Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Mone,

Wat een teleurstelling of heb je er wel vrede mee??

Je had je er zo op ingesteld,of was het jullie eigen beslissing?

Hopelijk heb je in Januari veel meer follikel groei!

Hoi Roossie,

Jij mag ook bijna met de hormonen beginnen zo te lezen!!

Eindelijk!Je hebt zo lang moeten wachten.

Thanks het wachten zal zeker wel lukken!!

Hoi Beuvie,

Jij zit ook halve wege je wachtweken.

Trek je het allemaal nog een beetje?

Heb je genoeg afleiding?

De 2de week duurt zeker altijd het langste??

Ik werd altijd na 8 dagen ongesteld

dus het lange wachten is mij altijd bespaard gebleven.

Haha zal je denken dat het pre-nestel gedrag is hihi.

Maar mijn huisje is weer mooi schoon dus kan ik morgen

avond heerlijk gaan ontspannen op de bank

met een kop thee en heerlijke koekjes :D!!

Succes met je laatste weekje!!:wav:

• Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Mone: Wat jammer meid dat de behandeling stop gezet is. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, omdat je je er helemaal op ingesteld had.

Wel fijn dat ze mogelijkheden zien met hogere dosering medicatie.

@Bianca: Nogmaals heel veel succes morgen.

Vanaf morgen beginnen voor jou ook die spannende wachtweken. Je sjorbanden had je al in de auto klaar liggen toch? hahaha

@Beuvie: Killing he meid, die wachtweken. Voel je ook al van alles en nog wat?

Nog veel succes iig met die laatste week.

@Roossie: Nu gaat het ook voor jou opschieten meid. Nog een paar daagjes en je kan van start met de hormonen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hey dames

om niemand te vergeten en hier al veel geschreven is wens ik iedereen heel veel succes

de meiden die nega zijn heeel veel sterkte

meiden die posi gefeliciteerd

en die wachten toi toi toi.

wij gaan morgen weer beginnen spannend allemaal weer eerste fm.

liefs jessica

Geplaatst

Hoi Minoes,

Heel erg veel succes met deze behandeling!!Op naar een positieve test!!!Dat moet gewoon je hebt alzoveel mee gemaakt!!

Hoi Danielle,

Klopt die liggen al in de auto ;) hihi.

Begin het nu wel weer spannend te vinden!!

Voor jou nog 2 nachtjes slapen!!!Spannend!!!!!!!!

Andere meiden heel erg veel succes!!!

Geplaatst

Hier vrees ik het ergste, vanmorgen rood kunnen ontdekken. Het was niet veel, maar lijkt op het begin van een menstruatie. De moed zakt aardig weg, maar probeer het nog vast te houden.

Geplaatst

@ Roossie, daar hopen wij nu ook eens op.

@ Mone, wat enorm balen zeg ! En nu ?

@ Beuvie, de volgende fm is vrijdag, ik hoop weer zo tussen de 8 en 10 follikels en evenveel eitjes , maar dat is afwachten. Ik spuit al meer puregon, 300 ipv 200....

Hoe gaat het wachten en wanneer is je testdag ?

@ Hermien, gaat het spuiten goed ?

@ Minoes, heel veel succes !!

@ Guusje, het kan nog alle kanten op, blijv hopen.

liefs, Diane

Geplaatst

Goedemorgen dappere vrouwen!

Wat is het hier weer spannend, ik ben er even uit geweest. Moest van juni tm nu wachten! Dus heb maar heerlijk van de zomer genoten.... Nu vrijdag een tp gehad van een cryo. Vind het heel moeilijk om nu blij te zijn, ben best bang voor de teleurstelling, terwijl ik t altijd zo een magisch moment vind.

Mijn vriend kon er deze keer niet bijzijn, hij is daar best sip onder. Heeft een van jullie dit ook weleens zonder kerel gedaan? Ik maak er wel grapje sover dat mijn zus aanwezig was en niet de man, wie heeft er nu zo'n verhaal.

Ik wil jullie allemaal heel veel kracht toewensen. Guusje, ik begrijp dat het bij jou nu heel spannend wordt, zet m op!!! Ik zal voor je duimen!

Ps wat fijn weer om met mensen te praten die het zelfde doormaken, ik ken namelijk niemand!!!

Fijne dag allemaal!

Liefs,

Kaykay

Geplaatst

Hoi Guusje.

Hoop zo ontzettend dat je niet ongesteld word het moet gewoon goed komen!!Duimen draaien overuren voor je!!

Hoi Kaykay,

Dus jij zit nu in je killing wachtweken!!!!Vervelend dat je man er niet bij is geweest.

Ik heb het met de iui 1x gehad dat mijn vriend er niet bij kon zijn was wel een beetje gek!

Wat gebruik jij nu na de cryo???Boletjes of pregnyl of niets??

Vanmorgen ben ik al om half 10 gebeld.Ze hebben er 4 moeten ontdooien :( de 4de is 10cellig en zag er super mooi uit zei ze.

Om half 2 de terug plaatsing.Ruzie gehad op mijn werk omdat ze geen vervanger konden regelen maar aangezien ik toch vrijdag voor het laatste hier werk

kon alles me gestolen worden dus ben lekker naar huis gegaan!!achteraf hebben ze toch iemand kunnen regelen dus nu geen stress meer!

Helemaal zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!:D

Wel balen dat ik er nog maar 1 heb brrrr.

Maar goed hopelijk heb ik die voorlopig niet nodig!!!

Geplaatst

Bianca, laten we hopen dat dit DE juiste is, en uitkomt met een mooie zwangerschap.

Succes over een uurtje! Zal aan je denken.

Liefs Guusje

Geplaatst

@Bianca: Wel idd een beetje jammer dat je nog maar 1 cryootje over hebt, maar deze mooie 10-cellige cryo gaat het gewoon worden voor je. Die blijft de komende maanden lekker bij je in je buikje zitten.

Ik wens je heel veel succes met je wachtweken en ik duim voor je.

@Minoes: Hoe is je 1ste fm gegaan vandaag? Spannend weer allemaal voor je. Heel veel succes.

@Kaykay: Nogmaals heel veel succes gewenst met je wachtweken.

Bij mij is het ook een keer gebeurd dat mijn man er niet bij kon zijn bij de TP.

Vond het persoonlijk niet zo'n probleem.

Maar ik weet niet of jullie in Nederland altijd dezelfde gyn hebben die de TP doet?

Ik heb namelijk altijd mijn eigen gyn die alles bij me doet en dat is wel ontzettend fijn vind ik.

@Guusje: Nogmaals houdt moed en op naar woensdag. Ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo allemaal,

Bianca, succes straks met je terugplaatsing, spannend.

Guusje, is er al wat meer duidelijk?

Succes met het wachten Daniella, iedere dag is er weer een minder! en dan een lekker bigmac, hmmmm

Beuvie, jij ook succes met het wachten

Diane, succes met de follikelmeting, hoop dat deze ronde een positief resultaat haalt!

Mone wat vervelend dat een poging dan afgebroken wordt, helemaal de eerste. Blijf wel moed houden voor de volgende poging!

Roosie, veel succes met de icsi.

Heb gisteravond om 23:00 uur de pregnyl gezet, moet er morgen om 9:00 uur zijn voor de punctie. We zullen zien. Bianca: omdat het en in eigencyclus behandeling is, en dus geen gestimuleerde, pakken ze alleen de follikel/eitje dat er natuurlijk zit, in dit geval 1.

Geplaatst

Hey karin, hier geen duidelijkheid, maar die heb ik pas woensdag als ik ga testen.

Jij succes morgen met de punctie

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hier een trotse cryo bezitster!!!

Ben helemaal happy!!Het voelt deze ronde zoveel beter als voorgaande keren ben helemaal positief!

De arts zei dat worden 2 lange weken en vooral de 2de week zal wel lang duren of heb je er geen last van waarop ik antwoorde ik heb geen idee

werd altijd op dag 7 ongesteld.Ze vroeg gelijk of ik de bollen gebruikte en ik gaf aan dat dit van het ziekenhuis niet mocht aangezien het allemaal puur natuur is,

Nu vond ze dat erg apart en heeft ze mij stiekem toch een recept gegeven!!Want volgens haar heeft mijn emmie steeds geen kans gekregen!

En ze wilde dat deze zeker een kans kreeg aangezien hij er zo mooi uit zag!!Nu had de apotheek ze niet op voorraad maar had er nog een paar

dus morgen de rest ophalen en dan kunnen we weer lekker gaan kliederen hihi.

Succes meiden!!Liefs Bianca:wav:

De arts vertelde mij dat ik volgende wk zaterdag mag testen zit ik net te kijken wat zie ik op mijn verjaardag!!

Hopelijk is dit het mooiste kadoo ever!!

Vorig jaar werd ik na een tp precies op mijn verjaardag ongesteld!!!Dat zal toch mooi zijn niet waar??

Geplaatst

Hoi Bianca,

En nu maar hopen dat ze goed blijven plakken !!

Toch met de mutsenbollen aan de slag, haha

Hopelijk krijg je een mooi verjaardagskado !!:goodluck:

liefs, Diane

Geplaatst

Dank je wel Diane!!Ik hoop het ook!!We gaan er gewoon voor!!Ik wilde de bollen graag maar mocht ze niet nu gelukkig toch een beetje stiekem haha.

Gaat het spuiten allemaal goed??Op naar vrijdag!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoi Bianca,

Het spuiten gaat prima, ben net een junkie met al die prikgaatjes op mijn buik en nu de 1e blauwe plek, alles voor een goed doel.

liefs, Diane

Geplaatst

hihi spuiten genoeg in je groente lade denk ik zo ;) Grapje.

Meen je volg je het lange protocol dat je nu al een blauwe plek heb!!En dan moet je nog een weekje denk ik??

Het is dus prikken tussen de gaatjes door!!Maar zoals je al zegt het is voor een super goed doel!!

Geplaatst

klopt heb niet veel plekjes meer over, maar pruts er wel wat tussen haha

Geplaatst

ben ondertussen wel een routinier wat spuiten betreft, haha

Geplaatst

Hey Bianca

Fantastisch meid 1 cryo toppertje in je buikkie. Houdt hem daar lekker warm de komende maanden.

Dat zou idd het mooiste verjaardagscadeau ever zijn. Ik hoop het zo voor je en ik zal voor je duimen.

Heel veel succes nu met je wachtweken en lekker proberen te relaxen. (met een bakkie thee en koekjes op de bank voor de tv hangen, haha)

Ik heb begrepen dat je maar tot deze vrijdag werk hebt?? Heb je een andere baan gevonden of nog niet?

Nogmaals heel veel succes en sjor je sjorbanden maar goed aan.

Liefs

Daniella

Geplaatst

hier kut kut kut mag niet beginnen heb nog een restje weefsel van de miskraam.

dus ga jullie na 1 dag al weer verlaten heb de puf nu ook niet om op iedereen te reageren

maar ik wens jullie allemaal succes op na groen.

liefs jessica

Geplaatst

Hoi Daniella,

Dat ga ik zeker proberen om hem lekker bij me te houden!!

Slik me suf aan de pillen hihi.

voel me buik nooit na een tp nu af en toe wel steekjes.

Ze zullen wel iets geraakt hebben met de insiminatie deed ook wel een klein beetje zeer.

Heb vanmiddag al lekker gerelaxed met een bak thee en pepernoten lekker hoor haha.

Klopt ik blijf tot vrijdag werken waar ik nu werk.

Ik werk in de Catering maar er komt een nieuwe cateraar in het bedrijf.

Mocht wel mee over maar wilde ik niet moest veel uren in leveren.

Dus word wo en do ook ingewerkt op mijn nieuwe werk.En dan vrijdag laatste dagje

waar ik nu werk.Dus rustig aan doen zit er helaas niet in!

Hoevoel jij je zit je nog steeds in die achtbaan van twijfels??

Hoop zo dat je positief gaat testen maar dat hoop je zelf natuurlijk ook haha.

Hoi Minoes.

Ach dat meen je niet!!Was je zo blij dat je weer een stapje dichter bij was

is het over voor je ook maar mocht starten!!

Hopelijk is het restje weefsel volgende cyclus weg en mag je gelijk starten.

Sterkte!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Guusje: hoe gaat het met je? Ik hoop dat het niet heeft door gezet en dat het toch een goed einde heeft. Heel veel sterkte.

Bianca: wat goed zeg dat er een toppertje bij zat. Ik zag dat je deze week al aardig wat afleiding hebt met je nieuwe baan. Heel veel succes!

Mone en Minous: wat ontzettend rot dat jullie moeten stoppen. Hopelijk gaat het de volgende keer helemaal goed komen. Veel sterkte...

Karin: heel veel succes morgen bij je punctie. Ik hoop dat het goed gaat en je er een toppertje aan overhoudt.

Roossie: nu gaat het dan toch echt bijna beginnen he... Alvast veel succes en dat ze maar goed mogen gaan groeien. Weet je al wanneer je de echo hebt?

Kaykay: Welkom en heel veel succes met de wachtweken. Ik zag dat je vrijdag de tp hebt gehad wanneer mag jij dan gaan testen want met een cryo is dat toch sneller of niet?

Beuvie: kan me voorstellen dat je het wachten zat bent. Ik ben pas een paar dagen aan het wachten en vind het al verschrikkelijk (nou heb ik ook totaal geen geduld) haha...

Daniella: voor jou en Guusje zal het wel helemaal killing zijn zeg, maar gelukkig is het einde voor jullie in zicht. Heel veel sterkte woensdag en op naar een positieve test!

Liefs Gaby

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden