang het duurt voor een cryo zin innesteld?

Aangezien een verse dat toch meestal doet 5dagen na de tp?

Zal het met een cryo dan zijn op dag 3??

Werkse allemaal!!

Liefs Bianca:wav:

Geplaatst

Dames allemaal succes en sterkte natuurlijk..

Morgen mogen er 3 dames testen ik hoop allemaal heel erg groen...

Ik duim mee voor alle dames hier...

Groetjes T

Geplaatst

Mone; ik vind het zo vervelend dat je poging gestaakt is... Ik wil jou ook veel sterkte wensen. Rust maar goed uit.. In januari kan je er weer met verse gedachten ertegenaan...

Groetjes

Geplaatst

Hier de punctie achter de rug.... Viel weer mee...

en...... 3 eitjes!! Nu duimen voor mooie bevruchtingen..

Karin, hoe is het bij jou gegaan?

Geplaatst

Hoi Simba

Gelukkig dat de punctie meeviel.

En maar liefst 3 eicellen, geweldig nieuws voor je.

Nu maar hopen op mooie bevruchtingen.

Wanneer krijg je dat te horen?

Heel veel succes en op naar de TP.

Groetjes

Daniella

Geplaatst
Hier de punctie achter de rug.... Viel weer mee...

en...... 3 eitjes!! Nu duimen voor mooie bevruchtingen..

Karin, hoe is het bij jou gegaan?

Oooh, shit, ik ben je helemal vergeten heel veel succes te wensen. Ik was/ben even te veel met me zelf bezig, sorry daar voor.

Maar wat goed, 3 eitjes!!! Nu nog de bevruchting, hoor je dit morgen?

Nu lekker rusten, en laat je verwennen.

Nogmaals sorry, liefs Guusje

Geplaatst

Donderdag moet ik om 10.00 bellen om te horen of er bevruchting is. Dan vrijdag de terugplaatsing.

Morgen lekker mijn roostervrije dag, en vrijdag vrij genomen.

Geeft niets hoor Guusje... hoe is het nu met jou?

Geplaatst

Hoi Simba,

Vrijdag de tp, spannend !

3 eitjes, en nu hopen dat ze allemaal bevrucht worden!!!

liefs, Diane

Geplaatst

@ Simba, gefeliciteerd tot zover. Doe lekker rustig aan en duim heel hard voor je dat ze alle drie bevrucht raken en blijven delen!!! Dus vrijdag een terugplaatsing!!!!

Hier alles rustig, morgenochtend testen..... Still waiting....

Geplaatst

Dag dames,

Vandaag heb ik ook de punctie gehad, het eitje zat er nog en is goed weggekomen, super! Was de eerste keer, met name emotioneel beetje heftig, je weet niet goed wat je moet verwachten. We zijn erg blij dat het tot nu toe goed gelukt is. Donderdag worden we tussen 9en 10 gebeld of het goed bevrucht is. Zo ja dan hebben we donderdag gelijk de terugplaatsing.

Simba, jij gefeliciteerd met je drie eitjes, super! Op naar een mooie bevruchting.

Geplaatst

Fijn om te horen Karin, dat het eitje goed is weggenomen.

Heb jij donderdag meteen al de terugplaatsing? Ik moet dan nog een dag wachten....

Jeetje Dublin, nog 1 dag...... hoe voel je je?

Geplaatst

@ Simba, heb wel wat lichamelijke klachten maar niet ongi... Vanochtend de laatste bolletjes gebruikt, waardoor ik eindelijk even van de hormonen af ben... Sinds mijn operatie vorig jaar al die tijd wel hormonen gehad om de endo klein te houden, maar geeft toch altijd wel bijwerkingen. Heb nog wel wat last van mijn eierstokken (links die met mijn (endo)cyste en rechts nog de naweeen van de inwendige bloeding), maar niets schokkend. Ik ga echt pas morgenochtend zelf testen (eventueel nog bloedonderzoek, maar niet noodzakelijk), al is het erg verleidelijk om eerder te testen. Dus nog 1 nachtje slapen en dan de voorlopige ontknoping van deze wachtweken. Hopelijk aanschuiven bij het 12 weken wachtbankje......

Geplaatst

@Karin: Fijn dat je eicel goed is weggenomen en op naar de TP donderdag.

@Simba:Spannend, donderdag hoor je hoeveel er bevrucht zijn. Op naar de TP vrijdag.

@Guusje, Dublin en ????? (Weet even niet meer wie er nog meer mag testen morgen):

MEIDEN.........HEEL VEEL SUCCES MORGEN MET TESTEN EN IK HOOP VEEL GROEN TE ZIEN HIER MORGEN.

IK DUIM VOOR JULLIE ALLEMAAL. :gekruiste vingers 1

Liefs

Daniella

Geplaatst

@Karin, ook jou vergeten, SORRY!!! Het valt allemaal niet mee de laatste uurtjes wachten. Maar ook voor jou hoop ik op en mooie brvruchting.

@Daniella, Dublin, jullie HEEL VEEL SUCCES MORGEN

Liefs Guusje

Geplaatst

Simba: Wat goed dat er toch nog drie zijn weggehaald echt super! Ik hoop voor je dat ze allemaal bevrucht zullen raken. Geniet van je hormoon vrije dagen he...

Karin: Voor jou ook heel goed nieuws en het worden zeker spannende dagen. Veel succes gewenst en dat het maar een toppertje mag worden.

Guusje, Daniella en Dublin: Heel veel succes en sterkte morgen! Hopelijk krijgen jullie een positieve uitslag...

Liefs Gaby

Geplaatst

Even snel een berichtje van mij ben reuze moe dus ga lekker vroeg onder de wol :P

Daniella Guusje en Dublin heel erg veel succes morgen!!We gaan alleen maar voor groen he!!Morgen 3 positieve testen!!

Ik duim morgen voor jullie!!

Liefs x :wav::wav::wav:

Geplaatst

Daniella, Guusje en Dublin, ik duim voor jullie morgen, op naar GROEN !!!!!!!

liefs, Diane

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Vanochtend mijn clear blue zwangerschapstest gebruikt en wat blijkt er staat: ZWANGER!

Ga nog langs de huisarts om bloed te laten prikken, zkh is voor ons aan het andere kant van het land, dus ga voor dit onderzoek dit keer dichtbij.

Maar ik meld mij "voorzichtig" met GROEN! Het 12 weken wachtbankje moet ook nog....

Daniella en Guusje, heel veel succes met het wachten op de uitslag van het bloedonderzoek. Jullie weten het wat we hebben afgesproken: Jullie gaan ook voor GROEN!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden