Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik heb eerder een miskraam gehad, en weet dus hoe het voelt. Ook heb ik een geslaagde zwangerschap achter de rug. Ook toen vloeide ik in de eerste week na de test. Dat was oud bloed. Nu flink veel rood en stolsels. We hebben het opgevangen (sorry voor de onsmakelijke details) en het ziet eruit alsof ik alles verloren ben.

Heb geen pijn, maar het zwangere gevoel is weg.

Ons ziekenhuis kon ons de vorige keer toen ik een mk had, ook niet eerder hebben. Ze zeiden dat ze niks op de echo konden zien. Ik moet er ook bij zeggen dat wij 200 km moeten rijden om bij ons ziekenhuis te komen (icsi met pesa in Nijmegen gehad).

Toch ga ik morgen bellen, want > moet ik doorgaan met de progynova en utrogestan? Ik ga vragen of ik in het dichtsbijzijnde zh mag laten kijken of ik alles al heb verloren.

Mijn huisarts heeft nog nooit gehoord van een bloedtest waaruit je kan meten wat de hcg waarde is. Misschien het zh dan proberen.

Jolieneke

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O, Jolieneke, wat ontzettend verdrietig... Ik zou het als ik jou was idd via het ziekenhuis of evt. een verloskundige proberen. Bij ons wordt sowieso altijd gecontroleerd na een MK of curettage, vervelend dat Nijmegen daar zo moeilijk over doet, nou blijf je in onzekerheid zitten. Zo oneerlijk als je al zoveel moeite moet doen om zwanger te raken....

Sonja, ik slik geen tarwekiemolie. Twee weken voor de TP was mijn gewone foliumzuur op en ben ik heel positief maar vast begonnen aan de VSM puur mama, haha. Misschien een idee om op zwangerschapsvit. over te stappen?

Boogie, welkom hier! Ben ik niet meer de enige die in de tweede week van mei is uitgerekend ;). Wanneer heb je je volgende echo?

Ik zal mezelf trouwens ook even op het lijstje zetten. Vind het na vorige twee keer nog heel moeilijk om positief te blijven - hou me nu maar vast aan de enorm donkere strepen op de testen. Maar tijdens de eerste zwangerschap leek het ook allemaal goed te gaan en kwamen we er pas met de tweede echo met 8 weken achter dat het niet goed zat... voelde me toen ook hartstikke zwanger... Ga dus pas echt blij zijn als ik die echo door kom!

Geplaatst

Hee jolieneke,

Wat rot..... Ik hoop dat je maandag terecht kunt om uitsluitsel te d krijgen.... Dit is echt een vervelende situatie. Ik hoop zoooooooo dat het toch goed zit. Jij kent je eigen lijf inderdaad het beste, maar ik blijf toch nog even duimen dat het goed zit.....

Wat gek trouwens dat je huisarts de hcg bloedtesten niet kent.... Hoop dat je maandag in een ziekenhuis in de buurt terecht kunt, kan me voorstellen dat je geen 200 km wil rijden naar Nijmegen.

Sterkte jolieneke!

Geplaatst

1e echo:

Sonja: 2 september ( 5w, 3d)

Priscilla: 6 September (5w, 4d)

Aafke: 15 september (5w, 5d)

Ivfsh: 17 september (7w)

Jolieneke: 21 september (7w, 3d)

Lianne: 23 september ( 8w, 1d )

2e echo:

Sonja: 13 september ( 7w)

Uitgerekend:

Sonja: 2 mei 2011

Priscilla: 5 mei 2011

Lianne: 4 mei 2011

IVFSH: 6 mei

Jolieneke: 6 mei 2011

Aafke: 9 mei

Boogie: 11 mei 2011

Hey Miepie,

Je was niet in de enige in de 2e week van mei hoor! Ik ben 9 mei uitgerekend (via andere calculator kwam ik weer op 10 mei uit?)! Ik zie dast jij nog niet op het lijstje staat, misschien kun je het aanvullen?

@Sonja: ik heb nog nooit van tarwekiemolie gehoord, waar is dat goed voor dan? Ik slik wel zwangerschapsvitamines (Davitamon Compleet Mama).

@Jolieneke, wat vreselijk meid! Ik hoop echt dat je het mis hebt maar je voelt je lijf zelf natuurlijk het beste aan. Ik zou idd wel even contact opnemen met het ziekenhuis om te vragen wat je met medicatie moet doen en of je elders terecht kan voor een echo (goed idee).

Ik heb icsi in Apeldoorn met transport naar Nijmegen gehad (allleen het lab-deel en tp daar) en kan dus gelukkig voor alles in Apeldoorn terecht. Ik kan me zo voorstellen dat ze in je lokale ziekenhuis ook wel eens echo's moeten maken bij vrouwen die 'natuurlijk' zwanger zijn geworden en bij wie het mis lijkt te gaan. In ieder geval wens ik je veel sterkte en ik hoop nogmaals dat je ongelijk hebt.

Aafke

Geplaatst

1e echo:

Aafke: 15 september (5w, 5d)

2e echo:

Uitgerekend:

Miepie80: 13 mei 2011

O, stom, vergeten om me op het lijstje te zetten, nu dus alsnog. Had in m'n hoofd dat jij bijna een week verder was dan ik, Aafke, maar is dus maar een halve week!

Geplaatst

Whaaa, het lijstje groeit al lekker.

Jolieneke, hoop toch dat je morgen zekerheid kunt krijgen, desnoods een echo in het dichtstbijzijnde ziekenhuis.... Ik vind het ook raar dat jouw huisarts nog nooit van een hcg-bloedtest gehoord heeft.

Het is toch over het algemeen bekend dat juist je bloed een heel goed meetmiddel is om je hcg te bepalen en heel betrouwbaar is?

Ik slikte tarwekiemolie, omdat ik had gelezen dat dit de innesteling kan bevorderen, het zorgt voor een goede doorbloeding. Vandaar.... ook slikte ik en nog steeds de zwanger worden multi van de Etos. Deze maak ik eerst op en dan ga ik verder met Davitamon Compleet mama met visolie.

Van de gyn. mocht ik eerst de zwanger worden opmaken, dat was geen probleem.

Alleen dat van de tarwekiemolie weet ik dus niet, vandaar......

Jullie slikken inmiddels al de vitamines voor zwanger zijn?

Groetjes

Geplaatst

Jolleneke, wat vervelend voor je deze onzekerheid. Ik ben deze dagen ook erg onzeker. Ik ben de uitgerekende discussies aan het bekijken. In uitgerekend september is er een lotgenoot Femke volgens mij die in het begin van haar zwangerschap helderrood bloed verloor, stolsels weet ik niet zeker. Voel jij ook ongikrampen? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Sonja, ik slik ook tarwekiemolie, ik ga ermee door tot iig de eerste echo(als ik dat haal), dan vraag ik het ff aan de gyn.

Ik ben gister lekker op pad gegaan met me schoonmoeder. Zij is kei positief, ik merk wel dat ik haar positiviteit overneem. Maar gisteravond weer heel veel last van eierstokken, alsof ze aan het werk zijn. In de eerste dagen voelde ik af en toe een trekkerig gevoel in me lies en af en toe ongikrampjes. Nu helemaal niks. Ik besef nu wel dat ik niet zoveel moet piekeren, want als het mis gaat, gaat het gewoon mis en kan ik het niet tegenhouden.

Hoe is het met de rest?

Liefs junior

Geplaatst

Lieve Jolieneke,

Wat ontzettend verdrietig zeg. Helaas voel jezelf het beste hoe het ervoor staat. Jij kunt je eigen lichaam het beste.

Verder heb ik weinig begrip voor je huisarts. Want hoe moeilijk is het nu om op het lab formulier HCG aan te kruisen (ik werk in het ziekenhuis en het staat er gewoon op hoor!) Verder moest ik zelfs na een paar dagen naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of alles weg was. Want anders moet er natuurlijk nog wat gaan gebeuren en er werd een HCG bepaald omdat er nog wat resten te zien waren.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop stiekem dat je het mis hebt.

@ junior,

Die pijn heb ik ook nog steeds af en toe. Vannacht werd ik weer wakker van. Vandaag is het tot nu toe eigenlijk erg rustig geweest dus :blob6:

Het blijft wel spannend maar niets aan te doen.

@ Sonja,

Ik slik nog geen vitaminen. Alleen foliumzuur. Morgen ga ik eens op zoek naar de juiste pillen.

@ Miepie,

Ik heb nog geen afspraak. Dinsdag belt de gyn en dan zullen we het er wel even over hebben. Spannend allemaal he?

Geplaatst

1e echo:

Aafke: 15 september (6w, 2d)

2e echo:

Uitgerekend:

Miepie80: 13 mei 2011

Toch weer even het lijstje iets aangepast want weet nu eindelijk zeker hoe ver ik ben bij 1e echo (scheelt toch weer een paar dagen). Ik ben heel benieuwd of er met een kleine 6 weken al een hartje te zien is!!!

@Junior: ook jij sterkte met de onzekerheid, heel vervelend al die stress! Ik hoop dat het allemaal uiteindelijk niets te betekenen heeft. Dit zijn echt dingen waar je niet op zit te wachten. Ik heb ook al eens een vroege miskraam gehad dus zou er ook heel erg paranoia van worden. Sterkte!

Mijn zwangerschapskwaaltjes tot nu toe:

- vermoeidheid valt nog wel mee, maar ik ga ook wel op tijd slapen enzo. Ik slaap wel onrustig, word vaak wakker.

- misselijkheid valt nog wel mee, beetje weeiig gevoel maar ik kan het wel wegslikken of wegzuchten, zeg maar. Schijnt vooral na 6 weken heviger te worden?

- borsten: jaaaa, die voel ik! ze zijn al in de groei en had vannacht een heel branderig gevoel bij mijn tepels

- verstopping: las ik ook als kwaaltje en begin ik ook wel last van te krijgen. Ik eet genoeg vezels, maar moet er om denken dat ik ook genoeg drink!

Heel lief trouwens, een ex-collegaatje van mijn man kwam al met een cadeautje aan, 2 luierpakjes van Jip en Janneke. Heel lief, maar ook heel eng! Ik durf zelf nog niets te klopen tot ik het eerste trimester voorbij ben.Ik heb ze dus ook maar snel weer opgeborgen zodat ik er niet teveel naar kan kijken, raar soort bijgeloof...

Geplaatst

Hey meiden!!

Het lijstje wordt idd al lang! leuk hoor!!

@ Boogie Welkom en Gefeliciteerd!!

@ Jolieneke..

Wat Erg meis! Ik hoop dat je morgen meer zekerheid krijgt.. dat je een echo mag maken in een ziekenhuis dichterbij! Het is wel raar dat je geen pijn hebt want dat gaat toch wel gepaard met een miskraam! Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar een vriendin heeft hetzelfde gehad en die kreeg dat elke maand weer.. en echt dikke stukken kwamen eruit! (sorry voor de vieze details).. Ik ga toch nog voor je duimen hoor!!

@ Sonja..

Ik slik puur mama van vsm.. Bij de toepassing staat:

Vitamines en Mineralen speciaal voor als je zwanger wilt worden , zwanger bent, herstelt na de bevalling of borstvoeding geeft.. Mijn gyn vond dit ook een goede vitamine om te slikken.. en gewoon 1 tablet per dag!

Zo vandaag ff de tuin al een beetje opgeruimt! mooie weer gaat weer en komt volgens mij ook niet meer! :( .. Maar aan de andere kant vind ik het wel fijn dat de zwangerschap buiten de zomer zal vallen.. lijkt me zoo zwaar om vol zomer hoog zwanger te zijn.. mja ook dat zou ik er natuurlijk graag voor over hebben!!

Ik merk wel dat als ik lekker bezig ben er niet zo veel aan denk en dat het dan eigenlijk heel goed gaat! Heb alleen zo snel last van onder in mijn rug.. hebben anderen dit ook al??

Morgen de echo!! heb er zin in maar ben ook erg bang dat we erachter zullen komen dat het toch niet goed zit.. Maar ga nog ff lekker positief blijven en ga er gewoon van uit dat alles goed zit/komt!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Jolieneke, wat spannend. Kan me voorstellen hoe het voelt. Ik heb vanaf dinsdag bruinverlies en nu ook helderrood. Ik heb ook geen pijn, en ook niet dat het echte ongi is. Daar put ik hoop uit, dat het nog steeds positief is. Ik wil je verder niet ontmoedigen, wij zijn ook in Nijmegen. Ik heb afgelopen week ook gebeld, en moest afwachten en hopen dat ik niet ongi werd. Morgen moet ik weer een test doen, als die dan positief is, ben ik nog zwanger. Dat was het enige wat ze voor me konden doen. Ik hoop voor je dat je voor een echo mag komen, desnoods inderdaad bij een zh bij jou in de buurt!!!

Priscilla, spannend morgen je eerste echo!!! Geniet er van...

Ik slik verder geen vitaminen. Ik was er vanuit gegaan dat foliumzuur voldoende is de eerste 12 weken... Het is dus verstandig om daarnaast ook nog een extra vitamine te slikken?

Geplaatst

Hoi allemaal,

Even een update.

Ik heb geen pijn. Ik heb veel bloed verloren en stolsels. Nu al een tijd geen bloed verloren, wel lichtroze bij het afvegen.

Man... wat een k*tgevoel is dit zeg! We gaan er 100% vanuit dat het foute boel is. Toch wil ik morgen enige zekerheid krijgen.

@ Lianne: idd, 2 jaar terug werd precies hetzelde tegen mij gezegd. Ze konden niks voor me betekenen > afwachten en na een week weer testen. Toch lees je van zoveel anderen (in andere ziekenhuizen) andere methodes. In elk geval meer patientvriendelijk als ik het zo mag zeggen. Ze kunnen toch op z'n minst een bloedtest laten doen? Daarin kun je hcg waarde meten. Nou ja, hoe dan ook, heel erg spannend. Ook voor jou lees ik. Verlies jij ook stolsels? En hoe voel jij je verder (buiten het vreselijke, onzekere gevoel).

Heb toch maar zostraks de 2 utrogestanbolletjes naar binnen gewerkt. Tja, je moet wat....

Groeten Jolieneke

Geplaatst

Oh Jolieneke, hoop zoooo dat het loos alarm is!!! Wat een onzekerheid, hoop dat je gauw bevestiging krijgt dat het nog goed zit.

Hier schrok ik net ook hoor... ging ook naar de wc en bij het afvegen bruin :S

Schijnt vaker voor te komen, maar het maakt me er niet geruster op.

Pffff, wat een onzekerheid hier allemaal!!!

Groetjes

Geplaatst

Jemig meiden!!!!!!! Houden jullie elkaar goed vast!!!Wat een onzekerheden allemaal!!!!

Heel erg veel sterkte allemaal!!

Hopelijk hebben jullie over 8 maanden allemaal jullie wondertjes in jullie armen!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Wat gebeurt er hier allemaal meiden. Ik vind het allemaal wel erg verdrietig :cry2:. Ben ook zo angstig en al die onzekerheid bij jullie. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Gelukkig, ik heb positief getest!!! Wat een opluchting zeg!! Ben erg benieuwd hoelang ik nog blijf vloeien en of ik iets eerder (deze week) een echo mag.

Jolieneke, ik heb ook de zwangerschapskwaaltjes wel gehad. Gevoelig en dikkere borsten, dikke buik, moe, heel soms beetje misselijk. Toch daarnaast dat onzekere gevoel..

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt

Sonja, hoe gaat het nu bij jou? Nog steeds bloed?

Hopelijk gaat het met de anderen allemaal een stuk beter!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vanmorgen met het ziekenhuis gebeld. Ze kunnen, zoals ik al verwachtte, niks voor me doen. Eind van de week nog eens testen. als het nu foute boel is, zal de test wel negatief zijn. Ik moet zeggen, de verpleegkundige was realistisch, maar eerder ook positief. Ze vond het een goed teken dat ik niet meer vloeide en dat ik absoluut geen pijn heb gehad. Maar ja...

Het bloeden is gestopt. Gistermiddag alleen nog wat roze bij afvegen, sindsdien geen drup meer.

HELPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier word je toch niet goed van!

Wat een onzekerheid.

Ben ook nog eens ziekjes, heb vreselijke keelpijn. Bah bah...

Hoe is het met jou Sonja?

Bedankt voor jullie steun allemaal!

Jolieneke

Geplaatst

@ Jolieneke,

Ik vind het eerlijk gezegd wel slechte service. Ik belde vrijdagmorgen dat ik zo'n pijn had en ik kon om half 12 komen. Maar misschien zie je ook wel niets en kunnen ze ook weinig doen, het gaat toch om het idee.

Wij gaan vandaag een dagje weg. We hebben nog 1 week vakantie dus even genieten.

Geplaatst

Hoi Boogie,

Ziekenhuizen werken blijkbaar heel verschillend. Leuk is anders. Je voelt je nu zo aan je lot overgelaten!

Ik wens je een fijne dag toe!

Jolieneke

Geplaatst

Hey meiden!!

OOh allemaal zo onzeker.. zou mooi zijn als we allemaal gerustgesteld waren..maar ja daar moeten we eerst maar eens de eerste 3 maanden voor doorkomen denk ik ! tenminste zo voelt het voor mij!

Ik vind het ook wel raar dat jullie niet (eerder) mogen komen.. ik had vorige week woensdagavond/nacht veel pijn en mocht gewoon nog steeds direct komen.. er was niks te zien en de bloedwaarden waren goed maar dan ben je toch weer een beetje gerust gesteld vind ik!!

Nou iedereen nog heel veel sterkte en succes in de komende dagen eerst maar.. Vandaag is het voor mij erop of eronder haha.. onze eerste echo en ik hoop dat er een vruchtzakje IN mijn baarmoeder te zien is!!

Fijne dag allemaal!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Hoi Priscilla!

Zoals je zegt, het is fijn als je langs mag komen en dat je enigszins gerustgesteld kunt worden. Als het foute boel is, weet ik dat gewoon ook liever meteen!!

Spannend zeg, de echo vandaag! Ik hoop voor je dat alles er goed uitziet en dat je mag genieten van de zwangerschap!

Groeten Jolieneke

Geplaatst

Ik heb nog steeds bruinverlies, schijnt normaal te zijn. Maar toch, ben er niet gerust op!!!

Zeker bij tweelingzwangerschap komt het nogal eens voor.

Groeten

Geplaatst

Jolieneke, Lianne, wat onmenselijk, deze onzekerheid! Lianne, fijn dat de test wel positief was, geeft wel weer goede hoop... Ze zouden bij een echo bij jullie beiden toch in elk geval al moeten zien of er een vruchtzakje goed in de baarmoeder zit, wat naar dat ze dat dan niet willen doen :sad:.

Priscilla, heb jij vandaag je echo...succes! Laat je straks even weten hoe het was?

Boogie, geniet van je dagje uit!

Aafke, ik ben vooral in de weken na TP doodop geweest - inmiddels gewoon gewend aan om 9 uur op bed liggen ;). Vaak 's middags na het werk ook nog even plat op de bank.

Gisteren heb ik me de hele dag heel beroerd gevoeld - enorme pijn in mijn rug (rond mijn nieren) en in mijn liezen en af en toe een steek in mijn baarmoeder. Weet dat het er allemaal bij kan horen, maar ik kan niet wachten tot we na de echo hopelijk wat zekerheid hebben (al was bij de eerste zwsch de 1e echo ook hartstikke goed... ) Angst dat het weer fout gaat zit toch wel erg diep.

Geplaatst

@ Miepie,

Die pijn is zo herkenbaar! Dat geeft mij dan in ieder geval hoop. EN ik praat mezelf ook een beetje aan dat wij al zoveel mee hebben moeten maken dat dit me nu toch ook wel gegund zal worden....

Helpt wel ietsie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden