Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Gaby: Fantastisch nieuws meid. Heel veel succes morgen met je TP en hopelijk een mooi aantal bevruchtingen.

@Priscilla: Houdt je het wachten nog een beetje vol tot 15.00 uur. Erg spannend. Succes.

Groetjes

Daniella

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Beuvie, gefeliciteerd met je emmy! Succes met de wachtweken.

Nee ik gebruik de normale medicijnen hoor, kan tot nu toe overal tegen.

Het is alleen dat ze me aan de Gonal-F wilden, terwijl ik tot nu toe altijd puregon heb gebruikt en ik weet dat ik daar goed op reageer qua follikel groei, daarom wil ik bij puregon blijven.

Waarom iets nieuws gaan gebruiken als je al weet dat het vorige medicijn goed werkt! Dus daarom.

Liefs Roossie

Geplaatst

@ Daniella. Het valt hier mee met de bijwerkingen. Heb nog wel buikklachten, maar dat komt van mijn hematoom. Plus mijn cyste zit er ook nog. Maar zit nu op wd7 en wacht rustig af. Merk wel dat ik bepaalde etenswaren nu niet lekker vind, maar dat kan van de mutsenbollen zijn. Hoe is het met jou? Wil het een beetje? Hou je de zenuwen een beetje onder controle?

Geplaatst

Hey meiden!

Weer goed nieuws hier lees ik!

Gaby wat een goede score zeg! op naar de puncitie morgen en dat ze maar mooi mogen bevruchten

zodat je vrijdag je tp hebt!

Beuvie super dat je emmy nu lekker warm in je buik zitten!

Nu beginnen die vervelende wachtweken!

Daniella het is super spannend! ben heel zenuwachtig! nog een half uurtje en dan weet ik het!

jij nog een weekje he tot je mag testen! houd je het nog vol! Vind dat wachten echt het ergst van

de hele behandeling haha!

Dublin ook over een week testen! spannend hoor! Wel vervelend dat je nog buikklachten hebt!

Succes!

Lfs Priscilla

Geplaatst

@Beuvie: wat fijn dat je de TP hebt gehad, nu lekker rustig aan en hopelijk over 2 weekjes een mooie positieve test :D Succes met de wachtweken.

@Gaby: Succes met de punctie morgen! Hopelijk worden er veel eitjes bevrucht en heb je een terugplaatsing en cryo's!

Hier net de medicatie opgehaald voor poging 1. Jeetje, wat is dat veel zeg! Gelukkig hoeft alleen de Gonal-f in de koelkast, anders had ik mijn hele koelkast bijna vol liggen met medicatie (nu alleen een groentela ;) )

Geplaatst

Voortraject:

Maureen: 6 okt. start deca spuiten

Gaby: 10 okt. start Glonal-f en vanaf 15 okt. Cetrotide

Diane: 11 okt. deca spuiten

Roossie: 15 okt. deca spuiten

Isa: 17 okt. start deca

Poohbeer: 25 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

T.K: 27 okt. start deca

Startecho:

bianca1: 15 oktober

Maureen: 15 oktober

Diane: 19 oktober

FM 1:

Beuvie: 7 Oktober

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

Roossie: 5 november

T.K: 18 november

FM 2:

Gaby: 18 oktober

FM 3:

FM 4:

Simba: 20 oktober

Punctie:

Dublin: 10 Oktober

Saskia: 15 Oktober

Gaby: 20 Oktober

Terugplaatsing:

Dublin: 13 oktober

Saskia: 18 oktober

Gaby: 22 oktober

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: 20 oktober

Testen:

Daniella: 27 oktober

Guusje: 27 oktober

Dublin: 27 oktober

Saskia: 1 November

Ik heb een poging gewaagd mij hier tussen te plaatsen. Geen idee of dit gelukt is... Mocht het niet zo zijn, kan iemand het dan goed voor mij doen?

Geplaatst

Jippie! goed nieuws!

Ze hebben ze wel alle drie moeten ontdooien maar er is er gelukkig 1 goed doorgekomen!

Dus morgen om 13.30 mag ik me emmy ophalen en het een warm bedje geven!

Jammer geen 2 maar ben al super blij dat ik er iig 1 mag ophalen!

Lfs Prissy

Geplaatst

Dublin, je staat er tussen hoor!!! En wat zie ik, 3 op 27 oktober testen!!!

Priscilla, Super dat bij 1tje het ontdooien goed is gegaan. Morgen mag je 'm bij je dragen, en hopen op een mooi bericht over 2 weekjes.

Alvast succes morgen.

Met mij gaat het allemaal goed, ik merk alleen dat ik iedere keer aan het voelen ben of mijn (.)(.) al zeer gaan doen! Slaat natuurlijk nergens op zo vroeg. Ik heb wel een raar gevoel in mijn buik, maar denk dat het meer mijn darmen zijn. Ik moet gewoon nog even wachten tot volgende week. Maja, is lastig ............

Geplaatst

@Beuvie

Nee hoor, hier geen dilemma om door te gaan of niet!!

Ik spring juist een gat in de lucht om 4 follikels. De vorige keer hadden we er maar 2.

Geplaatst

@ Simba, succes met de 4 follikels! Hoop voor je dat de endo rustig blijft!

@ RPB, morgen heel veel succes met het ophalen van je cryo! Zorg dat het een heel mooi plekje krijgt voor de komende 9 maanden!

@ Guusje, heel herkenbaar het zoeken naar lichamelijke veranderingen. Maar nog een weekje wachten! En dat de 27 een hele groene dag mag worden!!!!

@ Gaby, heel veel succes morgen met de punctie!

@ de overige heel veel succes en sterkte. Moet telkens een pagina terug om terug te lezen en vergeet het steeds weer....Sorry...

Geplaatst

Hoi Beuvie,

Heb mijn startecho gehad. alles was goed, we kunnen door.

Vrijdag puregon erbij spuiten en de 29e weer een fm. De 1e week van nov. de punctie. Als ik het zo terug kijk, waarschijnlijk de 4e,

we lopen nl. precies gelijk met vorig jaar, heel toevallig.

We moesten allebei nog wel even bloed prikken, voor evt. ziektes. Dat was intussen een jaar geleden en het is maar geldig voor 1 jaar.

Zit ik daar bij de bloedafname, komt er na het prikken een sputtertje bloed en houd het meteen op ???

Dus toen maar de andere kant prikken, daar kwam het er gelukkig wel gewoon uitspuiten haha, dacht al dat ik aan één kant niet meer werkte haha

liefs, Diane

Geplaatst

Voortraject:

Maureen: 6 okt. start deca spuiten

Gaby: 10 okt. start Glonal-f en vanaf 15 okt. Cetrotide

Diane: 11 okt. deca spuiten

Roossie: 15 okt. deca spuiten

Isa: 17 okt. start deca

Poohbeer: 25 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

T.K: 27 okt. start deca

Startecho:

bianca1: 15 oktober

Maureen: 15 oktober

Diane: 19 oktober

FM 1:

Beuvie: 7 Oktober

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

Diane : 29 oktober

Roossie: 5 november

T.K: 18 november

FM 2:

Gaby: 18 oktober

FM 3:

FM 4:

Simba: 20 oktober

Punctie:

Dublin: 10 Oktober

Saskia: 15 Oktober

Gaby: 20 Oktober

Diane: 4 november

Terugplaatsing:

Dublin: 13 oktober

Saskia: 18 oktober

Gaby: 22 oktober

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: 20 oktober

Testen:

Daniella: 27 oktober

Guusje: 27 oktober

Dublin: 27 oktober

Saskia: 1 November

Heb mijn fm en punctie er even bij gezet.

groetjes, Diane

Geplaatst

@Beuvie: Heel veel succes met je wachtweken en hopelijk binnenkort een positieve test.

@Priscilla: Fantastisch meid dat er morgen een cryootje wordt teruggeplaatst.

Heel veel succes morgen en houdt hem lekker warm bij je de komende maanden.

@Dublin: Vervelend dat je daar zo'n buikpijn van hebt. Moet dat trouwens vanzelf overgaan of hoe werkt dat precies?

Met mij gaat het goed. Tot nu toe ben ik de zenuwen de baas, haha. Maar het is ook pas de eerste wachtweek.

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe niet zoveel klachten heb ten opzichte van de vorige keren.

Maar dat kan natuurlijk nog komen of misschien niet. Het wil toch allemaal niets zeggen ivm de Utrogestan bolletjes.

Het wordt toch echt afwachten totaan de testdatum.

En wat zie ik tot mijn verbazing............. jij mag ook 27 oktober testen.............hahaha. Dat zijn er al 3 dan op die dag.

Gaat dus een hele spannende dag worden voor mij, jou en Guusje.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@Prissy, gefeliciteerd wat goed dat er eentje goed ontdooit is! Veel succes morgen!

@Diane, fijn dat je startecho goed was, kun je weer vrolijk verder en aan de hormonen beginnen! Grappig dat je gelijk loopt met vorig jaar, net of de circel nu rond is, maar deze keer wel afsluiten met een mooie zwangerschap!

Goh inderdaad 27 okt wordt een belangrijke dag hier, spannend hoor!

Liefs Roossie

Geplaatst

@Beuvie, wat fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan, sterkte op de wachtbank

@Dublin, ook nog op het bankje. Fijn dat het meevalt met de bijwerkingen

@Misty, de hele apotheek leeg gehaald... ja wat is het veel hè! daar schrok ik ook wel van de eerste keer.

@Prissy, jaaaa!! wat een goed nieuws dat er één goed is ontdooid. Morgen de terugplaatsing en dan kan je ook op het bankje komen zitten.

@Guusje, volgens mij doen we dat allemaal. De hele tijd afvragen of we al klachten krijgen. wachten... wachten... wachten... er zit niets anders op

@Simba, 4 follikels, ik duim dat er een paar pracht eitjes in zitten.

@Diane, wat super dat de echo goed was. Op naar de volgende stap!

Geplaatst

@ Daniella, het stimuleren gaat nog beginnen vrijdag, volgende week vrijdag weten we meer.

@ Roossie, ja heel toevallig loop het precies gelijk, hopelijk nu een mooie afsluiting !

@ Saskia, en de volgende stap is puregon erbij spuiten vrijdag, volgende week vrijdag weer fm.

liefs, Diane

Geplaatst

Saskia,

Haha, ja groeien jongens kom op !:happy7::happy7::happy7:

liefs, Diane

Geplaatst

Hier net de medicatie opgehaald voor poging 1. Jeetje, wat is dat veel zeg! Gelukkig hoeft alleen de Gonal-f in de koelkast, anders had ik mijn hele koelkast bijna vol liggen met medicatie (nu alleen een groentela ;) )

@Misty, niet alleen de Gonal-f moet in de koelkast hoor, ook de pregnyl en de ovulatie onderdrukker bijv. decapeptyl!

Geplaatst

@Diane: Ah ja meid, foutje van me. Ik begon zelf namelijk altijd gelijk al met stimuleren. (korte cyclus)

Dat ze dus vanaf vrijdag lekker door zullen groeien, haha.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@Diane: succes met de stimulatie! Er is een einde gekomen aan het wachten, het echt werk gaat nu beginnen :-D

Ik moet nog een weekje wachten.

Liefs Elke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden