Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Karin

Hoop dat ze morgen lekker doorgegroeid zijn en dan op naar de punctie.

Heel veel succes verder met deze 1ste behandeling.

Groetjes

Daniella

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Guusje,

Ik heb geen idee.Ik gebruik ook geen pregnyl.Maar denk dat het het zelfde is

Want met pregnyl heb je ook binnen 28 uur een eisprong toch ofzo iets?Die heb je

dan ook niet gelijk natuurlijk.dus denk dat het kwa tijden wel redelijk over

een komen.

Ik denk dat ze daar wel berekeningen voor hebben ofzo.

Als je een positieve ovu test heb dan heb je toch binnen 48 uur een eisprong,

Ik weet het eigenlijk ook niet wil er ook niet te veel over na gaan denken

want dan begin ik weer over alles te twijfelen!!

De dagen vliegen nu wel voorbij ben lekker druk bezig en steeds lekker op pad.

Voel jij je nu het zelfde als normaal met bollen of pregnyl?

Je zal toch denken dat het een goed teken is aangezien je nu niks gebruikt ;)

Ga duimen voor je en de sjorbanden liggen al in de auto haha.

Hoi Diana,

Fijn dat jij ook weer helemaal begonnen bent!!

Word weer een spannende race!!

Hoeveel follikels heb jij normaal gesproken zo ongeveer??

Succes met prikken!

Hoi Beuvie,

Jij zit ook in je wacht weken!!Heel erg veel succes!!

Gelukkig heb jij die klieder bollen niet ;)

Hopelijk is het een goed teken van je zere boobies!!!

Hoi Gaby,

Hou ze lekker bij je nu lekker gaan broeden!!!

Wat een lief berichtje van Mamsie!!

Hoi Simba,

Hopelijk kunnen ze ze alle 4 aanprikken en zitten er mooie

eitjes in!!!!Positief blijven he!!

Hoi Karin,

Wat duurt wachten toch lang he!!

Maar ze kunnen ineens een flinke speurt maken dus wie weet zijn

ze morgen al goed!!!Dan heb je woensdag de punctie he denk ik!??!

Spannend!!!!Op naar een mooie score!

Hoi Daniella,

Hou je het allemaal nog een beetje uit?

Wanneer heb jij je bloed test?

Je zit al over de helft!!!Maar het kan jou denk ik

niet snel genoeg gaan!!

Dames ik duim voor jullie allemaal!!

Liefs Bianca :wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

Bianca, het klopt wel volgens mij hoe ze het bij jou in het zkh doen. De eisprong komt 36 uur na de Pregnyl dacht ik. In het LUMC proberen ze het zonder Pregnyl te doen, maar nu moest het bij mij wel. Als je Pregnyl gebuikt weten ze precies wanneer de eisprong is. Dus geen zorgen meer ;-)

Geplaatst

Hoi Guusje,

Dat bedoelde ik 36 uur!!!En aangezien je eisprong binnen 48 uur is komt dat helemaal tip top in orde!!!

Nu eerst jij Groen:wav: en dan ga ik jou volgen!!

Wanneer mag jij testen??houden ze nog steeds die 14 dagen aan??Of mag je met een cryo al op dag 10 testen?

Ik heb namelijk ook geen idee wanneer ik zou mogen testen.Ze zeggen natuurlijk na 14 dagen.Maar mijn cryootjes zijn 5 dagen oud dus zal je denken op dag 10 al.

Of zit ik er naast?

Voel jeje nog wel goed???Is het goed vol te houden deze wacht weken?Of gaan ze traag voorbij?

Geplaatst

Ik zelf begin hem nu wel te knijpen.

Wat nou als er geen 1 goed ontdooid?

Moet positief blijven maar heb nu ineens zon moment dat alles negatief lijkt!!

Gelukkig gaan we strakjes heerlijk op stap:happydance: en morgen een filmpje kijken en het huis van top tot teen cleanen mocht ik een tp gehad hebben hoef ik niks meer in huis te doen:laugh:Dus hopelijk ga ik er dan even niet meer over nadenken!!

Als ik maandag het verlossende telefoontje heb gehad en krijg s middags een tp ziet het er ineens allemaal veel rooskleuriger uit!!

Ben dan zo positief over de behandeling!!

Weet zeker dat het zonder hormonen en bolletjes etc zal gaan lukken!!!!

Sorry voor mijn klaag berichtje hihi maar daar zijn jullie toch ook soms voor:angel5:

Jullie ook nog een heel fijn weekend!!

Geplaatst

Hoi Bianca

Ik moet zeggen dat ik nog redelijk kalm ben, haha.

Natuurlijk heb ik klachten, maar daar sta ik maar niet bij stil. (al valt dat soms niet mee hoor)

Ik mag 27 oktober testen en ik weet al dat dat de ergste dag gaat worden van de wachtweken.

Kan namelijk 's morgens bloedprikken, maar na 16.00 uur 's middags kan ik pas bellen voor de uitslag.

Pffffffffff, die dag gaat dan dus heel langzaam voorbij.

Ik voel me nu ook anders dan de andere keren, maar ik weet dat dat ook niets wil zeggen.

We wachten dus maar rustig af tot 27 oktober.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hey Bianca,

Positief blijven he!!! Je hebt er nog 5, dus dat moet goed gaan maandag ochtend.

Met mij gaat het eineglijk net als Daniella. Ik voel van alles, maar wat het is, weet ik niet, het kan positief of juist negatief zijn. En ook net als Daniella mag ook ik woensdag de 27 gaan testen. Sóchtens bloedprikken, en dan de hele middag op het verlossende telefoontje gaan wachten. KILLING!!!!

Op het wachtbankje van deze maand zijn er nog 3 die ook de 27e mogen testen, dus 5 in totaal!

Ik zelf weet nog niet of ik eerder zelf ga testen. Ik zie het wel.

Maar eerst maandag, dat jullie cryo goed ontdooid, en dan de TP.

En even klagen hier mag altijd, dat weet je toch!

Geplaatst

Hoi Bianca

Maak niet uit hoor meid, je mag hier best wel eens klagen dat is helemaal niet erg.

En maak je geen zorgen voor de ontdooiing maandag. Net wat Guusje zegt........ je hebt er 5, dus dat moet goed gaan.

@Guusje: Dus jij moet ook bijna de hele woensdag op de uitslag wachten.

Kunnen we lekker de hele dag in spanning zitten, pffffffffffffffffff. Duurt echt lang dan die dag.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Bianca,

De eerste poging had ik 8 follikels, de 2e keer 6 en de 3e keer 10. Ik spuit nu ook meer puregon, 300 ipv 200.

Bij de 1e 7 bevrucht, 6 emmy's en 2 tp geen cryo's. De 2e keer 6 follikels, 2 goed genoeg en maar 1 bevrucht. (had ervoor een cyste gehad)

En de 3e keer 10 follilkels, 7 eitjes en 6 bevruchtingen. 2 tp en geen cryp's.

We gaan weer voor een flink aantal follikels en maar hopen dat er veel eitjes in zitten.

Hopelijk nu ook eens cryo's.

@ Simba, spannend hoor !!

@ Beuvie, hoe gaat het ???

@ Gaby, lekker broeden hoor.

@ Danielle, hoe is het met jou ?

Allemaal heel veel succes.

liefs en we gaan voor groen !:blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1:

Geplaatst

Hoi Diana,

Hopelijk heb je nu eens een aantal cryootjes!!!Mocht dat zo zijn hopelijk heb je ze dan nu nog niet nodig en gewoon over een paar jaartjes ofzo :D!!

Succes!!!

Hoi Guusje,

Ik las in de andere topic dat je getest had!!Balen maar wat je zelf al zegt waarschijnlijk is het veels te vroeg geweest!!!

Niet de moed verliezen he!!!!Maar de dingen die je voelt zijn wel puur natuur dan toch??Aangezien je geen bollen heb en pregnyl?

Daniella,

Hopelijk is het een goed teken dat je je nu anders voelt als de voorgaande keren!!

Hoop het zo ontzettend voor jullie!!!Mijn duimen draaien in iedergeval overuren!!!!

Wat word de 27ste een zenuwslopende dag zeg voor veel meiden!!

Hopelijk hebben jullie dag een beetje steun bij elkaar ;) de 1 zal nog zenuwachtiger zijn als de ander ;)

:wav:

Trouwens Guusje jij gebruikt nu geen bollen enzo he!Merk je dat je er nu veel minder mee bezig bent als wanneer je die dingen wel moest gebruiken??

Ben reuze benieuwd!!Lijkt me erg spannend om die bollen niet te gebruiken!!

Fijne zondag allemaal!!!!

Oja Roossie hoe is het met jou meid???Zie je helemaal nergens meer!!!

Geplaatst

Dag dames,

Danielle en Guusje, succes met het wachten! Nog even in spanning.

Bianca, heel veel geluk, ik hoop dat het super nieuws wordt morgen.

Vanochtend heb ik de 18 mm gehaald!! Wordt vandaag gebeld hoe laat ik de pregnyl moet zetten, bedoeling is dinsdag de punctie, dus toch gelijk met jou Simba.

Succes allemaal

Geplaatst

gezellig Karin. Ik moet vanavond om 22.0 de pregnyl spuiten.

En dan dinsdag om 9.00 de punctie.

Heb jij dan ook vrijdag de eventuele terugplaatsing?

Geplaatst

Bianca, doordat ik nu geen medicatie gebruik ga ik er anders mee om. Omdat nu alles puur natuur is, let ik veel meer op mijn lijf, alles wat ik voel ga ik over nadenken. Heel lastig. Maar aan de andere kant ben ik wel een stuk rustiger dan met hormonen, ik denk dat de hormonen ook erg je gevoel beinvloeden.

En ja, ik heb vanmorgen getest, maar ik weet dat ik erg vroeg ben, en dat dit nog niets zegt.

Karin, Super meis, alvast heel veel succes dinsdag. Jij uiteraard ook Simba! ;-)

Geplaatst

@ Guusje, is het geen verademing om niet elke dag met bolletje bezig te zijn... Dat is volgens mij echt wel een voordeel.

Hier nog een wachtende voor 27 oktober... Schuif de gevoelens/klachten maar op de bolletjes en ga nergens vanuit. We houden hoop op een positieve test.

Geplaatst

@ Simba, heel veel succes met je pregnyl. Morgen een dagje geen spuiten!!!

@ Karin81 ook voor jou succes en geniet van een dagje geen hormonen!!!

Dat jullie dinsdag maar een geslaagde punctie zullen hebben met een mooie oogst.

Geplaatst

Hoi Karin!

Super!!Vanavond mag dus de pregnyl erin!!!!!!Hoeveel follikels waren er nu punctie rijp??

Hoi Guusje,

Ja dat zou ik dus ook doen.Krijg je dan zere borsten of wat dan ook dan ga je misschien toch denken van zou het!!Normaal is het van de bollen maar die

worden nu niet gebruikt.Zou toch super zijn als de 27ste een groene dag word :wav:

Maar wat je trouwens in de andere topic zei vroeg ik me ook af!Normaal word ik na de tp op dag 8 ongesteld.

Nu is mijn cyclus totaal ontregeld maar daarvoor had ik dus een cyclus van 30 dagen.Word je dan ook echt weer de 30ste dag ongesteld of kan dat ook al eerder??Ben hier ook erg benieuwd naar.

Geplaatst
@ Guusje, is het geen verademing om niet elke dag met bolletje bezig te zijn... Dat is volgens mij echt wel een voordeel.

Hier nog een wachtende voor 27 oktober... Schuif de gevoelens/klachten maar op de bolletjes en ga nergens vanuit. We houden hoop op een positieve test.

Het is zeker een verademing, dat ben ik helemaal met je eens, maar alles wat ik nu voel is echt, en dat kan het lastiger maken qua denken :-) Maar wij van 1 van de 5 komen er wel doorheen he? ;-)

Geplaatst
Hoi Karin!

Super!!Vanavond mag dus de pregnyl erin!!!!!!Hoeveel follikels waren er nu punctie rijp??

Hoi Guusje,

Ja dat zou ik dus ook doen.Krijg je dan zere borsten of wat dan ook dan ga je misschien toch denken van zou het!!Normaal is het van de bollen maar die

worden nu niet gebruikt.Zou toch super zijn als de 27ste een groene dag word :wav:

Maar wat je trouwens in de andere topic zei vroeg ik me ook af!Normaal word ik na de tp op dag 8 ongesteld.

Nu is mijn cyclus totaal ontregeld maar daarvoor had ik dus een cyclus van 30 dagen.Word je dan ook echt weer de 30ste dag ongesteld of kan dat ook al eerder??Ben hier ook erg benieuwd naar.

Ik weet het ook niet precies. Maar nu weet ik dat ik mijn eisprong een paar dagen later had, dus ik vroeg me af, of ik dan ook later ga menstrueren. Als ik niet zwanger ben uiteraard. Of heeft de Pregnyl nog invloed op mijn menstruatie? Ook dit weet ik niet.

Dit ga ik woensdag maar eens vragen .........

Geplaatst

@Simba en Karin: Vanavond de pregnyl erin meiden en op naar de punctie dinsdag.

Heel veel succes alvast.

@Guusje: Niet meer eerder testen he. Je bent nog veels te vroeg meid.

@Bianca: Is je huisje al lekker schoon meid, om de komende 2 weken door te komen zonder al te veel te doen.

Ik wens je alvast heel veel succes morgen en je zult zien dat ze goed ontdooien.

Hoe laat wordt je morgen ongeveer gebeld???

Hier verder niets bijzonders te melden eigenlijk.

Gisteravond mijn man gebeld, die even de deur uit was, om te vragen of hij langs Mac Donald wilde rijden voor een BigMac menu, hahahaha. Daar had ik ineens zo'n trek in. Volgens hem ben ik dus zwanger, maar ik blijf er echt heel nuchter onder.

Ten eerste lijkt het me wel vroeg om al trek in speciale dingen te hebben en ik ben al een paar keer teleurgesteld en daarom bescherm ik mezelf ook. Het zal ook wel allemaal door die Utrogestan bolletjes komen.

Iig weer een dagje minder totaan de bloedtest.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Daniella,

Hmmmm dus jij hebt lekker zitten snoepen van je Big Mac Menuutje!!!Lekker hoor!!Lastig hoor wat moet je er van denken!

Diep van binnen denk je dan ik ben zwanger dit heb ik anders nooit maar het is zo eng!!Hopelijk heeft je man gelijk!!!

Nog 3 nachtjes slapen dan weet je het eindelijk!!!!Hou je in de gaten!!Want je gaat nu echt voor groen!!

Hier is het huisje weer heerlijk schoon zo de laatste was in de droger doen en het bed op maken dan kan ik er weer tegen aan voor een paar dagen :D!

Morgen word ik voor 11 uur gebeld.Gelukkig heb ik morgen heel veel te doen op mijn werk dus de tijd zal hopelijk wel snel gaan.

Heb er al weer helemaal zin in!!!!Helaas heb ik geen internet op het werk dus kan ik pas (als ik een tp heb) daarna even op het forum komen kijken.

Duimen blijven draaien :wav:

Geplaatst

Voortraject:

Maureen: 6 okt. start deca spuiten

Gaby: 10 okt. start Glonal-f en vanaf 15 okt. Cetrotide

Diane: 11 okt. deca spuiten

Roossie: 15 okt. deca spuiten

Isa: 17 okt. start deca

Poohbeer: 25 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

T.K: 27 okt. start deca

Startecho:

bianca1: 15 oktober

Maureen: 15 oktober

Diane: 19 oktober

FM 1:

Beuvie: 7 Oktober

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

Diane : 29 oktober

Roossie: 5 november

T.K: 18 november

FM 2:

Gaby: 18 oktober

Punctie:

Dublin: 10 Oktober

Saskia: 15 Oktober

Gaby: 20 Oktober

Simba: 26 Oktober

Diane: 4 november

Terugplaatsing:

Dublin: 13 oktober

Saskia: 18 oktober

Gaby: 22 oktober

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: 20 oktober

Testen:

Daniella: 27 oktober

Guusje: 27 oktober

Dublin: 27 oktober

Saskia: 1 November

Gaby: 5 november

Karin en Simba: wat super dat jullie de pregnyl kunnen zetten en dinsdag de punctie hebben. Ik vond de punctie zo ontzettend spannend en dan vooral de dag erna over hoeveel er bevrucht zouden raken. Heel veel succes!

Dublin: die mutsenbollen dat is toch ook echt niet wat zeg. De benaming broekloeren is dan ook wel heel toepasselijk haha... Maar ja alles voor het goede doel he. Sterkte met de laatste wachtdagen en winkelen is zeker een leuke afleiding.

Bianca: wat spannend voor je morgen. Ik las dat je er 5 hebt om te ontdooien dat moet dan toch haast lukken zou je denken. Laat je er trouwens 1 of 2 terug plaatsen mochten er meerdere ontdooien? Ik zal voor je duimen.

Mam: ontzettend bedankt voor je lieve berichtje.

Heb het lijstje dus nog maar even aangevuld met mijn testdatum. Als je het zo ziet lijkt het nog wel erg lang te duren. Ik heb trouwens sinds vrijdag na de tp erg last van mijn buik en kan geen broek aan hebben. Is dit vaker het geval of herkent iemand dit?

De rest van de meiden ook heel veel succes!

Groetjes Gaby

Geplaatst

Hoi Gaby,

Vervelend dat je zon buikpijn hebt.Zou het niet kunnen dat het nog van de punctie is?Of misschien hebben ze wel iets geraakt met de tp.

Succes met de killing wachtweken!!!Jij heb er 2 terug geplaatst gekregen toch!?

Ik teken er voor dat er sowieso 1 goed ontdooid!!

Ik wilde heel graag 2 maar ik ben nog maar bijna 26 en dan wilen ze het liever niet.Ook aangezien ik steeds overstimulatie had met stimuleren.

Dan is de kans heel groot op een tweeling.Dus nu 1 en dan de volgende keer misschien 2.Moesten wel na gaan denken over de risicos die er aan vast zaten van een 2ling.

Maar nu eerst op naar morgen!!!!

Succes in je killing wachtweken!

Liefs Bianca

Geplaatst

hoi meiden

hier helaas poging gestaakt ivm met onvoldoende reactie op puregon/weing follikels... vreselijk balen maar het is niet anders, nu in afwachting van mijn menstruatie en bij de daar op volgende mag ik weer bellen [maar dat zal pas januari worden ben ik bang] ze zagen zeker wel kansen met een hogere dosering dus in januari nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen :)

wens jullie alle succes en sterkte toe!!!

ik blijf jullie volgen

liefs mone

Geplaatst

@Gaby gefeliciteerd met je 2 toppers in je buik! En wat bijzonder en lief dat je moeder een berichtje hier voor je geplaatst heeft!

Wat fijn om dit zo samen te mogen beleven!

@Bianca heel veel succes morgen meis!!! Er zal vast wel 1 hele mooie ontdooien!!! Lekker je huis helemaal schoon! Succes morgen met het wachten op het telefoontje!

@Simba, succes dinsdag met de punctie, wat spannend, hopelijk kunnen ze alle 4 aangeprikt worden!

@Diane, ik duim voor je dat je nu eens cryo's zult hebben met deze poging!

@Guusje, oh je hebt getest, maar waarschijnlijk te vroeg hoop van wel!!!

@Beuvie, sterkte op het wachtbankje!

@Dublin, jij ook sterkte op het wachtbankje!

@Daniella, hopelijk is het een goed teken dat je je anders voelt dan de andere keren.

@Karin, wat spannend! Succes dinsdag met je TP!

@mone, ahneeee wat balen meis!!! Wel fijn om te horen dat ze zeker kansen zien met een hogere dosering!

Hier is de bloeding al iets meer doorgezet, morgen ga ik bellen voor een echo afspraak.

Daarna lekker naar acupunctuur.

Liefs Roosie

Geplaatst

Hallo,

Hier weinig bijzonders te melden, ben het wachten nu al zat, haha:clock:

En moet nog een week, inderdaad killing !!

@Roosie ; Deze week van start meid, succes !

@Simba ; Dinsdag de punctie, veel succes, hopen op een mooie score !

@Bianca ; Huisje lekker aan kant, misschien pre-nestel gedrag ????

@Daniella en Guusje : Bij jullie word er dus een bloedtest gedaan, om zwangerschap te bevestigen ? Kan me voorstellen dat die dag heeeeel lang gaat duren

@Diane ; Wanneer moet je weer voor Fm en heb je al zicht op de hoeveelheid follikels ?

@Mone : Tjeee, wat naar om te stoppen. Heel herkenbaar ( hadden wij ook bij onze 1e poging ) Nu hopen dat je snel weer van start mag.

Spannende week voor heel veel personen

:positive energie:

Groet Beuvie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden